Onko kokemusta tästä kennelistä kannattaako ostaa pentuja?👌👌👌
Kennel jäkäläkummun
11
1716
Vastaukset
- Anonyymi
Kakki pentu
- Anonyymi
Ne siniset hanskat😂
- Anonyymi
Rekisteröinti kielto 👌
- Anonyymi
Paukapää lopeta Jäklkummun haukkuminen.
- Anonyymi
Lopeta hyvä ihminen se tämän kennelin haukkuminen ja somekyttääminen! Kyttäät kaiken, taltioit kaiken mitä kirjoittaa, ja jaat joka paikkaan kuka vain jaksaa lukea. Satu hei! 🤬
- Anonyymi
Kasvattaja Joensuusta
- Anonyymi
päivi kuoli aivoverenvuotoon,sen minä tiedän ku olin sillo tellervon kaa puhelin yhteydessä ku päivi vietiin ampulansissa sinne sairaalaan.niin sillä oli synnynnäinen sydänvika ja tosin ääkärit ennnustaneet jo sillo aikas pienenä sille kuolemaa vaan ku päivi oli niin sinnikko et se jakso. sitä ei voitu leikata koska sillä oli niin paha riski,ei se tainnu montaa päivää elää siitä ku sairaalaan veivät.jaanakin oli päivin kirjeenvaihto yhstävä,sen kautta mie sain siihe kaa kirjeenvaihdossa tutustua sen mitä ehti mutta kyllä on useita vuosia kirjeenvaihtoa sen kanssa takana.olavikin ehti nähä,kävi se sillo meilläkin kylässä ku jarin kaa seurusteli,mein vanhepien luona sillo ja tellervo ja päivi oli käymäs meilläkin joskus aikoinaan erireissulla.joo sil piti olla vaateta päällä ku huono verenkierto ei ole hääppästä ei.kyllä muistuu mieleen ku vöyrillä pukkelin pitkin pitäjöö sillä ruollatuolilla ku se ei aina ottanu sitä toista tuolia.. kerran ku oli sil automaattisella.. siitähä sippas akku tai jotain.. no päivi ku oli siinä istumassa ja viltti päällä.. no sano mulle et se vipu siel jalkojen välissä jossain.. joku ukko ruottalainen... lienee.. käveli justiin ohi ku menin kontalleen päivi etteen ja sanoin et no täältähä se vipu löyty,eiku vilttii ytlös ja sinne vaan tungia haarojen alta käsi vippuun...kait se ukko muisti mennä oikiaan suuntaan...
- Anonyymi
Mie harjottelen kuvakaappausta iPhonella nyt tajusin miten se tehdään tässähä valmiina ei tarvi mitää sovelluksia pitää vielä hioda taitoja kops
- Anonyymi
Kyllä olla tarkka ettei vahinkoja satu ettei käy niinkö esim Maarit R.lle joskus käynyt sillä mie olenkin tyytyväinen ettei ne mun kasvatit jäänyt sille ku en sillo vielä tiennyt mun nimissä ne yhä on mut ei väliä kellä on tai siis välitän toki mut tiedän siitä huolimatta et hyvät kodit on.komea se Levi tui tui
- Anonyymi
Eipä Maarit ole karkin kuulumisia kyselly enää mut en miekää kerro sille täältäpäin karkista
- Anonyymi
mikahan oli alkoholisti. ollu kuulema kuivillakin ja sortunu uudelleen siihe masennus joka ajoi ryyppään takasin.. se oksentanu verta ennen ku ittensä lopettanu. no kuulema tehty se ruumiin avaus..niin kolme lasta aikusia ovat mutta jere kotona ku se ei omin avuin pärjää
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123810MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782017Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5441617Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851288Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671087Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798