Alan vähitellen

pääsemään tunteistani (häntä kohtaan) eroon. Miksi tuntea mitään sellaista kohtaan, joka ei tunne mitään itseeni kohtaan? Olen käynyt kaikki tunneskaalat kohta läpi. Viimeisimpänä viha (koska mitään ei sitten ollutkaan).

Choose the one who chooses you. End of transmission.

14

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Save your feelings for someone who deseve it.

    • Anonyymi

      Oletko oikeasti sitä mieltä, että ihastuksesi on ollut täällä palstoilla sinua kiusaamassa? Tai sen käsityksen minä jotenkin noista kirjoituksistasi olen saanut, mitä nyt olen niitä nähnyt.👵

      • Mistään ei voi olla 100% varma. Epäilyksiä on jostakin sen kaltaisesta toiminnasta. Mutta niin taikka näin. Tiedän kuitenkin sen, että hän ei täällä minua kaipaile, jos ja kun seurusteleekin jo, eikä ole kiinnostunut ollut minusta muutenkaan, kun laittoi estot somessa jne jne. Tässä vain reality checkiä itselleni. Loppuu ne turhat kuvitelmat.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Mistään ei voi olla 100% varma. Epäilyksiä on jostakin sen kaltaisesta toiminnasta. Mutta niin taikka näin. Tiedän kuitenkin sen, että hän ei täällä minua kaipaile, jos ja kun seurusteleekin jo, eikä ole kiinnostunut ollut minusta muutenkaan, kun laittoi estot somessa jne jne. Tässä vain reality checkiä itselleni. Loppuu ne turhat kuvitelmat.

        Ikävää jos noin on käynyt. Mitäänhän ei tietysti voi varmaksi tietää. Minusta täällä on paljon ihan yleistä pahan mielen purkua anonyymisti, vailla täsmällistä kohdetta, eli joku omasta mielestä typerä kommentti vaan kuvitellaan jonkun tietyn tekemäksi, vaikka näin ei tietenkään todellisuudessa olisikaan. Täällä pelataan kasvottomuuden tuomalla suojalla ja mielikuvilla. Sitä voidaan käyttää todella rumasti väärin. Ilkeys kasvaa, kun ei voi jäädä kiinni. Monet pahoittavat mielensä, ja pitää olla aika teflonia välillä ettei haavoitu.👵


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää jos noin on käynyt. Mitäänhän ei tietysti voi varmaksi tietää. Minusta täällä on paljon ihan yleistä pahan mielen purkua anonyymisti, vailla täsmällistä kohdetta, eli joku omasta mielestä typerä kommentti vaan kuvitellaan jonkun tietyn tekemäksi, vaikka näin ei tietenkään todellisuudessa olisikaan. Täällä pelataan kasvottomuuden tuomalla suojalla ja mielikuvilla. Sitä voidaan käyttää todella rumasti väärin. Ilkeys kasvaa, kun ei voi jäädä kiinni. Monet pahoittavat mielensä, ja pitää olla aika teflonia välillä ettei haavoitu.👵

        Näin on niin kuin sanoit. Mutta tosielämä kuitenkin kertoo totuuden... En palstalla usko enää yhtään mihinkään. Netti on muutenkin täynnä huijareita. Mihinkään ei voi luottaa, ellei itse näe ja kuule saman jostakin luotettavasta lähteestä. Kyllä ihminen ottaa kontaktia oikeasti, jos kiinnostaa.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Mistään ei voi olla 100% varma. Epäilyksiä on jostakin sen kaltaisesta toiminnasta. Mutta niin taikka näin. Tiedän kuitenkin sen, että hän ei täällä minua kaipaile, jos ja kun seurusteleekin jo, eikä ole kiinnostunut ollut minusta muutenkaan, kun laittoi estot somessa jne jne. Tässä vain reality checkiä itselleni. Loppuu ne turhat kuvitelmat.

        Estot naisilla voi tarkoittaa sitä, et jos teillä on yhteisiä tuttuja niin sinua todennäköisesti mustamaalataan siellä? Naiset on raukkamaisia, varsinkin, jos ovat pinnallisia ja herkkiä reakoimaan asioihin, olet heille haitta. Kaveriporukoissa näitä tietoja sitten jaellaan ja odotettavissa voi olla, että hänen kaverit suhtautuu sinuun vähemmän myönteisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Estot naisilla voi tarkoittaa sitä, et jos teillä on yhteisiä tuttuja niin sinua todennäköisesti mustamaalataan siellä? Naiset on raukkamaisia, varsinkin, jos ovat pinnallisia ja herkkiä reakoimaan asioihin, olet heille haitta. Kaveriporukoissa näitä tietoja sitten jaellaan ja odotettavissa voi olla, että hänen kaverit suhtautuu sinuun vähemmän myönteisesti.

        Joo, olen kyllä havainnut ympärilläni monenlaista halveksivaa ilmettä jne. Minua ei kiinnosta. Minusta ei tarvitse kenenkään tykätä.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Joo, olen kyllä havainnut ympärilläni monenlaista halveksivaa ilmettä jne. Minua ei kiinnosta. Minusta ei tarvitse kenenkään tykätä.

        Kaikella rakkaudella: sinä vaikutat aavistuksen nyrpeältä ja vaativalta marttyyripikkupojalta, joka ei ole saanut kaupasta sitä mitä on halunnut ostaa. Ymmärrän, että olet loukkaantunut ja vihainen, mutta silti.. asenteessasi olisi mielestäni himppasen korjaamista. Älä ota tätä pahalla. Olet varmasti aivan hurmaava hyvänä päivänä hyvällä tuulella. 👵


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikella rakkaudella: sinä vaikutat aavistuksen nyrpeältä ja vaativalta marttyyripikkupojalta, joka ei ole saanut kaupasta sitä mitä on halunnut ostaa. Ymmärrän, että olet loukkaantunut ja vihainen, mutta silti.. asenteessasi olisi mielestäni himppasen korjaamista. Älä ota tätä pahalla. Olet varmasti aivan hurmaava hyvänä päivänä hyvällä tuulella. 👵

        Niin ehkä en olisi tällainen nyt, jos täällä en olisi ensin saanut lukea lässytyksiä ja uskonut niihnin sen 9 kk, jota täällä ollut tähän asti. Kaikki kaksoisliekkijutut yms. Minun tunteita ei tunnu kukaan edes haluavan ymmärtää. Ihan sama. Eiköhän sitä karkkia vielä jostain kaupasta löydy minullekin. Oli kaksoisliekki taikka ei. Nyt saa olla.


    • Anonyymi

      Nämä on monesti vaikeita juttuja, jos toinen vielä omalla käytöksellään vahvistaa omia mielikuvia. Jos tuntuu vaikealta, älä jää roikkumaan löysään hirteen vaan ota etäisyyttä. Paha nainen pelaa vielä sinut tilanteeseen, että voi syyttää sinua vainoamisesta.

      Itse en olisi uskonut omalle kohdalleni näin tapahtuvan, mut niin vain kävi. Jos tunne olisi sama hyvä tunne, silloin kaikki menisi niin kuin toivoit, mut epäilyn kasvaessa ota etäisyyttä, kyllä hän juoksee perääsi, jos kokee sinut sen arvoiseksi. Itse oppinut tämän jälkiviisauden liian vanhana.

      • Vanha olen minäkin, joten opin tuon nyt vanhana. Kiitos.


    • Katselen sitten tarjontaa vaikka Suomen rajojen ulkopuolelta. Lähistöllä kun tuntuu olevan nihkeää suhtautumista.

      • Anonyymi

        Tuo voi olla hyvä juttu. Esimerkiksi Etelä-Eurooppalaisten naisten lähestymiseen ei tartte nähdä niin paljon vaivaa eikä romantiikka ja huomiota kuin suominaisten lähestymiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo voi olla hyvä juttu. Esimerkiksi Etelä-Eurooppalaisten naisten lähestymiseen ei tartte nähdä niin paljon vaivaa eikä romantiikka ja huomiota kuin suominaisten lähestymiseen.

        Joo, on kokemusta siitäkin. Hyviä ja huonoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe