Kyllä ahistaa kattoa super nannya ku näkee että minkälaiset ääshoolit saa lapsia. Nytki savolaiset ei todellakaan ansaittis yhtään pentua ku ei ole kasvattajiksi heistä. Vittu mitkä idioottivanhemmat ja mitä imbesillipentuja. Hyi onneksi ei tarvi olla samassa tilassa tuon porukan kanssa.
Lopetan tietenkin ohjelman katsomisen kesken kun sen verran ahistaa tuo sakki yyöööök!
Vanhemmiksi kelpaamattomat
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En katso koko ohjelmaa.Ohjelma ei todella kiinosta. Aloiteen tekijällä tuskin on itsellä lapsia? Helppo aina arvostella muita kun itse elää Kuplassa,Kuten aloiteen tekijä.
- Anonyymi
Kyllä minulla on jälkikasvua. Terveisin aloitteen tekijä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623