Riittää jo. Nyt siis niinku riittää tämä.
Keskitypä siihen perheeseen ja lopeta se vilkuilu.
26
54
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei vilkuile. Mitään syytä ei oo hermostua.
- Anonyymi
Kyllä vilkuilee ja se on fakta jos mikä, tässä sekopäisessä liian kauan jatkuneessa touhussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vilkuilee ja se on fakta jos mikä, tässä sekopäisessä liian kauan jatkuneessa touhussa.
Sekopäisessä? Oletko rakastunut vilkuilevaan sekopäähän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekopäisessä? Oletko rakastunut vilkuilevaan sekopäähän?
Rakastunut? Outo sanavalinta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miten itse käydyit silloin aluksi? Ja miksi itse jäät tuijottamaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en ymmärrä mitä meinaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en ymmärrä mitä meinaat.
No aloitus ei tainnut sitten olla minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuori vitjamuna tuijottaa silmämunat pullollaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastunut? Outo sanavalinta...
Varmaankin vilkuilija sitä salaa toivoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin vilkuilija sitä salaa toivoo.
Ei tarvitse enää salaa toivoa! Rakastan vilkuilijaa!!! Rakastan koko sydämestani!!
- Anonyymi
Ei ole mitään perhettä. On sulla piintyneet kuvitelmat.
Vilkuilen just niin paljon kuin huvittaa. Perhettä ei ole.
- Anonyymi
Täälläkin yksi joka katselee minne haluaa.
Vilkuilu ja kyttääminen on kaksi eri asiaa. Vilkuilu tapahtuu niin, että katse on nopea ja ojimenevä, ns. yleiskatsaus esim. lintuja bongatessa. Sitten jos on lintu paikalla niin katse viipyilee hieman kauemmin lajitunnistamisen vuoksi.
Kyttääminen ja/tai stalkkaus on sitten eri asioita. Niissä kytätään vähän pitempään ja seuraillaan toisen elämää kauempaa tai lähempää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täälläkin yksi joka katselee minne haluaa.
Vilkuilu ja kyttääminen on kaksi eri asiaa. Vilkuilu tapahtuu niin, että katse on nopea ja ojimenevä, ns. yleiskatsaus esim. lintuja bongatessa. Sitten jos on lintu paikalla niin katse viipyilee hieman kauemmin lajitunnistamisen vuoksi.
Kyttääminen ja/tai stalkkaus on sitten eri asioita. Niissä kytätään vähän pitempään ja seuraillaan toisen elämää kauempaa tai lähempää.siis ohimenevä.
- Anonyymi
Missä vilkuilee ja kuka?
- Anonyymi
Ovella, näyttäisi vilkuilevan joku?
- Anonyymi
Somessa varmaan. Pieni suuri veikkaus..
- Anonyymi
Ei naamakirjassa, tosin siitäkään ei voi olla varma.
- Anonyymi
Mihin perheeseen? Asun yksin.
- Anonyymi
Yhdellä porolla oli vilikkusilimä.
- Anonyymi
Keskity vaimosi "vilkkusilmään".
- Anonyymi
Keskitynhän minä koko ajan!
Oletko J-nainen?
Taidat itse haaveilla jostain muusta?- Anonyymi
Keskity äläkä vatvo mistä muut haaveilee.
- Anonyymi
Aiheet miehellä vähissä kun samat provokaatiot alkaa kiertää linnunradalla. No, ehkä joku tempautuu mukaan...
Yleisön pyynnöstä ja ympäröivien ihmisten toiveista, vetäydyn ja sulkeudun lopullisesti omiin oloihini. En katso ketään päinkään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663025
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252113Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671699Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241560- 281301
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161297Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281170Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621011