Tänään mun yksi urosmarsu tippui lattialle selälleen. Hän on tosi sellainen, että alkaa rimpuilemaan ihan kauheasti ku sen nostaa ilmaan. No oltiin sitte siinä häkin vieressä ja mä käyn polvilleni. Sitten tää marsu rimpuilee väkisin mun sylistä pois ja tippuu. Mitään ei tainnut käydä tai ainakin säikähti paljon. Onko tässä saattanut käydä jotain?
Marsu tippui
Anonyymi
2
160
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa varmuuden vuoksi käyttää marsu eläinlääkärissä.
- Anonyymi
Hei! Jos marsusi juo ja syö normaalisti eikä muutenkaan käyttäydy mitenkään poikkeavalla tavalla, todennäköisesti kaikki on kunnossa ja selvisitte pelkällä säikähdyksellä. Seuraa varmuuden vuoksi tarkasti ja ahkerasti muutama päivä marsuasi. Anna marsusi rakentaa sinuun luottamusta ja pikkuhiljaa varovaisesti alkakaa harjoittelemaan käsittelyä ettei vastaava enää toistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614348KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1433087Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472398Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462323- 971961
- 241883
- 281596
- 221574
- 1491402
- 341233