Miksi ADHD ei voi näkyä sikiöllä mahassa miksi jotkut saavat vasta lapsivettä otettua keuhkoihin ADHD ja Lievän älyllisen kehitysvamman synnytyksen yhteydessä? En haluaisi lukea ADHD suhteen uutta tietoa, että ADHD on perinnöllinen geeneissä ja ADHD muka näkymätön vamma???? Miksi vasta nyt 2020 luvulla on selvinnyt ADHD tulee äitien tupakan polton takia? Miksi äitini on täytynyt polttaa 16 vuoden iästä asti tupakkaa ja miksi vasta nyt ADHD jutun suhteen epäilee äitien matala d vitamiini raskaus aikana tekee vaikean ADHD? Miksi ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma jättää työkeskus ryhmässä minut yksin? Huomaako Lievän älyllisen kehitysvamman saaneet ihmiset jos minulla on joku muu käytöksen syynä. Kolme Lievän älyllisen kehitysvamman saanutta jotka näkivät kasvotusten minut sanoi että valehtelin Lievän älyllisen kehitysvamman yksi sano suoraan minulla on MBD. Sanoin että en valehtele. Työkeskus ryhmässä joudun olemaan ADHD takia puhumattomien kehitysvammmaisten kanssa ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma sanoo ei kuulu minulle olla heidän kaverina jne. Miksi meidät vaikean ADHD saaneet ihmiset laitetaan Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneiden kanssa samaan ryhmään jos kerta ne joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma huomaa minulla on heihin verrattuna nolla tasolla ihmissuhde taidot. Olen lukenut Kehitysvamma kirjoja joissa lukee ne joilla on ADHD niillä on huonommat ihmisuhde taidot kuin niillä joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi.
ADHD ja Lievä älyllinen kehitysvamma
Anonyymi
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk602102Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921432Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701238- 1151115
- 67936
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72909Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j66873Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍75823Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise9822