keskustelupalstan lentäviä lauseita

vääntelijä

käännöksineen. Keksitkö lisää?

Hyvää päivänjatkoa = 'haista kuule pitkä p....'

Tämä on vain minun mielipiteeni= 'Sano sinä kuule mitä vaan, mutta kyllä mä tiedän miten tää asia oikeesti on'

On niin kiire että en ehdi paljon kirjoitella= 'Täällä on taas sellasia aiheita etten osaa niihin mitän sanoa, miks ei mua yhtää kehuta, oon outsideri :/'

Luojan kiitos ei en ajattele tästä asiasta kuten sinä = 'En voi ymmärtää että joku on noin inhottava ja ilkeä ihminen'

Sä olet viisaasti kirjoittanut = 'oon sun kanssa ihan samaa mieltä ja kaikki muut on väärässä'

184

19544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kännyttelijä

      Joku paskiainen kirjoittelee mun nikillä = 'Ihanaa, ihanaa....MÄ OON JOKU !!!!!!!!!

    • kiäntelijä

      Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen = 'onko sun pakko kirjoittaa kaikki mitä ajattelet, talikaali?*

    • kiäntelijä

      koko aamun olen siivonnut ja leiponut = 'nostin sukan tuolille ja sulatin pullapalan mikrossa, siellä se vieläkin on'

    • kierrän kaukaa

      käyttäjä paljastaa itsestään aika paljon.

    • kiäntelijä

      olin monta tuntia ulkona = 'nyt vasta älysin laittaa ikkunan kiinni'

    • paskan marjat

      lukea henkeviä juttujanne. Huu haa palstakin on kyllä olemassa. Kun taas pääsette lomille sieltä pöpilästä niin kirjoitelkaa sinne vai saatteko ihan sielläkin konetta käyttää. hmm luottopotilas kai sellasiakin on

      • ei itseään???

        naapurini,piti kaikkia muita hulluina???


    • kääntelijä

      'Oon tosi hyvä itse, huomaatteko '

    • kelle kiukuttelis kun paha olo

      naapusini käytti todella rumaa kieltä ja säälitti ihan hirveesti,voi sitä ressukkaa.

    • n52

      tulipa taas iloinen avaus.
      Tämä takaa rauhallisen keskustelun.Kamalaa.
      Saat kääntää itse nämä.

      • maron

        rauhallista - suoraan sanottuna onko todella totta että näin paljon löytyy näitä olioita, vai onko tämä kaikki saman hörhön kirjoittamaa? Mielenkiintoistako - ei sitten tippaakaan - ja turha huudella että mitäs luet. En muuten lukisikaan, mutta täytyyhän teillä kahjoilla olla edes vähän yleisöä - mutta yrittäkää nyt herran tähden opetella edes kirjoittamaan. Onko kaksi-neljä sanaa teidän paras saavutuksenne?


      • käännytetty
        maron kirjoitti:

        rauhallista - suoraan sanottuna onko todella totta että näin paljon löytyy näitä olioita, vai onko tämä kaikki saman hörhön kirjoittamaa? Mielenkiintoistako - ei sitten tippaakaan - ja turha huudella että mitäs luet. En muuten lukisikaan, mutta täytyyhän teillä kahjoilla olla edes vähän yleisöä - mutta yrittäkää nyt herran tähden opetella edes kirjoittamaan. Onko kaksi-neljä sanaa teidän paras saavutuksenne?

        ei ole alkoholisti ja minä kaadan kaiken naapurin niskaan!Naapurini ei pidä ketään hulluna mutta itsestä en osaa sanoa?


    • saivare

      'kyllä mä osaan tulkita nää ihmiset täällä ja niitä jotka vittuilee mulle rokotan kans'

    • juudas

      on monille yllättävän rakasta aikaa, näköjään. Eikä tätä tarvitse kääntää?

    • en jaksa enää

      pääsen alkoholisoituneesta naapurista eroon,on hyvin lipevä nousuhumalassa kunnes saa minut kuuntelemaan ja kaataa kaiken pas-n kiskaani,siinä vasinainen kääntelijä.

    • irvi

      tässä nälvitään mua, poista seriffi tää ketju vähä äkkiä

    • Jermu

      ja huomasin heti, että täällä pyörii vain vakkarijengi, joka vastailee vain toisilleen..."(kuulostako tutulta?)
      Toinen juttu sitten: "Täällä on vain ihmisiä, jotka ilkeilevät toisilleen ja asiallisetkin avaukset pilataan keskinäisellä "chattäilyllä" ja riitelyllä. Tämän takia lopetan täällä palstalla käymisen ja en ole varmasti ainoa. Moni ystäväni on kertonut lopettaneensa tällä palstalla kirjoittelun...Ennen täällä oli niiiiin kivaa ja ei ollut näitä riitoja ollenkaan..."

      • Miten siis

        käännät nuo,se kai aiheen idea?


      • käännös on tehty
        Miten siis kirjoitti:

        käännät nuo,se kai aiheen idea?

        en poistu ja ei taistella,hyvää päivan jatkoa!


      • maron

        vai monta kahjoa - mitä mieltä olet?
        Itsensä kanssako tuo kahjo keskustelee?
        Masentavaa ajatella, että jospa niitä onkin lauma - onkos nyt täydenkuun aika?


      • Jermu

        1."Olen täällä aina, mutta minun hienoihin anlyysseihin ei jaksa kukaan vastata"

        2.Todellisuudessa vaihdan vain nikkiä ja jatkan palstalla entistä kiivaammin. Niin ovat tehneet kaikki "ystävätkin" ja muut pikku apulaiset.
        Riitoja täällä on ollut aina, mutta aika kultaa muistot. Ennen minulle vastailtiin, nyt kukaan ei viitsi vaivautua"


      • Vai oletko
        maron kirjoitti:

        vai monta kahjoa - mitä mieltä olet?
        Itsensä kanssako tuo kahjo keskustelee?
        Masentavaa ajatella, että jospa niitä onkin lauma - onkos nyt täydenkuun aika?

        itse se kahjuksi nimittämäsi,muistaakseni joku viisaaksi luulemansa nainen joskus kirjoitti ettei tarvitse lukea ja vastata hänen aiheitaan ja viestejään jos ei nistä pidä?


