On nää miesten sutturoiden jutut. Minä en voisi kuvitellakkaanettä mies olisi tuonut sutturat meille asumaan tai näkemään lapsemme. Olisi hirveetä jos joku naakka olisi pääsyt lapsiin vaikuttamaan huonosti että olisivat nyt missä lie, m hunningolla ja me emme lasten kanssa tuntisi enää toisiamme. Meidän elämään miehen naikkoset eivät ole koskaan kuuluneet, onneksi, olisi lapsille ollut rangaistus nähdä isän sutturat meillä tai jos mies olisi pakottanut meidän menemään niitä katsomaan. Ai kauhee, miten lapset olisivat toipuneet moisesta koittelemukseta, että isä olisi pakottanut sutturat meille haukkumaan ja asumaa ja sotkemaan kotimme. Meille riitti että veivät isän ja rikkovat perheemme, enmpää en ole sallinut lapsia kiusattavan isän puolelta.
On ksäittämätöntä että mies vaihtoi lapset naikkosiin tosta noinvaan. Mikä kumma ajaa meihen pois lasten ja perheen luota? No lapsettomat sutturatb joilla ei ole työtä ja pääsevät miehen taloon ilmaseksi asumaanja kaljottelemaan.
Onneksi esti sutturoiden meille tulon eikä lapset koskaan ole saaneet nähdä isän sutturoita, siihen emme lähteneet mukaan, lapset ovat arvokkaita ja ovat nyt aikuisia ja omissa elämissään ja erittäin onnellisa. Eivät olisi jos meis olisi pakottanut sutturoiden sekaan asumaa Onneksi meis oli siinä järkevä että ei pakottanut lapsia näkemän sutturoita, sanoikin että naikkoset ovat huonoa seuraa meille eikä tuonut niitä koskaan meille. Lapset sanookin että olen maailman paras äiti kun estin sutturoiden meille tulon. Harmillista ettei isää enää ole lapset ei halua nähdä eikä lastenlapset tunne vaaria, mutta se on miehen oma valinta, ennemmin sutturat kuin omat lapset vja perhe. Hänen oli valinta. Turha itkee meidän perään, emme huoli käytettyä äijän kuvatusta likainen isä enää perheeseemme ja sukuumme. Mulla on loistavat lapet ja noppi ja koko miehen suku mienellä eimitään. olemme edelleen tekemisissä mutta mies ei. Se on nhänen murheensa.
Olemme erittäin onnellisia että meillä on kaikki, miehellä eimitään, suru vaan kun valitsi väärin ja luuli että onni tulee ilman omaia lapsia, näin ei hänelle käynyt vaa n on varmasti surullinen kun niin yksin on hän!
Aika hurjia juttuja
5
86
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan voi ymmärtää että lapsia kiusataan ja heiltä viedään isä. Sutturat yrittää viedä miheltä kaikki, ja vielä tunkeutua hänen eksän taloon ja heitä haukkumaan, on niin katkeria.
Kunnon isä estää aikeet ja kieltää, mutta jos suttura pakottaa niin mikäs siinä ,mitä mies voi, muuten suttura lähtee eikä miehellä ole lastaria.- Anonyymi
Taas tämä sama reppana nainen veistelee jatkuvasti samoja tarinoita.
Kulta pieni, haki aivoillesi älykkäämpää ajateltavaa ja käsillesi aikaansaava tekemistä ja jaloillesi paljon fiksumpaa kävelyreittiä! - Anonyymi
Näin on. Mies joka antaa omat lapset sutturan nähtäväksi ja pakottaa lapset tulemaan sutturaa katsomaan, ei ole isä, eikä ansaitse olla enää isä.
Surullista mieheltä joka joskus on tykännyt omista lapsista ja on nyt valmis hylkäämään ne sutturoiden takia. Ei sitä voi mitenkään ymmärtää.
On hyvä jos lapset hylkää isän, ei semmosta isää kannata edes murehtia.
- Anonyymi
ero lapset ovat viikon isällä. Isä voi laitaa silloin tyttöystävän viikkoksi pois.Leikiä ktia vasta kun lapset äidillä .Sama koskee äiti,vikkoksi pois mies ystävä ja leikkiä kotia siten kun lapset isällä viikon. Pitäkö niitä uusia suhteita tuoda ihan oikeasti lasten elämän?
- Anonyymi
Entä sitten, kun se tyttöystävä onkin vaimo , ja , kun se poikaystävä on aviomies, eihän ne nyt kotootaan minnekkään voi mennä , eikä tarviikkaan mennä, tyhmiä ideoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401