Belörff vuodesta 2010.

Anonyymi

Belörffi hauska tämä urosnaaras kaikkine babloineen. On mekkkiguteet päällään, on rannekello, on avoauto, on nahkalaukut ja reput kun eri moodi päällä, aina lenkkarit jalassa sopien kaikkien merkkivaatteidensa kanssa, aina lentelee bisneksessä, kuluttaa vuositasolla sellaiset 100 donaa, hänelle riittää ihan tavalliset puitteet eli parasta mitä rahalla saa, on 4 kiloa kultaa ja iphone, sekä kirsikka ja puumaja.

51

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joillakin on rannekellot ja merkkivaatteet. Tulee halvemmaksi ostaa Camelin shortsit kerran 2000 bahtilla, kuin ostaa kymmenet 200 bahtin shortsit.

      Kestää pesut ja kolhut, ei tule nahkakassit ulos haaruksista tiukassa paikassa, kangas hengittää ja taskut kestää. Se on sitä laatua.

      Kellon sain 50 vuotislahjaksi / kiitokseksi yhteistyöstä. Arvoltaan jokusen tonnin euroja. Lahjahevosen suuhun ei pidä katsoa.

      Se mitä näin sen naisen päällä, jota kutsut hammaslääkäriksi ja kun katsoo Saarikuonon "tyyliä", niin en malta olla kysymättä että käyttekö miten usein tonkimassa UFF:n laatikoita?

      Varsinaisia räätälin asiakkaita. Mutta älä huoli. Minä käytän kotona aina 40 bahtin kopioshortseja, hihatonta kulunutta T-paitaa ja olkihattua pihalla, ettei kalju pala.

      Nyt on lihat marinaadissa ja on aika Batmanin kera "hileviskin", johon ei tällä kertaa tule hilettä.

      Brittiläinen viskikeisari kertoi miten viski kuuluu juoda. Se jäähdytetään ensin jääkaappilämpötilaan, jonka jälkeen se kaadetaan lasiin, joka peitetään jollakin kannella tai kädellä.

      Annetaan sen lämmetä siinä 13 asteeseen, kunnes lasin seinämään on tullut höyryä tai pisaroita. Lämpiämistä voi kiihdyttää laittamalla viereen tuikkukynttilän.

      Olen testannut että toimii. Kitkeryys lähtee pois ja aromit tulee esiin.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Hyvään viskiin ei tule siis jäitä, ei kolaa eikä soodaa. https://ibb.co/vvq2HZd

        Mihinkään viskiin ei tule jäähileitä, kuin vain tyypeillä jotka plissaa vedellä jalojuomaa.

        Mitä mieltä olet osuvasta uudesta nimityksestasi Belörff, hinnoittel taas hieman kuteistas ja kerro minkälainen käsilaukku on sinun mieleesi?


      • Anonyymi

        Morjens ja kiitos Kymppi jälleen kerran mielenkiintoisesta kirjoituksestasi.

        Tuo mitä kerroit brittiläisen viskikeisarin ohjeesta miten viski kuuluu juoda oli uutta tietoa minulle. Täytyisi ehkä joskus kokeilla toimiiko tuo.

        Hieman kuitenkin tuntuu hankalalta ja vaatinee harjoittelua, että toimii. Tarkoitan tällä sitä, että alkuun vaatisi lämpömittarin käyttöä, eli mittaamisen kautta saisi viskin lämpötilan lasissa tasan tuohon 13 asteeseen, mikä minusta tuntuu liian kylmältä. Ehkä joku 16 - 18 astetta olisi parempi. Myös tuo käden pitäminen viskilasin päällä ja tuikkukynttilän käyttö lämpiämisen kiihdyttämiseen, anteeksi vain, kuulostavat minusta hieman huuhaalta.

        Jäähileen käytön viskiä nautiskella ymmärrän samoin, kuin pienen vesimäärän lisäämisen viskilasiin. Joissakin viskeissä tämä toimenpide voi avata nautittavan viskin aromeja ainakin omien testauksieni perusteella. Itse kuitenkin minulle uuden viskin kyseessä ollessa on tapanani ollut maistaa sitä ensin ilman veden tai jäiden lisäämisen. Jäitä jos lisään viskilasiini, niin lisään isoja kuutioita, nämä sulavat hitaammin kuin pienet ja näin ollen viski ei vesity liikaa.

        Kotonani jos viskiä tai muita juomia maistelen, niin olen kiinnittänyt huomiota juomien lämpötiloihin. Eli olen juomia maistellessani mitannut millaisilta ne maistuvat erilämpöisinä. Mittauksissa olen käyttänyt apuna perinteistä laboratorio käyttöön suunniteltua puikkomaista lasista mittaria. Kun olen kullekin juomalle löytänyt minun mielestäni sopivan lämpötilan, niin valitsen niiden (pullojen tai tölkkien) säilytyspaikan mittauksieni perusteella.

        Minulla on kotonani ovella suljettava huone, jossa on kellarin päälle rakennettu kylmiö. Huoneessa on ennen kylmiötä kylmiön kokoinen tila, jonka hyllyssä säilytän hyllyssä punaviiniä ja tummia oluita. Niiden tarjoilulämpötila on ilman kummempia kikkailuja, kesät ja talvet, oikein sopivia. Valkkarit ja vaaleat oluet säilytän pääsääntöisesti kylmiössä.

        Kotoa löytyy myös iso arkkupakastin ja pieni jääkaappi, joita voi hyödyntää esim. silloin kun on puistoon piknikille, kyläimemään, tai mökille lähdössä.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Hyvään viskiin ei tule siis jäitä, ei kolaa eikä soodaa. https://ibb.co/vvq2HZd

        Kiva kuva Kymppi, kiitos.

        Kiinnitin huomiota tuohon viskilasiin.

        Onko sinun mielestäsi väliä sillä, millaisesta lasista juomansa nauttii?

        Minun mielestä on. Viskiä olen nautiskellut edellä kirjoittamastani huolimatta näinä viime päivinä hyvin harvoin. Tummia oluita kuitenkin, näin kesälläkin, täällä Savossa.

        Minun mielestäni tummat oluet maistuvat hyviltä silloin, kun ne nautiskelee ohuesta lasista tehdystä tulppaanin / konjakkilasin muotoisesta lasista. Lasin täytyy olla riittävän suuri, että siinä on tilaa vaahdon muodostumiselle.

        Lasin pitää mielestäni olla tulppaanin muotoinen siksi että siinä kehittyviä ja säilyviä tuoksuja voi nuuhkailla useammankin kerran, vaikka nenä olisi tavallista suurempi.


      • Anonyymi

        Moro. Miten yhdet 2000b shortsit tulee halvemmaksi kun kymmenet 200b?


    • Anonyymi

      "Olen testannut että toimii. Kitkeryys lähtee pois ja aromit tulee esiin.'

      Lopeta paskan jalostaminen ja litkiminen;

      Osta heti JW Black Label'ia niin ei tarvitse kikkailla :-)

      • Anonyymi

        Jalostaminen ? Tolle sbugelle kelpaa kaikki missä on alkoholia eikä yhtä kokonaista viikkoa pysty olemaan ilman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jalostaminen ? Tolle sbugelle kelpaa kaikki missä on alkoholia eikä yhtä kokonaista viikkoa pysty olemaan ilman.

        Lerpuusikaan ei ole ilman vapaaehtoisesti, mutta kun on pakko kun ei ole rahaa 😢


    • Juon mieluummin vaikka Blend 285:ta kuin Johnny Walkeria. Savuviskit uppoaa korkeintaan yhtenä jääkylmänä shottina.

      Mistään kikkailusta ei ole kyse tuossa viskiohjeessa jonka mainitsin, vaan se on viskiasiantuntijoiden arkinen keino saada aromit esiin.

      Lasin mallilla ei ole niin suurta merkitystä kuin kannella. Kyseinen asiantuntija kertoi lämmittävänsä viskin sohvalla maatessaan mahansa päällä käyttäen kättä kantenaan. Ei tarvi tuikkukynttilää.

      Mutta, jos ei käytetä kantta niin viinilasi tai konjakkilasi on kuulema hyväksi viskillekin.

      Minulla on tällainen teline, johon saa tuikkukynttilän sopivalle etäisyydelle lasista.
      https://ibb.co/X8tKSNR Taidekuva on otettu vinjetti- asetuksella. Pöytänä leffahuoneessa toimii yli 140 vuotta vanha thaimaalainen puuarkku. Mukana "kuksa" todisteellisena todisteena.

      Innostuin ostamaan japanilaisesta kaupasta joitakin viskejä ja myös jotakin japanilaista pontikkaa, sakea, joka on ihan hirveän makuista, en tiedä onko se pilaantunut mutta juomatta jää. (taustalla oleva karahvi)

      Meni se alkuperäinen konjakkilasi rikki, joka kuului telineeseen, mutta järeä oluttuoppi ajaa saman asian. Olutlasinkin kuuluu kuulema olla pallon tai tulppaanin mallinen, niin aromit säilyy.

      Hyvät viskit säästän aina johonkin tilaisuuksiin ja juon kaverien kanssa. Omaan turpaan kelpaa miltei mikä vaan. Useimmiten se on Blend 285, jäämurska, kola ja sooda.

      • Anonyymi

        Vaikuttaa vähän sille että sinne on jossain vaiheessa on mennyt pakkasnesteet ja sinolit, tiedätkö sen talouspirtun jota alan ammattilaiset yrittivät poistaa denaturointiainetta pakastamalla sitä, eikä tämä ollut heti sen imppaus elämän vaiheesi jälkeen, 2010.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa vähän sille että sinne on jossain vaiheessa on mennyt pakkasnesteet ja sinolit, tiedätkö sen talouspirtun jota alan ammattilaiset yrittivät poistaa denaturointiainetta pakastamalla sitä, eikä tämä ollut heti sen imppaus elämän vaiheesi jälkeen, 2010.

        Olet sinä ilmeisesti alkoholiakin juonut, kun viskejä lämmitellään, parasta on kuitenkin taskun lämmin kossu, johon on laitettu joukkoon läskinkappaleita, viski juodaan kyllä jäillä, jos se ei ole kylmää, kokis siihen ei oikein sovi.


      • Anonyymi

        Parasta mitä rahalla saa .... laminaattilattia ja iphone johon ei onnistu lataamaan päiväysasetuksia .... huuhaa .... fotosoppaus on kiva harrastus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parasta mitä rahalla saa .... laminaattilattia ja iphone johon ei onnistu lataamaan päiväysasetuksia .... huuhaa .... fotosoppaus on kiva harrastus.

        Ymmärsinkö oikein että nyt kadehdit viiden euron mukitelinettä vaiko tuota arkkua, joka maksoi antiikkikaupassa 2500 bahtia? Haluat siis taas todisteita. Lattia on tiikkiä.

        Odotapas hetkinen, huuhaamies..


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Ymmärsinkö oikein että nyt kadehdit viiden euron mukitelinettä vaiko tuota arkkua, joka maksoi antiikkikaupassa 2500 bahtia? Haluat siis taas todisteita. Lattia on tiikkiä.

        Odotapas hetkinen, huuhaamies..

        Pitääkö sulla kiirettä siellä sun buriramissa tämän palstan kanssa?
        Pistäppä kuvaa siitä hotellisi uima-altaasta ja jätä jo viimein nuo huuhaa rajatut ja feikkaillut pois aikuinen "Tervepäinen" miljonääriliikemies.
        Ota lapsesi syliisi ja peitä kasvot, omaasi ei ole tarve, olet jo aijannut prospekti-idiootin olemuksesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö sulla kiirettä siellä sun buriramissa tämän palstan kanssa?
        Pistäppä kuvaa siitä hotellisi uima-altaasta ja jätä jo viimein nuo huuhaa rajatut ja feikkaillut pois aikuinen "Tervepäinen" miljonääriliikemies.
        Ota lapsesi syliisi ja peitä kasvot, omaasi ei ole tarve, olet jo aijannut prospekti-idiootin olemuksesi.

