bensa on niin kallista, että en pysty käymään esittelyssä. Pitää valita esittelyn ja ruoan välillä. En uskalla ostaa kesämökkiä näkemättä sitä.
Haluaisin ostaa kesämökin, mutta....
8
791
Vastaukset
- Anonyymi
Näitä aloituksia voit tehdä, siinä kun bensan hintaa tarvitse ajatella...
- Anonyymi
Millä sitten ostat mökin jos sulla ei ole varaa edes bensaan? Taidat olla valittajapersu ja oletkin.
- Anonyymi
No jos bensan hinta laskisi ... Niin sitten voisin mökillä käydä ...
- Anonyymi
Jos olet pääkaupunkiseudulta liity elokapinaan, jos et ole jo jäsen. Voitte leirityä keskelle Mannerheimintietä ja sinne pääsee ihan bussilla, jos ette ole tukkineet niiden reittejä. Mukavia leiriintymis hetkiä keskellä Helsinkiä.
- Anonyymi
Niin ja sitten iltavilakalla pääsee ilmaiseksi sinivalkoisilla ajoneuvoilla lämpimään yksiöön, sekä aamulla aamupalatarjoiluun. Toki saattaa joskus sitten saada pienen muistutusmaksunkin postin toimittamana.
- Anonyymi
Vihjeeksi että kyllä provoaloitusten teko onnistuneen sekin Mannerheimin tieltä...
- Anonyymi
Jaa, että varaa 500.000 € mökki, mutta ei varaa bensaan.....
- Anonyymi
Normi suoritus biomassalta. Kun on vedetty nimi 10 000 € osamaksusopimukseen, niin sen jälkeen autoilusta ei ole muita kuluja kuin bensa.
Sama näköjään omakotitalon tai mökinkin kanssa eli XXXXXX euroa upotetaan moisen hankintaan silmää räpäyttämättä, mutta ihokas repeää, jos ylläpitoon pitäisi tuon lisäksi laittaa enemmän kuin tonni vuodessa.
Onhan se paljon pahempi maksaa jotain moneen kertaan (esim. yhtiövastike joka kuukausi), kun vaihtoehtona on "osta omaksi ja anna lahota ylläpidon puutteessa pystyyn".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611060Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161978Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724