Kanssa hyvin juttuun? Ymmärsittekö toisianne?
Sovitteko yhteen?
Tuletteko/tulitteko ikävöimäsi
118
2100
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tultu, mutta keskusteltiin silti jokainen päivä. Ihan hiljaakin.
- Anonyymi
Paremmin, kuin kenenkään muun kanssa koskaan.
- Anonyymi
Tapeltiin usein. Eli ei
- Anonyymi
Kukaan ei ymmärrä minua. Tai lähinnä minut käsitetään väärin. Mielummin ymmärtämätön kuin ennakkoluuloinen.
- Anonyymi
Missä vika jos kukaan ei ymmärrä sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä vika jos kukaan ei ymmärrä sinua?
Aika usein kyseessä "liian" suorapuheinen ihminen, jonka muut sitten omissa ennakkoluuloissaan käsittää väärin.
Tämä huomio siis sivusta.
- Anonyymi
Tunsin tulevani, vaan enää en tiedä. Taisin kuvitella kaiken.
- Anonyymi
Kyllä. Kyllä. Ei ole mahdollista sopia yhteen.
- Anonyymi
Tultiin juttuun silloin kun vielä nähtiin. Täällä ollessa kun paremmin tutustuttiin, niin ei olla kovin hyvin tultu juttuun. Siihen on tietysti monta eri syytä, suuret mielipide erot, elämäntapa erot, luonne erot ym.
Molempien tietynlainen erityisherkkyys, toisaalta yhdistävä tekijä, toisaalta erottava. Elämänkokemukselliset seikat, paljon haavoittavia tekijöitä mm.
Suuret tunteet ainakin omalta osaltani ovat saaneet jatkamaan tätä matkaa, hänen kohdallaan en osaa syytä sanoa.- Anonyymi
Eli tulit juttuun henkilön kanssa irl mutta jonkun vieraan kans palstalla et. Ok
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tulit juttuun henkilön kanssa irl mutta jonkun vieraan kans palstalla et. Ok
No ei kun ihan saman tyypin kanssa kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kun ihan saman tyypin kanssa kyllä.
Miten anoista tiedät että
On sama? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten anoista tiedät että
On sama?Olen ollut täällä niin kauan, että tiedän miten hän kirjoittaa ja on muutakin.
Varmaan muilla sama juttu ketkä täällä kauan on kirjoitellut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut täällä niin kauan, että tiedän miten hän kirjoittaa ja on muutakin.
Varmaan muilla sama juttu ketkä täällä kauan on kirjoitellut.Ok. Eli tunnistit JuhaR minut M naisekses etkä tajua etten ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Eli tunnistit JuhaR minut M naisekses etkä tajua etten ole
Ei tarvitse ymmärtää, riittää kun itse tiedän ja hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja me ollaan kumpikin kyllä oltu täällä ihan omia itsejämme. Olen myös oppinut häneltä paljon asioita, ja olen edelleen häneen erittäin syvästi kiintynyt ja ei ole päivääkään etten olisi häntä ajatellut ja tietää sen kyllä.
Me olemme käsitelleet täällä aika vaikeitakin asioita eikä se ole ollut varmasti kummallekaan helppoa. En tiedä miksi näin kävi ja miksi meillä vieläkin on yhteys toisiimme. Kai me tarvitsemme toisiamme jollakin lailla, en tiedä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä tulee niitä vikatikkejä eikä kaikki tekstit pyöri sinun ympärillä vaikka voisi olettaa (olet aina mielessä), et ole paha joten miksi sitten omit ne? Viestit ei koskaan ole välilämme toimineet toivotulla tavalla.
Sen vaan tietää.. kuten ajoin eilen yhden paikan ohi ja vaan tiesin että tämä on se paikka missä kesäisin aikaasi vietät. - Anonyymi
Sinä et sitä tiedä eikä tarvitsekaan. Meillä on omat juttumme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et sitä tiedä eikä tarvitsekaan. Meillä on omat juttumme.
Voi olla, että olemme olleet täällä molemmat tai sitten se on ollut erikoista sattumaa, joka osui ajoittain kuin nyrkki silmään :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Eli tunnistit JuhaR minut M naisekses etkä tajua etten ole
Kovin pitää taas syyttää M naista. Syyt saat vielä itsellesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja me ollaan kumpikin kyllä oltu täällä ihan omia itsejämme. Olen myös oppinut häneltä paljon asioita, ja olen edelleen häneen erittäin syvästi kiintynyt ja ei ole päivääkään etten olisi häntä ajatellut ja tietää sen kyllä.
