Se on armeijan toimintaa. Pisteet on sähkönsinisiä, ne lähtee pois tinnerillä. Väri kavaltaa, että taustalla on Goldman Sachs pankki, eli uusi maailmanjärjestys.
Super Puma helikopteri yritti ampua palopisteitä talojen kattoihin, osin onnistuen.
9
1383
Vastaukset
- Anonyymi
Googlen tiedustelusatelliitti tuhottiin, se tippui maahan.
- Anonyymi
Saksan salamakin tuhottiin, se oli 100 metrin korkeudessa.
- Anonyymi
Gog eli Google ja Magog eli Goldman Sachs pankki on mainittu Ilmestyskirjassa.
- Anonyymi
Lutherkin ennusti lopun ajan ennustuksessa, että sähkönsininen valtakunta valloittaa maailman, ennenkuin Jumala tuhoaa sen.
- Anonyymi
Nyt se helikopteri laskeutui maahan Vetelissä.
- Anonyymi
rajavartiolaitoksen helikopteri kylvi myrkkykapseleita.
- Anonyymi
Niinpä varmaan. Vois olla ihan kannatettavakin harha kun miettii kaikkea Perhossa puuhaillaan..?
- Anonyymi
Ressu on taas oikiassa ja tietää nämä sota asiat.
- Anonyymi
SLAVA UKRAINI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620