        Vieläkö on photoshoppausta? Kirstu on täysin käsittelemätön ja kansi paskainen, haljennut ja patinoitunut. Sen päällä käytetään liinaa niin ei ole tullut laitettua.
        https://ibb.co/s1Sq29W

        Kuvatoiveita otetaan vastaan sitten, kun kuksa saapuu Chiang Maihin, vaikkapa "laatupyörän hapsulaukkujen" päälle.

        Seinähullulle en lapsistani enää kuvia laita, olen kuullut jo kommentit ja Saaripasanen niistä makselee sitten hinnan tilauksensa mukaisesti.

        Nyt hakemaan lihat kylmäkellarista marinoitumasta ja alkaa thaimaalaisen juhannuksen vietto! Jaxuhalit hoitajille Savoon! Kai hoivakoti on järkännyt teille jotkut Atrilli- pötköt nuotiolle poltettaviksi?

        Hyvää juhannusta!


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Vieläkö on photoshoppausta? Kirstu on täysin käsittelemätön ja kansi paskainen, haljennut ja patinoitunut. Sen päällä käytetään liinaa niin ei ole tullut laitettua.
        https://ibb.co/s1Sq29W

        Kuvatoiveita otetaan vastaan sitten, kun kuksa saapuu Chiang Maihin, vaikkapa "laatupyörän hapsulaukkujen" päälle.

        Seinähullulle en lapsistani enää kuvia laita, olen kuullut jo kommentit ja Saaripasanen niistä makselee sitten hinnan tilauksensa mukaisesti.

        Nyt hakemaan lihat kylmäkellarista marinoitumasta ja alkaa thaimaalaisen juhannuksen vietto! Jaxuhalit hoitajille Savoon! Kai hoivakoti on järkännyt teille jotkut Atrilli- pötköt nuotiolle poltettaviksi?

        Hyvää juhannusta!

        Kirstu ilmiselvästi thaimaassa.

        Ei sinulla ole lapsia, ei eedeniä, ei uima-allasta, ei avomersua, mutta sinulla on kirstu jota tahdot todistella.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Vieläkö on photoshoppausta? Kirstu on täysin käsittelemätön ja kansi paskainen, haljennut ja patinoitunut. Sen päällä käytetään liinaa niin ei ole tullut laitettua.
        https://ibb.co/s1Sq29W

        Kuvatoiveita otetaan vastaan sitten, kun kuksa saapuu Chiang Maihin, vaikkapa "laatupyörän hapsulaukkujen" päälle.

        Seinähullulle en lapsistani enää kuvia laita, olen kuullut jo kommentit ja Saaripasanen niistä makselee sitten hinnan tilauksensa mukaisesti.

        Nyt hakemaan lihat kylmäkellarista marinoitumasta ja alkaa thaimaalaisen juhannuksen vietto! Jaxuhalit hoitajille Savoon! Kai hoivakoti on järkännyt teille jotkut Atrilli- pötköt nuotiolle poltettaviksi?

        Hyvää juhannusta!

        Tapa se on tuokin, tosin ei havaittavissa muualla kuin tällä palstalla, että esittää 20 tuhannen euron vedonlyönnin ja sitten alkaa puhumaan hapsuista sun muista tuubasta, kun asia on niin yksinkertaisen simppeli, että vedonlyöjän täytyy vain osoittaa uskottavuutensa muulla tavoin kuin tuollaisilla kuvilla, on tosin kovin edullista vedonlyöntitaktiikkaa tuo tuollainen kun ei omista muuta kuin paljon sanoja.


      • Anonyymi

        Morjens Kymppi ja kiitoksia taas.

        Hieno kuva.

        Kaikkea sitä näkee ja kokee kun vanhaksi elää ja tätä palstaa lukee ;-)
        Tuo tuikkukynttilä ja systeemi viskin lämmitykseen. Heh, ensin ajattelin että vedätät pikkuisen, mutta nyt kun nopeasti kuukletin, niin löytyyhän noita häkkyröitä. Mennyt minulta jotenkin vain ohi.

        https://www.amazon.in/Cognac-Brandy-bar-drinkstuff-Tealight/dp/B06XNWYVWZ

        "Mistään kikkailusta ei ole kyse tuossa viskiohjeessa jonka mainitsin, vaan se on viskiasiantuntijoiden arkinen keino saada aromit esiin."

        Jos viitsit, niin kerrotko muutaman näiden viskiasiantuntijoiden nimen, tai vielä mukavampaa, laita videolinkki tuon operaation suoritukseen.

        Tuo kansi vinkki, no joo voi toimiakin, ehkä kokeilen joskus. Kaksi viskilasia mahan päälle sohvalla, toiseen kansi päälle ja toiseen ei. Tosin makuuasento sohvalla ei minun mielestäni ole juomien nauttimiseen aivan yhtä hyvä kuin puolimakuu- tai istuma-asento.

        Lasin koolla ja mallilla on minun mielestäni väliä.

        Kun kuuklettelin nopeasti, niin tällainen video tuli vastaan:
        https://www.youtube.com/watch?v=YVG1U-faqHY
        Minusta tyylikäs herra ja opetti minulle mistä "scotch on the rocks" nimi juontaa.

        Tässä turhankin pitkä video, ei varmaan kannata katsoa kokonaan, itse hypin noiden lihan grillaus osien yli:
        https://www.youtube.com/watch?v=DKfY4srx8Y4
        mutta katsopas kohdasta n. 13:00 eteenpäin.
        Tuollainen hieman pyöristetty lasi pitää hommata jostakin, ja etenkin tuo härveli, millä voi tehdä jääpalloja. Cool!

        Itse pidän savuviskeistä. Tuo Blend 285 uppoaa ja hyvin, Thaimaassa, isoilla jäillä.

        Hyvät jussit sinulle ja perheellesi.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Vieläkö on photoshoppausta? Kirstu on täysin käsittelemätön ja kansi paskainen, haljennut ja patinoitunut. Sen päällä käytetään liinaa niin ei ole tullut laitettua.
        https://ibb.co/s1Sq29W

        Kuvatoiveita otetaan vastaan sitten, kun kuksa saapuu Chiang Maihin, vaikkapa "laatupyörän hapsulaukkujen" päälle.

        Seinähullulle en lapsistani enää kuvia laita, olen kuullut jo kommentit ja Saaripasanen niistä makselee sitten hinnan tilauksensa mukaisesti.

        Nyt hakemaan lihat kylmäkellarista marinoitumasta ja alkaa thaimaalaisen juhannuksen vietto! Jaxuhalit hoitajille Savoon! Kai hoivakoti on järkännyt teille jotkut Atrilli- pötköt nuotiolle poltettaviksi?

        Hyvää juhannusta!

        Korealainen ..... https://imgbb.com/6HrK5dB .... ja suomijuntti päässyt näyttämään peukkua naaraan viereen matkamuistoksi.

        Huomioikaa kello ja merkkivaatteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Morjens Kymppi ja kiitoksia taas.

        Hieno kuva.

        Kaikkea sitä näkee ja kokee kun vanhaksi elää ja tätä palstaa lukee ;-)
        Tuo tuikkukynttilä ja systeemi viskin lämmitykseen. Heh, ensin ajattelin että vedätät pikkuisen, mutta nyt kun nopeasti kuukletin, niin löytyyhän noita häkkyröitä. Mennyt minulta jotenkin vain ohi.

        https://www.amazon.in/Cognac-Brandy-bar-drinkstuff-Tealight/dp/B06XNWYVWZ

        "Mistään kikkailusta ei ole kyse tuossa viskiohjeessa jonka mainitsin, vaan se on viskiasiantuntijoiden arkinen keino saada aromit esiin."

        Jos viitsit, niin kerrotko muutaman näiden viskiasiantuntijoiden nimen, tai vielä mukavampaa, laita videolinkki tuon operaation suoritukseen.

        Tuo kansi vinkki, no joo voi toimiakin, ehkä kokeilen joskus. Kaksi viskilasia mahan päälle sohvalla, toiseen kansi päälle ja toiseen ei. Tosin makuuasento sohvalla ei minun mielestäni ole juomien nauttimiseen aivan yhtä hyvä kuin puolimakuu- tai istuma-asento.

        Lasin koolla ja mallilla on minun mielestäni väliä.

        Kun kuuklettelin nopeasti, niin tällainen video tuli vastaan:
        https://www.youtube.com/watch?v=YVG1U-faqHY
        Minusta tyylikäs herra ja opetti minulle mistä "scotch on the rocks" nimi juontaa.

        Tässä turhankin pitkä video, ei varmaan kannata katsoa kokonaan, itse hypin noiden lihan grillaus osien yli:
        https://www.youtube.com/watch?v=DKfY4srx8Y4
        mutta katsopas kohdasta n. 13:00 eteenpäin.
        Tuollainen hieman pyöristetty lasi pitää hommata jostakin, ja etenkin tuo härveli, millä voi tehdä jääpalloja. Cool!

        Itse pidän savuviskeistä. Tuo Blend 285 uppoaa ja hyvin, Thaimaassa, isoilla jäillä.

        Hyvät jussit sinulle ja perheellesi.

        Tarkennan kirjoittamaani.

        Tarkoitin tätä kuvaasi: https://ibb.co/X8tKSNR

        Puuhastelin oman viestini kirjoittamisen aloittamisen jälkeen vähän muuta, ja sitten kun viestin lähetin, oli tänne ehtinyt tulla jo tuo toinenkin kuvasi.

        Nyt täytyy taas puuhastella vähän muuta... kuulemiin ja näkemiin täältä Savosta.

        PS. Täytyisiköhän käydä ostamassa Atrilli paketti ja aijata siitä kuva "Chiang Maihin" että jollain olisi taas kadehdittavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennan kirjoittamaani.

        Tarkoitin tätä kuvaasi: https://ibb.co/X8tKSNR

        Puuhastelin oman viestini kirjoittamisen aloittamisen jälkeen vähän muuta, ja sitten kun viestin lähetin, oli tänne ehtinyt tulla jo tuo toinenkin kuvasi.

        Nyt täytyy taas puuhastella vähän muuta... kuulemiin ja näkemiin täältä Savosta.

        PS. Täytyisiköhän käydä ostamassa Atrilli paketti ja aijata siitä kuva "Chiang Maihin" että jollain olisi taas kadehdittavaa.

        kiitän luojaani että tuttavapiiriini ei ole koskaan kuulunut eikä tule kuulumaankaan kyseistä sanailua harjoittavaa henkilöä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Morjens Kymppi ja kiitoksia taas.

        Hieno kuva.

        Kaikkea sitä näkee ja kokee kun vanhaksi elää ja tätä palstaa lukee ;-)
        Tuo tuikkukynttilä ja systeemi viskin lämmitykseen. Heh, ensin ajattelin että vedätät pikkuisen, mutta nyt kun nopeasti kuukletin, niin löytyyhän noita häkkyröitä. Mennyt minulta jotenkin vain ohi.

        https://www.amazon.in/Cognac-Brandy-bar-drinkstuff-Tealight/dp/B06XNWYVWZ

        "Mistään kikkailusta ei ole kyse tuossa viskiohjeessa jonka mainitsin, vaan se on viskiasiantuntijoiden arkinen keino saada aromit esiin."

        Jos viitsit, niin kerrotko muutaman näiden viskiasiantuntijoiden nimen, tai vielä mukavampaa, laita videolinkki tuon operaation suoritukseen.

