Onko kellään tietoa

Anonyymi

Samsung Galaxy s21 ultran ja
Samsung Galaxy s22 ultran välisistä eroista?
Tässä on kaksi superkännykkää joissa ei ole juuri mitään eroa. Molemmissa on samanlainen superkamera ja samat ominaisuudet. Jääkö erot pelkkään ulkonäköön. Onko kokemuksia eroista?

14

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Molemmat ovat kameroina pelkkiä mitättömiä leluja. Se on niiden suurin yhtäläisyys.

Räkänokat ja märkäkorvat eivät sitäkään ymmärrä, mikä ei ole kenellekään yllätys.

• Anonyymi

Upeita ja huipputeknisiä laitteita molemmat. Ovat saaneet huippuarvosanat aivan ympäri maailmaa. Kuvauksen ammattilaiset suosivat juuri näitä kahta mallia jostain syystä enemmän kuin iPhonen malleja jotka ovat timanttisia laitteita myöskin.

• Anonyymi

Oletko aivan täysillä matkassa?

Jokainen normaali aikuinen tietää, että ammattikuvaajat ja aktiiviset harrastajat käyttävät oikeita kameroita, koska he haluavat saada parhaita mahdollisia kuvia.

Kaiken maailman räpsijät, amatöörit, märkäkorvat ja räkänokat käyttävät kännykkä lelukameroita, koska he eivät osaa käyttää oikeita kameroita, eivätkä muutenkaan ymmärrä valokuvauksesta tuon taivaallista.

• Anonyymi

Se on aivan totta. Silloin kun kätevyys, luotettavuus ja kuvien laatu ratkaisee niin kumpi tahansa noista on paras valinta. Muistan kun ensimmäisen kerran näin kännykällä kuvattuja lehtikuvia niin en ollut uskoa silmiäni. Niin loistavia ne kuvat olivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on aivan totta. Silloin kun kätevyys, luotettavuus ja kuvien laatu ratkaisee niin kumpi tahansa noista on paras valinta. Muistan kun ensimmäisen kerran näin kännykällä kuvattuja lehtikuvia niin en ollut uskoa silmiäni. Niin loistavia ne kuvat olivat.

Olen surullinen puolestasi siitä, et olet niin tietämätön ja ymmärtämätön, ettet ymmärrä edes sitä mitkä osa-alueet eniten vaikuttavat kuvan tekniseen laatuun.

Ne ovat:
        1. Objektiivi
        2. Kennon koko
        3. Kennon herkkyys

Kaikissa näissä oikeat kamerat ovat täysin ylivoimaisia kännykkä leluihin verrattuina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen surullinen puolestasi siitä, et olet niin tietämätön ja ymmärtämätön, ettet ymmärrä edes sitä mitkä osa-alueet eniten vaikuttavat kuvan tekniseen laatuun.

Ne ovat:
        1. Objektiivi
        2. Kennon koko
        3. Kennon herkkyys

Kaikissa näissä oikeat kamerat ovat täysin ylivoimaisia kännykkä leluihin verrattuina.

"Olen surullinen puolestasi siitä, et olet niin tietämätön ja ymmärtämätön, ettet ymmärrä edes sitä mitkä osa-alueet eniten vaikuttavat kuvan tekniseen laatuun."

Minä taas olen surullinen vanhan ja puolustuskyvyttömän äitisi sekä kellarissa vankina pitämäsi siskosi puolesta joita olet kyntänyt jo 20 vuotta.

• Anonyymi

Molemmat on tarkoitettu tyhmille joilla on liikaa rahaa ja eivät osaa rahojaan järkevästi käyttää. Kukaan täysjärkinen ei moisia osta. Ellei lainsäädäntö kiristy sen suhteen että päivityksiä tulee useita vuosia laitteen ilmestymisen jälkeen niin turha ostaa tonnin laitetta jota voi käyttää turvallisesti vain muutaman vuoden. Samanhintaista ja halvempaakin läppäriä voi käyttää ainakin kolminkertaisen ajan ilman huolia.

• Anonyymi

Todella laadukkaita ovat molemmat! Ammattilaisten käyttämiä!

• Anonyymi

Ammattejakin on monenmoisia. Raksamies voisi käyttää vaikka kiilana ja joku köyhä vaikka peilinä jos ei ole varaa liittymään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ammattejakin on monenmoisia. Raksamies voisi käyttää vaikka kiilana ja joku köyhä vaikka peilinä jos ei ole varaa liittymään.

Joku kouluttamaton syrjäytynyt surkimus kirjoittelee keskellä yötä.

• Anonyymi

On tullut testatuksi nuo molemmat. Rn löydä ainakaan niiden kameroista mitään eroa. Niin loistavia laitteita molemmat. Ammattilaisten välineitä.

• Anonyymi

Kameroissa ei olekkaan mitään eroa mutta puhelimen näytössä on hivenen verran eroa Samsung Galaxy S22 ultran eduksi. Muuten huippulaitteita molemmat.

• Anonyymi

Noista ei juurikaan enää kamera parane. Itse ostan tuon Galaxy s22 superluurin. Huippu kamera.

• Anonyymi

Olet pelkkä tietämätön ja yksinkertainen kakara sekä lapsellinen provokaattori.

Sinulla ei ole varaa edes kännykkään oikeasta kamerasta puhumattakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2175
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      341
      1403
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1375
    4. 168
      1281
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1061
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      968
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      929
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      920
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      27
      862
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      839
    Aihe