Me olemme käsitelleet täällä aika vaikeitakin asioita eikä se ole ollut varmasti kummallekaan helppoa. En tiedä miksi näin kävi ja miksi meillä vieläkin on yhteys toisiimme. Kai me tarvitsemme toisiamme jollakin lailla, en tiedä.Minulla ihan samanlaisia kokemuksia. Häneen jäin, enkä enää yritä pyristellä irti. Katsotaan mitä tapahtuu. - sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ihan samanlaisia kokemuksia. Häneen jäin, enkä enää yritä pyristellä irti. Katsotaan mitä tapahtuu. - sivusta
Teetkö muutakuin lakkaat pyristelemästä vastaan?-takavasen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teetkö muutakuin lakkaat pyristelemästä vastaan?-takavasen
Mitähän vasen laituri nyt mahtaa tarkoittaa sitten?! Mitä tässä pitäisi tehdä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän vasen laituri nyt mahtaa tarkoittaa sitten?! Mitä tässä pitäisi tehdä?
Tulla vastaan tarpeen vaatiessa? Vasen laituri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me olemme käsitelleet täällä aika vaikeitakin asioita eikä se ole ollut varmasti kummallekaan helppoa. En tiedä miksi näin kävi ja miksi meillä vieläkin on yhteys toisiimme. Kai me tarvitsemme toisiamme jollakin lailla, en tiedä.Voi rakkaus <3 miten suloista kirjuutusta. <3 Useimmiten vastaan tulee nii ihanania juttuja vaan. Onhan näistä aika ymmällään kun ei ymmärrä tätä leveliä mut koitan ottaa hyvän irti täälläkin. Ei aavistustakaan mikä on seuraava kenttä tässä pelissä joka on jo aika monta leveliä mennyt läpi.
- Anonyymi
<3 ÷ <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulla vastaan tarpeen vaatiessa? Vasen laituri
Olenhan niin toiminutkin. Ja voisin toimia jatkossakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenhan niin toiminutkin. Ja voisin toimia jatkossakin.
Miksi sitten olet palstalla? Vai onko se se pyristely?
- Anonyymi
Mies oli kuin peikuva hyvässä ja pahassa...
Erityinen side hajosi. Ei oo muita hänen kaltaisiaan koko maassa ....- Anonyymi
Halpamainen ei ole koskaan tavoittelemisen arvoista.
- Anonyymi
Kyynel
- Anonyymi
Olen pahoillani.
- Anonyymi
Oltais kenties tultu, jos oltaisiin oltu omia itsejämme. Se vaan ei jostain syystä onnistunut.
- Anonyymi
Sulta varsinkaan ei onnistu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulta varsinkaan ei onnistu
Tuollakin sun hahmoja ainakin kolme ellei enemmän, pikkasen vaikea pysyä perässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollakin sun hahmoja ainakin kolme ellei enemmän, pikkasen vaikea pysyä perässä
Missäköhän näitä hahmoja koet näkeväsi...
- Anonyymi
Emme tulleet juttuun oikeasti eikä
Täällä. Hän oli liian mustasukkainen ja epäilevä. Lähti toisiin naisiin kun luki provoja täältä ja luuli et mä niitä kirjotan. Kaisa vielä vakuutteli et tunnistus oikee. Se vaan että kirjoittaja en ollut minä vaan hhhrrrjjj, aitoriitta, eimia, risto, valtakunta, moraalinvartija jne jne. Multinikki - Anonyymi
Tulimme loistavasti, puhuimme kaikesta ja höpöttelimme omiamme ja silti ymmärsimme toisiamme vaikka kukaan muu ei olisi ymmärtänyt sanaakaan puheistamme.
Luulin että sovimme yhteen, samat elämänarvot, maailmankatsomus, musiikkimaku, huumorintaju, luovuus ja taiteellisuus ja olimme kuulemma tasapainoinen ja hyvä pari yhdessä.
Teimme yhdessä uskomattomia ja älyttömiä juttuja joita kukaan muu tuskin olisi saanut päähänsä ja vieläpä toteuttaneet näitä ideoita.
Hän oli minun sielunkumppani ja elämäni rakkaus jonka menetin koska en ollutkaan riittävän hyvä ihmisenä hänelle.
Hän oli minun valoni ja koko elämäni tärkein ihminen ja josta sain voimaa ja uskoa itseeni ja toivoa tulevaisuuteen.
Hänen kanssaan sain nauttia elämästäni ensimmäistä kertaa, tunsin että hän rakasti ja halusi minulle hyvää ja sain olla oikeasti onnellinen mutta onni ei ollut minulle tarkoitettu ja en sitä ansainnut.
Mutta elämä potkii päähän toisia enemmän ja joskus toiset potkivat vielä elämän lisäksi.
