Mihin katosi Jämsä Mänttä tappelut? Muisteltiin juuri nesteellä että olisi mukava kun tulisi vanhat hyvät ajat takaisin jolloin J.L lätki Mänttäläisiä naamariin sen minkä kerkesi.
Jämsä vs Mänttä
9
1177
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaja voi alkaa lyömään naamariin entistä "Mänttäläistä" . Joka on aamuisin nesteellä. Saattaa tulla takasin ;D
- Anonyymi
Tsudi on entinen mänttäläinen,hakatkaa se,jos ressukat pystytte.ehkä tulee pahasti takas.pavilla heitteli autoja kuin tyhjää.
- Anonyymi
Eiköhän noi silloiset tappelupukarit ovat jo reippaasti yli 60 vuotiaita. Kerran kysäsin yhdeltä " nimimieheltä " yleensäkkin nuoruuden hölmöilyistä. Halusi mielellään vaihtaa puheenaihetta. Ei kukaan vähänkään tervepäinen viitsi nuoruuden hölmöilyllä elvistellä
- Anonyymi
taitaa suti olla jo seniili papparainen.
- Anonyymi
Ukrainassahan saisi tapella sielunsa edestä, eli sinne vaan, kyllä se into sitten hyytyy!
- Anonyymi
Rönnin lavalla oli kuulemma aina Jämsä vs Mänttä, ja vissiin kai Pavillakin.
- Anonyymi
"Mihin katosi Jämsä Mänttä tappelut? "
No ihan oikeasti koko aihe on aivan naurettava. Ei niitä tappeluita ollut parin nujakan lisäksi yhtään. Aikalaisena tiedän. - Anonyymi
Tappeliko jämsäläiset ja koskelaiset keskenään?
- Anonyymi
Mitäs se sulle kuuluu hanki elämä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701459
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311069- 43895
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html162759- 39749
- 49700
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529577- 52571
- 116568
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531