Mulla tulee muutto mahdolliseksi/ ajankohtaiseksi muutaman vuoden päästä ja tähän asti ollaan naisystävän kanssa löyhästi tehty suunnitelmia, että mä muuttaisin ainakin samalle paikkakunnalle. Hänen nykyiseen asuntoon en ole muuttamassa ja se on molemmille selvää.
Nyt on kuitenkin alkanut tulla sellainen olo, että mun tulevaisuus sittenkin voisi olla ihan toisella paikkakunnalla. Työasiat ja muut on alkaneet jotenkin siirtyä sille seudulle. Ketään toista naista ei näihin kuvioihin liity.
Mietin, että pitäisikö mun avautua näistä tuntemuksista mun naisystävälle vai annanko ajan vielä kulua. Vaikka nämä mun ajatukset ja fiilikset on vielä kovin hataria, niin toisesta ne voi tuntua suurilta ja lopullisilta, ja sitten voi alkaa tapahtua turhan dramaattisia asioita.
Onkohan kenelläkään muulla kokemusta tai näkemystä, etäsuhteen kanssa tai ilman?
Käännekohtaa lähestymässä
9
110
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu mikä paikkakunta on kyseessä. Ja siis kannattaa rehellisesti kertoa omat fiilikset..
- Anonyymi
Mitenkäs se siitä paikkakunnasta riippuu?
Ajattelin vain lähinnä, että pelkistä fiiliksistä voi saada sellaisen kuvan, etten ole häneen sitoutunut, vaikka tähän asti olen ajatellut että olen.
- Anonyymi
Eipä juurikaan. Edes löyhästi.
- Anonyymi
Tehköön aloittaja mitä haluaa, kunhan ei ikinä tule tänne Tyrnävälle.
- Anonyymi
Tyrnävä ei ollut kysymyksessä. Olen kyllä saattanut läpi ajaa jonkun kerran, pahoittelut siitä.
- Anonyymi
Suunnitelman tasolla olevista pitäisi aina puhua, haaveitakin kannattaa jakaa. Helpottaa ymmärrystä molemminpuolin, oppii tuntemaan muutenkin kuin kuoren.
- Anonyymi
Näinhän se on. Näissä tilanteissa huomaa, että luottamusta ei taida sittenkään olla ihan niin paljon kuin pitäisi.
- Anonyymi
Kannattaa ottaa asia nyt puheeksi, eikä myöhemmin.
Itse olen etäsuhteessa ja meidän välillä matkaa n 160km. Ihan hyvin on mennyt, eikä toi välimatka niin mahdoton ole. - Anonyymi
Mihin päädyit, onko tilanne jo selkiytynyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103