        Tuo kansi vinkki, no joo voi toimiakin, ehkä kokeilen joskus. Kaksi viskilasia mahan päälle sohvalla, toiseen kansi päälle ja toiseen ei. Tosin makuuasento sohvalla ei minun mielestäni ole juomien nauttimiseen aivan yhtä hyvä kuin puolimakuu- tai istuma-asento.

        Lasin koolla ja mallilla on minun mielestäni väliä.

        Kun kuuklettelin nopeasti, niin tällainen video tuli vastaan:
        https://www.youtube.com/watch?v=YVG1U-faqHY
        Minusta tyylikäs herra ja opetti minulle mistä "scotch on the rocks" nimi juontaa.

        Tässä turhankin pitkä video, ei varmaan kannata katsoa kokonaan, itse hypin noiden lihan grillaus osien yli:
        https://www.youtube.com/watch?v=DKfY4srx8Y4
        mutta katsopas kohdasta n. 13:00 eteenpäin.
        Tuollainen hieman pyöristetty lasi pitää hommata jostakin, ja etenkin tuo härveli, millä voi tehdä jääpalloja. Cool!

        Itse pidän savuviskeistä. Tuo Blend 285 uppoaa ja hyvin, Thaimaassa, isoilla jäillä.

        Hyvät jussit sinulle ja perheellesi.

        Kirjoitat viskistä ja aijaat konjakkiaihetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirstu ilmiselvästi thaimaassa.

        Ei sinulla ole lapsia, ei eedeniä, ei uima-allasta, ei avomersua, mutta sinulla on kirstu jota tahdot todistella.

        Silakkalaatikko ja laho rappu. Ilmiselvästi thaimaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapa se on tuokin, tosin ei havaittavissa muualla kuin tällä palstalla, että esittää 20 tuhannen euron vedonlyönnin ja sitten alkaa puhumaan hapsuista sun muista tuubasta, kun asia on niin yksinkertaisen simppeli, että vedonlyöjän täytyy vain osoittaa uskottavuutensa muulla tavoin kuin tuollaisilla kuvilla, on tosin kovin edullista vedonlyöntitaktiikkaa tuo tuollainen kun ei omista muuta kuin paljon sanoja.

        Uskottavuustilanne Kymppi vs Senssu. Tilanne noin 300 - 0.
        Siinä on Senssulle vähän kurottavaa. Kympiltä arvioisin nähneeni kolmisensataa kuvaa, mutta senssulta en yhtään, josta kävisi ilmi Thaimaa. Sitä ei lasketa että olet imuroinut pari kuvaa netistä vanhoista romuista vuodelta 2008. Kerrotko taas siitä vedonlyönnistä, niin päästään nauramaan niin että Puulavesi raikaa!?

        TT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat viskistä ja aijaat konjakkiaihetta?

        Sinä et ilmeisesti oikein ymmärrä lukemaasi.

        Kirjoittaja kirjoitti telineestä, jollainen todistetusti Buriramissa on.

        Linkin lasi on Brandylasi, ei konjakkilasi. "Brandy Glass, Brandy Warmer Stand, Tealight & Tealight Holder".

        Kymppi puolestaan aijasi tämän kuvan https://ibb.co/X8tKSNR ja kirjoitti: "Meni se alkuperäinen konjakkilasi rikki, joka kuului telineeseen, mutta järeä oluttuoppi ajaa saman asian. Olutlasinkin kuuluu kuulema olla pallon tai tulppaanin mallinen, niin aromit säilyy".

        Sinä puolestasi kirjoitit:
        "Lopeta paskan jalostaminen ja litkiminen;
        Osta heti JW Black Label'ia niin ei tarvitse kikkailla :-)"

        Aijaappa nyt sitten sinä kuva JW Black Labelista, kuksastasi ja naamurin mopar-mummon laukusta. Tasosi, paskanpuhumisesi ja asuinpaikkasi jo tiedetään sikäli hyvin, että kuvan ei tarvitse olla Chiang Maissa otettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskottavuustilanne Kymppi vs Senssu. Tilanne noin 300 - 0.
        Siinä on Senssulle vähän kurottavaa. Kympiltä arvioisin nähneeni kolmisensataa kuvaa, mutta senssulta en yhtään, josta kävisi ilmi Thaimaa. Sitä ei lasketa että olet imuroinut pari kuvaa netistä vanhoista romuista vuodelta 2008. Kerrotko taas siitä vedonlyönnistä, niin päästään nauramaan niin että Puulavesi raikaa!?

        TT

        Kymppi voi ladata niin monta sataa kuvaa kuin tahtoo, ne ei ole ollut Neiti 2010 Belörffin vedonlyönnin juttu.
        Uskottavuus yhdentekevää, mutta kun polleena elvistelee esittäen vedonlyönnin, niin siihen ei tarvita mitään arabin äpäriä sivuselittelijäksi.

        Laita viskiis jäitä apina ja mene makaamaan sohvalle lasi napas päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskottavuustilanne Kymppi vs Senssu. Tilanne noin 300 - 0.
        Siinä on Senssulle vähän kurottavaa. Kympiltä arvioisin nähneeni kolmisensataa kuvaa, mutta senssulta en yhtään, josta kävisi ilmi Thaimaa. Sitä ei lasketa että olet imuroinut pari kuvaa netistä vanhoista romuista vuodelta 2008. Kerrotko taas siitä vedonlyönnistä, niin päästään nauramaan niin että Puulavesi raikaa!?

        TT

        Moi moi TT ja hyvät jussit sinulle ja perheellesi sinne Puulavedelle.

        Täällä kun grillailen perheen kanssa niin kommentoin vain lyhyesti tästä "Chiang Main senseistä" ja makkaroista.

        Muutama vuosi sitten kirjoitteli sekavia siitä, kuinka Chiang Maissa tehdään Thaimaan parhaat makkarat (vrt. Thaimaan paras kahvi).

