Mihin katosi Jämsä Mänttä tappelut? Muisteltiin juuri nesteellä että olisi mukava kun tulisi vanhat hyvät ajat takaisin jolloin J.L lätki Mänttäläisiä naamariin sen minkä kerkesi.
Jämsä vs Mänttä
9
1177
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaja voi alkaa lyömään naamariin entistä "Mänttäläistä" . Joka on aamuisin nesteellä. Saattaa tulla takasin ;D
- Anonyymi
Tsudi on entinen mänttäläinen,hakatkaa se,jos ressukat pystytte.ehkä tulee pahasti takas.pavilla heitteli autoja kuin tyhjää.
- Anonyymi
Eiköhän noi silloiset tappelupukarit ovat jo reippaasti yli 60 vuotiaita. Kerran kysäsin yhdeltä " nimimieheltä " yleensäkkin nuoruuden hölmöilyistä. Halusi mielellään vaihtaa puheenaihetta. Ei kukaan vähänkään tervepäinen viitsi nuoruuden hölmöilyllä elvistellä
- Anonyymi
taitaa suti olla jo seniili papparainen.
- Anonyymi
Ukrainassahan saisi tapella sielunsa edestä, eli sinne vaan, kyllä se into sitten hyytyy!
- Anonyymi
Rönnin lavalla oli kuulemma aina Jämsä vs Mänttä, ja vissiin kai Pavillakin.
- Anonyymi
"Mihin katosi Jämsä Mänttä tappelut? "
No ihan oikeasti koko aihe on aivan naurettava. Ei niitä tappeluita ollut parin nujakan lisäksi yhtään. Aikalaisena tiedän. - Anonyymi
Tappeliko jämsäläiset ja koskelaiset keskenään?
- Anonyymi
Mitäs se sulle kuuluu hanki elämä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291350
- 1211199
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021010Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283899- 113877
- 48755
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 35744
- 52719
- 49629