joku idiootti taas käyny eile suddaamassa torilla :/ toivottavast tallenteest selvii syylline
viihteeks muille voitais määrää sotkija pesemää asfalttii, ni saatais seuraa oikeeta tositeeveetä
viihdettä toriliveen...
18
2565
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä näitä umpiluita piisaa !
- Anonyymi
Eilen illalla 3 juntia palloili tohtorilan nurkilla ! Ja ilmeisesti sama porukka vieraili torin teltassakin hillumassa ! Toivottavasti näkyy kamerassa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen illalla 3 juntia palloili tohtorilan nurkilla ! Ja ilmeisesti sama porukka vieraili torin teltassakin hillumassa ! Toivottavasti näkyy kamerassa !
Ainakin teltta on siirtynyt /siirretty lähemmäksi kahvilaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He olivat tohtorilan remonttimiehiä........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He olivat tohtorilan remonttimiehiä........
No ilmankos remontti edistynyt niin pirun hyvin ! Ja oikein insinööri valvoo !
- Anonyymi
Live kamera ei toimi, onko vika huomattu.
- Anonyymi
Joku ei tykkää kun pärstä näkyy !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku ei tykkää kun pärstä näkyy !
Vanha sanonta ! Joka pieruaan pidättelee niin sillä on muutakin salattavaa !
- Anonyymi
Kiitos tiedosta. Asia korjattu.
Tero - Anonyymi
Ilmeisesti sekin on hakkeroitu !
- Anonyymi
Torin kamera ei taas toimi ! Vai johtuuko siitä , että Uoti on kiinni niin ei ole kuvatavaa ?
- Anonyymi
Kaukopartiolla ilmeisesti kytkin luistanut lähtiessä.
- Anonyymi
Oliko se mersu?
- Anonyymi
Live kamera ei toimi
- Anonyymi
Olin aamulla klo 4.57 ulkoiluttamassa koiria niin joku ihminen oli vääntänyt kakat apteekin edessä olevalle suojatielle. Paperitkin oli tuuli kuljettanut liikenteenjakajan juureen. Noh oli kakkapusseja mukana niin keräsin talteen ja vein r kioskin roskikseen. Olikohan samaa porukkaa kun tuo sudittelija?
- Anonyymi
Ron jeremyn tekosia jos oli maissinpaloja seassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ron jeremyn tekosia jos oli maissinpaloja seassa
Minun se ei ainakaan ollut kun oli puolukoita seassa , kun en ole puolukoita edes syönnyt !
- Anonyymi
Äsken yksi idiootti revitteli sinisellä trasitilla ympäri toria ja keskellä päivää ! Että kyllä täytyy olla todella hauskaa !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa853097Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3192741Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911516Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401161Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 79967
- 117960
- 70948
- 72914