mennyt pilaamaan itsensä tatuoinnilla.
taas yksi hölmö ämmä lisää
25
53
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhustentalot on tulevaisuudessa täynnä tatuoituja mummoja.
- Anonyymi
tämän ajan villitys mihin kaikki yksinkertaset hölmöt menee mukaan. En voi sietää sellaisia ämmiä, minulle se kertoo tietynlaisesta ihmisestä.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tämän ajan villitys mihin kaikki yksinkertaset hölmöt menee mukaan. En voi sietää sellaisia ämmiä, minulle se kertoo tietynlaisesta ihmisestä.....
Kertoo hyvin paljon siitä yleisimmästä nykyihmisestä. Mitään itse ajattelematta juostaan ties milloin minkäkin uuden trendin perässä. Pakkomielteisesti vaan jahdataan omaan elämään sisältöä somesta ja ihmetellään, kun mikään ei tee onnelliseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo hyvin paljon siitä yleisimmästä nykyihmisestä. Mitään itse ajattelematta juostaan ties milloin minkäkin uuden trendin perässä. Pakkomielteisesti vaan jahdataan omaan elämään sisältöä somesta ja ihmetellään, kun mikään ei tee onnelliseksi.
Ja koska kaiken pitää nykyään olla hyväksyttävää, niin "nuori ja tyhmä" on nykyään trendikkäästi vain "hetkessä elämistä".
- Anonyymi
Haluavat tatuoinneilla samaistua äijiin, joilla on tatuointeja. Lisää samalla henkistä kovuutta ja uskoa itseensä.
Tatskat ovat ihan hienoja. Anna ihmisten tehdä omalle keholleen mitä haluavat.
- Anonyymi
Riippuu paljon tatuoinnista, mut makunsa kullakin. Pääasia kai kuitenkin, et on ite tyytyväinen.
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu paljon tatuoinnista, mut makunsa kullakin. Pääasia kai kuitenkin, et on ite tyytyväinen.
Se juurikin, että on itse niihin tyytyväinen. Eihän ne kaikki hienoja ole omaan silmään.
- Anonyymi
Mun mielestä jossain menee raja on niitä ihan hyviäkin, sitten ääripäät erikseen.
- Anonyymi
No, mutta onneksi ei ole sun kehostasi kyse, niin ei pitäisi sulle kuulua.
Mun mielestä hienot tatskat on makeita ja niillä saa koristeltua kehoa oikein nätiksi, mutta tärkeintä mun mielestä on, että jokainen tatska on hyvin suunniteltu ja uniikki. Eipä minua kenenkään tribaalit ja muut tusinatatuoinnitkaan haittaa, mutta ne ovat harvoin edes hienoja ja samantyylisiä tatskoja on joka toisella tatuoidulla.
Enemmän mun peppua kivistää ihmiset, jotka kitisee muiden tatuoinneista tai mistä nyt ikinä kitisevätkään masentuneina omaan olemattomuuteensa.- Anonyymi
Miks sä saat sanoa sun mielipiteen, mut ap ei sun mielestä omaansa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks sä saat sanoa sun mielipiteen, mut ap ei sun mielestä omaansa?
Mene vaikka Siwan roskikseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene vaikka Siwan roskikseen.
Ai sä olitki vajari, sori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sä olitki vajari, sori.
Ite oot överi.
- Anonyymi
Itse ämmänä otan heti kun on ylimärästä rahaa tatuoinnin. Se on muuten kallista ja siksi varakuuden merkki!
- Anonyymi
Vai varakkuuden!? Olen monta kertaa ihmetellyt ihmisiä, jotka valittaa rahapulaansa (Ja se rahapula oikeesti näkyy monessa asiassa) silti rahaa löytyy jostakin tatuointeihin.
- Anonyymi
Oleellista on, mihin haluaa uskoa, mielikuva omassa mielessä houkuttaa tai hukuttaa halun ottaa tatuointi. Jotkut haluaa tatuoida saavutuksensa nahkaan, toiset haluaa ilmentää kovuutta sillä tai sydämen asioita. Jotkut ei halua tatuointeja ollenkaan, koska halu uskoa mihinkään hyvään niissä puuttuu.
- Anonyymi
Aloittajalla täytyy kyllä asiat olla liiankin hyvin, jos suurin murhe on se, että joku on ottanut tatuoinnin. Voitasko millään vaihtaa osia? Mä otan sun taakan muiden tatuointien suremisesta ja raivoan jokaisen vastaantulevan tatuoinnin vuoksi, niin ota sä mun murheet kannettavaksesi? Niistä yhteen tosin myös liittyy pieni tatuonti, joka on otettu yllättäen menehtyneen lähiomaisen muistolle.
- Anonyymi
Eiköhän sitä saa omalle nahkalleen tehdä mitä vain mitä se muile kuuluu
- Anonyymi
Jos haluaa näyttää lopun ikäänsä liskoilta, niin siitä vaan. En haluaisi sellaiseen naiseen koskea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluaa näyttää lopun ikäänsä liskoilta, niin siitä vaan. En haluaisi sellaiseen naiseen koskea.
Ei ne mitenkään erilaiselta tunnu. Ihan yhtä kivoja koskea, kuin tatuoiduttomat naiset.
- Anonyymi
Näyttää niin kamalilta, että tekee mieli pysyä kaukana.
- Anonyymi
Kirjoitettu on.Isä! Anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä tekevät....
https://m.youtube.com/watch?v=TKJymx2KDWo - Anonyymi
Kuules, pidä mistä haluat ja anna sama valinnan vapaus kaikille muillekin.
- Anonyymi
Trash merkki. Wannabe somebodyt tatuoi itteään, mutta ei se pa*ka koristelulla muuksi muutu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381