Mihin katosi Jämsä Mänttä tappelut? Muisteltiin juuri nesteellä että olisi mukava kun tulisi vanhat hyvät ajat takaisin jolloin J.L lätki Mänttäläisiä naamariin sen minkä kerkesi.
Jämsä vs Mänttä
9
1177
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaja voi alkaa lyömään naamariin entistä "Mänttäläistä" . Joka on aamuisin nesteellä. Saattaa tulla takasin ;D
- Anonyymi
Tsudi on entinen mänttäläinen,hakatkaa se,jos ressukat pystytte.ehkä tulee pahasti takas.pavilla heitteli autoja kuin tyhjää.
- Anonyymi
Eiköhän noi silloiset tappelupukarit ovat jo reippaasti yli 60 vuotiaita. Kerran kysäsin yhdeltä " nimimieheltä " yleensäkkin nuoruuden hölmöilyistä. Halusi mielellään vaihtaa puheenaihetta. Ei kukaan vähänkään tervepäinen viitsi nuoruuden hölmöilyllä elvistellä
- Anonyymi
taitaa suti olla jo seniili papparainen.
- Anonyymi
Ukrainassahan saisi tapella sielunsa edestä, eli sinne vaan, kyllä se into sitten hyytyy!
- Anonyymi
Rönnin lavalla oli kuulemma aina Jämsä vs Mänttä, ja vissiin kai Pavillakin.
- Anonyymi
"Mihin katosi Jämsä Mänttä tappelut? "
No ihan oikeasti koko aihe on aivan naurettava. Ei niitä tappeluita ollut parin nujakan lisäksi yhtään. Aikalaisena tiedän. - Anonyymi
Tappeliko jämsäläiset ja koskelaiset keskenään?
- Anonyymi
Mitäs se sulle kuuluu hanki elämä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743258
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161182- 891048
- 103971
- 50933
- 96814
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35811Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap89698Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27680- 48625