Jämsä vs Mänttä

Anonyymi

Mihin katosi Jämsä Mänttä tappelut? Muisteltiin juuri nesteellä että olisi mukava kun tulisi vanhat hyvät ajat takaisin jolloin J.L lätki Mänttäläisiä naamariin sen minkä kerkesi.

9

1179

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloittaja voi alkaa lyömään naamariin entistä "Mänttäläistä" . Joka on aamuisin nesteellä. Saattaa tulla takasin ;D

• Anonyymi

Tsudi on entinen mänttäläinen,hakatkaa se,jos ressukat pystytte.ehkä tulee pahasti takas.pavilla heitteli autoja kuin tyhjää.

• Anonyymi

Eiköhän noi silloiset tappelupukarit ovat jo reippaasti yli 60 vuotiaita. Kerran kysäsin yhdeltä " nimimieheltä " yleensäkkin nuoruuden hölmöilyistä. Halusi mielellään vaihtaa puheenaihetta. Ei kukaan vähänkään tervepäinen viitsi nuoruuden hölmöilyllä elvistellä

• Anonyymi

taitaa suti olla jo seniili papparainen.

• Anonyymi

Ukrainassahan saisi tapella sielunsa edestä, eli sinne vaan, kyllä se into sitten hyytyy!

• Anonyymi

Rönnin lavalla oli kuulemma aina Jämsä vs Mänttä, ja vissiin kai Pavillakin.

• Anonyymi

"Mihin katosi Jämsä Mänttä tappelut? "
      No ihan oikeasti koko aihe on aivan naurettava. Ei niitä tappeluita ollut parin nujakan lisäksi yhtään. Aikalaisena tiedän.

• Anonyymi

Tappeliko jämsäläiset ja koskelaiset keskenään?

• Anonyymi

Mitäs se sulle kuuluu hanki elämä

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      583
      1210
    2. 76
      883
    3. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      273
      678
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      55
      646
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      187
      642
    6. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      161
      622
    7. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      127
      593
    8. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      590
    9. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      203
      536
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      496
    Aihe