Mihin katosi Jämsä Mänttä tappelut? Muisteltiin juuri nesteellä että olisi mukava kun tulisi vanhat hyvät ajat takaisin jolloin J.L lätki Mänttäläisiä naamariin sen minkä kerkesi.
Jämsä vs Mänttä
9
1177
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaja voi alkaa lyömään naamariin entistä "Mänttäläistä" . Joka on aamuisin nesteellä. Saattaa tulla takasin ;D
- Anonyymi
Tsudi on entinen mänttäläinen,hakatkaa se,jos ressukat pystytte.ehkä tulee pahasti takas.pavilla heitteli autoja kuin tyhjää.
- Anonyymi
Eiköhän noi silloiset tappelupukarit ovat jo reippaasti yli 60 vuotiaita. Kerran kysäsin yhdeltä " nimimieheltä " yleensäkkin nuoruuden hölmöilyistä. Halusi mielellään vaihtaa puheenaihetta. Ei kukaan vähänkään tervepäinen viitsi nuoruuden hölmöilyllä elvistellä
- Anonyymi
taitaa suti olla jo seniili papparainen.
- Anonyymi
Ukrainassahan saisi tapella sielunsa edestä, eli sinne vaan, kyllä se into sitten hyytyy!
- Anonyymi
Rönnin lavalla oli kuulemma aina Jämsä vs Mänttä, ja vissiin kai Pavillakin.
- Anonyymi
"Mihin katosi Jämsä Mänttä tappelut? "
No ihan oikeasti koko aihe on aivan naurettava. Ei niitä tappeluita ollut parin nujakan lisäksi yhtään. Aikalaisena tiedän. - Anonyymi
Tappeliko jämsäläiset ja koskelaiset keskenään?
- Anonyymi
Mitäs se sulle kuuluu hanki elämä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781012
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86798J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119734
- 59727
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18528
- 41498