taas yksi hölmö ämmä lisää

Anonyymi

mennyt pilaamaan itsensä tatuoinnilla.

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vanhustentalot on tulevaisuudessa täynnä tatuoituja mummoja.

• Anonyymi

tämän ajan villitys mihin kaikki yksinkertaset hölmöt menee mukaan. En voi sietää sellaisia ämmiä, minulle se kertoo tietynlaisesta ihmisestä.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tämän ajan villitys mihin kaikki yksinkertaset hölmöt menee mukaan. En voi sietää sellaisia ämmiä, minulle se kertoo tietynlaisesta ihmisestä.....

Kertoo hyvin paljon siitä yleisimmästä nykyihmisestä. Mitään itse ajattelematta juostaan ties milloin minkäkin uuden trendin perässä. Pakkomielteisesti vaan jahdataan omaan elämään sisältöä somesta ja ihmetellään, kun mikään ei tee onnelliseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoo hyvin paljon siitä yleisimmästä nykyihmisestä. Mitään itse ajattelematta juostaan ties milloin minkäkin uuden trendin perässä. Pakkomielteisesti vaan jahdataan omaan elämään sisältöä somesta ja ihmetellään, kun mikään ei tee onnelliseksi.

Ja koska kaiken pitää nykyään olla hyväksyttävää, niin "nuori ja tyhmä" on nykyään trendikkäästi vain "hetkessä elämistä".

• Anonyymi

Haluavat tatuoinneilla samaistua äijiin, joilla on tatuointeja. Lisää samalla henkistä kovuutta ja uskoa itseensä.

• PalstaPrinssi

Tatskat ovat ihan hienoja. Anna ihmisten tehdä omalle keholleen mitä haluavat.

• Anonyymi

Riippuu paljon tatuoinnista, mut makunsa kullakin. Pääasia kai kuitenkin, et on ite tyytyväinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Riippuu paljon tatuoinnista, mut makunsa kullakin. Pääasia kai kuitenkin, et on ite tyytyväinen.

Se juurikin, että on itse niihin tyytyväinen. Eihän ne kaikki hienoja ole omaan silmään.

• Anonyymi

Mun mielestä jossain menee raja on niitä ihan hyviäkin, sitten ääripäät erikseen.

• Anonyymi

No, mutta onneksi ei ole sun kehostasi kyse, niin ei pitäisi sulle kuulua.
      Mun mielestä hienot tatskat on makeita ja niillä saa koristeltua kehoa oikein nätiksi, mutta tärkeintä mun mielestä on, että jokainen tatska on hyvin suunniteltu ja uniikki. Eipä minua kenenkään tribaalit ja muut tusinatatuoinnitkaan haittaa, mutta ne ovat harvoin edes hienoja ja samantyylisiä tatskoja on joka toisella tatuoidulla.
      Enemmän mun peppua kivistää ihmiset, jotka kitisee muiden tatuoinneista tai mistä nyt ikinä kitisevätkään masentuneina omaan olemattomuuteensa.

• Anonyymi

Miks sä saat sanoa sun mielipiteen, mut ap ei sun mielestä omaansa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks sä saat sanoa sun mielipiteen, mut ap ei sun mielestä omaansa?

Mene vaikka Siwan roskikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene vaikka Siwan roskikseen.

Ai sä olitki vajari, sori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sä olitki vajari, sori.

Ite oot överi.

• Anonyymi

Itse ämmänä otan heti kun on ylimärästä rahaa tatuoinnin. Se on muuten kallista ja siksi varakuuden merkki!

• Anonyymi

Vai varakkuuden!? Olen monta kertaa ihmetellyt ihmisiä, jotka valittaa rahapulaansa (Ja se rahapula oikeesti näkyy monessa asiassa) silti rahaa löytyy jostakin tatuointeihin.

• Anonyymi

Oleellista on, mihin haluaa uskoa, mielikuva omassa mielessä houkuttaa tai hukuttaa halun ottaa tatuointi. Jotkut haluaa tatuoida saavutuksensa nahkaan, toiset haluaa ilmentää kovuutta sillä tai sydämen asioita. Jotkut ei halua tatuointeja ollenkaan, koska halu uskoa mihinkään hyvään niissä puuttuu.

• Anonyymi

Aloittajalla täytyy kyllä asiat olla liiankin hyvin, jos suurin murhe on se, että joku on ottanut tatuoinnin. Voitasko millään vaihtaa osia? Mä otan sun taakan muiden tatuointien suremisesta ja raivoan jokaisen vastaantulevan tatuoinnin vuoksi, niin ota sä mun murheet kannettavaksesi? Niistä yhteen tosin myös liittyy pieni tatuonti, joka on otettu yllättäen menehtyneen lähiomaisen muistolle.

• Anonyymi

Eiköhän sitä saa omalle nahkalleen tehdä mitä vain mitä se muile kuuluu

• Anonyymi

Jos haluaa näyttää lopun ikäänsä liskoilta, niin siitä vaan. En haluaisi sellaiseen naiseen koskea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos haluaa näyttää lopun ikäänsä liskoilta, niin siitä vaan. En haluaisi sellaiseen naiseen koskea.

Ei ne mitenkään erilaiselta tunnu. Ihan yhtä kivoja koskea, kuin tatuoiduttomat naiset.

• Anonyymi

Näyttää niin kamalilta, että tekee mieli pysyä kaukana.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kuules, pidä mistä haluat ja anna sama valinnan vapaus kaikille muillekin.

• Anonyymi

Trash merkki. Wannabe somebodyt tatuoi itteään, mutta ei se pa*ka koristelulla muuksi muutu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      180
      10500
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3615
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      54
      3381
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2895
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      221
      2281
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2223
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2053
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1658
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1486
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1396
    Aihe