En tiedä, että lukevatko mustalaiset ollenkaan tätä palstaa mutta kysyn kuitenkin. Olen osittain mustalainen ja olen aina ihaillut mustalaisten vaatteita. Saisinko itsekin käyttää mustalaishametta jos tekisin sen vain eri materiaalista ja jättäisin pönkän pois? Väri olisi ehkä musta tai tummanruskea. Vai tulisiko joku mustalainen sanomaan etten saa pukeutua sellaiseen hameeseen?
Voinko käyttää "mustalaishametta"
12
1359
Vastaukset
- Anonyymi
Mää tykkäisin kokokeltaisesta asusta
- Anonyymi
En kyllä ymmärrä miksi kukasn moista haluaa käyttää, ellei haeta hamealella tavaraa kaupasta. Mutta toki halutessasi voit.
- Anonyymi
Kohta syyttävät kulttuurin omimisesta
- Anonyymi
Kyllä voit mutta elä ihmettele jos vartijat seuraa kaupassa
- Anonyymi
Teltta mikä teltta.
- Anonyymi
Pistä sellanen
-soqqabois- - Anonyymi
voit, kunhan et mene toisten apajille
- Anonyymi
Jos sinulla on mustalaisten kansanpuvun hametta muistuttava hame, mutta muut asusteet eivät muistuta mustalaisten vaatetusta, niin tuskinpa kukaan asiaan puuttuu. Mustalaisten ovat herkkiä puuttumaan sukulaistensa tekemisiin, mutta valkolaisten tekemisiin he eivät puutu läheskään yhtä herkästi.
Taktinen turvaliivi olisi hyvä kuitenkin olla puseron alla, mutta niitä on nyt vaikea hankkia, koska kaikki on lähetetty Ukrainan sotaan. - Anonyymi
Kyllä voit pukeutua vaikka Munsalan kansallispukuun
- Anonyymi
Sulle passaa hyvinkin ihan housut ja joskus sortsit.
- Anonyymi
Ja jos rahtaat sähkölaitteita niin varo ettet kompastu sähköjohtoon.
Joudut vielä sairaspäivärahalle... - Anonyymi
keklusta tulee jos väärä pukukoodi
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512