      • saivare
        maron kirjoitti:

        vai monta kahjoa - mitä mieltä olet?
        Itsensä kanssako tuo kahjo keskustelee?
        Masentavaa ajatella, että jospa niitä onkin lauma - onkos nyt täydenkuun aika?

        Ollaanhan jermu me samalla puolella kun nuo kiusaa mua?

        Mitä jos toiset oikeesti ajattelee noin munki sanomisista?


      • Jermu
        maron kirjoitti:

        vai monta kahjoa - mitä mieltä olet?
        Itsensä kanssako tuo kahjo keskustelee?
        Masentavaa ajatella, että jospa niitä onkin lauma - onkos nyt täydenkuun aika?

        Tuo hahmo kuuluu sarjaan Mestari ja pikku apulaiset..Samalla koneella ne kaikki on.


      • Jermu
        saivare kirjoitti:

        Ollaanhan jermu me samalla puolella kun nuo kiusaa mua?

        Mitä jos toiset oikeesti ajattelee noin munki sanomisista?

        Menee oma aika hukkaan, jos alkaa ajatteleen, mitä nuo muut kontallaan kulkevat pehmoilijat mahdollisesti saavat välähdyksenomaisesti päähänsä.
        Reilusti eteenpäin kohti kunnon tappeluksia.


      • juudas
        maron kirjoitti:

        vai monta kahjoa - mitä mieltä olet?
        Itsensä kanssako tuo kahjo keskustelee?
        Masentavaa ajatella, että jospa niitä onkin lauma - onkos nyt täydenkuun aika?

        se ihan yksinään, onhan täälä jermu ja minäkin, jos ehdit katsoa.


      • På finska=

        Huomaatteks, olin sentään kerran hereillä ruotsin tunnilla!


      • juudas
        På finska= kirjoitti:

        Huomaatteks, olin sentään kerran hereillä ruotsin tunnilla!

        morituri te salutant: "Kuolevaiset tervehtivät sinua"


      • Jermu
        På finska= kirjoitti:

        Huomaatteks, olin sentään kerran hereillä ruotsin tunnilla!

        Tuohan oli selkeää saksankieltä..Kjäh!


      • maron
        Jermu kirjoitti:

        Tuo hahmo kuuluu sarjaan Mestari ja pikku apulaiset..Samalla koneella ne kaikki on.

        ajattelinkin. Alkaa vain kyllästyttää, kun on niin hemmetin huonoja tappelushörhöjä. Eihän nuo edes osaa tapella, ne vain kohta taas vetoavat säälipisteisiin ja kiskovat kaikki vanhat iänikuiset sanomiset ja sen sellaiset esille - Se on tylsää. Mitään uutta ei tuolta kantilta ole odotettavissa hohhoijaa.....


      • juudas
        Jermu kirjoitti:

        Tuohan oli selkeää saksankieltä..Kjäh!

        oppimatta ruotsia, luin pulpetin kannen alla salaa latinaa, ja sain monta tuntia istua jälki-istunnossa, julmaa...


      • Jermu
        maron kirjoitti:

        ajattelinkin. Alkaa vain kyllästyttää, kun on niin hemmetin huonoja tappelushörhöjä. Eihän nuo edes osaa tapella, ne vain kohta taas vetoavat säälipisteisiin ja kiskovat kaikki vanhat iänikuiset sanomiset ja sen sellaiset esille - Se on tylsää. Mitään uutta ei tuolta kantilta ole odotettavissa hohhoijaa.....

        No sellaistahan se joskus on, että vanhat linkit poksahtaa väitteiden tueksi, mutta siitäkin huolimatta..Väittelijöiden taidot täällä ovat vielä alkukantimissaan. Taitoa laittaa sanat järjestykseen löytyy muutamilta, mutta ei ole sitten kanttia heitellä niitä tehokkaasti ketjuun.


      • Jermu
        juudas kirjoitti:

        oppimatta ruotsia, luin pulpetin kannen alla salaa latinaa, ja sain monta tuntia istua jälki-istunnossa, julmaa...

        Monella se vaan täälläkin on Googlesta kaivettua Lätinää, nääs. Mulle on vain vähän tuttua tuo lääkelatina, mutta siitäkin on jo aikaa..


      • juudas
        Jermu kirjoitti:

        Monella se vaan täälläkin on Googlesta kaivettua Lätinää, nääs. Mulle on vain vähän tuttua tuo lääkelatina, mutta siitäkin on jo aikaa..

        ja myös lääketieteen latinaa, pakosta sekin, mutta sanonnat on palstoilla melko hauskoja heittää väliin, joskus ne on osuvimpia


      • Sinä jos joku
        maron kirjoitti:

        ajattelinkin. Alkaa vain kyllästyttää, kun on niin hemmetin huonoja tappelushörhöjä. Eihän nuo edes osaa tapella, ne vain kohta taas vetoavat säälipisteisiin ja kiskovat kaikki vanhat iänikuiset sanomiset ja sen sellaiset esille - Se on tylsää. Mitään uutta ei tuolta kantilta ole odotettavissa hohhoijaa.....

        kaivelet vanhoja!


      • siirappi
        maron kirjoitti:

        ajattelinkin. Alkaa vain kyllästyttää, kun on niin hemmetin huonoja tappelushörhöjä. Eihän nuo edes osaa tapella, ne vain kohta taas vetoavat säälipisteisiin ja kiskovat kaikki vanhat iänikuiset sanomiset ja sen sellaiset esille - Se on tylsää. Mitään uutta ei tuolta kantilta ole odotettavissa hohhoijaa.....

        'Alkaa vaan kyllästyttää kun on niin huonoja tappeluhörhöjä'

        = v...u jään tässä nyt toiseksi kun en osannut oikeessa kohtaa nauraa itelle ja muut osaa


      • På finska=
        juudas kirjoitti:

        morituri te salutant: "Kuolevaiset tervehtivät sinua"

        Emme opiskele koulua vaan elämää varten.


      • viesti
        siirappi kirjoitti:

        'Alkaa vaan kyllästyttää kun on niin huonoja tappeluhörhöjä'

        = v...u jään tässä nyt toiseksi kun en osannut oikeessa kohtaa nauraa itelle ja muut osaa

        REPS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • maron
        juudas kirjoitti:

        ja myös lääketieteen latinaa, pakosta sekin, mutta sanonnat on palstoilla melko hauskoja heittää väliin, joskus ne on osuvimpia

        minäkin vielä jonkun verran muistan - luin sitä joskus ja aika hauskoja juttuja tulee vastaan.
        Vaikeaa se oli, muta haastavaa.


      • maron
        siirappi kirjoitti:

        'Alkaa vaan kyllästyttää kun on niin huonoja tappeluhörhöjä'

        = v...u jään tässä nyt toiseksi kun en osannut oikeessa kohtaa nauraa itelle ja muut osaa

        kyllä sinä niin ihana ja mussukka olet sen kovan kuoresi alla, ja olen TODELLA otettu että siteeraat juuri minunminunminun kirjoituksiani - kiitos siitä:))


      • Kuten usein
        maron kirjoitti:

        kyllä sinä niin ihana ja mussukka olet sen kovan kuoresi alla, ja olen TODELLA otettu että siteeraat juuri minunminunminun kirjoituksiani - kiitos siitä:))

        Kai muuten luit kuka tämän ketjun aloitti?


      • maron
        Kuten usein kirjoitti:

        Kai muuten luit kuka tämän ketjun aloitti?

        pääytin kirjoittaa kaikille puska-jusseille, olen korviani myöten rakastunut. Et suinkaan hylkää minua?????????


      • Olet niin
        maron kirjoitti:

        pääytin kirjoittaa kaikille puska-jusseille, olen korviani myöten rakastunut. Et suinkaan hylkää minua?????????

        onneton ja yksinäinen!


      • maron
        Olet niin kirjoitti:

        onneton ja yksinäinen!

        rakkaita ihmisiä ja ystäviä, mahdut hyvin heidän joukkoonsa, koskaan ei ihmisellä ole liikaa ystäviä - elämä on aina ja kaikkialla kaunista ja elämisen arvoista:)))) Oi jos sulle saisin antaa kaikkein kauneimman - tämän maailmani pallon valtavan, mutta enhän sitä tee - pieni hetki riittäneen , kun sun vierelläsi näin olla saan:))


      • Ihan punastun jo
        maron kirjoitti:

        rakkaita ihmisiä ja ystäviä, mahdut hyvin heidän joukkoonsa, koskaan ei ihmisellä ole liikaa ystäviä - elämä on aina ja kaikkialla kaunista ja elämisen arvoista:)))) Oi jos sulle saisin antaa kaikkein kauneimman - tämän maailmani pallon valtavan, mutta enhän sitä tee - pieni hetki riittäneen , kun sun vierelläsi näin olla saan:))

        Olen niin ujo poika...


      • maron
        Ihan punastun jo kirjoitti:

        Olen niin ujo poika...

        pehmeään syliini mahtuvat kaikki rakkaat jotka sinne haluavat..


      • tuli ainoana
        Kuten usein kirjoitti:

        Kai muuten luit kuka tämän ketjun aloitti?

        tosissaan puskasta haukkumaan.


      • m53
        tuli ainoana kirjoitti:

        tosissaan puskasta haukkumaan.

        seurasi perässä ;D


      • ei muu ole
        Olet niin kirjoitti:

        onneton ja yksinäinen!

        mahdollista.


      • puskista huutelee.....
        ei muu ole kirjoitti:

        mahdollista.

        Olisiko eräs määrätty n....


    • poistun heti

      ei pilaa päiväänsä ja pysyy täältä poissa,aina tulee uhkailijoita.Jaksakaa ja taistelkaa kun sen on niin kivaa.

    • nolo

      Kiva kun vastasit..= Ettäs kehtaat! Tommoselle vonkarille ei antais Leppäsen Aunekaan

      Anteeks, että vastaus kesti..hirvee kiire töissä!= sorry...tiedäthän nykyiset sossujonot

      ..joskus otan yhden keskioluen= mäyris pikku Campiina

      ..hellin vaimoani aamusta iltaan minkä runojen luvultani ehdin= akkaa ei ole taas muutamaan päivään näkynytkään

      sattumalta osuin palstalle ja huomasin..= myös kaikki laskuni saan nykyään suomi24:n kautta

      tule ketjuuni, saat turpaasi= laitoin lisätyynyn tuolille, nyt ylettyy hyvin näppikselle

      • Päivän paras

        ehdottomasti!


    • nauretaan se on tervellistä

      eikä saa ottaa tosissaan mitään!

    • irwi

      'kyll mää sutki saisin jos haluaisin'

    • irwi

      'w-mäinen alentuva irwistys'

      • Jermu

        Tästä olikin puhetta hymistelyketjussa..Noi hymistykset on yleensä erittäinkin pahoja kuitteja, vaikkakin kärsineet inflaation.


    • ei ole pakko lukea

      kaltasekseen ja poistu heti jos tuntuu että muut on kahjoja.

    • kuitti

      kohta ei uskalla sanoa mitään

    • sivusta seuraaja

      on oikein hauskaa jo makeasti nauranut....

    • Tarkoittaa

      "Olen ollut työtön jo kolme vuotta ja liian ylipainoinen jaksaakseni ulkoilla"

      • hahhaahh

        tosissani nauran


      • maron

        jotkut TODELLA tekevät työtä. Oletko koskaan ajatellut sitä? Jotkut jopa osaavat käyttää tietokonetta muuhunkin kuin Suomi24 palstalla kirjoittamiseen. Oletko tietoinen että koneella voi tehdä PALJON muutakin???????


      • N.Bates
        maron kirjoitti:

        jotkut TODELLA tekevät työtä. Oletko koskaan ajatellut sitä? Jotkut jopa osaavat käyttää tietokonetta muuhunkin kuin Suomi24 palstalla kirjoittamiseen. Oletko tietoinen että koneella voi tehdä PALJON muutakin???????

        tuokin on hyvä:))


      • Tosi heikko itsetunto
        maron kirjoitti:

        jotkut TODELLA tekevät työtä. Oletko koskaan ajatellut sitä? Jotkut jopa osaavat käyttää tietokonetta muuhunkin kuin Suomi24 palstalla kirjoittamiseen. Oletko tietoinen että koneella voi tehdä PALJON muutakin???????

        kun luulet aina kaikkien kirjoittavan sinusta!


      • maron
        Tosi heikko itsetunto kirjoitti:

        kun luulet aina kaikkien kirjoittavan sinusta!

        itsestäni - miksi joka kerta luulet niin - hyvä ystävä vaihda jo levyä, yritä edes olla hiukkasen arvaamattomampi, niin voisit joskus ymmärtää tappeluksen säännöt. Tylsää kun jokaisen kirjoittamasi lauseen arvaa etukäteen, koska käytät niitä aina ja joka kerran kun kanssasi yrittää jostain keskustella.


      • kääntää
        maron kirjoitti:

        jotkut TODELLA tekevät työtä. Oletko koskaan ajatellut sitä? Jotkut jopa osaavat käyttää tietokonetta muuhunkin kuin Suomi24 palstalla kirjoittamiseen. Oletko tietoinen että koneella voi tehdä PALJON muutakin???????

        'helvetin idiootti'


      • maron
        hahhaahh kirjoitti:

        tosissani nauran

        kun on kivaa:)))))))))))))))))))))))))))))))


      • Mutta olet
        maron kirjoitti:

        itsestäni - miksi joka kerta luulet niin - hyvä ystävä vaihda jo levyä, yritä edes olla hiukkasen arvaamattomampi, niin voisit joskus ymmärtää tappeluksen säännöt. Tylsää kun jokaisen kirjoittamasi lauseen arvaa etukäteen, koska käytät niitä aina ja joka kerran kun kanssasi yrittää jostain keskustella.

        koko ajan tyrkyllä....


      • heikkoudessa
        Tosi heikko itsetunto kirjoitti:

        kun luulet aina kaikkien kirjoittavan sinusta!

        pysyt lyömättömänä.


      • kun ei
        Mutta olet kirjoitti:

        koko ajan tyrkyllä....

        tiedä mitä se tarkoittaa.


      • m53
        heikkoudessa kirjoitti:

        pysyt lyömättömänä.

        Pusipusi!!!


      • oikea käännos
        kääntää kirjoitti:

        'helvetin idiootti'

        perskärpänen.


      • että et
        kun ei kirjoitti:

        tiedä mitä se tarkoittaa.

        ymmärrä...


      • vihdoinkin
        oikea käännos kirjoitti:

        perskärpänen.

        esittäydyit!


      • maron
        Mutta olet kirjoitti:

        koko ajan tyrkyllä....

        yhtäkään siteeraustasi kommentoimatta olet NIIN ihana. Haluaisin tavata sinut, koska sinulla on vierailu-aika?


      • Vastaanottopäivystys
        maron kirjoitti:

        yhtäkään siteeraustasi kommentoimatta olet NIIN ihana. Haluaisin tavata sinut, koska sinulla on vierailu-aika?

        pahimmille tapauksille.....


      • maron
        Vastaanottopäivystys kirjoitti:

        pahimmille tapauksille.....

        kukkuloilla, koska tavataan??????


      • Kakku
        maron kirjoitti:

        kukkuloilla, koska tavataan??????

        virtuaalihäät! :0)))))))


      • maron
        Kakku kirjoitti:

        virtuaalihäät! :0)))))))

        voi kakkuseni -ilmassa leijailen.....tuota noin siis olen niin onnellinen puska-jussien ja minun rakkaustarinasta. Miten koskaan voin jättää enää konetta kun tiedän että rakkaani kyyköttää sen edessä:))))))))) Ja ajattelee vain minuaminuaminua:)))))


      • Ajatella
        maron kirjoitti:

        voi kakkuseni -ilmassa leijailen.....tuota noin siis olen niin onnellinen puska-jussien ja minun rakkaustarinasta. Miten koskaan voin jättää enää konetta kun tiedän että rakkaani kyyköttää sen edessä:))))))))) Ja ajattelee vain minuaminuaminua:)))))

        että vihdoinkin SE OIKEA löytyi!


      • maron
        Ajatella kirjoitti:

        että vihdoinkin SE OIKEA löytyi!

        todeksi. Ja että sen vielä puskasta löysin, niin se on aivan uskomaton asia. Leijailen...leijailen onneni unelmissa.....


    • N.Bates

      pitää mennä, ovella on joku= miten helvetissä se Nietscthe tuonne googleen kirjoitetaan

    • kännyttelijä

      Minä nyt olen vain tämmöinen vanha ja tyhmä, hih=
      'Vitsi, että olenkin viisas...'

    • jotta mainittais

      En nyt ehdi tämän syvemmin aiheeseen syventyä = 'En keksi enää yhtään mitään sanottava'

      • tai sitten

        "en ymmärä aiheesta hölkäsen pöläystä"


    • tulkki

      käännös: tarkoitan tämän nälvimisen just sulle, mäntti

      • kiäntelijä

        nauru maittaa:))


    • kiäntelijä

      myönnän olevani juntti = 'väittäkää nyt herranjumala vastaan!'
      kaipaan huumoria enemmän = 'miksi kaikki kirjoitukseni näyttävät tahattoman koomiselta'

      • maron

        vitsipalsta. Mutta mistä ihmeestä kaivat noita lauseita esiin - viitsitkö todellakin lukea kaikkien kirjoituksia niin tarkkaan????????
        Ei aina ole tarkoitus että jokaiseen kirjoitukseen vastataan. Joskus on parempi ettei vastattaisi ollenkaan. Tahattoman koominen- tuota mitenkäs sen nyt sitten ottaa.Onko tahattoman koomista esimerkiksi se että lyö nenänsä liikennemerkkiin juuri silloin kun vastaan kävelee iso ihmisjoukko?


      • Se tarkoittaa
        maron kirjoitti:

        vitsipalsta. Mutta mistä ihmeestä kaivat noita lauseita esiin - viitsitkö todellakin lukea kaikkien kirjoituksia niin tarkkaan????????
        Ei aina ole tarkoitus että jokaiseen kirjoitukseen vastataan. Joskus on parempi ettei vastattaisi ollenkaan. Tahattoman koominen- tuota mitenkäs sen nyt sitten ottaa.Onko tahattoman koomista esimerkiksi se että lyö nenänsä liikennemerkkiin juuri silloin kun vastaan kävelee iso ihmisjoukko?

        "Luen kaikki aiheet suurennuslasin kanssa jotta ehkä taas huomaisin loukattiinko juuri minua"


      • På finska
        maron kirjoitti:

        vitsipalsta. Mutta mistä ihmeestä kaivat noita lauseita esiin - viitsitkö todellakin lukea kaikkien kirjoituksia niin tarkkaan????????
        Ei aina ole tarkoitus että jokaiseen kirjoitukseen vastataan. Joskus on parempi ettei vastattaisi ollenkaan. Tahattoman koominen- tuota mitenkäs sen nyt sitten ottaa.Onko tahattoman koomista esimerkiksi se että lyö nenänsä liikennemerkkiin juuri silloin kun vastaan kävelee iso ihmisjoukko?

        Konstaapeli, voishitteko yshtävälliesti laskea kuhmut otsastani. Seitsemän noita näyttäisi olevan. Shepä hienoa, olen shitten enää kolmen pylvään päässä kotoa :))


      • maron
        På finska kirjoitti:

        Konstaapeli, voishitteko yshtävälliesti laskea kuhmut otsastani. Seitsemän noita näyttäisi olevan. Shepä hienoa, olen shitten enää kolmen pylvään päässä kotoa :))

        Kiitos piristyksestä:)))))))))


    • Tai "Kuka on fiksuin p...

      Käännä: "Sanokaa että olen edes täällä suosittu,kotona taas raha-asiat heikosti ja äijäkin pettää"

      • olette

        muodostaneet ihmisestä nikin perusteella? (eniten kuvailuja saanut on palstan kiinnostavin ihminen)


      • maron

        enää siteeraakaan minun kirjoituksiani, suruni on suunnatoan, minäminäminä HALUAN että minäminäminua ei jätetä huomioitta.


      • Sitä nyt ei
        maron kirjoitti:

        enää siteeraakaan minun kirjoituksiani, suruni on suunnatoan, minäminäminä HALUAN että minäminäminua ei jätetä huomioitta.

        voi olla huomaamatta....


      • maron
        Sitä nyt ei kirjoitti:

        voi olla huomaamatta....

        huomaat, jos voisin, piirtäisin sydämenkuvia, mutta nyt on vain tyydyttävä tyhmiin hymiöihin:))))


      • Täällä kyllä saisi olla
        maron kirjoitti:

        huomaat, jos voisin, piirtäisin sydämenkuvia, mutta nyt on vain tyydyttävä tyhmiin hymiöihin:))))

        se halihymiö!


      • maron
        Täällä kyllä saisi olla kirjoitti:

        se halihymiö!

        asia, voisin halia teitä kaikkia rakkaita jussukoitani:)))))))))))


      • ainoastaan
        maron kirjoitti:

        asia, voisin halia teitä kaikkia rakkaita jussukoitani:)))))))))))

        MINUA!!!Olemmehan nyt nettikihloissa!


      • maron
        ainoastaan kirjoitti:

        MINUA!!!Olemmehan nyt nettikihloissa!

        puskiksia - en voi tunteilleni mitään, jokaista kohtaan minulla on paikka sydämessäni!!!!!!!!!!!


    • hutasin

      Tämä tuli nyt näin nopeasti tähän kirjoitettua=
      ' Tätäkin mietin ja muotoilin monta tuntia..'

    • irwi

      'kierii loukattuna tuskissaan ja kiristelee hampaitaan'

    • kiäntelijä

      en lukenut koko ketjua = 'käytätte niin hienoja sanoja että en ymmärrä puoliakaan'

    • Käännä

      "Nyt olin taas ilkeä ja mokasin pahasti,saiskohan tällä säälipisteitä?"

      • maron

        säälipisteitä, mutta kaivapa se suurennuslasisi esiin ja laita ne pullonpohjaa muistuttavat silmälasit päähäsi ja lue uudelleen kirjoitukseni tuo kohta siinä lukee "olen parantumattomasti sairas". Vakavasta sairaudeta kirjoitin myös jossakin kirjoituksessani, koska teen vapaaehtoistyötä vakavasti sairaiden ihmisten parissa.Parantumaton ja vakava ovat kaksi eri asiaa, minun sairauteni josta olet todella sairaasti kiinnostunut on parantumaton EI vakava. Muutenkin tiesin että et voi olla ottamatta tätä asiaa esiin koska se on sinulle lähinnä pakkomielle.
        Mutta minä taidan perustaa "maron fan -clubin", koska näyttää siltä että olet vakavasti ihastunut minuun. Tästä lähtien otan jokaisen kirjoituksesi rakkaudenosoituksena minua kohtaan , viha ja rakkaus kun käyvät käsi-kädessä:)))


      • olet aika itserakas
        maron kirjoitti:

        säälipisteitä, mutta kaivapa se suurennuslasisi esiin ja laita ne pullonpohjaa muistuttavat silmälasit päähäsi ja lue uudelleen kirjoitukseni tuo kohta siinä lukee "olen parantumattomasti sairas". Vakavasta sairaudeta kirjoitin myös jossakin kirjoituksessani, koska teen vapaaehtoistyötä vakavasti sairaiden ihmisten parissa.Parantumaton ja vakava ovat kaksi eri asiaa, minun sairauteni josta olet todella sairaasti kiinnostunut on parantumaton EI vakava. Muutenkin tiesin että et voi olla ottamatta tätä asiaa esiin koska se on sinulle lähinnä pakkomielle.
        Mutta minä taidan perustaa "maron fan -clubin", koska näyttää siltä että olet vakavasti ihastunut minuun. Tästä lähtien otan jokaisen kirjoituksesi rakkaudenosoituksena minua kohtaan , viha ja rakkaus kun käyvät käsi-kädessä:)))

        kun aina luulet että joka viesti koskee sinua?


