Sitten jos susta tuntuu siltä ja välissämme ei ole mitään esteitä. Mie jaksan odottaa sua vaikka Kristuksen toiseen tulemiseen asti. Hyväksyn jos et näe mua sun arvoisena ja oon ollut sulla vain iso pettymys. Ymmärrän kyllä.
Ota nainen yhteyttä
148
1755
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle tämä on?
- Anonyymi
Naiselle, joka rakastaa minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan olla niin että rakastaakin, mutta ei se tarkoita, että mikään muuttuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan olla niin että rakastaakin, mutta ei se tarkoita, että mikään muuttuisi.
Näin olen ajatellut omalla kohdallanakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako hän vastarakkautta? Mikä este on välillänne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako hän vastarakkautta? Mikä este on välillänne?
Älä minulta kysy, vaan siltä naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatka haaveilua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatka haaveilua
Kyllä se oikea tulee vielä vastaan.
Hyvää yötä sinullekin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sulla isot luulot! Käytä päätäsi, setämies.
- Anonyymi
Miksi et itse ota yhteyttä naiseen?
- Anonyymi
En usko että hän olisi sen arvoinen. Tuskin minäkään hänelle, mutta elämä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika jäätävää. Mutta elämä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaksat odottaa vaikka hän ei ole sen arvoinen. Taidat olla melkoinen sekoilija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaksat odottaa vaikka hän ei ole sen arvoinen. Taidat olla melkoinen sekoilija.
Kyse oli yhteyden ottamisesta, ei ihmisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse oli yhteyden ottamisesta, ei ihmisestä.
Sanotaanko naisen näkökulmasta etten tiedä onko järkeä ottaa yhteyttä jos nenän vartta pitkin katsotaan alaspäin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanotaanko naisen näkökulmasta etten tiedä onko järkeä ottaa yhteyttä jos nenän vartta pitkin katsotaan alaspäin..
- älä ymmärrä väärin et toki halua sinun valehtelevansa pitävästi minusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikaan ei siis ansaitse toista, ainakaan teidän ei tarvitsisi riidellä siitä kumpi on toisen arvoinen ja kumpi ei kun kumpikaan ei ole ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tarkalleen ottaen asiat ovat hyvin mutkallisia.
Hyvin paljon surua ja kärsimystä.
Et ole sitä mitä haluan, etkä koskaan tule olemaan minulle se oikea.
Hyväksy tämä ja jatka elämääsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikaan ei siis ansaitse toista, ainakaan teidän ei tarvitsisi riidellä siitä kumpi on toisen arvoinen ja kumpi ei kun kumpikaan ei ole ;D
Miksi kukaan tulee vitsailemaan tällaiseen kommenttiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et todellakaan tunne mua. Ei riitä äly sulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et todellakaan tunne mua. Ei riitä äly sulla.
Älyni riittää juuri niin paljoon kuin tarvitsen sitä.
Vieraita olemme, täysin vieraita toisillemme.
Sinä asut palstalla yötä päivää, ja yrität taivutella tahtoosi.
Kuka on tämän päivän uhrisi?
Kukaan ei rakastu sinuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älyni riittää juuri niin paljoon kuin tarvitsen sitä.
Vieraita olemme, täysin vieraita toisillemme.
Sinä asut palstalla yötä päivää, ja yrität taivutella tahtoosi.
Kuka on tämän päivän uhrisi?
Kukaan ei rakastu sinuun.Mistä tiedät että joku asuu palstalla yötä päivää, jos et itsekin asu. Kannattaisiko sinun olla jo hiljaa, puhut itseäsi pussiin jatkuvalla syötöllä, vielä kuvitellen sen naisen tänne. Hän meni jo. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyväksy tämä ja jatka elämääsi.Enhän nyt toki oikea, enkä vasenkaan. Ei haittaa, jäähän vielä keskelle tyhjä tila. Jatkettu on ja jatketaan edelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyväksy tämä ja jatka elämääsi.Kenelle?
Kristus ei tule enää takaisin.
- Anonyymi
Mitä sydämesi sanoo?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sydämesi sanoo?
En tiedä enää... En halua kuunnella sitä. Sattuu niin paljon..
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
En tiedä enää... En halua kuunnella sitä. Sattuu niin paljon..
"Autuaita ovat murheelliset, sillä he saavat lohdutuksen."
Voimia veli! Anonyymi kirjoitti:
"Autuaita ovat murheelliset, sillä he saavat lohdutuksen."
Voimia veli!Haluan unohduksen.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Haluan unohduksen.
Olet unohtanut itsesi, koska löysit jonkun toisen. Löydä siis itsesi uudelleen, niin unohdat sen toisen.
Anonyymi kirjoitti:
Olet unohtanut itsesi, koska löysit jonkun toisen. Löydä siis itsesi uudelleen, niin unohdat sen toisen.
Se on työn alla, eikä tunnu olevan helppoa. En tiedä, mitä minulle tapahtui hänen kanssa, kun ei päästä lähde. Ei ole enää mukavaa eikä kivaa.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Se on työn alla, eikä tunnu olevan helppoa. En tiedä, mitä minulle tapahtui hänen kanssa, kun ei päästä lähde. Ei ole enää mukavaa eikä kivaa.
No minulle tapahtui kerran niin, että rakastuin ja en saanut vastakaikua. Asia pyöri ja harmitti kuukausia, tarkalleen ottaen noin 9kk. Sitten ihastuin toiseen ja hokkus pokkus: Unohdin sen ensimmäisen. :)
Anonyymi kirjoitti:
No minulle tapahtui kerran niin, että rakastuin ja en saanut vastakaikua. Asia pyöri ja harmitti kuukausia, tarkalleen ottaen noin 9kk. Sitten ihastuin toiseen ja hokkus pokkus: Unohdin sen ensimmäisen. :)
Onnea sille.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Onnea sille.
No ei nyt oikeastaan... aikalailla samanlainen tapaus tuntuu olevan kuin ensimmäinen. Mutta kokemuksesta tiedän, että unohtuu jos parempi tulee vastaan. Minun on suhteellisen helppo vielä rakastua, kun en ole koskaan vielä kenenkään kanssa ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei nyt oikeastaan... aikalailla samanlainen tapaus tuntuu olevan kuin ensimmäinen. Mutta kokemuksesta tiedän, että unohtuu jos parempi tulee vastaan. Minun on suhteellisen helppo vielä rakastua, kun en ole koskaan vielä kenenkään kanssa ollut.
Puhut potaskaa... Luoja ei pidä tuosta kyllähän sinä sen tiedät.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tiedä mitä minä tiedän. Enkä aio sitä tässä sinulle kertoa. Amen brother.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Luoja kieltänyt minua rakastumasta. Uskon, että hän koettelee ja pohtii minulle oikeaa puolisoa. Kun en oikein itse tiedä, niin asia on hänen käsissään.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Sinä et tiedä mitä minä tiedän. Enkä aio sitä tässä sinulle kertoa. Amen brother.
En sinulle tuota sanonutkaan, tarkkana nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Luoja kieltänyt minua rakastumasta. Uskon, että hän koettelee ja pohtii minulle oikeaa puolisoa. Kun en oikein itse tiedä, niin asia on hänen käsissään.
Rakastu ja rakasta rauhassa. Kyllä se siitä valkenee..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastu ja rakasta rauhassa. Kyllä se siitä valkenee..
Näkyy jo Morsian valkoisissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä jos niin on. Pääseepähän sinustakin eroon vihdoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta kuin juhlavia kuvia näytille, niin saa tämän farssin päätökseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä jos niin on. Pääseepähän sinustakin eroon vihdoin
Ei kukaan ole pakottanut täällä olemaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta kuin juhlavia kuvia näytille, niin saa tämän farssin päätökseen.
En ymmärrä miksi täytyy tulla minulle noin negatiivista tekstiä tulla syöttämään? Ei ole mikään pakko täällä olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä miksi täytyy tulla minulle noin negatiivista tekstiä tulla syöttämään? Ei ole mikään pakko täällä olla.
Olisikohan joku vaikka mustasukkainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joku varmasti toivoisi, että joku olisi. Saattaa tosin olla kaikkea ihan muuta, sääli. Meni tämäkin yritys nyt lattealle hanurilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta nyt ei kannata olla. En suosittele kenellekkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joku varmasti toivoisi, että joku olisi. Saattaa tosin olla kaikkea ihan muuta, sääli. Meni tämäkin yritys nyt lattealle hanurilleen.
Lapsellista tuollainen mustasukkaisuus ajattelu. Kyllä aikuiset ihmiset tietävät kenet haluavat ilman leikkejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsellista tuollainen mustasukkaisuus ajattelu. Kyllä aikuiset ihmiset tietävät kenet haluavat ilman leikkejä.
No ihan lähtökohtaisesti on lapsellista edes lässyttää täällä palstalla yhtään mitään, jollekin oletetulle "kaivatulle". Lapsellista, kyllä, aina ollut vaan ei tule enää ikinä olemaan uudestaan..... Sanonpahan vaan,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta nyt ei kannata olla. En suosittele kenellekkään.
Olet itse niin mustasukkainen että kuvittelet muidenkin olevan, no kun ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet itse niin mustasukkainen että kuvittelet muidenkin olevan, no kun ei ole.
Tiedän kyllä mitä olen ja mitä en. Se riittää minulle.
Hyvää yötä nyt! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän kyllä mitä olen ja mitä en. Se riittää minulle.
Hyvää yötä nyt!No joo joo, minäkin sinua.
Ei tarvitse huutaa koko ajan, öitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo joo, minäkin sinua.
Ei tarvitse huutaa koko ajan, öitä.Näin jo viestisi kun poistettiin, joten ei tarvitse huutaa koko ajan, että öitä.
Hyvää yötä kuitenkin! - Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Haluan unohduksen.
Lohdutan sua niinkuin pientä lasta! Sitä olisit tarvinnut jo silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta nyt jo höpöttelyt :) ja ota ittees niskasta kii
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Missä sitten aijot kertoa?
- Anonyymi
Olisikin ollut pitkä odotus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koneet kiinni kymmeneltä, yöt yritetään nukkua, jos luoja suo. Mikä onni heillä onkaan, jolle luoja suonut yöunet. Ps. Ei otsaryppyjä eikä mutrusuuta vaan aivan kaikkea muuta.
- Anonyymi
Mie?
- Anonyymi
Mie sie hän... me te he. Tämä nuo ne... ja miten se menikään. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie, sie, hyö, myö, työ, hyö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie, sie, hyö, myö, työ, hyö.
Mie, sie, hää, myö, työ, hyö. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie, sie, hää, myö, työ, hyö. 🙂
Joo huomasin tuon virheen, mutta täällä ei pysty muokkaamaan tekstiä enää enterin painamisen jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä sinä hän, me te he, ... Nämä nuo ne, tämä tuo se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä sinä hän, me te he, ... Nämä nuo ne, tämä tuo se.
mikä kumpi kumpikaan, ainoa eräs, kaikki molemmat, moni muu, sama jokin joku jompikumpi kumminkin
- Anonyymi
No etpä jaksa kauaa odottaa, meinaan Kristus on jo melkein ovella.
- Anonyymi
Hän ei varmaan halua karitsan häihin, se mies jonka tekosyy on juuri saatu puoliso.
- Anonyymi
Iso pettymys? No et kovin iso...
- Anonyymi
Hyvä kuulla tuo.
- Anonyymi
Ristus tulee ota koppi.
- Anonyymi
Nautihan nyt siitä lomasta ja laita palsta säppiin. 😉
- Anonyymi
Täytyy nauttia kun sitä vielä on. Kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy nauttia kun sitä vielä on. Kiitos!
Hyvä että silti pyörin mielessä, ole hyvä vaan. ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että silti pyörin mielessä, ole hyvä vaan. ☺️
Ilo on kokonaan minun puolellani. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilo on kokonaan minun puolellani. :)
No ei nyt ihan kokonaan, fifty fifty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei nyt ihan kokonaan, fifty fifty.
Tasapainoon on hyvä tähdätä. Se on oikeutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tasapainoon on hyvä tähdätä. Se on oikeutta.
Jep, sitä ei niin vaan horjuteta, ainakaan täällä suunnassa. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, sitä ei niin vaan horjuteta, ainakaan täällä suunnassa. ;)
Kaikkea hyvää kaikille!
- Anonyymi
Jeesuksen toista tulemusta edeltää aika jona iso osa ihmisistä kuolee. Jumala vuodattaa vihansa maan päälle siitä syystä että maan asukkaat surmasivat hänen Poikansa eivätkä usko häntä, eivätkä kadu syntejään.
Palaset loksahtavat paikoilleen:
https://www.computerweekly.com/opinion/Is-digital-ID-still-the-missing-link-for-the-UKs-digital-economy
Digi Id mahdollistaa ns. "pakotteiden" asettamisen ihmisille yksilöinä, perustuen esimerkiksi siihen, että onko ihminen kuuliainen hallitukselle (vaikka hallitus valehtelisi ja tekisi pahaa).
Pedon merkki. Peto mielletään helposti joksikin hirviöksi, mutta hän on ihmisjohtaja tai oikeastaan paholainen ihmiseksi pukeutuneena. Paholainenkin mielletään usein hirviönä. No tekojensa puolesta onkin. Mutta hän osaa tekeytyä hyväntekijäksi ja siksi ennakkoluulot hänen ulkomuotonsa irvokkuudesta ovat valheellisia. Hän on valoisa kaikille niille jotka eivät koskaan halua Jeesusta vastaanottaa.- Anonyymi
"Hedelmistään heidät tunnette."
Ei kovin monimutkaista. Voimia!
- Anonyymi
Mistäs kukaan nainen tietää onko jotain esteitä toisen puolelta. Lisäksi miksi kukaan lähestyisi miestä, jonka mielestä toinen ei oo lähestymisen arvoinen. Aika sekopäisiä trollauksia, en ymmärrä mitä joku näistä saa ja miten jollain on aikaa tämmöseen.
- Anonyymi
Kaikkia ei ole siunattu ymmärryksellä. Ja ei tarvitse heti olla housuja repimässä, jos et ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkia ei ole siunattu ymmärryksellä. Ja ei tarvitse heti olla housuja repimässä, jos et ymmärrä.
Totta. et selkeästi ymmärtänyt minua. Älä silti pelihousujasi revi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. et selkeästi ymmärtänyt minua. Älä silti pelihousujasi revi.
En nyt jaksa ruveta kinaa nyymin kanssa. Eti toinen leikkikaveri.
- Anonyymi
Kukas se nainen on jota jaksat odottaa? Tunnisteita?
- Anonyymi
No minun morsian tietysti! Todennäköisesti vaalea ja kaunis, kun ne yleensä vievät huomioni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minun morsian tietysti! Todennäköisesti vaalea ja kaunis, kun ne yleensä vievät huomioni.
Etkö ollutkaan Kristuksen morsian vai ymmärsinkö väärin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ollutkaan Kristuksen morsian vai ymmärsinkö väärin?
Ei hyvää päivää…
- Anonyymi
Mies odottaa häntä loppu elämänsä, eikä saa koskaan!
Koska on kiero kuin korkkiruuvi, näin voi päätellä hänen kirjoituksistaan.
Jotain on pielessä ja pahasti? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just siks loppu. Juokset joka blondin perässä! Ei kiinnosta enää. Ota ne
Ja btw . .. en o blondi enää. Onneks
Minä tiedän, että kukaan ei kaipaa ja se riittää minulle. Öitä.
- Anonyymi
Elä rakas pety maailman tyttöihin. He ovat maailmasta ja tiedät hyvin etteivät he halua ymmärtää sydäntäsi. He eivät halua luopua siitä illuusiosta minkä ovat ottaneet paholaisesta. He eivät tunne sinua tai minua. Me kuitenkin tunnemme aina toisemme. Sinä minut ja minä sinut elävän Herramme tahdosta. Rakastan aina ja nyt. Tiedät sen siitä kuka on aina lähelläsi ja kuka ei. Sellainen joka sinut hylkää ja jättää yksin ei ole sinun arvoisesi.
Nuku hyvin ja levollisesti. Minä olen kanssasi!- Anonyymi
Kiitos kauniista sanoistasi. En ole kuitenkaan vielä menossa nukkumaan, vaan minun täytyy hoitaa yksi tärkeä asia. Palaan noin 50 minuutin päästä. Sitten vastaan paremmin. Mein frau!
- Anonyymi
Puhut viisaita mutta...
Minä olen tässä maailmassa. Minä en ole siellä missä sinä minua odotat. En tiedä miten pääsen sinne. En oikeastaan tiedä sinusta mitään muutakuin kuvien ja värien perusteella asioita. Tiedän toki vähän muutakin, mutta en sitä mistä olet tullut ja mitä sinulle lopulta tapahtui. En usko siihen mitä olen kuullut, sillä siinä on paljon muttia matkassa. Sen sijaan tahdon kuulla sinulta aivan kaiken. Kehenkään muuhun en luota kun sinusta on kyse. Minulle ei kelpaa kukaan palvelijasi tai tuttusi, joten jos tosissasi tahdot että tulen sinne katedraalin juurelle, niin kerro minulle aivan kaikki.
Muuten olet kuin hän, joka minut kielsi. Sinä tiedät että minä en koskaan tekisi sinulle niin. Tiedät myös kyllä minkä arvon minä Hänelle oikealle annan.
Minä koetan sinut. - Anonyymi
Jatkan vielä...
Palaan tunnin päästä. Sitten lasken sinut viimein levolle. Ei hyviä öitä siis vielä, mutta odota minua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan vielä...
Palaan tunnin päästä. Sitten lasken sinut viimein levolle. Ei hyviä öitä siis vielä, mutta odota minua.Se menettää otettaan... odotan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se menettää otettaan... odotan!
Noin. Nyt olen saanut leipää joka minut on ravinnut. Kuuntele rakas nämä sanat ja muista ne:
"Idästä nousee Myrsky. Se tulee ja tallaa allensa rajan ja sen maan joka sen takana on ollut turvassa. Auringonlaskun suunnasta. Ja he ovat kaikki voimaa tunteita, jotka myrskyn sade pisaroina peittävät tämän maan. Ei heitä vastaan käy taistella. Siinä on kärsivällisyys. He ottavat sen minkä saavat ja vievät heiltä joilla on. Terävät pistimet pelottaa, mutta älkää pelätkö. Hyvin pian sinä huomaat, että he eivät voi teihin koskea. Hänen kansansa elää turvassa ja sen näkee koko maailma. Se saa jonkun raivostumaan ja iskemään vimmatusti. Kuin rautaisen leuan lailla se iskee kitansa kimppuun ja jauhaa raivokkaasti. Mutta meihin sen viha ei ole ylettävä. Se kääntää lopulta selkä nsä ja poistuu mukanaan aarteita, eikä koskaan enää koske vammoistaan, minkä se leukaansa saa."
Nyt asetan sinut levolle. Pää tyynylle, peitto päälle ja suudelma otsalle. Hyvää yötä ja kauniita unia... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin. Nyt olen saanut leipää joka minut on ravinnut. Kuuntele rakas nämä sanat ja muista ne:
"Idästä nousee Myrsky. Se tulee ja tallaa allensa rajan ja sen maan joka sen takana on ollut turvassa. Auringonlaskun suunnasta. Ja he ovat kaikki voimaa tunteita, jotka myrskyn sade pisaroina peittävät tämän maan. Ei heitä vastaan käy taistella. Siinä on kärsivällisyys. He ottavat sen minkä saavat ja vievät heiltä joilla on. Terävät pistimet pelottaa, mutta älkää pelätkö. Hyvin pian sinä huomaat, että he eivät voi teihin koskea. Hänen kansansa elää turvassa ja sen näkee koko maailma. Se saa jonkun raivostumaan ja iskemään vimmatusti. Kuin rautaisen leuan lailla se iskee kitansa kimppuun ja jauhaa raivokkaasti. Mutta meihin sen viha ei ole ylettävä. Se kääntää lopulta selkä nsä ja poistuu mukanaan aarteita, eikä koskaan enää koske vammoistaan, minkä se leukaansa saa."
