Minulla on -15 ostettu kiinalainen w10 tabletti jota ei ole enää vuosiin pystynyt käyttämään kunnolla, sininen ruutu on siinä laitteessa tuttu. Kun nyt on täälläkin mainostettu että Linuxilla saa toimimattomat vehkeet henkiin niin ajattelin kokeilla. Mint, Deepin, Vetora, MX, Pop ja elementary tuli kokeiltua. Pisimmälle pääsin Vetoralla, live-tilassa sain kosketusnäytöltä käynnistettyä aennusohjelman ja valittua kielen ja kohdelevyn mutta "Jatka" nappi ei sitten enää reagoinut vaan täydellinen jumi tuli, hiiri eikä kosketusnäyttö eivät enää reagoineet. Olikohan se Pop jolla pääsin myös aloitusnäyttöön mutta siinä sitten hiiri toimi päinvastoin mihin suuntaan liikutti ja kosketusnäytöllä kun vasenta alakulmaa kosketti niin oikeassa yläkulmassa näkyi vaste. Siispä tein Windows 10:n perusasennuksen ja vien koko vehkeen kierrätykseen niin saa joku muukin "huvitella"
Olipa minulla hauskaa!
Anonyymi
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161101- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848