Minun elämästäni on valo sammunut ja onneni on kaunis muisto sydämessäni jonka liekki hiljaa hiipuu ja kun se sammuu jää vain pimeys, tyhjyys, yksinäisyys ja suunnaton ikävä ja lopulta kaikki päättyy ja sieluni saa rauhan 💔- Anonyymi
Mikä voi tulla tällaisen kohtaamisen väliin? - Sivusta
- Anonyymi
En kestä. Niiin kauniisti joku osaa kirjottaa. Iso kyynel. Elä jätä tollasta ihmistä pidä yhteyttä elä vaivu pimeyteen. Onnea teille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä voi tulla tällaisen kohtaamisen väliin? - Sivusta
Ihminen joka oli liian taitava manipuloimaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kestä. Niiin kauniisti joku osaa kirjottaa. Iso kyynel. Elä jätä tollasta ihmistä pidä yhteyttä elä vaivu pimeyteen. Onnea teille!
Pimeys laskeutui salakavalasti, hiipi hiljaa takaapäin, veti valoa puoleensa eikä laskenut enää vapaaksi.
Se peitti aamuauringon ja hiljalleen valtasi elämän kunnes peitti auringon kokonaan ja valo alkoi hämärtyä.
Yksittäiset valonsäteet pääsivät karkaamaan ja ne auttoivat jaksamaan seuraavaan päivään ja toivoa vielä elämänliekin kestämisestä, rakkauden voittamisesta.
Valonsäteet harvenivat ajan myötä ja hämärä alkoi muuttua pimeydeksi.
Pimeys houkutteli valoa luokseen, sen takaa löytyisi vieläkin kirkkaampi valo ja jatkoi päivästä toiseen kunnes imi valon sisäänsä ja sulki mustaan sydämeensä lukitakseen sen sinne.
Sen jälkeen aurinko ei enää koskaan noussut ja sieluni jäi yksin ilman elämänsä valoa. Se ei enää herättänyt uuteen päivään, ei lämmittänyt valollaan, ei ottanut syliinsä ja kuiskannut korvaan rakkaani, ei mitään hätää, se ei kuivannut kyyneleitäni enää.
Nyt kuihdun pois, voimani ovat lopussa, en jaksa vaeltaa ilman valoani ja lopulta minun on päästettävä irti viimeisestä valonsäteestä joka on enää langanohut ja katsottava kuinka pimeys vie rakkauden ja valon lopullisesti.
Olen joutunut näkemään ja kokemaan matkallani paljon pahaa, olen katsonut pimeyttä silmiin ja taistellut itseni sen otteesta pois, tiedän miten pimeys voi myrkyttää mielen jos sille antaa vallan ja lähtee sen mukaan.
Silloin jaksoin vielä uskoa että hyvä voi voittaa pahuuden ja uskoin että pitkän pimeän tunnelin päästä voi löytää elämänsä valon ja löysin kirkkaimman valon mitä olin koskaan elämässäni nähnyt, hänet, sielunkumppanin, rakkaimpani.
Olen ikuisesti hänelle kiitollinen noista yhteisistä vuosistamme, en vaihtaisi niitä mihinkään, edes miljooniin.
Minulle riittää että sain elää ne hänen kanssaan, sain tuntea hänen kosketuksesta, olla hänen lähellään, katsoa pimeässä tähtiä ja nähdä maailmankaikkeuden ja kuulla hänen sanovan rakastan sinua.
Sieluni matka on päättymässä, sen voimat eivät riittäneet taistelemaan pimeyttä vastaan yksin.
Se tiesi aina että ei selviä ilman valoaan vaan hajoaa pieniksi paloiksi joita ei enää voi kasata yhteen.
Nuo palaset ovat jo hioutuneet yhä pienemmiksi muruiksi ja ovat kohta pelkkää pölyä joka nousee tuulen mukana kohti taivasta ja pian syttyy taivaalla tähti joka valaisee pimeydessä vaeltavan rakkaimpansa polkua ja suojelee tätä matkallaan. Kun hänen aikansa tulee syleilen häntä ja kuiskaan minä rakastan sinua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pimeys laskeutui salakavalasti, hiipi hiljaa takaapäin, veti valoa puoleensa eikä laskenut enää vapaaksi.
Se peitti aamuauringon ja hiljalleen valtasi elämän kunnes peitti auringon kokonaan ja valo alkoi hämärtyä.
Yksittäiset valonsäteet pääsivät karkaamaan ja ne auttoivat jaksamaan seuraavaan päivään ja toivoa vielä elämänliekin kestämisestä, rakkauden voittamisesta.
Valonsäteet harvenivat ajan myötä ja hämärä alkoi muuttua pimeydeksi.
Pimeys houkutteli valoa luokseen, sen takaa löytyisi vieläkin kirkkaampi valo ja jatkoi päivästä toiseen kunnes imi valon sisäänsä ja sulki mustaan sydämeensä lukitakseen sen sinne.
Sen jälkeen aurinko ei enää koskaan noussut ja sieluni jäi yksin ilman elämänsä valoa. Se ei enää herättänyt uuteen päivään, ei lämmittänyt valollaan, ei ottanut syliinsä ja kuiskannut korvaan rakkaani, ei mitään hätää, se ei kuivannut kyyneleitäni enää.
Nyt kuihdun pois, voimani ovat lopussa, en jaksa vaeltaa ilman valoani ja lopulta minun on päästettävä irti viimeisestä valonsäteestä joka on enää langanohut ja katsottava kuinka pimeys vie rakkauden ja valon lopullisesti.
Olen joutunut näkemään ja kokemaan matkallani paljon pahaa, olen katsonut pimeyttä silmiin ja taistellut itseni sen otteesta pois, tiedän miten pimeys voi myrkyttää mielen jos sille antaa vallan ja lähtee sen mukaan.
Silloin jaksoin vielä uskoa että hyvä voi voittaa pahuuden ja uskoin että pitkän pimeän tunnelin päästä voi löytää elämänsä valon ja löysin kirkkaimman valon mitä olin koskaan elämässäni nähnyt, hänet, sielunkumppanin, rakkaimpani.
Olen ikuisesti hänelle kiitollinen noista yhteisistä vuosistamme, en vaihtaisi niitä mihinkään, edes miljooniin.
Minulle riittää että sain elää ne hänen kanssaan, sain tuntea hänen kosketuksesta, olla hänen lähellään, katsoa pimeässä tähtiä ja nähdä maailmankaikkeuden ja kuulla hänen sanovan rakastan sinua.
Sieluni matka on päättymässä, sen voimat eivät riittäneet taistelemaan pimeyttä vastaan yksin.
Se tiesi aina että ei selviä ilman valoaan vaan hajoaa pieniksi paloiksi joita ei enää voi kasata yhteen.
Nuo palaset ovat jo hioutuneet yhä pienemmiksi muruiksi ja ovat kohta pelkkää pölyä joka nousee tuulen mukana kohti taivasta ja pian syttyy taivaalla tähti joka valaisee pimeydessä vaeltavan rakkaimpansa polkua ja suojelee tätä matkallaan. Kun hänen aikansa tulee syleilen häntä ja kuiskaan minä rakastan sinua.Aion mennä nukkumaan, mutta näemme tämän päivän aikana vielä.
- Anonyymi
Pelkään häntä. Vie mun järjen.
- Anonyymi
Mihi sä järkee tarvit? Eiks se riitä et toiselle jää järki. Kai hän sua taluttaa jos et nää järkee elää
Yym, mitä tähän nyt sanoisi? Olen epävarma kun sanani voidaan tulkita väärin. En sano kuin, että ansaitset mielestäni parempaa mitä olet saanut, nimenomaan emootiopuolella. Toivon, että löydät onnesi ellet ole jo löytänyt.
Kesäbiisi. Enkä tyrkytä tällä itseäni, mutta usko mua.. Olen sulle ystävä en vihollinen.
https://youtu.be/WNTVWUgkguo- Anonyymi
En halua olla palstanvaltaajanne. Olin ymmärtämätön tällaisilla palstoilla ja kun loukattiin sillä T.... jutulla, minusta tuli vihamielinen vaikka olen oikeasti huumorintajuinen ja runoileva, herkkä iloinen, eilenkin teki mieli vastata Alma-tarinaan Vastaustarina, mutta ajatelin, että en enää uskalla sitäkään tehdä. Tiedäthän, että kirjoittelen runoja, muistoja,kuuntelen herkkää iskelmää jne.. Tässä Sinulle yksi, jonka haluan Sinun kuuntelevan. En osaa linkittää, mutta Laulu on Pojalleni ja laulaa Dimitri Keiski. Kari Tapion konsertissa tässä hiljattain kuulin ja miten ihastuin hänen ääneensä ja iloiseen olemukseensa. En häiritse enempää, anteeksi sekaantuminen palstaasi. n-m
Anonyymi kirjoitti:
En halua olla palstanvaltaajanne. Olin ymmärtämätön tällaisilla palstoilla ja kun loukattiin sillä T.... jutulla, minusta tuli vihamielinen vaikka olen oikeasti huumorintajuinen ja runoileva, herkkä iloinen, eilenkin teki mieli vastata Alma-tarinaan Vastaustarina, mutta ajatelin, että en enää uskalla sitäkään tehdä. Tiedäthän, että kirjoittelen runoja, muistoja,kuuntelen herkkää iskelmää jne.. Tässä Sinulle yksi, jonka haluan Sinun kuuntelevan. En osaa linkittää, mutta Laulu on Pojalleni ja laulaa Dimitri Keiski. Kari Tapion konsertissa tässä hiljattain kuulin ja miten ihastuin hänen ääneensä ja iloiseen olemukseensa. En häiritse enempää, anteeksi sekaantuminen palstaasi. n-m
Nimimerkkini on provosoimista, eräälle urputtajalle joka häiriintyy läsnäolostani, ihan kun maailmassa ei olisi oikeitakin murheita mietittäväksi.
Kuuntelen kappaleen tubelta. :)
- Anonyymi
ymmärsimme, ihmettelen ja ihailen
https://youtu.be/WKFcPnxeyWI - Anonyymi
No kyllä kai se ainakin muutamaan otteeseen hymyili sillä tapaa ymmärtäväisesti, tai no oikeastaan enemmänkin kuin sitä. Sitä harvinaista laatua hymyä, jossa on ikuistakin varmuutta. Sitä kun kohtaa tai näyttää kohtaavan koko ikuisen maailman hetkessä, ja keskittyy sitten sinuun siinä samassa hetkessä vastustamattoman myönteisellä asenteella. Kuin ymmärtäisi siinä sinua juuri kuten itse haluaa tulla ymmärretyksi ja kuin uskoen sinuun kuten haluaisit itse uskoa itseesi ja hymyllään vakuuttaa sinun välittävän juuri sen vaikutelman kuin toivookin siinä itsestään välittävän.
- Anonyymi
Kaksoisliekki on mukava kohdata. Kuin lukisi ajatuksia ja juttelisi vaikka sanaakaan ei sano. Se kutkuttava tunne ja jännite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksoisliekki on mukava kohdata. Kuin lukisi ajatuksia ja juttelisi vaikka sanaakaan ei sano. Se kutkuttava tunne ja jännite.
Harmi vain että tunne yhteydestä
On vain sun puolella.
Toinen ei
Edes tiedä että tunnet mitään ja itse on varattuna ja oman sielunkumppaninsa kanssa avioliitossa! Däm! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi vain että tunne yhteydestä
On vain sun puolella.
Toinen ei
Edes tiedä että tunnet mitään ja itse on varattuna ja oman sielunkumppaninsa kanssa avioliitossa! Däm!Sellaista se joskus on. Joskus hyväksyy sielunkumppanin tai kaipaa haasteita kaksoisliekiltä. Itse haluaisin kokea vielä haasteita kun taas toisaalta sielunkumppani on se mitä tarvitsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko kaksoisliekin toinen liekki sammua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi. Mutta oman ratkaisun se voi tehdä ja olla haluamatta liekkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi. Mutta oman ratkaisun se voi tehdä ja olla haluamatta liekkiä.
Niin siinä minulle juuri kävi. Ei liekkiä kiinnostanut. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siinä minulle juuri kävi. Ei liekkiä kiinnostanut. -sivusta
Liekkiä aina kiinnostaa kyllä. Se ei käännä selkäänsä jos on liekki vaikka valitsisi toisin. Ei kuulosta että tuo tapaus olisi liekki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi. Yksilöllistä tosin on, että miten paljon sammumiseen tarvii juoda. Jokainen sammuu, olipa liekki, jääkalikka, tai muuten ihan perus urpo persoona.
- Anonyymi
Olen liian itsekäs ja arka että voisimme olla yhdessä.
- Anonyymi
Höpö höpö. Lähetä nyt vaan viestiä sille naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Lähetä nyt vaan viestiä sille naiselle.
Kaikki pahuus maailmassa järkyttää ja oma itsekkyyteni sen keskellä. Olen liian repaleinen henkisesti, rikkinäinen persoona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki pahuus maailmassa järkyttää ja oma itsekkyyteni sen keskellä. Olen liian repaleinen henkisesti, rikkinäinen persoona.
Voi rakas kullanmuruseni, en minäkään aivan ehjä ole. Musta jotenkin tuntuu että olet ihan solmussa itsesi kanssa. Voisin yrittää auttaa sua aukomaan niitä solmuja. Meidän pitäisi jutella kunnolla, en vain oikein tiedä miten se onnistuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi rakas kullanmuruseni, en minäkään aivan ehjä ole. Musta jotenkin tuntuu että olet ihan solmussa itsesi kanssa. Voisin yrittää auttaa sua aukomaan niitä solmuja. Meidän pitäisi jutella kunnolla, en vain oikein tiedä miten se onnistuu?
Niin. Minun kanssani ei onnistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Minun kanssani ei onnistu.
Voidaan tietysti myös kommunikoida halailemalla jos puhuminen ei onnistu. Tiedätkö mies että sinussa on jotain hyvin erityistä, sillä olet ensimmäinen ja ainoa mies johon olen rakastunut. Pitäisiköhän mun hypnotisoida sut, että saataisiin jotain tolkkua tähän juttuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voidaan tietysti myös kommunikoida halailemalla jos puhuminen ei onnistu. Tiedätkö mies että sinussa on jotain hyvin erityistä, sillä olet ensimmäinen ja ainoa mies johon olen rakastunut. Pitäisiköhän mun hypnotisoida sut, että saataisiin jotain tolkkua tähän juttuun?
Osaan puhua kyllä. Mutta se on vaikeaa useimmiten. Kun olen ollut yksinäinen enkä ole saanut montaa ystävää, en ole oppinut sosiaaliseksi. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaan puhua kyllä. Mutta se on vaikeaa useimmiten. Kun olen ollut yksinäinen enkä ole saanut montaa ystävää, en ole oppinut sosiaaliseksi. Hyvää yötä.
Huomenta. En tarkoittanut sitä niin ettet osaisi puhua, ollaanhan me juteltu. Luulen vaan että se halailu poistaisi turhaa alkujännitystä, mutta enhän mä voi sua vain alkaa halailemaan, se olisi ahdistelua. :)
- Anonyymi
Voiko ketään täysin ymmärtää, edes itseään. Kunhan ei jumaloi saati animalisoi niin siinä on ymmärrystä tarpeeksi.
- Anonyymi
Ei voi tietää ilman yhteyttä.
- Anonyymi
Jos hymyllä voi ilmaista toiselle, että omistaa jo tämän tai ainakin hänen sydämensä ja että kaikki, mitä ikinä tulee vastaan heidän kohdallaan on vain toinen todellisuus. Hymyllä kertoen, että koko peli on jo pelattu siinä hetkessä vain heille kahdelle kaikesta huolimatta.
Jos askelmerkit vain sopivat aina, sopimattominakin…- Anonyymi
Minua hirvittää että ymmärrän mitä kirjoitit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua hirvittää että ymmärrän mitä kirjoitit
Osuiko sinuunkin? Entä jos se onkin vain rakkauden kupla, jossa kuvittelee näin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuiko sinuunkin? Entä jos se onkin vain rakkauden kupla, jossa kuvittelee näin?
Jokin mielenhäiriö varmaan, kyllä toinen tekee itsensä nähdyksi (muutakuin vahingossa kohdatessa) jollain tavalla jos kiinnostusta olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokin mielenhäiriö varmaan, kyllä toinen tekee itsensä nähdyksi (muutakuin vahingossa kohdatessa) jollain tavalla jos kiinnostusta olisi.
Kuvaamani tilanne ei ollut vahinko. Se hymy oli täysin varmasti osoitettu minulle. Se, mitä tapahtui tuon tilanteen jälkeen ja aikaa eteenpäin, oli minulle se toinen todellisuus. Itse ajattelin siitä hymystä noin. Ajattelin siitä”meidän” todellisuudesta noin, mutta se on minun ajatus meistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvaamani tilanne ei ollut vahinko. Se hymy oli täysin varmasti osoitettu minulle. Se, mitä tapahtui tuon tilanteen jälkeen ja aikaa eteenpäin, oli minulle se toinen todellisuus. Itse ajattelin siitä hymystä noin. Ajattelin siitä”meidän” todellisuudesta noin, mutta se on minun ajatus meistä.
Meidän välillä on muutakin kuin hymyä mutta hymyllä pärjään pitkälle. En vaan tiedä kuinka todellinen se toiselle osapuolelle on. Harmi kun toisen ajatuksiin ei pääse.. ja onneksi ei pääse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän välillä on muutakin kuin hymyä mutta hymyllä pärjään pitkälle. En vaan tiedä kuinka todellinen se toiselle osapuolelle on. Harmi kun toisen ajatuksiin ei pääse.. ja onneksi ei pääse.
Joskus aika on hyvästä…joskus se vie erilleen. Aika on tarpeellinen, oikea aika. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus aika on hyvästä…joskus se vie erilleen. Aika on tarpeellinen, oikea aika. Hyvää yötä.
Aika on unten maille
- Anonyymi
Siinä miehessä on jotain sellaista sellaista mikä saa minut polvilleen. Tulimme hyvin toimeen ja meillä oli mukavaa, joka saralla. Kunnes musta esirippu laskeutui - enää ei ole kivaa, ei edes Mukavaa vaan kiusallista ja surullista. Paljon kyyneleitä ja sydän on rikki. Silti vetovoima häneen on ihmeellinen. Epäilen etten hän mihinkään katoa. Minulla on aikaa odottaa, palaako se ihan kiva elämääni.
- Anonyymi
Pahoitteln, onpa paljon kirjoitusvirheitä, uni painaa. - Aika poistua palstalta. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahoitteln, onpa paljon kirjoitusvirheitä, uni painaa. - Aika poistua palstalta. Hyvää yötä.
Hyvää yötä nuku hyvin älä sammu liekkini toinen puoli. Etten minä sammu samalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä nuku hyvin älä sammu liekkini toinen puoli. Etten minä sammu samalla.
Huomenta, tänä on käynnyt mielessä - että hän on kaksoisliekkini. Kun vetovoima on ihmeellisen valtava. Mukavaa päivää sinulle🌞😎🥰
- Anonyymi
Mä luulen että me oltais aika hulvaton pari kun tultais sinuiks. Tai siis KUN TULLAAN. Koska muuta vaihtoehtoa ei vaan voi olla..
Juu, kyl me tultais juttuun ja ymmärrettäis, paljonkin toinen toisistamme. Meillä on jonkunlainen yhteinen , pitkä historiakin, ei yhdessä mutta…
T- Anonyymi
Uskon että tultaisiin juttuun, en sitä halua epäillä.
- Anonyymi
Kerro hänestä jotain? Kiva sana tuo "hulvaton"...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro hänestä jotain? Kiva sana tuo "hulvaton"...
En nyt kauheasti kertoile, lähtenyt jo ihan tarpeeks tekstiä. On siis Mm, asutaan samoilla kylillä, ikäeroa muutama vuos jne. Tiedän monen vuoden takaa ja tietty somessa stalkkailen😎 Mutta melko varmasti hauskaa seuraa, kiva💖
T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt kauheasti kertoile, lähtenyt jo ihan tarpeeks tekstiä. On siis Mm, asutaan samoilla kylillä, ikäeroa muutama vuos jne. Tiedän monen vuoden takaa ja tietty somessa stalkkailen😎 Mutta melko varmasti hauskaa seuraa, kiva💖
TEli olet nainen? Kun tuo Mm...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TMiksi stalkkailet häntä? Eikö yhteys pelitä IRL?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet nainen? Kun tuo Mm...
Kyl näi o.
T. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi stalkkailet häntä? Eikö yhteys pelitä IRL?
Ei todellakaan pelitä. Eikä näillä näkymin koskaan tule pelittämään.
T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl näi o.
T.Ei ole, kun sä oott se multinikkimies, aika monta mongerrusta olet kirjoittanut tänne sisennyksiin , kyllä fiksumpien pitäisi huomata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan pelitä. Eikä näillä näkymin koskaan tule pelittämään.
TEi pelitä vieläkään. Mutta jos joskus…😅
-Tee-
- Anonyymi
Ha ha eihän ole mikään ikävöinin kohde. Ja itseasiassa ei tultu, kun ei ymmärretty toisia alkuunkaan, mutta silti kumpikin rimpuili toisia vastaan Tahtojen taistelu magneetti kentässä!
- Anonyymi
Uups..sori kirjoitusvirheet😂
Ei ja ei.
- Anonyymi
Kyllä näin uskon. Jos toisen läheisyydessä on niin hyvä olla kuin ikinä missään koskaan ennen niin täytyyhän sen olla tähtiin kirjoitettu.. - haaveilija
- Anonyymi
Miksi et ota yhteyttä ja pyydä kahville/teelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et ota yhteyttä ja pyydä kahville/teelle?
Tuokin joskus kokeiltu, ehdotettu tapaamista. Haaveita siis vaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuokin joskus kokeiltu, ehdotettu tapaamista. Haaveita siis vaan..
Ehdottomasti kannattaa kokeilla toisen kerran jos tästä on kauan aikaa ja tuntuu siltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti kannattaa kokeilla toisen kerran jos tästä on kauan aikaa ja tuntuu siltä.
Onhan siitä jo kauan aikaa ja sen jälkeenkin oltiin tekemisissä ja hän sai minut uudestaan uskomaan ihmeisiin ja siihen että ehkä sittenkin.. Mutta silti kaikki vain päättyi eikä enää nähdä :( Kaikesta jo sen verta aikaa, etten uskalla tehdä mitään. Hänellä varmaan jo joku elämässään, en halua häiritä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan siitä jo kauan aikaa ja sen jälkeenkin oltiin tekemisissä ja hän sai minut uudestaan uskomaan ihmeisiin ja siihen että ehkä sittenkin.. Mutta silti kaikki vain päättyi eikä enää nähdä :( Kaikesta jo sen verta aikaa, etten uskalla tehdä mitään. Hänellä varmaan jo joku elämässään, en halua häiritä.
Se on hänen tehtävänsä kertoa jos olet häiriöksi, sinun tehtävä on tuoda tunteesi ilmi tai edes yrittää lähestyä. Liikaa on sellaisia tilanteita missä molemmat tuntee mutta pelko vie voiton. Et voi tässä tilanteessa menettää mitään joten anna mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei päättynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hänen tehtävänsä kertoa jos olet häiriöksi, sinun tehtävä on tuoda tunteesi ilmi tai edes yrittää lähestyä. Liikaa on sellaisia tilanteita missä molemmat tuntee mutta pelko vie voiton. Et voi tässä tilanteessa menettää mitään joten anna mennä.
Liikaa epävarmuustekijöitä tässä. Mitä jos hän ei vastaa minulle mitään tai viesti menee väärään osoitteeseen, kun numero vaihtunut. Tuntuisi pahalta jäädä ilman vastausta, pahemmalta jopa kuin torjunta.
Tiedän järjellä ajateltuna, että kyseessä vain pieni viesti joka ei maata kaada ja unohtuu pian jos huonosti kävisi. Silti.. pelottaa.
Kiitos sinulle tuntematon rohkaisusta kuitenkin! Minä lupaan harkita asiaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikaa epävarmuustekijöitä tässä. Mitä jos hän ei vastaa minulle mitään tai viesti menee väärään osoitteeseen, kun numero vaihtunut. Tuntuisi pahalta jäädä ilman vastausta, pahemmalta jopa kuin torjunta.
Tiedän järjellä ajateltuna, että kyseessä vain pieni viesti joka ei maata kaada ja unohtuu pian jos huonosti kävisi. Silti.. pelottaa.
Kiitos sinulle tuntematon rohkaisusta kuitenkin! Minä lupaan harkita asiaa.Kukaan ole torjuntaan menehtynyt.. ja kuka sanoo että torjuisi? Kaikkia eri näkökulmat tulee varmasti käytyä läpi ja monesti. Onnea ja menestystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ole torjuntaan menehtynyt.. ja kuka sanoo että torjuisi? Kaikkia eri näkökulmat tulee varmasti käytyä läpi ja monesti. Onnea ja menestystä.
Kyllä se nyt näin on, että vuosi on liikaa välissä, näkemättä. Ei sitä voi noin pitkän ajan jälkeen enää ottaa yhteyttä. Hän pitäisi ihan outona minua. Täytyy nyt vain yrittää unohtaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se nyt näin on, että vuosi on liikaa välissä, näkemättä. Ei sitä voi noin pitkän ajan jälkeen enää ottaa yhteyttä. Hän pitäisi ihan outona minua. Täytyy nyt vain yrittää unohtaa..
Niin on, mutta en ajattele että se olisi huono asia, olet tullut mulle rakas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, mutta en ajattele että se olisi huono asia, olet tullut mulle rakas
En tiedä kuka olet, mutta häntä ajattelen kaikella lämmöllä. Ihania muistoja jäi niistä pienistä mutta niin kallisarvoisista hetkistä. Ikävä etten saanut tilaisuutta tutustua häneen sen enempää. En osannut varjella sydäntäni ja nyt se riutuu ikävästä.
- Anonyymi
Ei mitenkään erityisen hyvin, mutta ihan ok.
- Anonyymi
Hän ymmärtää minusta lähes 0%. Voi kun haluaisi tutustua niin tuntisi ainakin sen 15%.😅❤️
- Anonyymi
Ee myö ymmärretty mittään! Ee niin yhtään mittään. Siinä vuan äimisteltiin. Hää olt holtiton ja mie mahoton.
- Anonyymi
😂😍😄
- Anonyymi
En ole ikävöinyt ketään moneen vuoteen. Ehkä joskus käy niin, että löytyy sellainen ikäiseni ihminen, josta tulen pitämään paljon, mutta yksin oleminen ei ole mikään ongelma.
- Anonyymi
Kaheli kysymys...
- Anonyymi
Kaheli on "pohtijakin" - Ap
- Anonyymi
Oot sä hassu kyllä 😊
Kait me juttuun tultaisiin ja hyvinkin toisiamme ymmärrettäisiin. Pitäisi vain antaa ja saada mahdollisuus edes tutustua. - Anonyymi
En ole ikävöinyt ketään enkä ole ollut kenenkään kanssa tekemisissä joten en voi vastata tähän.
- Anonyymi
Melko hyvin, eihän meillä vielä ollut yhteisiä kokemuksia eikä suunnitelmia. Ei se ihmeitä vaadi, kuuntelee toista ja muistaa kertoa ajatuksiaan. Ymmärrän häntä, hän kuuluu niihin ihmisiin joita ymmärtää, en ole varma ymmärtääkö hän takaisin. Uskon meidän sopivan, tai osaavan sovittaa ja pitäytyä hyväksi sopivissa asioissa.
https://youtu.be/PDwR4pcQSc8 - Anonyymi
Emme. Rikkoi tarkoituksellisesti sydämeni. 👵
- Anonyymi
ei koskaan tavattu, näin telkussa mainoksen
- Anonyymi
Ei se tiedä olemassa oloani vielä kun emme ole tavanneet.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .492988Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3421715- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101782Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780- 44739