Olin matkalla viime perjantaina punta canasta, dominikaanisesta tasavallasta brysselliin. Valilasku oli montego bayssa, jamaikalla. Olin humalassa mutta en aiheuttanut minkaanlaista hairiota. Istuin yksin ja olin hiljaa. Montego bayn kentalla minut vietiin lentokentta poliisien luokse jotka totesivat minut syyttomaksi noin 3 tunnin odottelun jalkeen. Missasin jatkolennon helsinkiin (eri lentoyhtiolta ostettu)
Lentoyhtio jarjesti minulle taksi kyydin 4 tahden hotelliin jossa olen tallakin hetkella. Lentoyhtio joutuu maksamaan kaiken, majoituksen, ruuat ja juomat. Huomenna taksi tulee noutamaan ja uusi yritys brysseliin.
Ongelma on etta passini menee vanhaksi huomenna ja en kerkea jatkolennolle helsinkiin. Eli joudun jaamaan brysseliin anomaan hatamatkustus asiakirjaa. Toivottavasti lentoyhtio korvaa kaikki kulut myos brysselissa. Minulla on tapaaminen kenttapomon kanssa huomenna.
Minut heitettiin ulos koneesta syyttomana valilaskun aikana
17
180
Vastaukset
- Anonyymi
Ole tarkkana kun jo äää ja ööö pilkut loppui, että ei lopu virta ennen lentokenttäpomopalaveria patteri sydämentahdistimesta.
- Anonyymi
Mihin olit syytön?
- Anonyymi
Minut poistettiin siis koneesta ilman riittavaa syyta, "lentokentta oikeudenkaynnin" virkailijat totesivat ja nain ollen lentoyhtio on velvollinen korvaamaan kaiken. Mikas tassa 4 yota 4 tahdellen hotellissa tayshoidolla. Passin vanheneminen vaan arsyttaa.
- Anonyymi
Dominikaanisen tasavallan matkoilla passin tulee olla voimassa vielä vähintään kuusi kuukautta maahansaapumispäivästä.
Tulit sieltä perjantaina ja kirjoitit eilen, että passisi menee vanhaksi huomenna eli tänään.
Miten pääsit vanhenevalla passilla sinne ja sieltä pois?
Muuten, Jamaikalla on sama vaatimus passin voimassaoloajasta.- Anonyymi
Olin dominikaanisessa yli 6kk. Jamaikalla oli vain lyhyt valilasku. Tankkaustauko tms, ei koneenvaihto.
- Anonyymi
Saa nahda paastavatko minut maahan vanhentuneella passilla. Ehka jaan jumiin kentalle niinkuin Tom Hanks elokuvassa. Ehka asylym sana avaa portit.
- Anonyymi
Lentopelkoon parempiakin apuja kuin perskännit!
- Anonyymi
Pelkoon? Tylsyyteen lahinna.
- Anonyymi
Väität siis että sait Dominikaanisiin visan lähes passin vanhenemispäivään asti? Eipä taida pitää paikkaansa tuo.
- Anonyymi
Passin pitää olla voimassa 6kk visan loppumisesta. Eli ihan satuilua on tämä tarina.
- Anonyymi
Pitääpäs paikkansa, matkustin Pattayan matkailupalstan kautta mennentullen.
- Anonyymi
Tarkoitus oli olla vain 3kk. Teissu vahan venahti..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitus oli olla vain 3kk. Teissu vahan venahti..
Sios reissu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Passin pitää olla voimassa 6kk visan loppumisesta. Eli ihan satuilua on tämä tarina.
Jos haluaisin satuilla en tuhlaisi aikaani taalla vaan kirjoittelisin "lukijan tarinoita" rattoon, jalluun ja urkkiin, niilla tienaa/tienasi.
- Anonyymi
Talla hetkella hampurissa. Olin vain yhden yon brysselissa. Nain liisa jaakonsaaren tai hanen kaksoisolentonsa maitokaupassa.
- Anonyymi
Naitko? Saitko kyytiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naitko? Saitko kyytiä?
Kyllä olikin syytä pidättää!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575489- 934337
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752584Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721111Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61853
- 28823
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779