Vai onko jo uudet verkot vesillä?
Jaksatkohan odottaa minua..
88
1786
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi pitäisi odottaa, oletko sen arvoinen..
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Jokainen ihminen on laulun arvoinen.
No, ihan kokemuksesta tiedän, että...
V*TUT OLE!!!!!!!!!!!!!!! 😈 HERÄÄ PAHVI RUUSUSEN UNESTASI- ANTEEKSI VAIN!
Monta olen kohdannut ihmistä, jotka ovat edessä niin, niin mielistelijää ja kun selkäsi
käännät, "ruottalaista laatusteeliä" tulee heti takaviistosta. Jos ei ihan konkreettisesti
niin, sitten bittiavaruutta käyttäen. On nähty, älä edes yritäkään väittää toista!
Tietää saat tuon vasta pahimmassa tapauksessa ajan kanssa mutta parhaimmassa tapauksessa jo samana päivänä jokusta hetkeä myöhemmin. Mutta kosto on suloinen! Anonyymi kirjoitti:
No, ihan kokemuksesta tiedän, että...
V*TUT OLE!!!!!!!!!!!!!!! 😈 HERÄÄ PAHVI RUUSUSEN UNESTASI- ANTEEKSI VAIN!
Monta olen kohdannut ihmistä, jotka ovat edessä niin, niin mielistelijää ja kun selkäsi
käännät, "ruottalaista laatusteeliä" tulee heti takaviistosta. Jos ei ihan konkreettisesti
niin, sitten bittiavaruutta käyttäen. On nähty, älä edes yritäkään väittää toista!
Tietää saat tuon vasta pahimmassa tapauksessa ajan kanssa mutta parhaimmassa tapauksessa jo samana päivänä jokusta hetkeä myöhemmin. Mutta kosto on suloinen!Hyvää päivänjatkoa vaan sinnekin.
- Anonyymi
Kukaan ketään odottele, elämä jatkuu.
- Anonyymi
Elämä jatkuu silloin kun käy huonosti tai jokin loppuu. En ole odottanut miestä , joka sanoi aikoinaan ettei tule. Kävi kuitenkin odottamatta. Ei tuo viesti ollut varmaan minullekaan. Nyt odotan häntä salaa...
- Anonyymi
Verkkoja monilla on vesillä,
tai nipussa puikkarilla.
Valmiina vetehen laskemaan,
kalaa kaunista pyytämään.
Itse veden pintaa katselen,
hänestä kuvajaista ihailen.
Mielessä häilyy matkassa,
olipa lähellä tai kaukana.
En taida olla kalamies.. .. - Anonyymi
Odottaa? Miksi? Oletko varattu etkä saa aikaseksi eroa vai miksi asiat ei tapahdu vaan pitää
Odotella? - Anonyymi
Kyllä mä jaksan, vaikka tuskin aloitus mulle on. Haluan nyt tilittää kuitenkin. Juuri mietin tässä, että olisipa hän täällä nyt. Tässä ja juteltais ja oltais vaan ihan rennosti. Mikä tekee asioista niin vaikeaa?
- Anonyymi
Elämä on odottamista.
- Anonyymi
Elämä on seikkailua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on seikkailua
Tulee kyllä olemaan, mutta vielä saan vain odottaa.
- Anonyymi
Jaksan. Entä sin
- Anonyymi
Vanha verkko on niin risa, että kalat uivat sen läpi.
- Anonyymi
En odota että päätät/uskallat edetä.. 🤦♀️
- Anonyymi
jos tykkää, odottaa kyllä lopullista vastausta.
https://youtu.be/E0Fts2zBmP8
. - Anonyymi
Jaksan odottaa miestä vaikka tappiin asti. Eihän se kaksoisliekki sieltä mihinkään katoa.
- Anonyymi
Ei katoa.
- Anonyymi
Kaksoisliekki ei voi kadota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei katoa.
Ei niin. Aika turhauttavaa vaan tämä kaipailu ilman mitään tietoa mitä mies tekee missä on ja milloin edes nähdään seuraavan kerran. Eikä täälläkään tule vastausta mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksoisliekki ei voi kadota.
Ei nähtävästi voi. Olen yrittänyt ottaa jotain telepaattisia yhteyksiä miehen suuntaan ja en tiedä onko se onnistunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nähtävästi voi. Olen yrittänyt ottaa jotain telepaattisia yhteyksiä miehen suuntaan ja en tiedä onko se onnistunut.
Jospa hän tulee ensi yönä uniisi. Onhan nyt merkittävä hetki käsillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa hän tulee ensi yönä uniisi. Onhan nyt merkittävä hetki käsillä.
Sitä minäkin ajattelin mutta nyt on ajatukset niin sekavia etten pysty keskittymään vain häneen. Käyn ylikierroksilla.
- Anonyymi
Tällaiset tarut ei pidä paikkaansa. Eikä kukaan jää odottamaan jotain ilman kommunikaatiota. Muusta on turha haaveilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaiset tarut ei pidä paikkaansa. Eikä kukaan jää odottamaan jotain ilman kommunikaatiota. Muusta on turha haaveilla.
Mistäs sinä sen tiedät etteikö olisi? Ihmismieli on laajempi kuin voisi olettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, esimerkiksi siitä, että kukaan nainen kirjoittelisi tälläista ja olisi ottamassa itsestäänselvyyksiä ja pätemistä vastaan. Mutta trollausten kautta on hyvä elää vissiinkin. Miehen yksinpuhelu selvästi tämäkin. Koulutetut ihmiset, valot päälle hei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, esimerkiksi siitä, että kukaan nainen kirjoittelisi tälläista ja olisi ottamassa itsestäänselvyyksiä ja pätemistä vastaan. Mutta trollausten kautta on hyvä elää vissiinkin. Miehen yksinpuhelu selvästi tämäkin. Koulutetut ihmiset, valot päälle hei
Heheh usko mitä haluat. Nainen voi kaivata miestä ihan omalla tavallaan ja keskustelemalla täällä muiden kanssa hakee vastauksia kysymyksiinsä.
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs sinä sen tiedät etteikö olisi? Ihmismieli on laajempi kuin voisi olettaa.
Ihmismieli on yhtä laaja kuin universumi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heheh usko mitä haluat. Nainen voi kaivata miestä ihan omalla tavallaan ja keskustelemalla täällä muiden kanssa hakee vastauksia kysymyksiinsä.
Ei keskustele keneenkään kanssa. Alunperinkään ei ollut kysymys kaipauksesta vaan joskus näkemisestä. Sattui vaan palstat ikävä ym. kirj.alustaksi, ei kuitenkaan tarkoituksella. Ja ihan alunperin kaikki alkoi jonkun laittamasta kuvasta lupaa kysymättä tyrkkypalstalle. Mistään sellaisesta ei ollut kuvanottajan kanssa puhetta. Meni kyllä v.ttumaiseksi tempuksi. En olisi uskonut noin typeräksi sitä, mutta moni lurjus päältä mansikka, sisältä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset esiinny omalla sukupuolellasi? Toi on raukkamaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä minäkin ajattelin mutta nyt on ajatukset niin sekavia etten pysty keskittymään vain häneen. Käyn ylikierroksilla.
Flirttipirkko vauhdissa? Muista, että et ole ainoo kala järvessä sinäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Flirttipirkko vauhdissa? Muista, että et ole ainoo kala järvessä sinäkään.
Olenko nyt pirkko vai pappa. Koittakaa päättää. :D koen itse olevani naispuolinen ihminen. Nykypäivänä kun voi olla myös muun sukupuolinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei keskustele keneenkään kanssa. Alunperinkään ei ollut kysymys kaipauksesta vaan joskus näkemisestä. Sattui vaan palstat ikävä ym. kirj.alustaksi, ei kuitenkaan tarkoituksella. Ja ihan alunperin kaikki alkoi jonkun laittamasta kuvasta lupaa kysymättä tyrkkypalstalle. Mistään sellaisesta ei ollut kuvanottajan kanssa puhetta. Meni kyllä v.ttumaiseksi tempuksi. En olisi uskonut noin typeräksi sitä, mutta moni lurjus päältä mansikka, sisältä...
Lisäys edelliseen kuvan pyysin itse ottamaan, mutta jäi kesken mihin mä sen haluan,eli itelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin. Aika turhauttavaa vaan tämä kaipailu ilman mitään tietoa mitä mies tekee missä on ja milloin edes nähdään seuraavan kerran. Eikä täälläkään tule vastausta mihinkään.
Tuota noin niin minulla on ollu monta miestä jota luulin 2 liekiksi..
Olen kohdannut heidät kaikki.
Mut sitä oikeaa asioita eniten kehittänyttä kaksliekkiäni sain odotaa 20 vuotta...
Ja hänen saspumisensa päivön myös tiesin ennakolta... 20.05.2020... Mietin asias vuonna 2002
Sittekkäön kaikki odotetut ja toivotut asiat evät tuleet päätokseen vaan tuli paljon uusia kysymyksiä... Js psljon uutta tehtävää...
Kanattaa siis elää eikä odotella...
Kaksoisliekin olemassa olon vain tajuaa eränäänä päivönö kun hanen kanssaa on ollu tietyn aikaa...
Mut jos nysvää paikallaa ajatelen jotaki tyypiä lieksi nii se ryppi ei oo liekki...
Liekki muuttaa ja opettaa..
Kaikki väärä ja ei tarkoitettu palaa pois...
