Moikka! Mulla olisi mielipiteitä hakusessa. Mulla on 3-vuotias gerbiili pappa, jolla on hajurauhas kasvain. Gerbiilillä se on ollut n. 2,5kk eikä se ole hänen elämäänsä haitannut. Kasvain ei ole kasvanut yhtään sen havaitsemisen jälkeen. Gerbiili syö,nukkuu, juo normaalisti, ja touhuaa aktiivisesti. Gerbiilillä oli veli jolla oli myös kasvain se kasvoin nopeasti ja oli pahalaatuinen. Mutta tämän gerbu vanhuksen menoa ei ole patti haitannut missään kohtaa. Siispä mietin, että kannattaako minun viedä gerbu leikkaukseen vai antaa gerbiilin vaan olla. Lisätietona myös, että pappa ei raavi pattia auki ollenkaan. Pappa on myös normaali kokoinen eikä ole laihtunut yhtään tai kutistunut. Kerrothan mitä kannattaisi tehdä tässä tilanteessa (:
Hajurauhas kasvain
Anonyymi
2
113
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy eläinlääkäriltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1876700- 1531915
- 1131638
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511133Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421031Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98992Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6917Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879