Naisesta naiselle " tukiaa"

Anonyymi

Heii osaisiko joku neuvoa mistä voisi oikeasti etsiä/ löytää naisena sugar maman itselleen?

26

739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vilpitön neuvo, mene töihin. Ei tarvi elättäjää etsiä sokerimummoista eikä pappoista.

• Anonyymi

En osaa sanoa mistä löytäisi sugar maman.. Jos tietäisin olisin varmasti muutama vuosi sitten tämmöisen hankkinut ihan vaan seksuaalisessa mielessä xD (ja toki esittänyt että en saa siitä itse mitään irti paitsi rahaa). Super kiihottava ajatus.!!

• Anonyymi

Yök…

• Anonyymi

No miksi et ihan vaan pokannut vanhempaa naista kumppaniksi? Riippuu tietysti miten paljon vanhempi sua innosti/miten paljon nuorempi oot, mutta ymmärtääkseni naissuhteissa ikäeroa on kohtuullisen paljonkin, eikä sitä niin ihmetellä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi et ihan vaan pokannut vanhempaa naista kumppaniksi? Riippuu tietysti miten paljon vanhempi sua innosti/miten paljon nuorempi oot, mutta ymmärtääkseni naissuhteissa ikäeroa on kohtuullisen paljonkin, eikä sitä niin ihmetellä..

Niinhän mä pokasinkin monta kertaa. Nyt suhteessa joten nää sugar mamojen himoitseminen jää vaan ajatuksen tasolle. Oon aina pitänyt 40-50 vuotiaista. Oon itse 34, joten ei toi ikäero enää niin valtava ole. Mutta kyllä se parikymppisenä oli. Onneks tuo ikä ei oo kasvanut oman iän myötä. Muuten nyt joutuisi käydä vanhainkodissa pokailee.

• Anonyymi

Ei oikein ole oma juttuni... Mutta Her äpissä on tullut törmättyä ainakin kahteen naiseen joilla sellaista on ollut aika selvästi tarjolla 😁

Minkä ikäinen sä olet? Koska kannattaa ainakin se ymmärtää että sun toiveisiin vastaavat on sitten siellä 40 ja 50v suunnalla

• Anonyymi

Ja vaikka löytäisitkin niin olisitko valmis rahan takia olemaan 100kg naisen kanssa? Tai että toisen läheisyys tuntuu aika vastenmieliseltä. Sulle vinkki vitonen, mene töihin!

• Anonyymi

Itse siinä saa valita asiakkaansa..

• Anonyymi

Ja se vielä, että 100 kiloa painava nainen ei edes ole sairaalloisen lihava. Hyvin voisin olla tuon painoisen kanssa vaikka itse olen 67kg.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se vielä, että 100 kiloa painava nainen ei edes ole sairaalloisen lihava. Hyvin voisin olla tuon painoisen kanssa vaikka itse olen 67kg.

No onhan 100kg melkoinen matami.

• Anonyymi

No, kerrohan, kuinka sinuun voisi saada yhteyden? 😊

• Anonyymi

Dansukker 💡 tarjolla myös muita vaihtoehtoja edullisempaan sokerinnälkään, paikalliselta kauppiaalta, kysy tarjous!

• Anonyymi

Aloittaja, tarvitsetko tukia vai tarvitsetko tukijaa?

• Anonyymi

Vai tukiaista 😂

• Anonyymi

Kummaks on mennyt nykymaailma, kun rahaa tahdotaan saada helpolla, eikä työnteko maistu, mutta on toki poikkeuksiakin. Kelpaa vanhat papat ja mummot, kun vaan rahallisesti hyötyy jotenkin.

• Anonyymi

Sano muuta kuule. Jos elämässä kaikki olis helppoa ja mitään ei tarvis tehdä asioiden eteen, ni mitäpä luulet, olisko tää maailma parempi? Mä veikkaan ettei, kukaan pistäs rikkaa ristiin ku oottelis rypäleitä suukku auki makeen tätin tukiessa vierellä. Kyllä mä ite mieluummin haen rypäleeni kaupasta, olkoonkin vähä vaivalloisempaa.

• Anonyymi

Kaikenlaiset taideyhdistykset. Olen harvana miehenä mukana monesti päivänkestävillä taideretkillä. Mennään eri kaupunkeihin ja katsellaan jotain näyttelyä. Monesti on mukana Sugar Mama tyyppisiä naisia tyttöineen. Joskus olen asettunut ruokailemaan viereiseen pöytään ja kuunnellut kuin Mamat vertailevat seuralaisiaan.
      Mutta tutustu hienovaraisesti. Ole tarjolla, älä tyrkytä.

• Anonyymi

Täällä on näitä kyselijöitä välillä käynyt. Kerropa nyt sinäkin, mitä sulla olis tarjota sellaista, mitä tällainen hyvin toimeentuleva, kuuma viiskymppinen ei ilmaiseksi saisi.

• Anonyymi

Kylmää kyytiä 😅 ei oo halpaa sellanen, mut tavallinen nainen ei sellasta onneks kaipaa.

• Anonyymi

No naisethan saa seksiä ilman että siitä joutuu maksamaan. Siksi sugarmamoja ei ole. Itse joskus haluaisin vaan rehellistä seksiä ilman mitään tunteiluja yms miljoonia treffejä. Se, että joku vanhempi nainen pitäisi mua täysin leikkikaluna ja ottaisi koska tahtoo ja miten tahtoo sopisi mulle todella hyvin. Super kuuuuuumaaaaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No naisethan saa seksiä ilman että siitä joutuu maksamaan. Siksi sugarmamoja ei ole. Itse joskus haluaisin vaan rehellistä seksiä ilman mitään tunteiluja yms miljoonia treffejä. Se, että joku vanhempi nainen pitäisi mua täysin leikkikaluna ja ottaisi koska tahtoo ja miten tahtoo sopisi mulle todella hyvin. Super kuuuuuumaaaaa.

Sitten vaan silmää lirkkumaan, eiköhän joku tartu syöttiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, heteronaiset saa jos nyt vielä ajatellaan, että kaikki seksi on seksiä ja toisella ihmisellä ja seksin laadulla ei ole väliä. Lesbonaisilla se ei enää katsos toimikaan niin, kun ne ympärillä pyörivät meisselinsä orjuuttamat miehet ei olekaan enää vaihtoehto siihen leikkiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylmää kyytiä 😅 ei oo halpaa sellanen, mut tavallinen nainen ei sellasta onneks kaipaa.

Raha ei ole ongelma. Jotain pitäisi vain saada sen vastineeksi. Seksin vonkaajia kyllä riittää jopa parikymppisistä tytöistä lähtien, mutta niin nuorista en ole kiinnostunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja miksi juuri sinut? Mikä tekee sinusta niin haluttavan? Tapaaminen järjestyy kyllä, mutta pelaamista en harrasta

• Anonyymi

Kertokaa nyt ihmeessä jokainen teemasta mieltynyt, että mitä kautta teidän sokeripulastanne pääsee kuulemaan lisää?

• Anonyymi

Usein lesbot köyhiä, eivät osta mitään clubeissa ja baareissa keskimäärin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      76
      2701
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      278
      1545
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1497
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1351
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      399
      1311
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      389
      1253
    7. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      997
    8. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      899
    9. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      254
      812
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      316
      805
    Aihe