Moi!ollaan menossa mökille juhannuksenviettoon kolmeksi päiväksi ja ajomatka sinne on 1,5h.Kannattaako se ottaa mukaan?Hamsteri on ollut meillä vasta kuukauden ja hamsteri on vasta kolme kuukautta.Ja lisäkysymyksenä vielä että kannattaako sitä hamsterin häkkiä ottaa syliin matkan ajaksi?PS hamsterini on säikky ja sen takia pelkään että se kuolisi sinne autoon:(
Vastaukset 3
- Anonyymi
Ei kannata.
- Anonyymi
Toivottavasti jätit tarpeeksi juotavaa, vaikka kaksi juomapulloa varalta ja/tai kosteaa ruokaa lisäksi.
- Anonyymi
Ei kannata, pärjää ton ajan yksin kunhan on tarpeeksi vettä ja ruokaa. Ja on huolehdittu että mikään ei voi kaatua hamsun päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568