Mitä ihmettä teen 12v poika

Anonyymi

Oon nyt 2 yötä peräkkäin pissannut sänkyyn enkä oikein tiiä mitä pitäs tehä en kehtais sanoo vanhemmille koska onhan tää aika noloo pissata sänkyyn yöllä näin isona oo siis 12v pitäskö mun hakee kaupasta jotain vaippoja tulis kyl ihan hemmetin lapsellinen olo vai onko vinkkejä et miten kertoo vanhemmille??

14

707

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko sulle tapahtunut jotaki pahaa?
      Ootko varma että se on pissaa etkä oo saanut yöllistä siemensyöksyä?
      Koita käydä vessassa ennen nukkumaanmenoa eläkä juo paria tuntia ennen kun meet sänkyyn.

      • Anonyymi

        Ei ole mitään pahaa tapahtunut mutta on tapana vähän stressata välillä kyllä se luultavasti on pissaa koska tulee niin paljon


    • Anonyymi

      Ei tarvitse hätääntyä tästä. Tätä sattuu useimmille nuorille jossain vaiheessa ja menee ihan varmasti ohi ennen pitkää. Olet ehkä jostain syystä stressaantunut ja unesi on rauhatonta tms. Kuten edellinenkin neuvoi, jätä hiukan vähemmälle juominen illalla ja ajattele viimeisenä ennen nukahtamista, että heräät jos tulee pissahätä. Jos et halua, ei sinun tarvitse tätä ottaa vanhemmille puheeksi, viet vaan märät petivaatteet reippaasti pyykkikoriin ja vaihdat uudet tilalle. Tai sitten pyydät puhtaat lakanat vanhemmilta, siitäkin saattavat he jo hoksata mitä on käynyt. Mutta ei tarvi nolostella, kelle vaan voi joskus käydä noin.

      • Anonyymi

        Hyvä sitten


    • Anonyymi

      Sama homma itellä

      • Anonyymi

        Monella pojalla satunnainen yökastelu loppuu kun murrosiässä penis ja eturauhanen kasvaa ja alkaa toimia niinkuin aikuisella miehellä.


      • Anonyymi

        Ootko kertonut vanhemmille


    • Anonyymi

      Voi olla alkava virtsatietulehdus. Vie terveyskeskukseen virtsanäyte tai käväise antamassa siellä. Ei hätää, kaikki on hoidettavissa. Nukut varmaan aika sikeästi ja et herää virtsaamistarpeeseen. Jos vain kahtena yönä on tapahtunut, niin tuskin tarvitsee tehdä mitään. Näitä sattuu.

    • Anonyymi

      Vaippa auttaa

      • Anonyymi

        Niin kyllä auttaisi


    • Anonyymi

      Käy terveyden hoitajalla jos onkin tulehdus virtsaputkessa aina ei kirvele.Mutta illalla älä juo mutta syö omena siinä on nestettä. Laita toinen lakana monin kerroin poikittain allesi tai muovipussia lakanan alle.

    • Anonyymi

      Oikeasti sinun kuuluu noin paljon ikää herätä yöllä siihen että on pissahätä. Osta miesten virtsapullo apuväline kaupasta laita se sänkyyn mukaan.

    • Anonyymi

      Ei kannata myöskään juoda hirveästi ennen nukkumaanmenoa.

    • Anonyymi

      Mulla kastuu sänky aina joskus mut en oo kertonut kellekkään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      188
      3174
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      174
      2328
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      68
      2029
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1459
    5. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      83
      1447
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      182
      1354
    7. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      99
      1275
    8. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1123
    9. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1120
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      24
      998
    Aihe