Älyllinen kehitysvamma ja nettipankki

Anonyymi

Kumpi taho puhuu näistä totta. Äitini, ohjaajat Kehitysvamma puolella ja vammaissosiaali työntekijä ovat sitä mieltä minulle on laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi väärin , koska vanhemmat eivät hoida minun pankkitilejä ja yksin maksan nettipankki jutun kautta kaikki laskut ja kaikki asuntola ohjaajat jotka ovat halunneet ensin nähdä miten hallitsen nettipankki laskut yksin niin ovat sanoneet, että Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi laitettu väärin. Tunteeko kukaan

4

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli tunteeko kukaan ketään toista älyllisen kehitysvamman saanutta joka yksin muiden ihmisten apua maksaa nettipankki jutun kautta vuokra ja kaikki laskut ja tekee yksin Ilman ohjaajien tai vanhempien apua kela paperit ja pankkitili sopimuksia? Äitini ja kehitysvammmaisten puolella ohjaajat ja vammaissosiaali työntekijä sanoo tästä syystä Lievän älyllisen kehitysvamman olisin saanut väärin ja kehitysvammmaisten puolella lääkärit sanovat että kyllä on muita älyllisen kehitysvamman saaneita joiden omaisten ei ole koskaan tarvinnut maksaa älyllisen kehitysvamman saaneiden aikuisten vuokra laskuja ja ne tekee myös yksi kela hakemukset ja pankkitili sopimuksia. Itse en ainakaan tiedä yhtään muita Lievän älyllisen kehitysvamman saaneita jotka osaisi priorisoida päässä mitenkä täytyy osata hoitaa omat rahat eli eivät osaa säästää kotiin pienestä työkyvyttömyys eläke rahasta 100€ joka kuukausi ja kun olen perustellut miksi niiden myös Kehitysvamman saaneena pitäisi osata säästää rahaa asuntolan huoneessa kaappiin niin ne sanoo että eivät ymmärrä minun perusteluja. Yksi ainoa Kehitysvamma lääkäri Maria Arvio on kirjoittanut että jos Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena osaa nettipankki taidot se älyllinen kehitysvamma diagnoosi on väärin laitettu eikä suostu purkaa älyllistä kehitysvammaa. Eli jos näin on että minun kaltaisia älyllisen kehitysvamman saaneena ei pitäisi yksin osata käyttää Nettipankki juttua niin ja vain yksi Kehitysvamma lääkäri joka tietää että väärin laitettu kehitysvamma diagnoosi juttuja on, niin miksi se lääkäri ei suostu purkaa väärin laitettua Lievää älyllistä miksi se vaatii, että ei saisi olla Kehitysvamma persoonallisuus. Ja jos jotkut Kehitysvamma lääkärit ovat sitä mieltä, että älyllisen kehitysvamman saaneita on muitakin jotka ovat koko aikuisiän maksanut yksin itsenäisesti kaikki vuokra laskut ja osaa yksin tehdä Kelan hakemus jutut ja pankkitili sopimuksia , niin eikö näin ollen myös Kehitysvamma kirjoihin näistä pitäisi lukea, että loppuisi, että asiakkaana en saa jatkuvasti ohjaajilta kuulla minun ei olisi pitänyt näitä taitoja oppia yksin hoitamaan . T. Henna Koskela

• Anonyymi

Aika moinen tilastointi kyllä on
      Vähän erilaisia tapauksia on paljon
      Lievä kehitysvamma on kotona asun viellä opin maksamaan laskuja itse

• Anonyymi

Lääkäri diagnoosi vastaa määritelmän
      Vamma tai kehitysvamman laadusta
      Olise perusterve tai vammainen
      Tai kehitysvammainen

• Anonyymi

Yk kansalais sopimus vammaisten
      Ravioiti on kesken ja ei ole TOTEUTUNUT LAINKAAN KEHITYSVAMMAISTEN KOHALLA
      LIEVÄ KEHITYSVAMMAINEN TOTEAA
      ITSE AVUSTAJAN TARPEEN KOSKA
      ITSE MÄÄRÄMINEN ON LAIN MUKKAAN KESKEN ERÄNEN EIKÄ
      TARVII AVUSTAJAA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      61
      2079
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1708
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1166
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      351
      1109
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      326
      1100
    Aihe