Tänään mun yksi urosmarsu tippui lattialle selälleen. Hän on tosi sellainen, että alkaa rimpuilemaan ihan kauheasti ku sen nostaa ilmaan. No oltiin sitte siinä häkin vieressä ja mä käyn polvilleni. Sitten tää marsu rimpuilee väkisin mun sylistä pois ja tippuu. Mitään ei tainnut käydä tai ainakin säikähti paljon. Onko tässä saattanut käydä jotain?
Marsu tippui
Anonyymi
2
234
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa varmuuden vuoksi käyttää marsu eläinlääkärissä.
- Anonyymi
Hei! Jos marsusi juo ja syö normaalisti eikä muutenkaan käyttäydy mitenkään poikkeavalla tavalla, todennäköisesti kaikki on kunnossa ja selvisitte pelkällä säikähdyksellä. Seuraa varmuuden vuoksi tarkasti ja ahkerasti muutama päivä marsuasi. Anna marsusi rakentaa sinuun luottamusta ja pikkuhiljaa varovaisesti alkakaa harjoittelemaan käsittelyä ettei vastaava enää toistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4022016
Ei se haittaa
rakkaani. Parempi näin. Silti tiedän, että ammuin nuolen sun sydämeen 💘. Sellaisella tarkkuudella, että muut ei siihen (helpolla) kykene🎯. Taisin ol72818- 44779
Sinä nainen
kerro minun toinen/toiset etunimet, ja jos osuu, soitan sinulle jos niin haluat. Terkuin minä se vaan täältä korpikuusenkannon alta.73686Ei meistä mies tulis mitään
oot liian vaikee ja minä en jaksa mennä sun pillin mukaan saamatta mitään takas.56658- 39600
- 88558
Eloranta Kiuruveden leuhkin
Eloranta ökyautoineen ja lakeijoineen Kiuruveden Osapalvelussa, vain Villasen veljekset aikoinaan olivat pollevampia kun kusettivat Kiuruveden kunnanu23546- 67529