        Kun sitten häneltä kysyttiin, että missä ne siellä tehdään ja mistä kojusta Chiang Maissa vierailevat thaimaalaiset käyvät niitä ostamassa niin arvaa vain pystyikö raivoisan gookletuksen jälkeen vastaamaan?

        No yllätys yllätys - ei pystynyt.

        Eikä pystynyt vielä senkään jälkeen, kun hänelle aijattiin kuva kahdesta suosituimmasta kojusta. Eikä tässä vielä kaikki. Mitä ilmeisemmin kitaranmuotoisen ThaiLadynsä hammaslääkäri opintoihin ei vielä silloinkaan kuulunut thaikielenopinnot. Kojujen kylteistä nimittäin thaita osaava olisi helposti pystynyt lukemaan missä nämä kojut sijaitsivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi moi TT ja hyvät jussit sinulle ja perheellesi sinne Puulavedelle.

        Täällä kun grillailen perheen kanssa niin kommentoin vain lyhyesti tästä "Chiang Main senseistä" ja makkaroista.

        Muutama vuosi sitten kirjoitteli sekavia siitä, kuinka Chiang Maissa tehdään Thaimaan parhaat makkarat (vrt. Thaimaan paras kahvi).

        Kun sitten häneltä kysyttiin, että missä ne siellä tehdään ja mistä kojusta Chiang Maissa vierailevat thaimaalaiset käyvät niitä ostamassa niin arvaa vain pystyikö raivoisan gookletuksen jälkeen vastaamaan?

        No yllätys yllätys - ei pystynyt.

        Eikä pystynyt vielä senkään jälkeen, kun hänelle aijattiin kuva kahdesta suosituimmasta kojusta. Eikä tässä vielä kaikki. Mitä ilmeisemmin kitaranmuotoisen ThaiLadynsä hammaslääkäri opintoihin ei vielä silloinkaan kuulunut thaikielenopinnot. Kojujen kylteistä nimittäin thaita osaava olisi helposti pystynyt lukemaan missä nämä kojut sijaitsivat.

        Maailma on ihmeellinen pienelle kulkijalle joka grillaa perheensä kanssa ja kirjoittaa matkailupalstalle ... junttilassa juntin tapaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=htuKAFYx460

        Kirjoita myös konjakki-viskistä ja mersun rekisteritiedoista, muista kiittää kymppiä jostain.

        Thaimaan paras kahvi kasvaa pohjoisthaimaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailma on ihmeellinen pienelle kulkijalle joka grillaa perheensä kanssa ja kirjoittaa matkailupalstalle ... junttilassa juntin tapaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=htuKAFYx460

        Kirjoita myös konjakki-viskistä ja mersun rekisteritiedoista, muista kiittää kymppiä jostain.

        Thaimaan paras kahvi kasvaa pohjoisthaimaassa.

        Sinä et sitten vieläkään, yllätys, yllätys ... GOOGLETTAMISEN jälkeen ... tiedä missä torilla ne kuvat kojuista oli otettu.

        Sekopäisenä sitten laitoit ... YOUTUBE ... linkin framille.

        Aika senssukka oot.


    • Anonyymi

      hassu täti tämä beldorfffff- mikä- lie

    • Hua Hin hiljeni vähäksi aikaa, mutta onneksi sihteerikeijo jatkanut.

      Kokot polteltu ja lapset nukuteltu. Viitakossa nukkuu jellona ja tsipadui kala ui. https://ibb.co/j464KPg Palan Eedeniä nappasin kiusaksi jo ennen BBQ huoltovarastosta. Autotallia meillä ei ole, vain katos.

      On myös runsaasti juhannuskuvia, mutta sitä ennen räps räps Chiang Mai?

      • Aika hiljaista tuli tuolla Chiang Main eedenin suunnalla. Numeropasaselta vie aina vuorokauden verran toipuessa järkytyksestä ja sitten jatkaa taas samaan malliin.


      • 20-10 kirjoitti:

        Aika hiljaista tuli tuolla Chiang Main eedenin suunnalla. Numeropasaselta vie aina vuorokauden verran toipuessa järkytyksestä ja sitten jatkaa taas samaan malliin.

        Onko sulla Neiti Bellörffi 2010 muuta murhetta positiivisesti mielessäsi?

        Avaudu, se helpottaa.


      • SENSSU kirjoitti:

        Onko sulla Neiti Bellörffi 2010 muuta murhetta positiivisesti mielessäsi?

        Avaudu, se helpottaa.

        Siellähän se Chiang Main pandakaraten mestari oli vaanimassa naama norsunvitulla muutaman minuutin viiveellä. Aloituksesta näet oman positiivisuutesi tason.

        Kysy hoitajalta jäikö palvelutalon jääkaappiin yhtään makkarakyrsän pätkää ja saatko lämmittää sen mikrossa. Päälle Pirkka- sinappia, joka on muutes hyvä sinappi.

        Suomalainen karjalanpiirakkamies on tuottanut sitä laatikkokaupalla, muiden tarpeiden ohella.


      • 20-10 kirjoitti:

        Siellähän se Chiang Main pandakaraten mestari oli vaanimassa naama norsunvitulla muutaman minuutin viiveellä. Aloituksesta näet oman positiivisuutesi tason.

        Kysy hoitajalta jäikö palvelutalon jääkaappiin yhtään makkarakyrsän pätkää ja saatko lämmittää sen mikrossa. Päälle Pirkka- sinappia, joka on muutes hyvä sinappi.

        Suomalainen karjalanpiirakkamies on tuottanut sitä laatikkokaupalla, muiden tarpeiden ohella.

        Joo olet varmasti tervepäinen ja positiivisen elämänasenteen omaava ... urosnaaras .... jolla haaveilluusioperhe.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Siellähän se Chiang Main pandakaraten mestari oli vaanimassa naama norsunvitulla muutaman minuutin viiveellä. Aloituksesta näet oman positiivisuutesi tason.

        Kysy hoitajalta jäikö palvelutalon jääkaappiin yhtään makkarakyrsän pätkää ja saatko lämmittää sen mikrossa. Päälle Pirkka- sinappia, joka on muutes hyvä sinappi.

        Suomalainen karjalanpiirakkamies on tuottanut sitä laatikkokaupalla, muiden tarpeiden ohella.

        Hua Hin tuo pikku kaupunki monien mielestä väkeä kuin pipoa helmikuussa Savossa, En muista milloin viimeksi täällä on ollut väkeä yhtäpaljon samaan aikaan liikeellä, terkkuja Savoon ja Chiang maihin, https://aijaa.com/lye0RT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hua Hin tuo pikku kaupunki monien mielestä väkeä kuin pipoa helmikuussa Savossa, En muista milloin viimeksi täällä on ollut väkeä yhtäpaljon samaan aikaan liikeellä, terkkuja Savoon ja Chiang maihin, https://aijaa.com/lye0RT

        Muumioituneita ihmisiä kourallinen bluportin Food Courtissa josta numeromies että kyseessä ei ole bluportin Food Court, jonka jälkeen hän sanoi että ei koskaan käy Food Courtissa jonka jälkeen hän sanoi käyvänsä noin kerran kuussa Food Courtissa.
        Minua hieman kummaksuttaa tuo että hän ottaa kuvan paikasta jossa ei ole koskaan käynyt mutta käy kuitenkin muttei tiedä missä on käynyt. Sitten esittelee vaimon käsilaukkua omana olkalaukkunaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muumioituneita ihmisiä kourallinen bluportin Food Courtissa josta numeromies että kyseessä ei ole bluportin Food Court, jonka jälkeen hän sanoi että ei koskaan käy Food Courtissa jonka jälkeen hän sanoi käyvänsä noin kerran kuussa Food Courtissa.
        Minua hieman kummaksuttaa tuo että hän ottaa kuvan paikasta jossa ei ole koskaan käynyt mutta käy kuitenkin muttei tiedä missä on käynyt. Sitten esittelee vaimon käsilaukkua omana olkalaukkunaan.

        Ettei vaan ole pöllinyt kuvia exän Facebookista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muumioituneita ihmisiä kourallinen bluportin Food Courtissa josta numeromies että kyseessä ei ole bluportin Food Court, jonka jälkeen hän sanoi että ei koskaan käy Food Courtissa jonka jälkeen hän sanoi käyvänsä noin kerran kuussa Food Courtissa.
        Minua hieman kummaksuttaa tuo että hän ottaa kuvan paikasta jossa ei ole koskaan käynyt mutta käy kuitenkin muttei tiedä missä on käynyt. Sitten esittelee vaimon käsilaukkua omana olkalaukkunaan.

        Maailmassa on paljon kummaksuttavaa eikös vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmassa on paljon kummaksuttavaa eikös vaan.

        Taekwondo Hua Hin 2022 mestaruuskisat
        https://aijaa.com/vjq31O
        NumBall


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taekwondo Hua Hin 2022 mestaruuskisat
        https://aijaa.com/vjq31O
        NumBall

        Hyvä harrastus! Kehittää motoriikkaa ja kuntoa, mutta kelvoton taistelulajina. Ei myöskään kovin kiinnostava yleisölajina, kun touhu aina katkeaa pisteeseen.

        Oikeissa taistelulajeissa ei olla hippasilla, vaan niissä tarvitaan tappajan vaistoa ja sellaista ei löydy kuin parissa prosentissa ihmisistä.

        Vahvemman laki ei toteudu hippasleikeissä. Hippasleikeissä ruipelo korsto saattaa ottaa pisteen, vaikka tositilanteessa se lyhyempi pieksisi hänet koska vaan.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Hyvä harrastus! Kehittää motoriikkaa ja kuntoa, mutta kelvoton taistelulajina. Ei myöskään kovin kiinnostava yleisölajina, kun touhu aina katkeaa pisteeseen.

        Oikeissa taistelulajeissa ei olla hippasilla, vaan niissä tarvitaan tappajan vaistoa ja sellaista ei löydy kuin parissa prosentissa ihmisistä.

        Vahvemman laki ei toteudu hippasleikeissä. Hippasleikeissä ruipelo korsto saattaa ottaa pisteen, vaikka tositilanteessa se lyhyempi pieksisi hänet koska vaan.

        Sinulle on tärkeää piekseminen ja tositilannetappelut, eikö maailmassa todellakaan ole mitään muuta kuin olla joka vitun asiassa paras, voimakkain ja ainainen voittaja?

        Tuollainen luuseri jauhaa paskaa matkailupalstalla, joka vitun aiheesta .... mitä shortsit maksaa.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Hyvä harrastus! Kehittää motoriikkaa ja kuntoa, mutta kelvoton taistelulajina. Ei myöskään kovin kiinnostava yleisölajina, kun touhu aina katkeaa pisteeseen.

        Oikeissa taistelulajeissa ei olla hippasilla, vaan niissä tarvitaan tappajan vaistoa ja sellaista ei löydy kuin parissa prosentissa ihmisistä.

        Vahvemman laki ei toteudu hippasleikeissä. Hippasleikeissä ruipelo korsto saattaa ottaa pisteen, vaikka tositilanteessa se lyhyempi pieksisi hänet koska vaan.

        Ressukka vahvimman laki ei toteudu muutakin sinun päässäsi, tappajan vaistoja onko sinulla kaikki ajovalot kytketty, vai onko polttimot vain pimeänä, olen sanonut tämä jo aikaisemmin moneenkin kertaan, vahvimman lakia ei ole olemassakaan, ihmisen historian aikana yhä enemmän on tarvittu sopeutumiskykyä, vahvimmilla ei ole enää kysyntää, lainkaan.
        Voiman käytössä ei ole enää voimasta edes apu, kun on kaiken maailman apulaitteita, kaivahan sinä poika sitä ojaa taas muutama sata metriä, että koet olevasi jotain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ressukka vahvimman laki ei toteudu muutakin sinun päässäsi, tappajan vaistoja onko sinulla kaikki ajovalot kytketty, vai onko polttimot vain pimeänä, olen sanonut tämä jo aikaisemmin moneenkin kertaan, vahvimman lakia ei ole olemassakaan, ihmisen historian aikana yhä enemmän on tarvittu sopeutumiskykyä, vahvimmilla ei ole enää kysyntää, lainkaan.
        Voiman käytössä ei ole enää voimasta edes apu, kun on kaiken maailman apulaitteita, kaivahan sinä poika sitä ojaa taas muutama sata metriä, että koet olevasi jotain.

        Nauroin ääneen, kiitos! Arvasin että kelvoton läskipunkero hermostuu, vaikka on omasta mielestään kovassa kunnossa, jopa ylikunnossa.

        On luonnonlakeja jotka ei koskaan muutu. Nopeampi, tehokkaampi ja vahvempi voittaa aina. Oli kyse urheilusta, politiikasta tai koneesta.

        Lada ei pärjää Porschelle, kun lähdetään kilpasille.

        Nössöillä on oma pehmosarjansa, mutta vahvempi jyrää heidät koska vaan tarpeen vaatiessa.

        Kannattaa kuunnella Iso-Arskan puhe, miksi vain 2% ihmisistä menestyy ja onnistuu. Se johtuu kahdesta asiasta, he uskovat itseensä ja tekevät töitä sen eteen. He tietävät että mitään ei saa ilmaiseksi.

        Fyysisestä voimasta on hyötyä kaikessa elämässä. Kukaan ei hypi silmillesi, naiset tykkää turvallisesta miehestä, alaiset kunnioittaa vahvaa pomoa edellyttäen että tämä on oikeudenmukainen, lapset tykkää kun iskällä on voimaa jne.

        Fyysinen voima heijastuu itseluottamuksena ja johtamiskykynä kantajaansa. Vahvalla on enemmän auktoriteettia kaikkialla. Voimaa ihaillaan.

        Kuka ihailee läskejä? Ei kukaan. Sori vaan.

        Kun lihava päästää pierun, ihmiset sanoo hyi helvetti tota läskiä. Normaalipainoinen päästää pierun niin se on hassu vahinko.

        Kun ylipainoinen kaatuu, ihmiset sanoo että laita itsesi kuntoon plösö. Kun normaalipainoinen kaatuu, ihmiset tulee auttamaan ja kysyvät että sattuiko.

        Kun ihmiset tarvii apua jonkin kantamisessa, pelastamisessa tai auttamisessa, he tulevat kysymään sitä apua minulta eikä sinulta. Syynä on se että olen sen näköinen joka voi auttaa. Sinä et ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ressukka vahvimman laki ei toteudu muutakin sinun päässäsi, tappajan vaistoja onko sinulla kaikki ajovalot kytketty, vai onko polttimot vain pimeänä, olen sanonut tämä jo aikaisemmin moneenkin kertaan, vahvimman lakia ei ole olemassakaan, ihmisen historian aikana yhä enemmän on tarvittu sopeutumiskykyä, vahvimmilla ei ole enää kysyntää, lainkaan.
        Voiman käytössä ei ole enää voimasta edes apu, kun on kaiken maailman apulaitteita, kaivahan sinä poika sitä ojaa taas muutama sata metriä, että koet olevasi jotain.

        Ex-vaimoni kävi katsomassa treenejäni aikoinaan. Kun päästiin kotiin hän kävi aivan kuumana, lapset oli mummolassa.

        Ennen yhtymistä vaimo sanoi yhden lauseen: "Mä en haluaisi olla se joka meille murtautuu"

        Se oli kunnianosoitus voimalleni. Sinä punkero et saa koskaan sellaista kunnioitusta. Et edes tiedä mitä voima on, koska olet sossupummi ja laiska luuseri.


      • 20-10 kirjoitti:

        Ex-vaimoni kävi katsomassa treenejäni aikoinaan. Kun päästiin kotiin hän kävi aivan kuumana, lapset oli mummolassa.

        Ennen yhtymistä vaimo sanoi yhden lauseen: "Mä en haluaisi olla se joka meille murtautuu"

        Se oli kunnianosoitus voimalleni. Sinä punkero et saa koskaan sellaista kunnioitusta. Et edes tiedä mitä voima on, koska olet sossupummi ja laiska luuseri.

        Koska tulet näyttämään voimasi räps internetkovis?


      • SENSSU kirjoitti:

        Koska tulet näyttämään voimasi räps internetkovis?

        Illuusiosensei uhoaa taas hoivakodin kätköissä. En ole tulossa Suomeen ainakaan ennen ensi talvea. Helmikuinen Levi kiinnostaa, mutta on monta muutakin kiinnostuksen kohdetta.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Illuusiosensei uhoaa taas hoivakodin kätköissä. En ole tulossa Suomeen ainakaan ennen ensi talvea. Helmikuinen Levi kiinnostaa, mutta on monta muutakin kiinnostuksen kohdetta.

        Hauskinta tuossa feikkisensein uhossa on se, että hän uhoaa huahinin perttipasasen puolesta. Huahinin pasanen on keksinyt tämän sensein puolustamaan itseään, kun ei ole tosielämässä yhtään kaveria eikä muijaakaan enää.


    • Anonyymi

      Nopeampi, tehokkaampi ja vahvempi voittaa aina. Oli kyse urheilusta, politiikasta tai koneesta."

      Ei USAssa..... paraskaan "muskelimies" ei pärjää kun aletaan ampumaan, kuten Jenkessä on tapana ratkaista riidat.
      Se on myös tasaväkistä - hennoinkin osaa vetää liipasinta ja isoinkin kaatuu...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      325
      3847
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      274
      2206
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      111
      1535
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe