Helteistä päivää

Onkos ollut mukava juhannus? Kohta on taas joulu.

13

186

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On ollut. Uimassa on käyty ja grillattu, niin ruokaa kuin naistakin. Ihanaa iltaa kaikille ja eräälle erityisesti. 😄👵

• Sehän hienoa. Lähdenkin tästä grillaamaan itsekin. hyvää illanjatkoa. 😊

• Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

Sehän hienoa. Lähdenkin tästä grillaamaan itsekin. hyvää illanjatkoa. 😊

Etkä lähde. Olet töissä. Ja pysyt .

• Anonyymi kirjoitti:

Etkä lähde. Olet töissä. Ja pysyt .

lol

• Anonyymi

Kohta voikin viritellä jouluvalot välkkymään. Epätahtiin.

• Näin on. Illat pimenevät vähitellen. Nyt nautimme auringosta. Varokaa ettei nahka pala.

• Anonyymi

Kiitos kysymästä.Ihan normaalia. Aino toki.24.pääsin hautusmaalle aamulla kello 8. Hiljaista Helsingin lähiössä.pipahdin Vanhuksen eli ystäväni luokse 2h.istuu. Hän oon jo iäkäs. Ihana Hely koti asuu itsenäisesti. Kun kävelin kotia ihailin yhden kerrostalon piha Suomen Lippua. Tämä kerrostalo johon kuulu 4 taloa ei Suomen lippu tankoa.Onko säästöä Helsingin kaupungin vuokra asunnot?25.6. Olin ulkona.Löysin kivan paikan Leikki puisto lampi. Hieman sivusta,on lasten pallou kenttä puisto ja 2 penkkiä.Jossa yksinäni istuin varjossa. Ulkona kului aikaa kuitenki yksin 3h. Nyt olen tulettimen vieressä ja lueskelen tällä ihmisten juttuja.Muutakaan ei ole. Tietysti voisin viedä biojäätet kuin roskan roska katos. Etteivät yön yli ole kuuma asunto vain plus 30 nyt.Yläkerran asukas on mökillä Utti ja hänen sauna vuorolla pääsen saunaan:kello 21-22- On mulle juhla hetki.Kun käyn vaan lenkki sauna vikolla. Hyvää mieltä kaikille.ps.lukihäiriön takai en näe tekstini virheet anteeksi ne. Yksi mutsi monista 69v.

• Anonyymi

Miten siellä töissä menee? :)

• Töissä meni oikein hyvin. Oli rauhallista. Olin siis aamussa. :)

• Anonyymi

Oli ihan kivaa noin kokonaisuutena vaikka yhdessä vaiheessa melkein lipsahti epätoivon puolelle. . Tosi yllättäviä asioita tapahtui ja olen vähän hämmentynyt nyt kaikesta. Erittäin hämmentynyt

• Ok... Toivottavasti asiat selkenee ajan kanssa.

• Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

Ok... Toivottavasti asiat selkenee ajan kanssa.

Selkenevät, oikea suunta on

• Nyt hyvää yötä. 😴

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1177
    2. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      282
      1025
    3. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      295
      873
    4. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      859
    5. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      761
    6. Treffi-ilmoituksia!

Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte
      Sinkut
      191
      629
    7. Riittäisikö se

Että nähtäisiin viikonloppuisin? Naiselta.
      Ikävä
      51
      539
    8. Olenko käsittänyt oikein?

Tykkäät, mutta et halua mitään (ymmärrän kyllä syyn miksi et).
      Ikävä
      40
      516
    9. Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen

Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁
      Ikävä
      54
      437
    10. Mitä haluaisit

Nähdä? Mistä sytyt?
      Ikävä
      42