Han ei tule kivoja asioita tuomasn vaan kehitämäön joskus kovallakin ködellä ja nii karusti ettei kokemuksia haluasi edes muistella...
Mutta on vaan pakko ottaa opiksi...
On myös turhs ajatella etyä oma kaksoisliekki vastaisi nuiden kuvailuja kaksoisliekistö sillä
Meidän jokasen henkisen tien kulkian näkemykset ja elämään tarkoitetut opetukset on uniikkeja..... Yleistkset ei päde...
Minä kohtasin hänet beetlehemin tähden paluun vuonna 2020 ja palaan kohtaamaan taas 400 v päästä... Siinä teille vähä pohdittvas kannataako 20 vuotta saati sitä 400 vuotta vain odotella.... Kyllä meillä siltibon adioita hoidettavana ja tehtävönö ja ihmisiä kohdattava vaikkei sitä 2 alkasi näkyä....
Tulevasuudessa pitää kirjoittaa oppimistani asiiusta... Han on ja oli saturnuksen alainen kova ja ankara opettaja. Mutta juuri sitö mitä tarvitsin korjatakseni pimeää puoltani ...
Olen saavuttanut rauhan tilan....
Se on monesti korkein palkinto kun puhutaan henkisyydestä...
Muut asiat on maslisa odotuksia joista kaikrn ei kuulukaan toteutu
Teille odottajille...
Onnea matkaan ehkö teette ovalluksia lähi päivinä =)
- Anonyymi
Jaksan minä. Ei tässä muita kaloja katsella. Sulle miehelle on kaikki verkkoni.
- Anonyymi
Se on mun, ei sun! Näin se vaan on!
- Anonyymi
Ei toista odoteta, jos oikeaa ihmistä ei oo näköpiirissä ni sillon ollaan yksin. Kuka vaan ei todellakaan oo vaihtoehto. Vain oikee kelpaa.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Mistä tietää kuka on se oikea?
Siitä että toisen läheltä ei haluu pois, sen tuntee kyllä :) sitä hetkeä odottaessa on aikaa tehdä elämää mukavaks, muilla osa-alueilla.
Anonyymi kirjoitti:
Siitä että toisen läheltä ei haluu pois, sen tuntee kyllä :) sitä hetkeä odottaessa on aikaa tehdä elämää mukavaks, muilla osa-alueilla.
Kiitos vastauksesta. Nyt olen taas vähän viisaampi.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Nyt olen taas vähän viisaampi.
Ole hyvä. Tämä on vaan mun näkemys.
- Anonyymi
Odotan A miestä. J
- Anonyymi
Kuka nyt ikuisuuksia jaksaa odotella, varsinkin kun ei edes tiedä onko se kannattavaa.
- Anonyymi
Kannattavaa? onko ihmissuhteet sulle kannattavia useinkin?
- Anonyymi
Joskus se ensimmäinen aikaikkuna ei ole mahdollinen.
Silloin on vain odotettava toista. Toive, se ei muutu mihinkään.
M43 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M43Aina on toivoa, toivon että olet Hän :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M43Ei ole mitään aikaikkunoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään aikaikkunoita.
On. Ikkuna, jossa molempien aikajanat muodostavat sivukarmit sekä elämän totuudet ylä- ja alakarmit.
Siihen liikkuvaan ikkunaan on osuttava, jos jotain oikeaa haluaa rakentaa.
M43 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Ikkuna, jossa molempien aikajanat muodostavat sivukarmit sekä elämän totuudet ylä- ja alakarmit.
Siihen liikkuvaan ikkunaan on osuttava, jos jotain oikeaa haluaa rakentaa.
M43Laittaa vaan viestin. Muussa tapauksessa jättää toisen rauhaan. Mitä tässä on vaikeaa tajuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittaa vaan viestin. Muussa tapauksessa jättää toisen rauhaan. Mitä tässä on vaikeaa tajuta?
Ei tarvi viestiä, kun näkee muutenkin paljon.
M43
- Anonyymi
Jos hän sinua ei kerran kiinnosta nyt, niin miksi kiinnostaisi myöhemminkään. Toivottavasti ei tuommoista roikottajaa odota kukaan.
- Anonyymi
Samaa mietin. Puolitoista kuukautta on pitkä aika.
- Anonyymi
Jep. Onhan se ja arkipäivät poislukien.
- Anonyymi
Minä tietenkin odotan häntä ihanaa naista loppuelämäni sitten vaikka. Mutta jos en häntä saa, niin sitten olen yksinäinen ja hiljainen mörökölli kenen teitä ei tunne kuin Jumala yksin.
- Anonyymi
Jos minun verkkooni hän uisi, päästäisin samantien vapaaksi.. Kalastuksenhurma on kalastuksessa, ei sen kalan syömisessä.
Näin metaforisesti sanottuna.- Anonyymi
Palsta prinssi voisi kirjoittaa näin. Olen hieman ihastunut hänen kirjoitustyyliin.
- Anonyymi
En jaksa.
- Anonyymi
Naapuri varmaan kävi kokemassa verkot.....
- Anonyymi
Katsoi katiskankin.
- Anonyymi
Oletteko oikeasti noin surullisia ihmisiä, että käytte julkisella palstalla pähkäilemässä toisten ihmisten oletettuja asioita loputtomien päättelyketjujenne kanssa? Joku ihmisvihan muoto kyseessä ilmeisesti tai sitten vaan ontto elämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko oikeasti noin surullisia ihmisiä, että käytte julkisella palstalla pähkäilemässä toisten ihmisten oletettuja asioita loputtomien päättelyketjujenne kanssa? Joku ihmisvihan muoto kyseessä ilmeisesti tai sitten vaan ontto elämä
Mitä sinä teet muuta kuin analyyttisesti seurailet ja kommentoit ihmisten palstakäyttäytymistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä teet muuta kuin analyyttisesti seurailet ja kommentoit ihmisten palstakäyttäytymistä?
Se on mun harrastus, onko se sinusta jotenkin kastroivaa tms?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on mun harrastus, onko se sinusta jotenkin kastroivaa tms?
Onkai se vähän sellaista latistavaa. Huvinsa kullakin. Mikäs minä olen sitä tuomitsemaan.
- Anonyymi
Milloin tulet takaisin?
- Anonyymi
En järjestä tiellesi esteitä.
- Anonyymi
Olet ainoa mister fish jonka haluan tästä valtamerestä.
- Anonyymi
Jaksan kyllä. Hyvää kannattaa odottaa..on niin harva verkko ettei sinne mitämmät sintit jää, sinua varten heitin jos tarttuisit😊
- Anonyymi
Mutta kun et sitte jaksa nostaa rannalle, repee verkko ja kaikki pilalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun et sitte jaksa nostaa rannalle, repee verkko ja kaikki pilalla.
Kauan en jaksa enää odottaa.
- Anonyymi
Onhan tässä jo odoteltukin kotvan ajan. Mato ei kun koukussa kutistuu päivä päivältä.
- Anonyymi
Hyvää huomenta. Tietysti jaksan odottaa. Onnellisuutesi ja hyvinvointisi on tärkeintä. 🤗
J to E - Anonyymi
Kestää verkkosukkien painumien palautuminen.
- Anonyymi
No joo, onhan mulla tietennii jokune noita pyyvyksiäkkii tuolla pyytämäs. Vaa em mie kyl koskkaa oo viel siu kaltastas niist löötännä. Lähellä o' kyl ollunna jo mont kertoo, ettet sie oo jiennä niihi.
- Anonyymi
Mutta kun en ui, niin en jää verkkoihinkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun en ui, niin en jää verkkoihinkaan.
Mikähän sinun kokoisesi tuota verkkoani sitten oikein putjuuttaa...?
- Anonyymi
Toivoa voi vaikka Toivoa, riippuu missä pitää odottaa. Jos odotuspaikka tai hetki on mieleen silloin en usko olevan ongelmaa. Muuten ehkä?
- Anonyymi
Odottelin mut sua ei kuulunut
- Anonyymi
Minulla on vähän kartta hukassa...minne päin olin tulossa?
- Anonyymi
Kuka keksi odottamisen? Entäs eteenpäin menemisen?
Ennen oli vain sellaista että kasvettiin erilleen ja toistensa löytäminen. - Anonyymi
Ikinä lähiösuhteet ole toimineet, sen voin todistaa.
- Anonyymi
Kuka jää odottamaan ja miksi, valmiissa maailmassa...
- Anonyymi
Aina pitää olla kaikki pyydöt pyytämässä, todennäköisyys, kokeilu ja valinnanvara kasvaa.
- Anonyymi
Uutta matoa koukkuun vaan.
- Anonyymi
Piti putasta verkko.
- Anonyymi
Kiinnostaa tummatukkaiset vanhemmat miehet. Romanttisestikin. Saa nähdä mitä syksy tuo tullessaan. Illanviettoonko, vai löytyykö kun lenkkeilee.
- Anonyymi
En aio enää odottaa. Ei ole mitään mitä kannattaa odottaa. Uutta päin, silmät auki, jotain mitä ei tarvi odotella turhaan turhan kauan.
- Anonyymi
Oon hieman pettynyt, jos tämä on minulle 😔 sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon hieman pettynyt, jos tämä on minulle 😔 sivusta.
Yhdelle miehelle meni. Tuskin sulle 😊
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709817Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513199Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja452965- 622718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012115- 1132053
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251943Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä601526Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121306- 281261