vaikka en edes tiedä ootko kiinnostunut.
Tunteet sinuun on vahvemmat kuin koskaan voisit ymmärtää.
Miehelle multa naiselta.
Tietysti odotan sinua vielä
18
613
Vastaukset
- Anonyymi
Multanainen on yhdyssana jos olet puutarhaosastolla :D kukahan hepsankeikka tämänkin aloituksen on väsännyt. Kyllä tässä yhdestä aurajoen varrella bongatusta vaaleasta olen..
- Anonyymi
jatkan..
ja "varrella" ei nyt tarkoita, että on varpaat vedessä.. saattaa olla parikin sataa meetriä matkaa, että näin suurpiirteisesti sitä vastaillaan asiallisiin aloituksiin :) - Anonyymi
Åbokikkeliltä asiaton vastaus jonkun ihanan naisen aloitukseen, häpeä turkkusessas!
Anonyymi kirjoitti:
jatkan..
ja "varrella" ei nyt tarkoita, että on varpaat vedessä.. saattaa olla parikin sataa meetriä matkaa, että näin suurpiirteisesti sitä vastaillaan asiallisiin aloituksiin :)Siinä on varsinainen sanoihin takertuja.
- Anonyymi
No oliskohan tämäkin aloitus ihan vaan sinun miespuolisen ilmavapäisen hepsankeikan tekele? Ihan jo vastaustyylistä ja oikeastaan jo otsikosta voi päätellä
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Siinä on varsinainen sanoihin takertuja.
Miksi kommentoit minulle aivokääpiö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Åbokikkeliltä asiaton vastaus jonkun ihanan naisen aloitukseen, häpeä turkkusessas!
Aurajoki ei ole Turku. Jospa onneton keskityt minun sijasta vain siihen sohvalla hikoiluun?
- Anonyymi
En ole aurajoen lähelläkään. Joskus käynyt kyllä. (aloittaja)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aurajoki ei ole Turku. Jospa onneton keskityt minun sijasta vain siihen sohvalla hikoiluun?
Nämä ei ole aloittajalta. Olette pelkästään lapsellisia tappelijoita.
- Anonyymi
Lopeta tuo mies.
- Anonyymi
Vissiin sosiaalinen elämä hänellä aika vähissä kun lupaa odotella itseään, no hyvä jos joku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vissiin sosiaalinen elämä hänellä aika vähissä kun lupaa odotella itseään, no hyvä jos joku
Niin on.
- Anonyymi
En voi kun olen nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on.
On vähissä, se on täysin totta mutta minä olen nainen silti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vähissä, se on täysin totta mutta minä olen nainen silti.
Jatkan, että itseasiassa mitään sosiaalista elämää ei ole. Työtkin teen nykyisin etänä. Aikaa on :) Tämä edelleen multa naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan, että itseasiassa mitään sosiaalista elämää ei ole. Työtkin teen nykyisin etänä. Aikaa on :) Tämä edelleen multa naiselta.
Ei saa jatkaa omaa viestiään. Prinssinakki tulee muuten kitisemään. Minäkin jatkoin tuolla alussa omaa vastausta, niin vähäjärkiset jotenkin herää sohviltaan selluliittihikensä keskeltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa jatkaa omaa viestiään. Prinssinakki tulee muuten kitisemään. Minäkin jatkoin tuolla alussa omaa vastausta, niin vähäjärkiset jotenkin herää sohviltaan selluliittihikensä keskeltä.
Tehdään me kuten tehdään eikä kuunnella niitä kitisijöitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehdään me kuten tehdään eikä kuunnella niitä kitisijöitä.
Tuo oli miehen puhetta.. hyvä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381