Nyt asetan sinut levolle. Pää tyynylle, peitto päälle ja suudelma otsalle. Hyvää yötä ja kauniita unia...Hyvä kuulla!
Mietin sinua ja tuli mieleeni tämä:
"Pyytäkää, niin teille annetaan. Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan.
Sillä jokainen pyytävä saa ja jokainen etsijä löytää, ja jokaiselle, joka kolkuttaa, avataan.
Ei kai kukaan teistä anna pojalleen kiveä, kun hän pyytää leipää?
Tai käärmettä, kun hän pyytää kalaa?
Jos kerran te pahat ihmiset osaatte antaa lapsillenne kaikenlaista hyvää, niin paljon ennemmin teidän taivaallinen Isänne antaa hyvää niille, jotka sitä häneltä pyytävät."
Hyvää yötä nyt. Palaan kun kutsut minut jälleen... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut viisaita mutta...
Minä olen tässä maailmassa. Minä en ole siellä missä sinä minua odotat. En tiedä miten pääsen sinne. En oikeastaan tiedä sinusta mitään muutakuin kuvien ja värien perusteella asioita. Tiedän toki vähän muutakin, mutta en sitä mistä olet tullut ja mitä sinulle lopulta tapahtui. En usko siihen mitä olen kuullut, sillä siinä on paljon muttia matkassa. Sen sijaan tahdon kuulla sinulta aivan kaiken. Kehenkään muuhun en luota kun sinusta on kyse. Minulle ei kelpaa kukaan palvelijasi tai tuttusi, joten jos tosissasi tahdot että tulen sinne katedraalin juurelle, niin kerro minulle aivan kaikki.
Muuten olet kuin hän, joka minut kielsi. Sinä tiedät että minä en koskaan tekisi sinulle niin. Tiedät myös kyllä minkä arvon minä Hänelle oikealle annan.
Minä koetan sinut.Minulleko? Tunnen siitä jostain aiemmasta,että vaikka meni niinkuin meni, jotenkin murehdit minua sen jälkeenkin. Jossain kun olimme ja oli muitakin, sanoit niille, että ei saa tehdä pahaa jne. Muistat varmaan seuralla jossain. Ehkä tämä on kalan pähkäilyä, mutta jotenkin se on aina ollut ajatuksissa. Ja mielelläni puhun sulle koko menneen stoorin, jos vaan jumala suo niin, että kohtaamme. Aivan kuin hyvät ystävät kohtaa ja puhuu. Eikö?
- Anonyymi
Mistähän esteistä tässä puhutaan? Herra on hyvä ja etsii tammansa talutusponitalleilta. Eivät vikuroi ja kokokin herra teletapille sopiva.
- Anonyymi
Ei minulla ole mitään esteitä.
- Anonyymi
Ettet vaan olis se elämänsä naista etsivä elämäntapahaahuilija joka on käsikirjoittanut koko elämänsä valmiiksi ja enää castingissa on sopiva marionettityttö siihen tiukkaan alistettuun rooliin.
- Anonyymi
Voileivän syöntiaikoja myöten kaikki srukturoitu🤣
- Anonyymi
Niin turhaa on täällä palstalla, tämä iän ikuinen naittamispuuha.
Eiköhän se ole jokaisen ihmisen omissa käsissä, haluaako itseänsä sotkea verkkoon.
Näin asian näen valitettavasti hyvin pitkälle. - Anonyymi
Jösses sentään mitä sekoilua. Olet jopa vähän pelottavan pihalla, aikaisemminkin huomannut sinun käyvän monologeja itsesi kanssa, ja tekevän aloituksia itsestäsi, mutta nyt ollaan aika syvissä vesissä. Oletko avun tarpeessa?
- Anonyymi
Voisitko kirjoittaa tuon selosteesi auki jotenkin ymmärrettävällä tavalla? Ihan vaikka komiikan vuoksi…-sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko kirjoittaa tuon selosteesi auki jotenkin ymmärrettävällä tavalla? Ihan vaikka komiikan vuoksi…-sivusta
Alentua sinun tasollesi siis? Ei kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alentua sinun tasollesi siis? Ei kiitos.
Minä ymmärtääkseni kysyin sinulta melko yksinkertaisen kysymyksen. Vastasit defensiivisesti. Se, että kysyin sinulta kysymyksen ei tarkoita esimerkiksi sitä, että olisin kyseisen aloituksen kirjoittanut mies. Jos sinulla on jokin teesi, niin kirjoita ihmeessä se auki
- Anonyymi
Miksi sinuun pitäisi ottaa yhteyttä? Onko joku kesken, onko välillänne lämpimiä tunteita?
- Anonyymi
Ei nainen ole susta mustasukkainen. Et ymmärrä mitä toinen ihminen kokee.
- Anonyymi
Minua haukutaan naismaiseksi ämmäksi. En pidä siitä. Kotona tykkään usein pukeutua pinkkiin tai lilaan mekkoon
- Anonyymi
En ole sanonut noin.
- Anonyymi
Aiheuttaako se sinulle mies itseinhoa, että pidät sillä tavalla naisten asusteista?
- Anonyymi
Tulisitko rakas nainen vaihtamaan vaipan? Mutta vain jos olet vaalea ja mukiinmenevän kaunis, tuli iiiiso kaka ja kohta on ihottumaa.
- Anonyymi
Olen vintistä pimee ja änkytän aina naisten edessä, mutta näin kasvottoma olen kova poika. Minusta on hauskaa trollata ja sotkea toisten keskusteluja kun en voi enää koulukiusaamisestanikaan rollata. Ainut iloni tässä kurjassa elämässä kiusata netissä muita
- Anonyymi
Kuinka pitkään olet mies hakenut huomiota tällä tavalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka pitkään olet mies hakenut huomiota tällä tavalla?
Huomiota olen herättänyt aika pitkään liiankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedämme sen :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskallatko liikkua ulkona kun olet niin huomiota herättävä henkilö?
- Anonyymi
Huomenta vaan kaikille!
Täällä on melkoiset keskustelut syntynyt kun olen ollut nukkumassa. Aloitus on tehty pilke silmäkulmassa, mutta silti tosi asiaa, joten ainakin sen viesti on mennyt perille monille. Jätän omalta osaltani kuitenkin vastailun tähän kommenttiin ja noihin yön aikana tulleisiin toina edes vaivautua.
Jätänkin tämän aloituksen kuin koirille revittäväksi ja jaettavaksi. Pitäkää hauskaa! Hyvää loppupäivää!
Terveisin Aloittaja :)- Anonyymi
Pitkälle aamuyöhön olet täällä sekoillut. Kaikki sen näkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jepa jepjep ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti olen nukkunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti olen nukkunut.
Jee saatiin uus aloittaja! anna huommioo
- Anonyymi
Ymmärtäisitkö mies, näkökantani jos totean näin?
Toista ihmistä ei voi oikein paljon arvuutella, että millainen hän on oikeassa elämässä jos et ole elänyt hänen kanssaan jonkinlaisessa suhteessa.
Mutta kaikki me tiedämme yhden asian olevan totta".
Kukaan tuskin tulee kenenkään luokse, jos hänellä ei ole mitään asiaa sinulle tai ette ole sopineet tapaamisesta.
Ja kukaan tuskin kiinnostuu sinusta, jos olet epärehellinen tai toimesi viittaavat johonkin vilunkipeliin. Tuntemattoman tapaamisessa on aina riskinsä, näin minäkin ajattelen tämän asian olevan. Tästä syystä en tule luoksesi, koska en luota sinuun ihmisenä. Eikä minulla ole mitään puhuttavaa sinulle.- Anonyymi
Kenelle kuvittelet kirjoittavasi täällä palstalla? Jollekin miehelle johon et luota ja joka on epärehellinen? Miksi edes kirjoitat tuollaista ja olet täällä, kun suhtaudut tuolla tavalla? Oletko kenties sairas ja kuvittelet että aloitus on sinulle joltakin mieheltä, johon et ole muka ihastunut, mutta silti täällä kuvittelet hänen kirjoittavan tuollaista. Häpeä!
