Olin matkalla viime perjantaina punta canasta, dominikaanisesta tasavallasta brysselliin. Valilasku oli montego bayssa, jamaikalla. Olin humalassa mutta en aiheuttanut minkaanlaista hairiota. Istuin yksin ja olin hiljaa. Montego bayn kentalla minut vietiin lentokentta poliisien luokse jotka totesivat minut syyttomaksi noin 3 tunnin odottelun jalkeen. Missasin jatkolennon helsinkiin (eri lentoyhtiolta ostettu)
Lentoyhtio jarjesti minulle taksi kyydin 4 tahden hotelliin jossa olen tallakin hetkella. Lentoyhtio joutuu maksamaan kaiken, majoituksen, ruuat ja juomat. Huomenna taksi tulee noutamaan ja uusi yritys brysseliin.
Ongelma on etta passini menee vanhaksi huomenna ja en kerkea jatkolennolle helsinkiin. Eli joudun jaamaan brysseliin anomaan hatamatkustus asiakirjaa. Toivottavasti lentoyhtio korvaa kaikki kulut myos brysselissa. Minulla on tapaaminen kenttapomon kanssa huomenna.
Minut heitettiin ulos koneesta syyttomana valilaskun aikana
17
142
Vastaukset
- Anonyymi
Ole tarkkana kun jo äää ja ööö pilkut loppui, että ei lopu virta ennen lentokenttäpomopalaveria patteri sydämentahdistimesta.
- Anonyymi
Mihin olit syytön?
- Anonyymi
Minut poistettiin siis koneesta ilman riittavaa syyta, "lentokentta oikeudenkaynnin" virkailijat totesivat ja nain ollen lentoyhtio on velvollinen korvaamaan kaiken. Mikas tassa 4 yota 4 tahdellen hotellissa tayshoidolla. Passin vanheneminen vaan arsyttaa.
- Anonyymi
Dominikaanisen tasavallan matkoilla passin tulee olla voimassa vielä vähintään kuusi kuukautta maahansaapumispäivästä.
Tulit sieltä perjantaina ja kirjoitit eilen, että passisi menee vanhaksi huomenna eli tänään.
Miten pääsit vanhenevalla passilla sinne ja sieltä pois?
Muuten, Jamaikalla on sama vaatimus passin voimassaoloajasta.- Anonyymi
Olin dominikaanisessa yli 6kk. Jamaikalla oli vain lyhyt valilasku. Tankkaustauko tms, ei koneenvaihto.
- Anonyymi
Saa nahda paastavatko minut maahan vanhentuneella passilla. Ehka jaan jumiin kentalle niinkuin Tom Hanks elokuvassa. Ehka asylym sana avaa portit.
- Anonyymi
Lentopelkoon parempiakin apuja kuin perskännit!
- Anonyymi
Pelkoon? Tylsyyteen lahinna.
- Anonyymi
Väität siis että sait Dominikaanisiin visan lähes passin vanhenemispäivään asti? Eipä taida pitää paikkaansa tuo.
- Anonyymi
Passin pitää olla voimassa 6kk visan loppumisesta. Eli ihan satuilua on tämä tarina.
- Anonyymi
Pitääpäs paikkansa, matkustin Pattayan matkailupalstan kautta mennentullen.
- Anonyymi
Tarkoitus oli olla vain 3kk. Teissu vahan venahti..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitus oli olla vain 3kk. Teissu vahan venahti..
Sios reissu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Passin pitää olla voimassa 6kk visan loppumisesta. Eli ihan satuilua on tämä tarina.
Jos haluaisin satuilla en tuhlaisi aikaani taalla vaan kirjoittelisin "lukijan tarinoita" rattoon, jalluun ja urkkiin, niilla tienaa/tienasi.
- Anonyymi
Talla hetkella hampurissa. Olin vain yhden yon brysselissa. Nain liisa jaakonsaaren tai hanen kaksoisolentonsa maitokaupassa.
- Anonyymi
Naitko? Saitko kyytiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naitko? Saitko kyytiä?
Kyllä olikin syytä pidättää!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067