Olenko paska jos en kestä ja kerron että mua kiusattiin?

Anonyymi

Eli siis tämä on erittäin tyhmä tarina ja pyydän ettette nauraisin ainakaan liikaa. Eli siis noin 2vk sitten minä ja minun kaverit alettiin tappelemaan tein erittäin selväksi että en halua mitään yhteyttä. Mutta tänään tämä tilanne räjähti käsiin kun pyysin Pokémon tradea. (Juu ollaan jonneja) mutta toinen ex-kavereistani on siinä ryhmässä. No aloimme tappelemaan kunnes toin faktan esiin jota kukaan muu ei tiennyt, sen että minun ex-bff oli kiusannut minua noin 3 ja puoli vuotta. No siintä tuli kauhea skandaali kunnes lähetin kyseisin viestin ” KOSKA KETÄÄN EI KOSKAAN VITTU KIINOSTANUT OLIN AINA VITTU YKSIN MUT SIT KUN SE JÄI YKSIN EI OLLUT MUITA ESIM KUN JOKU KYSY PINKALTA JA MULTA OOTTEKO PARHAITA KAVEREITA SE SANO EI VAIKKA OLI SANONUT ET OLTIIN SE EI EDES OLLUT KIUSAAMISTA SE KÄYTTI MUA PANKKIKORTTINA SE SYRJI MUA mukavaa loppu elämää.” no sitten poistuin ja sitten tämä kusi mulkku ottaa muhun yhteyttä ja alkaa huutamaan kuinka paska olen mutta lähetän sen viestimiin tähän jos jaksan ja ny se ämmä pyytelee anteeks
Oonko paska jos en anna anteeksi?

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Päivitys
      Päätin etten pyydä anteeksi ei siksi että kiusattiin tai jne vaan yksin kertaiseksi koska ei kiinosta

      • Anonyymi

        Sun ei tarvi pyytää anteeksi kiusaujien pitäisi pyytää.


    • Anonyymi

      Älä pyydä anteeksi, sitä me haluaa, kulje omaa tietäsi ja pidä välimatkaa kiusaajien, jos joudut olemaan tekemisissä kiusaajien kanssa niin ole kylmän viileä, asiallinen, lyhyt sanainen jne.
      Minulle kiusaajat ovat "ilmaa vain". Pärjään ilman heitä. Olen vahvempi, kaikki kiusatut on vahvempia kuin kiusaajat, muistakaa tämä.

      • Anonyymi

        Ei AP

        Kunpa se olisi helppoa, mutta kun ei ikinä tule olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei AP

        Kunpa se olisi helppoa, mutta kun ei ikinä tule olemaan.

        Ei niin mutta kaikkein paras keino olla välittämättä. Minä aina vaan ajattelin että kyllä karman laki kostaa.
        Pyysivät luokkakokoukseen, arvatkaa menikö, no en todellakaan. Loistin poissaolollani ja nautin tunteesta "olla pois sieltä" ..en minä luokkakokousta kaipaa pätkääkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe