eka kerran heidän mökille. Siine tulee miehen vanhemmat ja siarukset perheineen. Toivottavasti miehen eksä ei tule tai ei ne ole vielä eronneet, ainakaan naisen mielestä. Se nainen tulee kuin kotiinsa sinne, aika outoa. Sanoin miehelle etten haluisi etä se nainen tulee, mutta miehestä se on okei, jos tulee, lasten puolesta. Kai se on niin, en tiedä, en ole koskaan ollu siinä tilanteeessa.
Ollaan seukattu pari kuukautta, ja tämä tuntuu oikeelta, Kai ne eroo kun miehen vanhemmat tapaavat minut niin laittaa vähän liikettä eksän kinttuihin, että osaa olla pois meidän jaloista. On kiva tutustua lapsiin kun he ovat minunkin lapsia kun ryhdyn heidän äitipuolekseen, nyt esittelen itseni äitinä.
Aika jännätilanne, mennään viikoksi ja siinä ajassa voi jo sanoa oelvansa perheenjäsen. Eksä ihmetyttää, että kehtaa tulla tai edes miettiä tulevansa meidän perheeseen. Kai ei osaa vielä ymmärtää ettei ole enää suvun jäsen vaan paikat on vaihtuneet ja minä hallitsen nyt sitä hänen paikkaansa. On kiva tietää että jotakuta suututtaa, mutta aina ei voi voittaa.
Kiva kun lapset on isoja, ei tarvi opetaa ja komentaa paljoo, jos ovat hyivn koulutettu että osaavat käyttäytyä, muuten kyllä puutun pieneenkin asiaan. Se on nyt mun rooli olla esikuva ja neuvoja. Mut äiti mua huolestuttaa, miten se reagoi kun minä alan määräämään ja kasvattamaan hänen lapsiaan. Peukkuja ettei tule, et tajuu olla kohtelias ja pysyä poissa kun minulla on nyt siirtymä kausi peheeseen.
Menen juhannuksena tapaamaan miehen lapsia
3
78
Vastaukset
- Anonyymi
Jätäisin väliin sinne menon.Särähti eivät viellä ole eroneet ja pari kuukautta olette oleet yhdesssä? Alennuit siis ole jalka vaimo ja laastari? Kun kuvioissa on lapset. Misään alkavassa suhtessa ei niitä estitellä, noin pienen serustelun ajan kestolla,uudelle suhteelle.Ajattele edes lapsia? Et tule hyväksytyksi koskaan edes miehen vanhempien silmissä vehtaat ukkomiehen kanssa.Kasva aikuiseksi ihan itsesi tähden,olet pelkkä laastari et muuta!
- Anonyymi
Ei kannata jättää väliin, sinne vaan, saa eksälle vähän aihetta mielipahaan. Miksi miettiä moista, jos mies on valintansa tehny, niin sinä kuulut sinne. Eksä saa lähtä nolona pois ja surra ihan rauhassa, sille ei kuulu lasten asiat enää, se on entinen mutsi.
Sinä päätät ketä sinne tulee, ja voit olla päästämättä tunkelijoita. Viis siitä mitä lapset ja mies ajattelee, ajattele itseäsi ja jos olet ihastunut älä jätä korttia käyttämättä. Uusperhe vaatii mutta on ihanaa komentaa ja olla perheenpää, uusilla äideillä on aina uusia ideoita ja kaikki tykkää.
Heti van niskan päälle, niin alkavat ymmärtää että uusi komento on tullut ja sinä kapteenina määräät ja päätät. Mie on ylpee susta ja lapset pitävät uudesta äidistä, huomaat sen kyllä. Älä päästä helpolla ketään.- Anonyymi
Natsi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401