Kertaan kokemukseni - kun yhä aiheessa pysytellään.

Anonyymi

🔞🆓🆗Toivottavasti ei haittaa tämä foorumin ikuinen aihe - ja kun asiassa pysytään ja "menneitä muistellen" mutta yhä toivossa eläen ... Jospa vielä joskus kohtaan vastaavan ja koen nautinnon näin aikuisen miehen kanssa!? Ehkä Sinun seurassasi?
OK.
No kerrotaan oma kokemus kookkaimmasta myös, joka ei ole keksittyä fantasiaa ja toiveajattelua kuten täällä useimmilla.

Kerron oman kokemuksen tähän kohtaan ns. suurimmasta miehen elimestä jonka olen kohdannut.

Mutta kun pienemmällä aloitettaisiin ja suurimmalla lopuksi se suurin nautinto kun paikat ( anus) kunnolla avattu! Eller hur?

Näin toimin nuorena hyvinä ja terveiden olojen aikaan gay-saunassa Stockiksessa, jossa tarjontaa enemmän kuin saattoi ottaa nautinnokseen. Yksi elämäni suurimpia nautintoja mulle antanut oli n. 25cm kyrvän omistava muutenkin kookas parta-kille joka osasi käyttää sitä! Alkulämmittelyn siis pienemmillä kaluilla (2) ennen häntä toisaalla jo saatuani saatoin antautua sopivasti kohdalle osuneen isokalun tuomaan nautintoon. Mutta totean nyt etten olisi saanut tätä kookasta anaaliini jos sitä ei olisi "avanneet" nämä kaksi pienempää omalla kirnuamisellaan! Mutta se orgasmi oli taivaallinen kun sain otettua sen kokonaan sisääni istuen eli ratsas- asennossa miehen kyrvän päällä. Ikuinen muisto jollaisia ei juuri myöhemmin ole tullut! Kyllä koolla on merkitystä kun osaa nauttia! Itsellä on suht normaali eli pieni? Mutta tiukka anaalini jota monet miehet ( osa ukm) ovat myös myöhemmin kiittäneet. Yksi mies sanoi ilmeisen kokemattomana, anaaliini pano oli parempaa kuin naisen naiminen!
Wau! Nainti anukseen on ja olisi yhä mulle täyttymys!

Yksi toinen kerta sen kohtaamispaikan tyyppisessä paikassa oli tarjolla pitkä laiha mies jolla oli mulle liian kookas ja 'raskas' ettei se noussut kuin vaakaan nipin napin, halailimme ja samalla mittailin täristen kiimasta miten voi olla niin pitkä kalu! Panin sen haarojen väliin ja otin pakaroiden alta kiinni jossa vielä käsi täyttyi! Kävi selväksi etten rohkene ottaa sisään jota hän halusi kyllä. No luovutimme mutta pian samassa tilassa hänelle tarjosi toinen kundi peräänsä jonne se isokyrpä alkoi työntyä ja hankalaa oli sekin. Puoleen kyrpään se sai sisään letkunsa seurasin vieressä joka ei tätä miestä häirinnyt joskin sitä perän antajaa kyllä siinä pystynainnissaan. Kokeilin ison kyrvän vartta joka ei enää mennyt helpolla siinä äherryksessä ja sitä jäi vielä yli käden levyinen tila jota ei sisään saanut! No en seurannut miten kävi luulen se jäi kesken? Mutta arvelen kun kädellä alkuun sitä kohdallani käsin mittailin se oli n. kolmen käden leveydeltä pitkä, joka tekee noin 30 cm!? Se on kookkain kyrpä minkä olen nähnyt ja jota olen koitellut! Harvinaisuus on muttei mahdottomuus, valkoihoisella!Ⓜ️ 🆒

1

1306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uuhh! Ihqua! Kumpa saisi aitoa miestä kokea ja antautua rauhallisesti ja lämmöllä, usein ja pitkään.
      Mutta täällä ja muilla palstoilla ( chat/deitti) pelkkää sanahelinää ja rumpsuttajia!
      Kunnon miehet aivan muilla foorumeilla ja elävässä elämässä!😉🤞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1827
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1697
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      819
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      767
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      707
    Aihe