Kun yrität lähestyä ihailemaasi naista. Niin kohta tulee syyte ahdistelusta.

Anonyymi

Siinä syy, miksi mies ei ota yhteyttä, vaikka tykkäiskin.

22

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Allekirjoitan tämän.

    • Anonyymi

      Mulle kävi noin.

    • Anonyymi

      Tehty mikä tehty, mutta vastuu siirtyy naiselle sen jälkeen.

    • Anonyymi

      Kyllä on ymmärtämätöntä.

    • Anonyymi

      Minulla naisena menee ainakin pasmat sekaisin jos mies yrittää lähestyä siinä mielessä, luonnollinen reaktio jolle ei voi mitään vaikkei sillä tarkottaisi pahaa. Se vain tarkoittaa että liian nopeasti tullaan liian lähelle ja ei ole tottunut sellaiseen.

      • Anonyymi

        Tällä naisella ihan sama juttu. Yllätetään niin että pasmat todellakin menee sekaisin alta aikayksikön. Reaktio on sitten aivan muuta kuin mitä itse itseltään odottaisi ja se kaduttaa ja harmittaa sitten myöhemmin jos olisi kiinnostusta tai haluaisi tietää olisiko mahdollista kiinnostusta tulossa.
        Viimeksi lähestyttiin yllättäen kaupan aulassa ja kaikkien ihmisten nähden pienellä paikkakunnalla yllättäen joten menin aivan puihin ja sulkeuduin.


    • Anonyymi

      Ihan pimeetä joka niin ajattelee. Mutta kai se on maku asia.. minä ainakin haluaisin tietää jos joku on kiinnostunut minusta. -nainen

      • Anonyymi

        Sitten kannattaa olla mahdollisimman lähestyttävän oloinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kannattaa olla mahdollisimman lähestyttävän oloinen.

        Ja mitä tuo tarkoittaa jos saanen kysyä. Seksikäs pukeutuminen vai? No, siitäkin voidaan olla niin montaa eri mieltä. Pitäiskö rinnat laittaa tyrkylle, niitähän ei miehet pysty vastustamaan, ei ainakaan useammat. Ja siihen rintojen väliin joku kukkanen vai?

        Kerro sinä miten nainen on lähestyttävän näköinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä tuo tarkoittaa jos saanen kysyä. Seksikäs pukeutuminen vai? No, siitäkin voidaan olla niin montaa eri mieltä. Pitäiskö rinnat laittaa tyrkylle, niitähän ei miehet pysty vastustamaan, ei ainakaan useammat. Ja siihen rintojen väliin joku kukkanen vai?

        Kerro sinä miten nainen on lähestyttävän näköinen.

        Vedit sitten överiksi, kuten yleensäkin on tapana. Jos vaikka tuijottelisit kutsuvasti ja hymyilisit. Hakeutuisit lähistölle, ja vaikka avaisit keskustelun. Tietenkin tässäkin on väärinymmärtämisen vaara olemassa. En minä tiedä. Kun miehiltä kerran kielletään lähestyminen, niin lähestyköön naiset sitten vuorostaan. Siinähän sen samalla näkee, kenelle kelpaa ja kenelle ei.


    • Anonyymi

      Minä annan kerran luvan lähestyä ja sitten päätän annanko jatkossa ja jos en anna niin sitten sanon sen hänelle heti. Tämä tarkoittaa sitä että aina voi lähestyä niin kauan kunnes tulen sen kieltämään. Ja ehkäpä joltakulta en tule sitä kieltämään koskaan.

    • Anonyymi

      Tästä juttelin frendin kanssa toissapäivänä ja molemmat oltiin sitä mieltä, että aloitteen tultava naiselta, muuten käy näin kuin aloituksessa tuodaan julki. Kokemusta on.

      • Anonyymi

        Juurikin näin. Aloitteen pitää tulla naiselta, mutta kun nainen ei anna käytännössä edes mitään merkkejä, lopulta vain kyllästyy ja homma loppuu siihen... Millä niitä pareja sitten tulee?


    • Anonyymi

      Pitää esittää tyhmää, jotta miehet uskaltaa lähestyy. Mulla ei sitä ongelmaa kyllä ole, että miehet lähestyis. En jaksa myöskään esittää. Joten, ympyrä on valmis.

      • Anonyymi

        Naisen harvemmin tarvitsee sellaista esittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen harvemmin tarvitsee sellaista esittää.

        Kertoo vain sinun tuttavapiiristäsi.


    • Anonyymi

      Eiköhän se riipu aika paljon siitä miten lähestyy.

      • Anonyymi

        Kyllä. Hiljaa hivuttautumalla lähemmäksi, lähemmäksi ja sitten melkein kuiskaavalla äänellä naista kehumaan. Naiset tykkäävät kehuista. Kehua voi silmiä, hiuksia, hymyä etc.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Hiljaa hivuttautumalla lähemmäksi, lähemmäksi ja sitten melkein kuiskaavalla äänellä naista kehumaan. Naiset tykkäävät kehuista. Kehua voi silmiä, hiuksia, hymyä etc.

        Just noin, kun pari kuukauttakin jotain naista noin piirität niin eiköhän hän voi lähteä kanssasi keilaamaan, vesihiihtämään, lenkkeileen tai jopa kahville.


    • Anonyymi

      Kun viimeksi soitin. Käski mies pysyä erossa. Niin pysytään sitten😁

      • Anonyymi

        Jepa sister. Uutta matoa vaan koukkuun.


    • Anonyymi

      Nykyajan ilmapiiri on muutenkin sellainen ettei pareja enää juuri synny, lapsista puhumattakaan. Suomalainen nainen kokee olevansa luomakunnan suurin lahja, miehistä kelpaa enää ehkä 1% eli se rikkain ja komein prosentti. Raha on kaikki kaikessa, ei onni, ei rakkaus, vaan raha.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe