Juhannus lähestyy

Anonyymi

Joko on juhla suunnitelmat selvillä?

46

1717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ihan tavallinen viikonloppu paitsi savusauna lämpiää

      • Anonyymi

        Elä valehtele sulla mitään savusaunaa


    • Anonyymi

      Ja millä rahalla ?

    • Anonyymi

      Juhannussimaa maistellaan. Ja palajon...

    • Anonyymi

      Kyllä on selvillä.
      Asuntoauton keula pohjoista kohti, pari viikkoa siellä kalalla.

    • Anonyymi

      Laavulle mennään

      • Anonyymi

        Homosteletteko laavulla .


      • Anonyymi00046
        Anonyymi kirjoitti:

        Homosteletteko laavulla .

        Näin olisi tarkoitus. Hyrynsalmen kunta maksaa nämä huvit. Tökkäys ja euro on luvattu.


    • Anonyymi

      Moni on Vonkkalla kännäämässä silloin Hyrynsalmelaisista.

    • Anonyymi

      Takapihalla ajateltiin olla koko kesä ja sisällä lasten ja lastenlasten kanssa .Hyrynsalmen nähtävyydet on juuri tänä kesänä täällä.Tosi virikeellistä.On meillä hyvät autot ja mökit mutta kuten sanoin ,nyt on kaikki mitä tarvitaan tässä 100neliön alueella.

      Tultiin kaukaa ihan tätä varten.

    • Anonyymi

      Muuanna juhannuksena oltiin Vonkalla. Yöllä näin miten joku hässi emäntäänsä vesakossa. Näin, että pyllynsä oli täynnä hyttysiä, joten otin koivunvesan ja aloin hosimaan itikoita pois pyllynposkilta. Siitähän se ylkä kimmastui ja alkoi mättämään minua turpaan, ei ehki kerennyt housuja kiskoa jalkoihinsa, puoliveltto muna heilui jalkojen välissä, kun luuvitonen lauloi.
      Eli; Tänä juhannuksena en ainakaan aio hosia kenenkään pyllyä.

      • Anonyymi

        Unelmlit.


    • Anonyymi

      Makkaraa grillaan ja kakkukahvit juon. Käyn uimassa illalla saunasta pitäen. Linnulaulua kuuntelen ja radiosta musiikkia. Selvinpäin tietenkin. Alkoholi on keskenkasvuisille, niille jotka eivät ole saavuttaneet vielä henkistä kokonaisuutta. Ihminen ei tarvitse alkoholia. Elämä on ihanaa ilman päihteitä. Hyvää Jussia kaikille!

      • Anonyymi

        Sammoin👍


    • Anonyymi

      Kalastan ja saunon🎣🥵

    • Anonyymi

      Hyryntien itkijä ottaa varmaan lämpöjä taas kun mopot ja automobiilit liikkuu pitkin raittia

      • Anonyymi

        Eiköhän olla mökillä, kalalla. Eti! 🖕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän olla mökillä, kalalla. Eti! 🖕

        Nurmikot rullalle sillä aikaa😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nurmikot rullalle sillä aikaa😄

        Säälittävä oot. Kaikki normit tietää mistä vihat kumpuaa. Joku ei oo saanut unelmiensa puolisoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nurmikot rullalle sillä aikaa😄

        Kyllä siltä joutasi naama pistää rullalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siltä joutasi naama pistää rullalle

        Uhkaus.


      • Anonyymi

        Taas näkyy päissään kirjottelevan "totuuksia" se vaan saattaa ruveta nenän varressa tuntumaan tuommosilla höpötyksillä.


    • Anonyymi

      Joku aunakin menee linnaan Juhannuksen kunniaksi, se on varma.

    • Anonyymi

      Sukulaiset tulee mökille, nautitaan toistemme seurasta, pitopalvelu hoitaa ruokapuolen, laadukkaita juomia, savusauna, tanssia, juhannuspäivän aamuna rosvopaisti kuoppaan ja vähän reippaampaa viinan ottoa, vanhojen asioiden muisteelua, muikkuverkkojen lasku.

    • Anonyymi

      Omalla rantatilalla lapissa oon puolisoni kanssa juhannuksen ja kokokesän, välillä käyn hyryllä vilkasemassa miten köyhät kemppaset pärjää, vonkalla käyn kahtomassa miten pällin liikenneympyrä vetää turistitulvan.

      • Anonyymi

        Tuleeko muita miehiä kuin puolisosi? Tai eihän tuo minulle , ompahan laavulla tillaa sitten muillekkin kun teikäläisille, elä pie kiirettä palluun kansa, hyvvee kessee.


      • Anonyymi

        👍👍👍👍


    • Anonyymi

      Mökille Lappiin vaimon kanssa.
      Tullaan takaisin joskus elokuun aikana.
      Paljon vielä mökillä rakennettavaa ennen kuin valmis.
      Jussia vietetään perinteisesti, sauna, grilli, ja verkot järveen.

      • Anonyymi

        👍👍👍Hyvää Kesää.


    • Anonyymi

      Onko vonksalla Kokko?

      • Anonyymi

        Taitaa olls paras ettei kokkoa polteta. Ehkä keskellä järveä.


    • Anonyymi

      Vejän lapaseen ja juon kiljua .

    • Anonyymi

      Lähen ostaa euroopan kalleinta viinaa kolmanneksi kalleinta bensoo pittää tankata ja ässästä ostaa kuuenneksi kalleinta ruokoo mutta onneksi verotus on huippuluokkaa ja jos jottain sattuu niin hallituksen vannoma hoitajamitotus parantaa.

    • Anonyymi

      En juhli, toivotaan että menee äkkiä ohi.

      • Anonyymi

        Minä toivon että moni kus'p.. Hukkuis!


      • Anonyymi

        Juhlitaan me muina päivinä.


    • Anonyymi

      Joko juhannus on loppunut 🤔

    • Anonyymi00041

      Sääli teidän raukkojen iloja.

    • Anonyymi00042

      Savusaunassa käydään ja kylvetään vastalla ja pitäähän sitä paistaa makkaraa

    • Anonyymi00043

      Ajattelin tässä ryypätä pari päivää ja iltaa. Ja jos vain joutoaikaa jää niin hukun mökkijärveen.

      • Anonyymi00044

        Veden pinta on matalalla, se ei välttämättä onnistu.


    • Anonyymi00045

      Maijan paariin meen tissejä kahtele

      • Anonyymi00048

        Samaan menen ja minä katson perseitä. En ole vielä päättänyt että miesten vaiko akkojen.


      • Anonyymi00051

        Kyllä oli taas ilo silmälle nuo kunnon meijerit!


    • Anonyymi00049

      Ahtung baby...

    • Anonyymi00050

      Vieläkö kokossa on tuli.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe