Se on armeijan toimintaa. Pisteet on sähkönsinisiä, ne lähtee pois tinnerillä. Väri kavaltaa, että taustalla on Goldman Sachs pankki, eli uusi maailmanjärjestys.
Super Puma helikopteri yritti ampua palopisteitä talojen kattoihin, osin onnistuen.
9
1321
Vastaukset
- Anonyymi
Googlen tiedustelusatelliitti tuhottiin, se tippui maahan.
- Anonyymi
Saksan salamakin tuhottiin, se oli 100 metrin korkeudessa.
- Anonyymi
Gog eli Google ja Magog eli Goldman Sachs pankki on mainittu Ilmestyskirjassa.
- Anonyymi
Lutherkin ennusti lopun ajan ennustuksessa, että sähkönsininen valtakunta valloittaa maailman, ennenkuin Jumala tuhoaa sen.
- Anonyymi
Nyt se helikopteri laskeutui maahan Vetelissä.
- Anonyymi
rajavartiolaitoksen helikopteri kylvi myrkkykapseleita.
- Anonyymi
Niinpä varmaan. Vois olla ihan kannatettavakin harha kun miettii kaikkea Perhossa puuhaillaan..?
- Anonyymi
Ressu on taas oikiassa ja tietää nämä sota asiat.
- Anonyymi
SLAVA UKRAINI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882