Aiheesta face tietoa.

Anonyymi

7

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmisillä on tavallaan kaksi eri persoonaa, aito minä sekä somepersoona. Netissä voi esittää mitä tahansa,

      Hän ei tarkoita vapaalla sanalla toisten loukkaamista.

      Mitä mieltä olet aiheesta maatalouslumpun hukkapala, tinderhutsun kymppi ja anoidiootti, riittääkö ymmärrys?

      • Anonyymi

        Viitaten edellä lausuttuun ... Netissä voi esittää mitä tahansa ... kuten ...

        Minulla asiat on aika paljon paremmin, eikä minun, vaimoni eikä lasteni tarvitse koskaan kantaa taloudellista huolta tulevaisuudesta.

        Se on jo turvattu ja lisää tulee jatkuvasti.

        Tienaan paraikaa kahdessa päivässä enemmän kuin mikä on kuukausieläkkeesi.

        HAUSKAA.


    • Anonyymi

      Ohessa internetprofiilin osoitus hänen omistavan avomersun punaisilla penkeillä ja kaikki rakkaat kloonit uskovat sinisilmäisesti kaiken mitä kyseinen profiili kirjoittaa.

      Paljonko on peli nyt tässä suuressa kuvakilpailussa? https://ibb.co/qrGHkf0

      Hänelle internetkovanaamailu ja internetelvistely on kilpailua, jossa vain hän on voittaja, jopa kun hänen kitaraansa arvosteltiin, niin hän julkaisi 4 kiloa kultaa, aivan oikeaa kultaa ja kertoi kassakaapistaankin, tosin sitä ei fotosopannut.

      Hänellä on 450 neliötä taloa jossa kaikki parasta mitä rahalla saa ja olohuoneeseen mahtuu talo.
      Pihamaa hänellä on eedenin veroinen ja on uima-allaskin hotellitasoa.

      Hän tienaa muutamassa päivässä saman kuin eläkeläiset saa eläkettä.

      Hänellä, hänen vaimollaan ja lapsillaankin on koko loppuelämän talous turvattu.

      Hän jopa älykkyydellään kloonien avustmana haastaa Elon Muskin väittelyyn, että Musk on pelkkä kyrpå.

    • Tytön 2010 tilauksesta muutama sana.

      Lahden kovanaama jenkkiautoilija siis googlaa aiheet jäähdytysnesteen vaihto ja öljyjen vaihdot, ok google on hyvä.
      Nyt ymmärrän saamani kommentit aiheista Mopar ja veneet, sekä laatupyörät.

      Nuorin suomipoika 23 vuotta ja nuorin suomityttö 20 vuotta, eri exien kanssa.
      Kakkosexä ollut myös paksuna jonkun aikaa ennen tytön syntymää.

      Hauskaa edelleen että tämä 2010 itsepintaisesti on aviossa tinderhaavenaisen kanssa ja kasvattaa internetimuroituja pentuja maailman parhaissa olosuhteissa, joista ei puutu enään muuta kuin sähköpotkulauta.

      • Relaapas taas hieman ja ota askel taaksepäin. On vain yksi äiti minun biologisilla Suomen lapsillani.

        Yhtäkään kuvaani ei ole photoshopattu, en haaskaa aikaani pelleilyyn kanssasi, mutta sinun kuvasi ovat olleet kaikki netistä imuroitu, tai ruudulta tökerösti otettu huonolla kameralla.

        Numeropasasen kuvista käy ilmi että on ihan sama asuisiko hän Jakomäessä vai Hua Hinissa. Mitään lisäarvoa hän ei Thaimaasta saa sisätiloissa kotona tai ostarilla pyöriessä kerran kuussa.

        Teet Saaripasaselle karhunpalveluksen noilla jutuillasi. Sinua kun ei ole olemassakaan.


    • Btw tämäkin on sosiaalinen media ja sinä asut tässä sosiaalisessa mediassa.

    • Anonyymi

      Eräs kaiffari yritti ostaa miun talon, maaat ja mannut mjutta en myynyt.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1589
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1196
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1072
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      888
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      797
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 64
      711
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      598
    Aihe