Moi, joko olet saunonut / uinut tänään? Vielä ehtii 23.6.-22 kun mm. uintikeskus Hki /M-rinne mm. on avoinna tänään vielä ennen kesätaukoa joka liian pitkä yli 1kk!
Stadionin uimalaan ei viitsi lähteä siellä usein liikaa porukkaa näin kuumalla jne. Allas täynnä ym. miehet arkoja? :D
Sadepäivät ovat siellä maauimalassa kuten Kumpulassa parhaita kun ei niin hälyä ja vilinää!
Kookkaat kaverit eli miehet eli aikamies tyypit ja kundit :)parhaiten näkyvillä, uskon?
Oletko huomannut, jos harrastat mm. uintia ja saunomista?
Nähdään jos hyvä tuuri käy! Syssymmällä ainakin ja muualla? :D
Hyvää kesää!
NYT! Juhannussalkoa ym. pystyyn ja päiväsaunaan (23.6.-22) vielä uintikeskukseen tänään ehtii.
Anonyymi
2
327
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan yksinäisiä aikuisia ex-ukkoja ja ukm. ym. vapaitakin miehiä liikkeellä hyvän harrastuksen parissa, jotka kaipaa seuraa kaupungissa.
- Anonyymi
Wau mikä ruuhka uimalaan tulikin lopulta iltapäivän mittaan! Tuskin "markkinoinnin" ja priiffauksen tulosta. Mutta jotain jännää sähköä oli oli ilmassa ja lauteilla, ja pitkiä miehiä hyvin ja kohtalaisen hyvin eväin"! Toki lyhykäisempiä mukana...
Altailla ei ollut ruuhkaa joten kaikki ok. Ja aika rientää kun koko "ohjelma" suoritettava!
😁🤡😘
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618150- 1334624
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353956- 213268
- 232832
- 292777
- 532517
- 252240
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3992184- 322119