laukaalla hukkumis tapaus, olitko paikalla, lähetä kuva
Vastaukset 10
- Anonyymi
Voi helevetti sentään opettele ensin kirjoittamaan ennen kun kyselet mitään uusavuton.
- Anonyymi
Tais olla paikallinen kiljuapina.
- Anonyymi
Puhut siis itsestäsi taas kerran holisti
- Anonyymi
Minä hukuin
- Anonyymi
Jep ei tule ikävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep ei tule ikävä
Hukuin ja olen jumissa helvetissä ja kirjoittelen täältä
APUA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
APUAÖööööö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
APUAEivät ota taivaaseen eivätkä helvettiin. Olen jumissa ns. välitilassa. Meininki näyttää olevan samanlaista perseilyä kuin maan päälläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät ota taivaaseen eivätkä helvettiin. Olen jumissa ns. välitilassa. Meininki näyttää olevan samanlaista perseilyä kuin maan päälläkin.
Eli yhtä surkeaa kuin laukaassa
- Anonyymi
Oli kuulemma sotkeutunut verkkoihin ja huutanut apua ainakin puoli tuntia, kukaan ei jaksanut soutaa avuksi kun päissään kaikki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401872Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
- 102888
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88884- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68508Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12495- 78491