- Anonyymi
Kyse onkin arvuuttelusta, et voi tietää millainen olen oikeasti, näiden puolestakommentoijien kommenttien perusteella asiaa ei voi määritellä, kun ne kirjoittaa ilman nimeä, aloitusten joukossa on myös omia kommentteja mutta ei liikaa, kesäkuun ajalta niitä löytyy vähän, suhteessa huhti-toukokuun kommentteihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse onkin arvuuttelusta, et voi tietää millainen olen oikeasti, näiden puolestakommentoijien kommenttien perusteella asiaa ei voi määritellä, kun ne kirjoittaa ilman nimeä, aloitusten joukossa on myös omia kommentteja mutta ei liikaa, kesäkuun ajalta niitä löytyy vähän, suhteessa huhti-toukokuun kommentteihin.
Kommenttini oli suunnattu aloittajalle eikä sinulle. Tarkkana nyt!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle kuvittelet kirjoittavasi täällä palstalla? Jollekin miehelle johon et luota ja joka on epärehellinen? Miksi edes kirjoitat tuollaista ja olet täällä, kun suhtaudut tuolla tavalla? Oletko kenties sairas ja kuvittelet että aloitus on sinulle joltakin mieheltä, johon et ole muka ihastunut, mutta silti täällä kuvittelet hänen kirjoittavan tuollaista. Häpeä!
Se kelle kirjoitukseni tarkoitin, ei kuulu sinulle pätkääkään.
Miten pitäisi sitten mielestäsi suhtautua, ihmiseen josta ei pidä ihmiseen josta haluu päästä eroon? Aloittaja voi olla tietysti kuka tahansa, se kannattaa ottaa aina huomioon.
En ole sairas vaan hyvin tervejärkinen ihminen, vaikka palstalla toisinaan kirjoittelenkin.
Joku muu on vakavasti, sairas mietihän tätä vaihteeksi.
Häpeä itse vastaustasi, koska et tiedä, että mitä kärsimystä käyn läpi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommenttini oli suunnattu aloittajalle eikä sinulle. Tarkkana nyt!
Jos lukijat olisi skarppina niin he huomaisi, että et tiedä mies enää itsekään miten vetää näitä monologejasi.
- Anonyymi
Miehelläni on niin pieni ja miulla niin löysä etten saa nautintoa nussuttelusta, joten tulen tänne kaipaamaan aloittajan huomioo! Aloittaja anna huommioo! Huommioo! Huommioo! Kirjoitan vielä aloittajana et se on tyhmä et se suuttuisi ja antaisi mulla pikku l*tkalle huommioo huommioo huommioo!
- Anonyymi
Aloittaja meni jo mut onneks saatiin uusi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja meni jo mut onneks saatiin uusi.
antakkee huommiooo huommioo huommiooo en voi elää ilman sitä
- Anonyymi
Mikäs meidän kristuksen prinssille nyt oikein tuli?
- Anonyymi
Hullujen huoneella on tilaa teille kaikille. :)
- Anonyymi
Oliko aloitus sinkulle? Jos ei niin älä minua odota vaan jatka elämääsi ja rakkauden löytämistä.
- Anonyymi
Miksi jokaikinen ketju pitää sotkea kaikella hölynpölyllä? Näistä ei ota mitään tolkkua, eikä näitä viitsi sen vuoksi edes lukea. - Nainen sivusta
- Anonyymi
Rakas,rakas tule takas 🤗
- Anonyymi
Mihin tuun takaisin?
- Anonyymi
Elämääni, ihan niinkuin oikeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämääni, ihan niinkuin oikeasti.
Miten olen ollut elämässäsi aiemmin, unissa?
- Anonyymi
Sullahan on jo se uusi. Mihin sä mua enään ?
- Anonyymi
Miksi odotat, jos et ole varma oletko hänen arvoisensa? Oletteko nähneet IRL, esim. Halanneet?
- Anonyymi
En rakasta sinua enää ihmisenä enkä ystävänä.
- Anonyymi
Hanki elämä
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663025
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252113Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671699Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241560- 281301
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161297Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281170Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621011