      • Taidat olla
        maron kirjoitti:

        säälipisteitä, mutta kaivapa se suurennuslasisi esiin ja laita ne pullonpohjaa muistuttavat silmälasit päähäsi ja lue uudelleen kirjoitukseni tuo kohta siinä lukee "olen parantumattomasti sairas". Vakavasta sairaudeta kirjoitin myös jossakin kirjoituksessani, koska teen vapaaehtoistyötä vakavasti sairaiden ihmisten parissa.Parantumaton ja vakava ovat kaksi eri asiaa, minun sairauteni josta olet todella sairaasti kiinnostunut on parantumaton EI vakava. Muutenkin tiesin että et voi olla ottamatta tätä asiaa esiin koska se on sinulle lähinnä pakkomielle.
        Mutta minä taidan perustaa "maron fan -clubin", koska näyttää siltä että olet vakavasti ihastunut minuun. Tästä lähtien otan jokaisen kirjoituksesi rakkaudenosoituksena minua kohtaan , viha ja rakkaus kun käyvät käsi-kädessä:)))

        tosi pihkassa!


      • maron
        olet aika itserakas kirjoitti:

        kun aina luulet että joka viesti koskee sinua?

        olen niiiiin onnellinen että olen täällä näin paljon esillä KIIIITOS!!!
        Ja itserakas olen se on selvää, mutta minulla on varaa ollakin -onko sinulla?


      • Mutta imarreltu
        maron kirjoitti:

        olen niiiiin onnellinen että olen täällä näin paljon esillä KIIIITOS!!!
        Ja itserakas olen se on selvää, mutta minulla on varaa ollakin -onko sinulla?

        suuresta mielenkiinnostasi....


      • kettu
        maron kirjoitti:

        olen niiiiin onnellinen että olen täällä näin paljon esillä KIIIITOS!!!
        Ja itserakas olen se on selvää, mutta minulla on varaa ollakin -onko sinulla?

        pihlajanmarjoista


      • maron
        Taidat olla kirjoitti:

        tosi pihkassa!

        ja ulkona kävellessäni katselen toiveikkaana puskia - josko kohta jo puskat kahisisivat ja unelmamieheni/naiseni tulisi esiin. Eihän sen sukupuolen niin väliä ole kun kerran on niin rakastunut. Voi tätä onnea!!!!!


      • maron
        Mutta imarreltu kirjoitti:

        suuresta mielenkiinnostasi....

        jokaista niin ei sitten tarvitse kenenkään tuntea jäävänsä ulkopuoliseksi...Hiihihi seksi.......


      • Siitä taitaakin olla
        maron kirjoitti:

        ja ulkona kävellessäni katselen toiveikkaana puskia - josko kohta jo puskat kahisisivat ja unelmamieheni/naiseni tulisi esiin. Eihän sen sukupuolen niin väliä ole kun kerran on niin rakastunut. Voi tätä onnea!!!!!

        jo kauan kun.....


      • Kyllä sinustakin
        maron kirjoitti:

        jokaista niin ei sitten tarvitse kenenkään tuntea jäävänsä ulkopuoliseksi...Hiihihi seksi.......

        vielä ihminen tulee...


      • maron
        Kyllä sinustakin kirjoitti:

        vielä ihminen tulee...

        Joka puskaan notkohon saarelmaan kodin tahtoisin nostattaa:))))


      • maron
        kettu kirjoitti:

        pihlajanmarjoista

        sokerin kanssa niistä saa oivallista mehua - ja toivon että kaikki rakkaat puskiksenikin huomaavat ettei elämä ole hapanta vaan ihanaa ja täynnä RAKKAUTTA:))))))))


      • maron
        Siitä taitaakin olla kirjoitti:

        jo kauan kun.....

        mitä olisi elämä ilman rakkautta - ei yhtään mitään. Minulla on kaikki mitä haluan- ihana perhe ihanat puska-jussit ihana elämä muutenkin, miksi en nauttisi siitä täysin siemauksin:))))))


      • muuttaa
        maron kirjoitti:

        mitä olisi elämä ilman rakkautta - ei yhtään mitään. Minulla on kaikki mitä haluan- ihana perhe ihanat puska-jussit ihana elämä muutenkin, miksi en nauttisi siitä täysin siemauksin:))))))

        kaikki aiheet Maron-aiheiksi,olet niin dominoiva,ihailtava matruuna kultaseni!


      • maron
        muuttaa kirjoitti:

        kaikki aiheet Maron-aiheiksi,olet niin dominoiva,ihailtava matruuna kultaseni!

        olen domi-maron , miten koskaan voin unohtaa teitä rakkaat alamaiseni - näen teistä kaikista unta ensi yönä silkki-lakanoillani:)))))


    • kielenkääntäjä

      kääntyy: ootas mulkero kun vaihdan nikkini ja pääsen puskista huuteleen

    • Käännettynä'

      "Onneksi saan jossain päteä"

      • maron

        mitään minustaminustaminusta, kääntäjä kalleimpani, enkö enää saakaan jakamatonta huomiotasi osakseni????


      • flirttaile muiden kanssa
        maron kirjoitti:

        mitään minustaminustaminusta, kääntäjä kalleimpani, enkö enää saakaan jakamatonta huomiotasi osakseni????

        tai tulen mustasukkaiseksi!


      • maron
        flirttaile muiden kanssa kirjoitti:

        tai tulen mustasukkaiseksi!

        hyvin paljon, mutta kaikki muutkin ovat NIIN ihania ja söpöisiä:))))))))))


      • MINÄ olen sulhasesi
        maron kirjoitti:

        hyvin paljon, mutta kaikki muutkin ovat NIIN ihania ja söpöisiä:))))))))))

        Yksi tuhma setä tuli sanomaan että pitää mennä kokoukseen joten täytyy luopua joksikin aikaa rakkaasta seurastasi,ihana nainen!


      • maron
        MINÄ olen sulhasesi kirjoitti:

        Yksi tuhma setä tuli sanomaan että pitää mennä kokoukseen joten täytyy luopua joksikin aikaa rakkaasta seurastasi,ihana nainen!

        odottamaan..........


      • Jermu

        Huahahahahahhahahaaa !


    • kiäntelijä

      menen, on aika häipyä, jätän tämän palstan, lähden nyt! = 'tulin jo takaisin'

      • maron

        livahtaa, suuri rakkauteni koskee myös sinua - ällös karkaja pois!!!!!!!!!!


    • mitä tuumaatte?

      vakinikkiset kertoa jos ovat mukana tässä ketjussa.
      Ei tartte sanoo mitä on kirjottanu, mut tulis kiva fiilis, ku nähtäs et kenen päistä nää jutskat on lähtösin?

      voitas sit jatkos olla reilummin ja onhan se taito osata nauraa ittelleki :))))))))))))))))))

      • jokinen

        Työn lomassa jotain naputtelin minäkin...buaah...'työn lomassa'...vitsi että naurattaa...*itkee*


      • maron

        kenelle kaikille olen rakkauttani vuodattanut:))))


    • WOWDE!

      Hienoa että sentään joillakin täällä on huumorintajua ja etäisyyttä itseensä,pelastitte päiväni!

      • WOWDE!

        Ei Taikis mutta huumoriahan hänelläkin löytyy!


      • jokinen

        Ikävästi sanottu, ettäs kehtaat!


      • taikanainen
        WOWDE! kirjoitti:

        Ei Taikis mutta huumoriahan hänelläkin löytyy!

        että osallistuin ainoastaan sujuvaan(?) lukemiseen ja vatsalihasjumppaan naurun muodossa tässä ketjussa... Kun tuossa... "töiden lomassa vain piipahdin koneella".... :))


      • Rudi
        taikanainen kirjoitti:

        että osallistuin ainoastaan sujuvaan(?) lukemiseen ja vatsalihasjumppaan naurun muodossa tässä ketjussa... Kun tuossa... "töiden lomassa vain piipahdin koneella".... :))

        Halusin kantaa myös vastuuni vatsalihaksistasi...
        Kiitos. Huono omatunto helpotti heti :)


      • taikanainen
        Rudi kirjoitti:

        Halusin kantaa myös vastuuni vatsalihaksistasi...
        Kiitos. Huono omatunto helpotti heti :)

        Olen sanomattoman kiitollinen näinkin vastuuntuntoisesta palstalaisesta, halusit siis osaltasi huolehtia kuntoni ylläpitämisestä, kiitän nöyrimmin, myöskin vatsalihakseni kiittävät :))


    • TR.maalariN

      suom huom: 'Älkää jumalantähden lopettako, saatan vielä saada tälläkin ketjulla tiplun;))'

      • Rudi

        Sulla on kyllä aina tosi mukavia avauksia= Olet täysin moraaliton ja ilkeämielinen nainen :)


      • Aina vain paranee

        REPS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • on tuolla
        Aina vain paranee kirjoitti:

        REPS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        "reps" ?


      • nolo
        on tuolla kirjoitti:

        "reps" ?

        = huonoin kuulemani. Hanki elämä.


      • mulukaaja
        nolo kirjoitti:

        = huonoin kuulemani. Hanki elämä.

        'Täällä mä vaan kirjotan ja puhun p:tä vaikka oikeasti naitattaisi niin juuttaasti'


      • Jermu
        on tuolla kirjoitti:

        "reps" ?

        Repeäisin nauruun, jos ei ottais paddiin näin paljon...


    • Angiina

      Ensinnäkin, se on kuulkaas sillä tavalla meidän ihmisten elämässä... (Mistä hitosta mä nyt taas tempasen sen Toiseksi -kohdan. Jotakin on rykästävä, muuten ei tuu tarpeeks vakuuttava tosta alotuksesta.)

      • kiäntelijä

        olen minä jonkin verran elämää nähnyt = 'peevelin elohiiri!'


    • Pirre*

      tunttuu"=>"elä väitä mittää, mie tiijjän paremmin"

    • selkokielelle:

      "Nyt olen saanut kyllikseni, kun kaikki aina vaan...
      Lähden lopullisesti, enkä tule enää edes käymään täällä. Hyvästi!"

      • På finska

        Pyytäkää ja rukoilkaa minua jäämään, muussatapauksessa tulen uudella nikillä kimppuunne!


      • Jermu
        På finska kirjoitti:

        Pyytäkää ja rukoilkaa minua jäämään, muussatapauksessa tulen uudella nikillä kimppuunne!

        Kuuluu sarjaa" koskaan en ole täällä aiemmin ollut, mutta samat vakinikit tuntuvat täällä aina pyörivän..."
        Ja tietysti sama, jonka tuolla aimmin kirjoitinkin:" En palaa tänne takaisin kirjoittamaan ja monet ystävänikin ovat lopettaneet käymästä...jne jne.."


      • Pirre*

        eiku..RUKOILKAA minua jäämään... please...!!!


    • kiäntelijä

      Lähden viikon työmatkalle Watchinktoniin, ciao! = 'olen varannut viikon eväät tähän huoneeseen ja lukinnut ovet, nyt yritän keksiä kunnon avauksen'

    • maron

      minä kun päätin kerrankin rakastaa kaikkia puska-jusseja ja sitten tämä olikin vain pilaa YHYYYYYY
      koko rakkauteni häipyi savuna ilmaan:((((
      Rakkaat puskikset älkää silti hyljätkö minua:)))))
      Kirjoittakaa aina kun olen jotakin ketjuun töhertänyt:((( Kiitos teidän rakastavasta seurastanne :))))))))

      • Solkkaaja

        MINÄ yritän lyödä leikiksi, vaikka MINUA harmittaa perhanasti kun en ollutkaan keskipisteenä koko aika. Siis MINÄ


      • Jermu
        Solkkaaja kirjoitti:

        MINÄ yritän lyödä leikiksi, vaikka MINUA harmittaa perhanasti kun en ollutkaan keskipisteenä koko aika. Siis MINÄ

        Sinä et olekkaan kaiken keskipisteenä..koskaan ja se ottaa sinut paddiin.


      • Solkkaaja
        Jermu kirjoitti:

        Sinä et olekkaan kaiken keskipisteenä..koskaan ja se ottaa sinut paddiin.

        MINÄ olen sitä mieltä, että MINÄ tulkinnan tulkkaaja solkkaan joka ketjussa. MINÄ olen siis keskipiste:)))))


      • Jermu
        Solkkaaja kirjoitti:

        MINÄ olen sitä mieltä, että MINÄ tulkinnan tulkkaaja solkkaan joka ketjussa. MINÄ olen siis keskipiste:)))))

        Niinhän sinä olet, mutta kukaan ei kysele sinun mielipidettäsi ja taas sinua alkaa ottaan paddiin.
        Ja se on keskipisteessä olemista se. Hirveesti sulla on noita hymistyksiä. Nehän tarkoittaa, ettei sinua oikeasti naurata, vaan ottaa paddiin???


      • Sölkinnän tulkkaaja
        Jermu kirjoitti:

        Niinhän sinä olet, mutta kukaan ei kysele sinun mielipidettäsi ja taas sinua alkaa ottaan paddiin.
        Ja se on keskipisteessä olemista se. Hirveesti sulla on noita hymistyksiä. Nehän tarkoittaa, ettei sinua oikeasti naurata, vaan ottaa paddiin???

        Paddiin ottaa kun olen niin kiireinen, etten ehdi keksiä uusia hymistyksiä.
        En ehdi ottaa selvää.
        Ehdolliset lausekkeet ja toteamukset ovat tulkinnan varaisia sölkkäyksiä.
        Kuten sinun vastauksesi minulle, tulkattua sölkkäystä= sölkättyä tulkkausta.
        Ottaako meitä paddiin?


    • Jermu

      on asiasta tätä mieltä..
      Ja tämähän tarkoittaa selkeällä palstasuomella seuraavaa: "Minä olen tätä mieltä ja muiden tulee noudattaa minun antamia ohjeita tällä palstalla. Sotken sefun mukaan, koska luulen saavani siten tyhjille sanoilleni katetta..."

    • tosissaan tosissaan

      Koti on nyt siivottu viimeistä villakoiraa myöten = "Sain lopultakin viikon tiskit tiskattua"

      • Jermu

        tuollaisessa tilanteessa luultavasti se villakoira olisi ulkoilutettu vain ikkunasta käsin, ettei sättimistuokio häiriinny.


      • tosissaan tosissaan
        Jermu kirjoitti:

        tuollaisessa tilanteessa luultavasti se villakoira olisi ulkoilutettu vain ikkunasta käsin, ettei sättimistuokio häiriinny.

        ="Olipas kökkö lentäväksi lauseeksi"


    • hamppari

      terveiset saunasta = laitoin kiljut käymään

    • Jermu

      tarkoittaa: Sättään samaan aikaan neljän kanssa kaapissa tai perhekin vinkuu ruokaa ja häiritsee sättimistä...

      • Hunsvotti

        isoäitiäni tervehtimässä vanhainkodissa.
        Hän oli niin iloinen kun pojanpoika taas muisti häntä = vein eukolta rahat, mitä se sillä kunnalliskodilla niillä tekee.


      • Jermu
        Hunsvotti kirjoitti:

        isoäitiäni tervehtimässä vanhainkodissa.
        Hän oli niin iloinen kun pojanpoika taas muisti häntä = vein eukolta rahat, mitä se sillä kunnalliskodilla niillä tekee.

        Tää oli paha!


    • tämä keskeytys

      Pitää lopettaa kun työkaveri tuossa huutelee(=ainoa kavereistani jolla on työtä)

      • Hoppu tuli

        Nyt täytyy mennä ,työpäivä päättyi = Pian, hetkeksi aikaa koneelta ikkunaverhon raosta kyttäämään kun naapurin pimu tulee töistä....kuka sitä nyt tuo ja millaisella autolla.


      • pollee

        ..kyllä olisi ankeaa olla tosikko-hui oikein puistattaa koko ajatuskin. mites tää käännetään?


      • tämä kesk
        Hoppu tuli kirjoitti:

        Nyt täytyy mennä ,työpäivä päättyi = Pian, hetkeksi aikaa koneelta ikkunaverhon raosta kyttäämään kun naapurin pimu tulee töistä....kuka sitä nyt tuo ja millaisella autolla.

        paha paha paha


      • Hangon keksi
        pollee kirjoitti:

        ..kyllä olisi ankeaa olla tosikko-hui oikein puistattaa koko ajatuskin. mites tää käännetään?

        Kyllä on rankaa tämä ikenet irvessä vitsin vääntö (:
        Hiki oikein otsalla helmeilee, mutta mukana pysyn pe....le!


      • ei tosissaan
        pollee kirjoitti:

        ..kyllä olisi ankeaa olla tosikko-hui oikein puistattaa koko ajatuskin. mites tää käännetään?

        puistata moinen ajatus.


    • *½sok*

      onko tämä todellakin 50 palsta? - "en näe kunnolla kun rillit on niin paskaset"

    • TR.maalariN

      kun näin aktiivisesti osallistuitte kaikki tähän ketjuun ;))


      suom: Haa sainpa vedätettyä koko sakkia;))

      Ne kirjoitti MUN ketjuun ...eikä omia kommentteja oo ku ...kaks kolmasosaa;))

      • jokinen

        kivaa oli ='puoli päivää harakoille, prkl!'


    • Jermu

      He ovat iloista ja huumorintajuista väkeä..."
      Suomeksihan sama oli.."Hohhoijakkaa..."

    • TR.maalariN

      hermoromahduksen teiän kaa


      Suom: tiplun,,, se on ku pieni orkku;))

    • Jermu

      Suomeksi: "Helkkari, tuohon en keksi enää mitään vastausta..."

      • Jermu

        Voi hitsinvitsi...vielä ainakin 55.5 viestiä....


    • sirkku:)

      Ensimmäistä kertaa tänään ennätin tänne edes vilkaisemaan - ja tehän tunnutte saaneen aikaan paljon jutustelua! En ketjuanne ole ennättänyt ainakaan vielä edes katsomaan tarkemmin, mutta idea vaikuttaa upealta...! Palleroinenkin jo häämöttää...;)

      Olisipa mukavaa ennättää katsoa, mitä kommenttinne sisällään pitävätkään, mutta minulla menee iltaan ennen kuin ennätän näitä käymään läpi...;)

      Aivan totta kaikki tuo, mutta mitenkäs käännätte...?;)))

    • kännyttelijä

      Ei tässä mitään pallukoita tavoitella ="Eikö se vieläkään ole viimeinen viesti p...."

    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe