taas yksi hölmö ämmä lisää

Anonyymi

mennyt pilaamaan itsensä tatuoinnilla.

25

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vanhustentalot on tulevaisuudessa täynnä tatuoituja mummoja.

      • Anonyymi

        tämän ajan villitys mihin kaikki yksinkertaset hölmöt menee mukaan. En voi sietää sellaisia ämmiä, minulle se kertoo tietynlaisesta ihmisestä.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämän ajan villitys mihin kaikki yksinkertaset hölmöt menee mukaan. En voi sietää sellaisia ämmiä, minulle se kertoo tietynlaisesta ihmisestä.....

        Kertoo hyvin paljon siitä yleisimmästä nykyihmisestä. Mitään itse ajattelematta juostaan ties milloin minkäkin uuden trendin perässä. Pakkomielteisesti vaan jahdataan omaan elämään sisältöä somesta ja ihmetellään, kun mikään ei tee onnelliseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo hyvin paljon siitä yleisimmästä nykyihmisestä. Mitään itse ajattelematta juostaan ties milloin minkäkin uuden trendin perässä. Pakkomielteisesti vaan jahdataan omaan elämään sisältöä somesta ja ihmetellään, kun mikään ei tee onnelliseksi.

        Ja koska kaiken pitää nykyään olla hyväksyttävää, niin "nuori ja tyhmä" on nykyään trendikkäästi vain "hetkessä elämistä".


    • Anonyymi

      Haluavat tatuoinneilla samaistua äijiin, joilla on tatuointeja. Lisää samalla henkistä kovuutta ja uskoa itseensä.

    • Tatskat ovat ihan hienoja. Anna ihmisten tehdä omalle keholleen mitä haluavat.

      • Anonyymi

        Riippuu paljon tatuoinnista, mut makunsa kullakin. Pääasia kai kuitenkin, et on ite tyytyväinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu paljon tatuoinnista, mut makunsa kullakin. Pääasia kai kuitenkin, et on ite tyytyväinen.

        Se juurikin, että on itse niihin tyytyväinen. Eihän ne kaikki hienoja ole omaan silmään.


    • Anonyymi

      Mun mielestä jossain menee raja on niitä ihan hyviäkin, sitten ääripäät erikseen.

    • Anonyymi

      No, mutta onneksi ei ole sun kehostasi kyse, niin ei pitäisi sulle kuulua.
      Mun mielestä hienot tatskat on makeita ja niillä saa koristeltua kehoa oikein nätiksi, mutta tärkeintä mun mielestä on, että jokainen tatska on hyvin suunniteltu ja uniikki. Eipä minua kenenkään tribaalit ja muut tusinatatuoinnitkaan haittaa, mutta ne ovat harvoin edes hienoja ja samantyylisiä tatskoja on joka toisella tatuoidulla.
      Enemmän mun peppua kivistää ihmiset, jotka kitisee muiden tatuoinneista tai mistä nyt ikinä kitisevätkään masentuneina omaan olemattomuuteensa.

      • Anonyymi

        Miks sä saat sanoa sun mielipiteen, mut ap ei sun mielestä omaansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks sä saat sanoa sun mielipiteen, mut ap ei sun mielestä omaansa?

        Mene vaikka Siwan roskikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene vaikka Siwan roskikseen.

        Ai sä olitki vajari, sori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sä olitki vajari, sori.

        Ite oot överi.


    • Anonyymi

      Itse ämmänä otan heti kun on ylimärästä rahaa tatuoinnin. Se on muuten kallista ja siksi varakuuden merkki!

      • Anonyymi

        Vai varakkuuden!? Olen monta kertaa ihmetellyt ihmisiä, jotka valittaa rahapulaansa (Ja se rahapula oikeesti näkyy monessa asiassa) silti rahaa löytyy jostakin tatuointeihin.


    • Anonyymi

      Oleellista on, mihin haluaa uskoa, mielikuva omassa mielessä houkuttaa tai hukuttaa halun ottaa tatuointi. Jotkut haluaa tatuoida saavutuksensa nahkaan, toiset haluaa ilmentää kovuutta sillä tai sydämen asioita. Jotkut ei halua tatuointeja ollenkaan, koska halu uskoa mihinkään hyvään niissä puuttuu.

    • Anonyymi

      Aloittajalla täytyy kyllä asiat olla liiankin hyvin, jos suurin murhe on se, että joku on ottanut tatuoinnin. Voitasko millään vaihtaa osia? Mä otan sun taakan muiden tatuointien suremisesta ja raivoan jokaisen vastaantulevan tatuoinnin vuoksi, niin ota sä mun murheet kannettavaksesi? Niistä yhteen tosin myös liittyy pieni tatuonti, joka on otettu yllättäen menehtyneen lähiomaisen muistolle.

    • Anonyymi

      Eiköhän sitä saa omalle nahkalleen tehdä mitä vain mitä se muile kuuluu

      • Anonyymi

        Jos haluaa näyttää lopun ikäänsä liskoilta, niin siitä vaan. En haluaisi sellaiseen naiseen koskea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluaa näyttää lopun ikäänsä liskoilta, niin siitä vaan. En haluaisi sellaiseen naiseen koskea.

        Ei ne mitenkään erilaiselta tunnu. Ihan yhtä kivoja koskea, kuin tatuoiduttomat naiset.


    • Anonyymi

      Näyttää niin kamalilta, että tekee mieli pysyä kaukana.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuules, pidä mistä haluat ja anna sama valinnan vapaus kaikille muillekin.

    • Anonyymi

      Trash merkki. Wannabe somebodyt tatuoi itteään, mutta ei se pa*ka koristelulla muuksi muutu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe