Eli siis tämä on erittäin tyhmä tarina ja pyydän ettette nauraisin ainakaan liikaa. Eli siis noin 2vk sitten minä ja minun kaverit alettiin tappelemaan tein erittäin selväksi että en halua mitään yhteyttä. Mutta tänään tämä tilanne räjähti käsiin kun pyysin Pokémon tradea. (Juu ollaan jonneja) mutta toinen ex-kavereistani on siinä ryhmässä. No aloimme tappelemaan kunnes toin faktan esiin jota kukaan muu ei tiennyt, sen että minun ex-bff oli kiusannut minua noin 3 ja puoli vuotta. No siintä tuli kauhea skandaali kunnes lähetin kyseisin viestin ” KOSKA KETÄÄN EI KOSKAAN VITTU KIINOSTANUT OLIN AINA VITTU YKSIN MUT SIT KUN SE JÄI YKSIN EI OLLUT MUITA ESIM KUN JOKU KYSY PINKALTA JA MULTA OOTTEKO PARHAITA KAVEREITA SE SANO EI VAIKKA OLI SANONUT ET OLTIIN SE EI EDES OLLUT KIUSAAMISTA SE KÄYTTI MUA PANKKIKORTTINA SE SYRJI MUA mukavaa loppu elämää.” no sitten poistuin ja sitten tämä kusi mulkku ottaa muhun yhteyttä ja alkaa huutamaan kuinka paska olen mutta lähetän sen viestimiin tähän jos jaksan ja ny se ämmä pyytelee anteeks
Oonko paska jos en anna anteeksi?
Olenko paska jos en kestä ja kerron että mua kiusattiin?
5
128
Vastaukset
- Anonyymi
Päivitys
Päätin etten pyydä anteeksi ei siksi että kiusattiin tai jne vaan yksin kertaiseksi koska ei kiinosta- Anonyymi
Sun ei tarvi pyytää anteeksi kiusaujien pitäisi pyytää.
- Anonyymi
Älä pyydä anteeksi, sitä me haluaa, kulje omaa tietäsi ja pidä välimatkaa kiusaajien, jos joudut olemaan tekemisissä kiusaajien kanssa niin ole kylmän viileä, asiallinen, lyhyt sanainen jne.
Minulle kiusaajat ovat "ilmaa vain". Pärjään ilman heitä. Olen vahvempi, kaikki kiusatut on vahvempia kuin kiusaajat, muistakaa tämä.- Anonyymi
Ei AP
Kunpa se olisi helppoa, mutta kun ei ikinä tule olemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei AP
Kunpa se olisi helppoa, mutta kun ei ikinä tule olemaan.Ei niin mutta kaikkein paras keino olla välittämättä. Minä aina vaan ajattelin että kyllä karman laki kostaa.
Pyysivät luokkakokoukseen, arvatkaa menikö, no en todellakaan. Loistin poissaolollani ja nautin tunteesta "olla pois sieltä" ..en minä luokkakokousta kaipaa pätkääkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1673589Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi332784Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.12716Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem572682Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k172539Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️252529Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien872016Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1721968Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill91958Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31693