Sulla on siis joku nainen

Anonyymi

Eli sulla on joku..? Tiiän kyl et enemmin tai myöhemmin se tapahtuu.

22

811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei oo

    • Anonyymi

      En ole aikeissakaan lähestyä ketään naista. Ehkä elän koko elämäni hiljaisuudessa, aiheuttamatta vaivaa tai murhetta kellekkään. Tuntemattomana koko elämäni, päästämättä ketään lähelle. Houkuttava vaihtoehto, jos häntä en saa.

      • Anonyymi

        Kyllä sinä hänet saat. Ryömii vielä luoksesi kun et lähesty. Sivusta häneltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä hänet saat. Ryömii vielä luoksesi kun et lähesty. Sivusta häneltä.

        En halua nähdä hänen ryömivän koskaan vaan olevan aina rakastettu ja arvossa pidetty.


    • Anonyymi

      Joo mulla alkoi salasuhde Hyacinthin kanssa ja Richard epäilee Emmettiä, mutta Emmet on Sheilan kanssa oikeesti ja...

      jatkuu huomenna. Muistakaa olla kanavalla samaan aikaan

    • Anonyymi

      Rakas sellainen puuttuu.

    • Anonyymi

      Miksi pitäisi olla joku muu kenestä tykkää?

      • Anonyymi

        Siemens yöksy tapahtuu kohta...


    • Anonyymi

      Niin, ei vara venettä kaada. Joku aina varalla.

    • Ei ole, mutta entä sitten vaikka olisikin? Ei minusta ollut täällä kukaan kiinnostunut, millään tasolla, vaikka niin annettiin ensin ymmärtää.

      • Anonyymi

        Ratkaisit asian (en ota kantaa miten ns annettiin ymmärtää, toiset kun löytää sävyjä vaikka ja mistä) sitten niin, että aloit kirjoitella itsellesi yötä päivää aloituksia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ratkaisit asian (en ota kantaa miten ns annettiin ymmärtää, toiset kun löytää sävyjä vaikka ja mistä) sitten niin, että aloit kirjoitella itsellesi yötä päivää aloituksia?

        En ole tänne mitään aloituksia kirjoitellut enää aikoihin. Enkä ole niihin itse vastaillut. En myöskään ole ominut täällä enää hetkeen yhtäkään aloitusta, joissa kaivataan tai rakastetaan. Minua kun ei täällä kaipaa kukaan. Se on mahdottomuus.


    • Anonyymi

      Olisi kyllä nainen jos olisin halunnut, mutta en pysty lähestyy ketään vielä tietyistä syistä johtuen.....

      • Anonyymi

        Eikö sulla seiso?


    • Anonyymi

      Kukaan nainen ei kommunikoi nimettömänä ja näin.

      • Anonyymi

        Niinpä, ihmiset vois ottaa järjen käyttöön…


    • Anonyymi

      Ei ole. Se tunnus oli juurikin sinulle tarkoitettu.

    • Anonyymi

      Ei ole naista!

      t. Gari Rung

    • Anonyymi

      Eihän tässä kai voi loputtomiin sun perääs haikailla jos et kerran ole saatavilla. Sitten joku muu saa täyttää sun paikkas.

      • Anonyymi

        Loputtomiin ei voi haikailla, se on totta.


    • Anonyymi

      No kyllähän neidilläkin on joku nainen, että peräreikä hukassa vai onko nyt joku hätä? Otanko puhelun samantien, voi olla että en soittele. Kytät on linjoilla, loppuun asti, ettäs tiärät.
      Kytät ovat paskalakkien perillisiä, ristiinnaulitun seivästäjiä, ihan pieni hetki vielä.
      T.meikäläinen
      https://m.youtube.com/watch?v=U_UUwsVTEZ8

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe