Mun kaveri keväällä voitti lotossa yli 3 miljoonaa euroa keskisuomessa.Jos se ois tapahtunu täällä koko kylä olis kateellinen jne.Mun kaveri soitti ja sanoin palataan ja aina palataan minä oon köyhä ja hän rikas ja asia on aina sama muistellaan menneitä.Ei raha tuo terveyttä eikä muuta hyvää.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Kannuksessa vain kateellisia, katkeria ja pikkumaisia.
- Anonyymi
Joo samaa mieltä kaveri joka voitti nää rahat komea summa kerroin hänelle veikko hurstilla asiaa..Se meni ja teki hyvän lahjoituksen sini hurstille köihien apuun en kerro summaa mutta oli huomattava summa.
- Anonyymi
Siis antoi rahat kankkulan kaivoon.
- Anonyymi00004
On Kannuksesakin oikein ruksittu. Mieti kellä on 💶💶 vaikka ei tee juurikaan enää töitä, komeat mustat autot, purjevene, huvila… ⛱️🚤
- Anonyymi00005
Ei niillä purjevettä ollut
- Anonyymi00009
Muuli
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Muuli
Niin mäkin ajaattelin, ei tänne lottovoitto osu
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Muuli
🫏💨💶
- Anonyymi00006
On lottovoitto asua Kannuksessa 🤪
- Anonyymi00008
Niin on peace and love 🏳️🌈🫶
- Anonyymi00012
Veikataan Kannukseen ryhmällä voitto
- Anonyymi00013
Ei tänne osu edes salama
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.379889- 102875
- 80670
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei180660- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 35604
- 59590
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557