Naiset eivät hae.

Anonyymi

Naistentansseissa naiset eivät hae.Naamassako vika?Mieluummin seisoskellan tai istutaan.

21

936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sen näkee naamasta... Laulettiin jo aikoja sitten.

• Anonyymi

Toivottavasti ei kuola valu suupielestä... ;-)
      Onko keltainen takki ja vaaleanpunaiset housut jalassa?

• Anonyymi

En käy naistentansseissa koska siellä hakeminen on yhtä taistelua. Akat juoksee korkkarit jalassa suosittujen ukkojen perässä. Naistet haluaa hyvän viejän, eikä niitä naistentansseihin eksy kovinkaan usein. Tämä on tullut todettua joskus Ämyrin naistentansseissa. Naisten hakua on muutenkin liikaa normitansseissa. Minulle riittää mainiosti 30 min tunti. Loppuilta mielellään saisi olla miesten hakua.

• Anonyymi

Vika on tanssitaidossa. Ei niin rumaa miestä olekaan, etteikö hyvällä tanssitaidolla voisi ulkonäköään kuitata.

• Anonyymi

Kyllä on olemassa niin kuvottavia ukkoja joiden hyvä tanssitaitokaan ei rumuutta kuittaa.

• Anonyymi

myös naisen on osattava tulla viedyksi eikä koko painollaan heittäytyä miehen käsivarsille vietäväksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on olemassa niin kuvottavia ukkoja joiden hyvä tanssitaitokaan ei rumuutta kuittaa.

Rumasti sanot. Mielestäni ei tuollaista ihmistä olekaan kuin kirjoittaja vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rumasti sanot. Mielestäni ei tuollaista ihmistä olekaan kuin kirjoittaja vain.

Sinä sanoit rumasti.

• Anonyymi

Laita jonkun tunnetun tanssiseuran logolla oleva paita päälle niin daamit luulevat, että olet hyvä viemään.
      :-)

• Anonyymi

Vielä parempi: Helsingin yliopiston lakimiesopiskelijoiden tanssikerho yms vastaava, Tuleva varakkuuskin siitä aukeaa älykkäämmille naisille.

• Anonyymi

En minäkään viitsi ajaa tanssimaan naisten tansseihin kun on niin vähän tanssitaitoa miehillä ja ne vähäset viedään heti kun tanssi loppuu, ei ehdi kun en viitsi juosta miesten takia

• Anonyymi

Niin epätoivoinen en naisena ole että naistentansseihin menisin. Jos miehet ei normaaleissa tansseissa hae niin miksi menisin itseäni naistentansseihin tyrkyttämään.
      Lavalle menen muutenkin vain kuuntelemaan orkesteria enkä edes odota että kukaan hakisi kun tiedän että vain perinteisiä enkä ka tansseja tanssivana vanhana akkana ole miesten mieleen.

• Anonyymi

Parasta on näyttää erikoismieheltä jolla on erikoistaitoja ja erikoiskuvioita ja varsinkin erikoisen paksu lompakko.

• Anonyymi

Naiset odottavat heitä haettavan. Joten toimikaa miehet myös niin.

• Anonyymi

Ensimmäisen hakuaallon jälkeen voi miehetkin hakea. Muutaman kerran olen käynyt Rauhalahdessa majoittuessa myös naistentansseissa niin kertaakaan ei ole itse naisena tarvinnut hakea :)

• Anonyymi

Olen 170 cm mies pituus taitaa olla ratkaisevassa osassa kun minua ei haeta naistentansseissa, Naamassa eikä hiuksissa ole mielestäni mitään vikaa,

• Anonyymi

Todennäköisesti otsassasi näkyy naisten silmissä teksti: DOUBLE DROUBLE! Elikkäs olet naisten mielestä NIIN vaarallisen tai jännän näköinen, että he epäilevät joutuvansa jo samana iltana kanssasi sillai, jos kerrankin hakisivat sinua. Elikkkkäs sinut on kyllä huomsttu, mutta maineistaan tarkat naiset epäröivät hakea sinua.

On myös mahdollista, että naisilla on aamulla aikainen herätys esmes töihin tai tanssireissulle, jotenka he eivät uskalla ottaa riskiä, että pikkutunneille kanssasi peuhattuaan eivät jaksaisikaan nousta herättimen soittoon vaan nukkuisivat pommeihin..

• Anonyymi

Minä 165cm lyhyenä naisena haen sinun pituisia miehiä ja jopa lyhyempiä. Yli 180 senttiset on jo mulle liian pitkiä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä 165cm lyhyenä naisena haen sinun pituisia miehiä ja jopa lyhyempiä. Yli 180 senttiset on jo mulle liian pitkiä :)

Pituuden perusteella et voi kovinkaan varmasti sanoa, onko sen miehen vejhe sinulle liian pitkä nimittäin sehän voi olla pituudeltaan mitä vaan väliltä jokseenkin sopiva viiva aivan mahdottomankin pitkä. Tai ainakin jonkimmoinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pituuden perusteella et voi kovinkaan varmasti sanoa, onko sen miehen vejhe sinulle liian pitkä nimittäin sehän voi olla pituudeltaan mitä vaan väliltä jokseenkin sopiva viiva aivan mahdottomankin pitkä. Tai ainakin jonkimmoinen?

Minä menen tanssimaan enkä kenenkään vehkeitä mittaamaan !

• Anonyymi

Olkoon sitten hakematta.

Mutta miehethän joutuvat odottelemaan hakuja yleensä keskilattian puolella, helevetin mukava sinne on jäädä odottelemaan, kun tanssimassa tulee päälle ja muutenkin nolona joutuu luikkimaan sieltä pois. Näin ollen ei sinne viitsi mennä turhia odottelemaan vaan suorilta vaan kaljalle. Naistenrivithän on pääsääntöisesti seinän vieressä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe