Minulla on -15 ostettu kiinalainen w10 tabletti jota ei ole enää vuosiin pystynyt käyttämään kunnolla, sininen ruutu on siinä laitteessa tuttu. Kun nyt on täälläkin mainostettu että Linuxilla saa toimimattomat vehkeet henkiin niin ajattelin kokeilla. Mint, Deepin, Vetora, MX, Pop ja elementary tuli kokeiltua. Pisimmälle pääsin Vetoralla, live-tilassa sain kosketusnäytöltä käynnistettyä aennusohjelman ja valittua kielen ja kohdelevyn mutta "Jatka" nappi ei sitten enää reagoinut vaan täydellinen jumi tuli, hiiri eikä kosketusnäyttö eivät enää reagoineet. Olikohan se Pop jolla pääsin myös aloitusnäyttöön mutta siinä sitten hiiri toimi päinvastoin mihin suuntaan liikutti ja kosketusnäytöllä kun vasenta alakulmaa kosketti niin oikeassa yläkulmassa näkyi vaste. Siispä tein Windows 10:n perusasennuksen ja vien koko vehkeen kierrätykseen niin saa joku muukin "huvitella"
Olipa minulla hauskaa!
Anonyymi
0
89
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as863450Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253063- 512952
- 592813
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582618Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)492608On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542379Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802251- 692118
- 452112