Onko kellään tietoa

Anonyymi

Samsung Galaxy s21 ultran ja
Samsung Galaxy s22 ultran välisistä eroista?
Tässä on kaksi superkännykkää joissa ei ole juuri mitään eroa. Molemmissa on samanlainen superkamera ja samat ominaisuudet. Jääkö erot pelkkään ulkonäköön. Onko kokemuksia eroista?

14

86

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Molemmat ovat kameroina pelkkiä mitättömiä leluja. Se on niiden suurin yhtäläisyys.

      Räkänokat ja märkäkorvat eivät sitäkään ymmärrä, mikä ei ole kenellekään yllätys.

    • Anonyymi

      Upeita ja huipputeknisiä laitteita molemmat. Ovat saaneet huippuarvosanat aivan ympäri maailmaa. Kuvauksen ammattilaiset suosivat juuri näitä kahta mallia jostain syystä enemmän kuin iPhonen malleja jotka ovat timanttisia laitteita myöskin.

      • Anonyymi

        Oletko aivan täysillä matkassa?

        Jokainen normaali aikuinen tietää, että ammattikuvaajat ja aktiiviset harrastajat käyttävät oikeita kameroita, koska he haluavat saada parhaita mahdollisia kuvia.

        Kaiken maailman räpsijät, amatöörit, märkäkorvat ja räkänokat käyttävät kännykkä lelukameroita, koska he eivät osaa käyttää oikeita kameroita, eivätkä muutenkaan ymmärrä valokuvauksesta tuon taivaallista.


      • Anonyymi

        Se on aivan totta. Silloin kun kätevyys, luotettavuus ja kuvien laatu ratkaisee niin kumpi tahansa noista on paras valinta. Muistan kun ensimmäisen kerran näin kännykällä kuvattuja lehtikuvia niin en ollut uskoa silmiäni. Niin loistavia ne kuvat olivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on aivan totta. Silloin kun kätevyys, luotettavuus ja kuvien laatu ratkaisee niin kumpi tahansa noista on paras valinta. Muistan kun ensimmäisen kerran näin kännykällä kuvattuja lehtikuvia niin en ollut uskoa silmiäni. Niin loistavia ne kuvat olivat.

        Olen surullinen puolestasi siitä, et olet niin tietämätön ja ymmärtämätön, ettet ymmärrä edes sitä mitkä osa-alueet eniten vaikuttavat kuvan tekniseen laatuun.

        Ne ovat:
        1. Objektiivi
        2. Kennon koko
        3. Kennon herkkyys

        Kaikissa näissä oikeat kamerat ovat täysin ylivoimaisia kännykkä leluihin verrattuina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen surullinen puolestasi siitä, et olet niin tietämätön ja ymmärtämätön, ettet ymmärrä edes sitä mitkä osa-alueet eniten vaikuttavat kuvan tekniseen laatuun.

        Ne ovat:
        1. Objektiivi
        2. Kennon koko
        3. Kennon herkkyys

        Kaikissa näissä oikeat kamerat ovat täysin ylivoimaisia kännykkä leluihin verrattuina.

        "Olen surullinen puolestasi siitä, et olet niin tietämätön ja ymmärtämätön, ettet ymmärrä edes sitä mitkä osa-alueet eniten vaikuttavat kuvan tekniseen laatuun."

        Minä taas olen surullinen vanhan ja puolustuskyvyttömän äitisi sekä kellarissa vankina pitämäsi siskosi puolesta joita olet kyntänyt jo 20 vuotta.


    • Anonyymi

      Molemmat on tarkoitettu tyhmille joilla on liikaa rahaa ja eivät osaa rahojaan järkevästi käyttää. Kukaan täysjärkinen ei moisia osta. Ellei lainsäädäntö kiristy sen suhteen että päivityksiä tulee useita vuosia laitteen ilmestymisen jälkeen niin turha ostaa tonnin laitetta jota voi käyttää turvallisesti vain muutaman vuoden. Samanhintaista ja halvempaakin läppäriä voi käyttää ainakin kolminkertaisen ajan ilman huolia.

    • Anonyymi

      Todella laadukkaita ovat molemmat! Ammattilaisten käyttämiä!

      • Anonyymi

        Ammattejakin on monenmoisia. Raksamies voisi käyttää vaikka kiilana ja joku köyhä vaikka peilinä jos ei ole varaa liittymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ammattejakin on monenmoisia. Raksamies voisi käyttää vaikka kiilana ja joku köyhä vaikka peilinä jos ei ole varaa liittymään.

        Joku kouluttamaton syrjäytynyt surkimus kirjoittelee keskellä yötä.


    • Anonyymi

      On tullut testatuksi nuo molemmat. Rn löydä ainakaan niiden kameroista mitään eroa. Niin loistavia laitteita molemmat. Ammattilaisten välineitä.

      • Anonyymi

        Kameroissa ei olekkaan mitään eroa mutta puhelimen näytössä on hivenen verran eroa Samsung Galaxy S22 ultran eduksi. Muuten huippulaitteita molemmat.


    • Anonyymi

      Noista ei juurikaan enää kamera parane. Itse ostan tuon Galaxy s22 superluurin. Huippu kamera.

      • Anonyymi

        Olet pelkkä tietämätön ja yksinkertainen kakara sekä lapsellinen provokaattori.

        Sinulla ei ole varaa edes kännykkään oikeasta kamerasta puhumattakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7826
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2872
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1845
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1449
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe