Auttakaa mua

Anonyymi

Tammikuussa 12vuotiaana huomasin pikkuhousuissani verta, jolloin päättelin että ne ovat menkat. Tammikuussa ennen menkkojen alkamista kävin myös terveydenhoitajalla, joka sanoi että menkat alkavat luultavasti pian, koska olin saanut jo murrosiällä tapahtuvia muutoksia. Sitten siitä noin 5kk meni ja välillä saatto tulla vähän verta tai sitten ei ollenkaan. Nyt perjantaina yhtäkkiä oli tullut runsaat menkat huomaamattani. Olen joutunut nyt parin päivän aikana vaihtamaan melko useasti sidettä ja verta on menny vaatteisiin, mutta se voi johtua osittain epähuolimattomuudestani. Mutta tosiaan verta tulee mielestäni aika paljon ja mukana tulee myös pieniä
tummia pallukoita luultavasti verihyytymiä?? Tosiaan en ole varma onko kyseessä menkat, koska ne ovat olleet todella epäsäännölliset. Ja on outoa että nyt minulla tulee yhtäkkiä runsaat menkat. Olen myös masturboinut välillä, joten minua pelottaa että sillä on jotain vaikutusta tähän. (Tiedän että olen aika nuori siihen) Mutta nyt toivoisin että antaisitte minulle jotain tietoa ja apua tästä aiheesta, kiitos!! (Ei pliis valituksia mun masturboinnista oon tietoinen, että oon nuori siihen, mutta olen yrittänyt lopettaa sitä ja tarvitsen nyt vain apua ja neuvoja, kiitos!)

3

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ne on kuukautiset ja ne voi olla alussa epäsäännölliset.

    • Anonyymi

      Itsetyydytys ei vaikuta kuukautisiin. Ja se on ihan sallittua.

    • Anonyymi

      Ne on kuukautiset. Mulla alkoi kans tän vuoden puolella ja musta tuntuu että mulla ois tosi runsaat kuukautiset kun verta tulee aika paljon mutta se on ihan normaalia ja yleensä se määrä näyttää paljon suuremmalta mitä se todellisuudessa on.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe