Pitääkö rippiristin olla latinalainen?

Anonyymi

Olisko se outoa jos kummini ostaisivat mulle ortodoksisen ristikorun? Kaikilla taitaa olla se latinalainen risti. Olen siis kiinnostunut ortodoksisuudesta ja mietin vain

11

87

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuohon vielä että niin siis tarkoitin että jos ostaisivat rippiristiksi ortodoksisen, vaikka olen luterilainen

    • Anonyymi

      Saahan se olla vaikka ankh, jos siltä tuntuu. Sellaisen annoin siskonpojalleni rippilahjaksi ja hän tuumi, että ankhia hän voisi pitääkin.

    • Anonyymi

      Kyllähän se olisi outoa varsinkin jos ei itse ole ortodoksinen

    • Minusta olisi pääasia että on risti josta pitää. ? Kaunis risti, itselle sopiva, jos on jokin risti. En ole varma mitä Jeesus rististä ajattelee. ( en ollut salome vaan st Susanna
      joten vein Jeesuksen haudalle myrttejä...
      Myrrhhbearer Susanna.. Ainakin itse kammosin nuorempana ristejä joilla kituva Jeesus. Niin sellaista en tahdo. Mutta pelkkä risti on kyllä kaunis.
      ( en miellä että se liittyisi Jeesuksen kitumiseen jne
      vaan se vain symboloi hengellisyyttä.
      Ehkä siinä toimii sitä... että se pyrkii ulottumaan joka suuntaan...
      ( mikä muu symboli olisi Piirrän kyllä paljon ympyröitä.Nuormpana piirsin kolmioita.
      Jossai vaiheessa en ehk tai pidin kys alaisena jos tasoitetaan alaspäin....
      Että tänäänkin näin pyörätuolissa istuvia..
      Jotkut saa olla ylhäisiä.. en nähnyt nuorena ehkä koskaan vammaisia.
      Jeesus ei oikeasti voinut kohdata vammaista tai sairasta, vaan paransi jokaisen kohtaamansa. Hänell ol sellainen elämä.
      Opetuslapsille annettiin oikeus parantaa käytten päälle panemisella
      mutta
      he ovat niin epäkypsiä tässä elämässä ne opetuslapset..
      Tiedän yhden varmasti.. hän on 95 maratonia juossut..
      ( Hesarin jakotyön lisäksi.
      Hän oli taidemaalari Rembrandt aiemmassa elämässä.
      Oli Taddeus Juda. Melko tuntematon opetuslapsi..
      Maria Kleofasin poika.
      Äitini oli Maria Kleofas... ( tämän elämäni äitini
      oli 2000 v sitten Maria Kleofas, kuten minä olin myrhhbearer Susanna.
      ( äitini nimesi minut Satu Minna Susanne )
      ( edell elämässä nimeni oli Julie. ilmeisesti.

      lausutaan sulie? nimi samantyyppinen kun siirtyy elämästä toiseen.
      useimmin ainakin. ( mitä olen havainnut )
      Julie oli Wieniläinen, lähti Amerikkaan veljensä perässä, muusikon
      ja ( voit nähdä Julien Tiktokissani
      viim videolla
      satuliikanen nimellä Tiktok.

      On siellä kuva. ehk ei hyv kuva, Ja Julie päätyi Puolaan, ja menehtyi viiden v kärsimysten jälkeen 44 Warsowassa.

      elämä ennen 1900-44
      oli Amerikassa uudisraivaajina. tämä Satu Susanne Julie oli Rosanna,
      Rose ann Voisin kirjoittaa kirjan ?

    • Minäkin satuin olemaan ortodoksisessa Jumalanpalveluksessa viimeksi, koska satuin
      paikalle kun Jumalanpalvelus oli. Eilen juttelin katolilaisen mieshenkilön kanssa. Melko epäkypsän kylläkin. Mutta paavi hän on saattanut olla.
      Jumalanpalvelukset ovat kauniita ja ovat Jumalalle. En tiedä miten Jeesus kokee Jumalanpalvelukset..
      tulee mieleen että kuulin huminassa ilmastoinnin palvontalaulua... samantyyppistä kuin muslimien, tai äiti Amman tilaisuuksissa kuorolaulu
      joka oli kaunista..
      Äiti Amma oli Saban Kuningatar.
      Jeesu oli Salomon. Jolla oli siis 900 vaimoa.
      Siksi Jeesus on hieman raaka.
      He kidutti häntä niin seuraaviss aelämissä ne 900 vaimoa
      ( 700 ja200 jalkavaimoa ( varmaaankin.. että hän oppi kuolemaan.
      Jeesuksella oikeasti on taito kuolla ilmeisesti.

      et jaksa nytlukea kerralla kaikkea?
      ehkä ?

    • Tuossa on noita kuutosia paljon....... määrättyä on kaikki.
      Zippuraan yhdistin kuutoset..
      tai Mike Krisnan syntymäaika kesäkuu, 6. kuukausi.

      Olen hänen isosisko yhäkin,.
      nyt on antanut kidutta a niin pahoin että josko hän ois parempi ja vahvempi
      esitteli komeita kuvia..
      Mike Monroe Krisna. Pitelee kuvassa vyötäröltä vaimoa ja kehuu 16 vuotta seurustelleet.
      samanaikaisesti kun minua raiskattiin tyhjästä ilmasta ( 25 v )
      eikä hän auttanut.

      ( Olin 1500 luvulla Jasmine jolla oli niin autuas rakkauden kokemus
      ( Turkin muslimina) Mieheni oli ilmeisesti Abdullah, joka oli Adam.
      Luulin että hän on se ainoa ja oikea. ?
      Minulla oli terveet tunteet, voimakkaat tunteet.

      ehkä se johtui toistuvuudesta..
      että hän oli ollut jo aiemmin aviomieheni sillonkin Abdullah, 600 luvulla.
      Amina ja Abdullah olivat. Olin Amina, Muhamedin äiti.
      (mutta menehdyin kun Muhamed 6 vuotias

      ( taas kuutonen....)

      Minull ei oikeastaan ole sitä kuutosta ei astrologisella artalla
      että anteeksi vain.
      Ville Valolla on 6.
      Minä en ole 6.
      en edes 7.
      Seitsemän on ehkä ristiä vastaava? näyttää ristiltä kirjoitettuna.

      olen 8 ja kahdeksikkojen kiusaama. Minun pitäis olla ylempi.
      olen myös 10, 11 ja 12.
      Astrologiset huoneet. (minul ei ole loistvain astr, kartta. )

      mut esim Marilyn Monroella oli ihan jalokiven näköinen kartta,
      mutta hän menehtyi. nuorena poistui.
      ( ehkä hän teki vähän kehnon jalokiven.......... )

      Niin minulla siis oli korkea rakkauden kokemus
      Jasminana 1570 aikoihin.

      Seuraavassa elämässä synnyin siksi isosiskoksi Krisnalle
      Olin tosiaan Krisnaa ylhäisempi. Hän oli pikkuveljeni LouisCharles Albert de Luynes, Pariisissa Duke Louis Charles Albert de Luynes.

      Minua ei aina edes mainittu.. Mutta lopulta löytynyt
      että olin tosiaan olemassa....
      Minut naitettiin yksi vuotiaana Jeesukselle. Löytyi se tieto..
      että vanhemmat, herttuatar Marie Aimee
      ja Jesus Louis de Lorrainen ( Duke Jouyese ) vanhemmat sopivat
      kun olimme 1 vuotiaita
      ( ja syntymäaikani oli muuten 26. oliko 11 en muista nyt kuukautta.. ( 1600 luvulla )
      Se on sivuilla Marie Aimee Ducches Chevrouse mainittu,
      Hänen ensimm tyttären nimi , synt aika
      ( Anne Marie de Albert de Luynes. 26 päivä unohdin kuukauden.. vuonna 1613

      Pitää mennä tarkistamaan.

      ( pikkuveljeni ymmärryksen puute rakkaus asioissa ja raakuus näkyi
      kolmessa avioliitossa.. voi luke a historiasta
      ja tässä elämässä julisti vastikään että kaipaaa tummatukkaista ensimmäistä tyttöystäväänsä !!!! hässittyään vaaleatukkaista vaimoaan yli 16 vuotta.
      sellainen uutinen että "saisimpa naida molempia."
      naisen mieli ei ole sellainen. Blondi vitsit kertovat mitä blondit ymmärtävät
      yleensäkään rakkaus ja intim elämän asioista.

    • Jumalalle kuitenkin kannattaa elää. Kaikki Jumalanpalvelukset ovat kauniita ja Jumalalle laulettu musiikki ja tehdyt teot.

    • se oli tammikuu... 26.1 1619

      On 26 January 1619, Marie de Rohan gave birth to a daughter, Anne Marie, named after the queen and her mother.[5] In August Marie de Rohan's husband Charles was made governor of Picardy and Duke of Luynes and on 14 November was officially received as a duke and a Peer of France at a ceremony in the great hall of the Parlement of Paris.[6] With their elevated status, the Duke and Duchess of Luynes were able to sign a contract on 22 January 1620 arranging a marriage between their one-year-old daughter and the one-year-old Charles Louis de Lorraine, Duke of Joyeuse, a son of Charles, Duke of Guise. They agreed to pay a dowry of 60,000 livres, to which the king added 100,000 livres. Since the children were so young, the marriage was to take place after they became adults. Subsequent events made this impossible, and Anne Marie died unmarried in 1646. A second daughter was born early in 1620, but she died about ten years later.[7]

      On Christmas night 1620, attended by the queen, Marie de Rohan gave birth to Luynes' son and heir, Louis Charles, named after the king and his father. Paris church bells were rung to celebrate the event, and cannon were fired at the medieval Château de Caen, where the king and the duke were staying. Their son was baptised in Paris with Louis XIII as godfather and the king's mother, Marie de Médicis, as godmother. The entire court attended, and it was said to have cost the king 80,000 livres.[8] After Luynes died of scarlet fever in 1621,[9] Louis Charles became the second Duke of Luynes and married his mother's sister, Anne de Rohan.

    • Niin tuo on sivuilta Marie Aimee Ducches Chevrouse. Wikipedia.

    • Marie Aimee de Rohan oli täällä isoäitini. Hän ei ollut erityisen hengellinen.
      Mutta kertoi uskovansa jälleensyntymään, ja muistavansa että oli ollut intialainen
      ( en nytmuista tarkasti jonkinlainen prinsesssa.. vai Muistan miten hän kertoi, ja sen mielikuvan... mitä hän oli.. en muista niitä sanoja,.... tanssijatar ? mikä intialainen sana... Jotain ihan hienoa intialaista... että olisiko hanhän ollut joku Krisnan gopitytöistä.
      ( ei siinä tietysti tullut mieleen. Hän istui nurkassaa hitsi kunen o syönyt tarpeeksi..
      olohuoneen nurkassa.. en muista tuolisanaa!!!!!
      Nojatuolissa.. kirjahylly taustallaan.
      Hän aina etsi heti jos tuli eteen jokin sana jota emme tienneet
      tietosanakirjasta sen Hän oli hyvä ihminen, Viisas. Kiltti aina.
      Hän oli "äitini" kun olin 3,5- 7 vuotias, asuin luonaan.
      Hän oli hyvin tervehenkinen. Intialainen tanssityttö.. siinä oli jokin sana...
      Mutta se oli elämä jonka tiesi eläneensä.
      Että hän oli Gopi tyttö.. En ole sitä ajatellut aiemmin.

    • Temppelitanssija!!! tietysti. Se se sana oli
      Minäkin etsin nyt tietosanakirjasta. saa melkein kyyneleitä silmiin.

      "Intialainen tanssi on ollut alusta alkaen olennaisesti uskonnollinen, omaksuva teko. Perinteen mukaan tanssin keksi jumala Shiva ja hänen vaimonsa Parvati . Shiva edustaa itseään tanssikuningana, joka keksi tandavamin , kosmisen tanssin prototyypin mies tansseista. Parvati keksi lasyan tanssin, joka symboloi rakkauden tunteita, mallia naisellisista tansseista.

      Muinaisten perinteiden mukaan tanssijan ammatti liittyy julkisen tytön ammattiin. Devadasi - kirjaimellisesti palvelija jumaluuden - monet Brahmanic temppeleissä klassisen aikoina sai huolellisen koulutuksen aikana "

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe