Mies, kenet sä haluat?

Anonyymi

Kerro jotain edes hänestä

56

2138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hurna Esko

      • Anonyymi

        Seksikäs on kyllä.


    • Anonyymi

      Jos nainen on seurannut kirjoituksiani, kyllä hänen pitäisi tajuta. Tv. K mies

      • Anonyymi

        Pitäisi ja pitäisi :( terveisin joku


    • Anonyymi

      Se on salaisuus, jos kerron se ei ole enää salaisuus.

      • Anonyymi

        Ai minä? Voi sinua ei olis tarvinnut minuu haluta. 🥰


      • Anonyymi

        Joka on tarkoitettu


    • Anonyymi

      Vaalea hiusinen nainen, alle 150 cm pituinen, luonne äksy.😉

      • Anonyymi

        Ite oot äksy😅🤣


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En kerro. Salaisuus

    • Anonyymi

      Hän on nainen, joka pitää nuorista ja kiivaista miehistä.

      • Anonyymi

        Miten sää sitten kiivailet?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      En halua olla pelottava stalkkeri, siksi en yritä ottaa hänen asioistaan selvää. Ärsyttää kun en uskalla mitenkään hänelle kertoa ja kun ei ole siihen tilaisuuttakaan. Ärsyttää kun hän ei ole silmiäni ilostuttamassa ja sydäntäni lohduttamassa. Harmittaa myös jos kilpakosijoita on. Kuuluisipa vaan minulle aina.

      • Anonyymi

        Alku eli ensimmäinen lause on ainakin tervehenkinen👍


      • Anonyymi

        Joo ei kannata stalkata liijaa ettei toine ahistu ja lähe karkuu


    • Anonyymi

      Hänellä on ihanat kauriinsilmät. Aijai.

    • Anonyymi

      Sinut minä haluan, olet hurmaava neitonen, meillä on yhteinen tulevaisuus!💗💞💓

      • Anonyymi

        Ohoh


    • Anonyymi

      No sen miehen kenet olen tänä vuonna 2 kertaa prismassa nähnyt ja jutellutkin hänen kanssaan molemmilla kerroilla.

      • Anonyymi

        Mies kaipaa miestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies kaipaa miestä?

        Nii aattele miten järkyttävää. Menetitkö nyt yöunet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii aattele miten järkyttävää. Menetitkö nyt yöunet?

        kyllä,kuten näkyy


    • Anonyymi

      Mukava ja söpö nörttityttö.

    • Nuori kaunis vaalea nainen.

      • Anonyymi

        Helmi on. Reetukin sen tietää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helmi on. Reetukin sen tietää.

        Olen heikkona blondeihin. :)


    • Anonyymi

      Haluan N naisen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      OPEL oon viestiä pannu.

    • Anonyymi

      Ihanan M*r*an haluaisin. Hän on kaunis, mukava ja omaa näppärät sormet.

    • Anonyymi

      Älykkään, ihanan naisen.

    • Anonyymi

      No ajattelin pitäväni hänet pinnalla mutta hänestä tulikin ankkurini.

      • Anonyymi

        Elämä yllättää. Ja ihmiset.


      • Anonyymi

        Miten se pinnalla pitäminen tapahtui?


      • Anonyymi

        Naurut ääneen. Tää oli tosi hauskasti sanottu. <3


    • Anonyymi

      vasilica vieru tai VIERU VASILICA huijaa ja pettää. Mutta tulee jostain Liettuasta, joten ei tasokas mies. Kerron tässä itsestäni. En ole hyvä mies. Jos nainen huolisi mut sellaisena kuin olen.

      • Anonyymi

        Tiedän tämän VIERU VASILICAn, koska pommittaa viestein facessa yötä päivää.

        Joo osaa suomee aika hyvin, mut tulee köyhydestä ja etsii elättäjää: SUGAR MAMAA itselleen
        Olkaa neidot varovaisia netti maailmadsa. Multa tuo tyyppi pyysi tonnia "lainaksi" eikä ees tunneta. Haloo!


      • Anonyymi

        Kukaan ei halua olla tekemisissä ihmisen kanssa joka on kiduttanut sua.


    • Anonyymi

      Hänellä on koiranpentu. Merkiltään tuttu.

    • Anonyymi

      Raukeat ruskeet silmät ja mustahko tukka nuorella naisella.

    • Anonyymi

      Haluan hänet, naisen jolla... Sinun olemuksesi, äänesi ja luonteesi.

      • Anonyymi

        Hän ei sitten kelpaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei sitten kelpaa?

        Kelpaa toki. Kuinka niin, miksi ei kelpaisi?


    • Anonyymi

      Sinut pitkäaikainen ystäviäni, vaalea rakkaani Aurajoen läheltä.

      • Anonyymi

        Sinut haluaisin. .

        Sinut


    • Anonyymi

      Pörhökarvan aaveet.

    • Anonyymi

      Kaunis tumma nainen Tuusulasta. Ehkä vähän ujo silleen suloisesti😍

    • Anonyymi

      Nuori A-nainen, johon ihastuin heti täysillä. Nähty vain muutaman kerran.

    • Anonyymi

      Vähän vanhempi M n.
      Urakeskeinen ;-)
      Ei vaiskaan vaan perhekeskeinen :)
      Johonkin rajaan asti -----------------------------------------------------------------------

    • Anonyymi

      N...i OPEL on jotain mikä mua kiinnostaa...

    • Anonyymi

      Niinniin haluaisin yhtyä.

    • Anonyymi

      Jotta sinä urpoooooooooooo pääsisit sönkkään väliin???

      Tuon tarkoituksehan sinulla haistaa jo olematta ketkukettu!

    • Anonyymi

      Kaunis kuin kiiltokuva.
      Juhannustaijalla jos saisi näkyviin rannalle kun järvelle menen.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe