Oletko keskustellut kaivattusi

Anonyymi

kanssa palstalla ja jos olet, miten sen tiedät? :)

59

887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä.

    • Anonyymi

      En ole keskustellut koska en lue pahemmin muiden aloitteita ja omiini ei tule paljonkaan kommentteja

    • Anonyymi

      Mitä se sinua kiinnostaa?

      • Anonyymi

        Niin, mitä se sinua kiinnostaa?


    • Anonyymi

      Hmm..🤔 nykyään käy vaikeeks täällä jutella kenenkään kanssa, pelkästään tänään poistettu 3 mun aloittamaa. Kummaks on touhu menny😣 mutta oonkohan mä jutellut täällä Mikan kanssa..? Jotenkin en jaksais uskoa että se viettäis aikaansa täällä mutta sit toisinaan.. voisko olla?

      T

      • Anonyymi

        Uistelu kannattaa vaihtaa mato-onkeen, älylaite unohtaa kotiin jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uistelu kannattaa vaihtaa mato-onkeen, älylaite unohtaa kotiin jne.

        Lounaalla ei kannata ottaa teetä jne.


    • Anonyymi

      En tiedä keskustelleeni hänen kanssa. S

      • Anonyymi

        En minäkään. Mutta hassuissa haaveissani olen luullut höpötelleeni hän kaa tääl jotain. Hän on kyl yli anpunu monta juttua. Ei varmastikaannoikeesti asttele nii mut täällä pistää vähä överi siirappia iha vaa sekottaakseni mun päätä ja häntään. Mut huvimme kelläkin. :) 😄😄😘
        T. Ilta tee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään. Mutta hassuissa haaveissani olen luullut höpötelleeni hän kaa tääl jotain. Hän on kyl yli anpunu monta juttua. Ei varmastikaannoikeesti asttele nii mut täällä pistää vähä överi siirappia iha vaa sekottaakseni mun päätä ja häntään. Mut huvimme kelläkin. :) 😄😄😘
        T. Ilta tee

        Niinkuin esimerkiksi naisen esittäminen palstalla


    • Anonyymi

      No jos lopullisten hyvästien jättöä voi keskusteluksi kutsua niin Kyllä.
      Joku vastaus tai vastauksia siihen taisi vielä tulla mutta ne poistettiin toisen osapuolen tai ylläpidon toimesta. Joten näillä mennään.

    • Anonyymi

      Olen tuppisuu idiootti. En siis ole keskustellut.

    • Anonyymi

      En taida olla. Mies tuskin täällä on ollenkaan.

      • Anonyymi

        Olen täällä ollut kyllä. Tiedät sen, kuten minäkin, olen varma siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täällä ollut kyllä. Tiedät sen, kuten minäkin, olen varma siitä.

        Tunnisteisiin vastaaminen on vähän unohtunut sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täällä ollut kyllä. Tiedät sen, kuten minäkin, olen varma siitä.

        Tuskinpa olet se mies kun tunnisteet menevät aina ohi. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täällä ollut kyllä. Tiedät sen, kuten minäkin, olen varma siitä.

        Niin tiedänkin mutta miksi kuvittelit että olisin tuo nainen? On täällä silti muitakin kuin me.


    • Joskus joo. Nykyään en enää tiedäkkään, kun kaikki on vaan anonyymeja. Olen myös varmaan sanonut hänelle jotain ikävää, kun vetäytyi kuoreensa. Anteeksi. :(

    • Anonyymi

      Ollaan joo, sekä että. Niistä asioista ei voi koskaan täysin muut tietää niin kattavasti kuin minä ja se nainen.

      • Anonyymi

        Tuo ajatus on ollut itselläkin siitä miehestä ja itsestä.


      • Anonyymi

        Pitää paikkansa. Vain me tiedetään. Sivusta


    • Anonyymi

      Minulla ei ole kaivattua.

    • Anonyymi

      Jos tietäisin keskustelleeni kaipaamani kanssa ikävä-palstalla niin ottaisin häneen suoraan yhteyttä. Luulo ei ole tiedon väärti.

    • Anonyymi

      Ha ha ha..mistä perse...tä tiiän, kenen kanssa oon keskustellut, mutta ei oo reilua, et hän tietää kenen kanssa keskustelee, mutta mä en!

      • Anonyymi

        Mistä hän sen tietäs jos et sinäkään tiedä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä hän sen tietäs jos et sinäkään tiedä

        Vaikea tai ei oikeastaan edes vaikea selittää..hän on rikollinen. Pakoilee vastuuta huvikseen kai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea tai ei oikeastaan edes vaikea selittää..hän on rikollinen. Pakoilee vastuuta huvikseen kai.

        Niiiiii :)


      • Anonyymi

        Luin hieman sitä.


    • Anonyymi

      Miten niin taas? Pitkään aikaan käyny!

    • Anonyymi

      No heh heh, todellakin!

    • Anonyymi

      Oon. Ja se idiootti luulee etten tajua.😅

      • Anonyymi

        Olen tajunnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tajunnut.

        Tajuutko mitä tämä meinaa 🖕


      • Anonyymi

        Tajusin kyllä.


    • Anonyymi

      Hän tietää vastauksen tuohon. Kenenkään muun ei tarvitse tietää eikä kukaan muu saa koskaan tietää :)

      • Anonyymi

        🌹🥀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🌹🥀

        Tiedän että ollaan keskusteltu, olen tietoinen siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että ollaan keskusteltu, olen tietoinen siitä.

        Kommenttini oli naiselta miehelle. Vieläkö tiedät?


    • Anonyymi

      Olen varma, että en ole.

    • Anonyymi

      Ehkäpä ei sitten olla keskusteltu, kun ei riittävän selkeää vastausta tullut.

      • Anonyymi

        Olisit sanonut että kysyt omasta puolestasi. Luulin että kalastelet uteliaana ja käyt kimppuun jos joku väittää jotain..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit sanonut että kysyt omasta puolestasi. Luulin että kalastelet uteliaana ja käyt kimppuun jos joku väittää jotain..

        Sain kaikki vastaukset, tilanteet luettu :) ja uteliaisuus voitettu.


      • Anonyymi

        Äläs ny! Ihan selkeästi vastattuna: aivan sata varmasti, takuulla, voin vaikka vannoa, olen ihan vakuuttunut, ei epäilystäkään, varmempi en asiasta voisi olla. jne. jne. ollaan keskusteltu.
        P.S. Todellakin, tottakai, tietysti, tietty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs ny! Ihan selkeästi vastattuna: aivan sata varmasti, takuulla, voin vaikka vannoa, olen ihan vakuuttunut, ei epäilystäkään, varmempi en asiasta voisi olla. jne. jne. ollaan keskusteltu.
        P.S. Todellakin, tottakai, tietysti, tietty.

        Ehkäpä, ehkäpä, ollaan, ollaan 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs ny! Ihan selkeästi vastattuna: aivan sata varmasti, takuulla, voin vaikka vannoa, olen ihan vakuuttunut, ei epäilystäkään, varmempi en asiasta voisi olla. jne. jne. ollaan keskusteltu.
        P.S. Todellakin, tottakai, tietysti, tietty.

        Aivan muutes, ollaanha me jutusteltu. Monasti ja sivusta, edestä, takaakin, vieläpä kierteelläki, uppista keikkaa. Mut hys, hys siellä, seinilläkin korvaset on 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan muutes, ollaanha me jutusteltu. Monasti ja sivusta, edestä, takaakin, vieläpä kierteelläki, uppista keikkaa. Mut hys, hys siellä, seinilläkin korvaset on 😳

        Ja tää kommentti oli muuten pikkulinnulta leikkuu, eiku lintulaudalle.


    • Anonyymi

      Olen tietysti ja siitä on niin selvät dokumentit, ainakin on ollut.
      Keskustelut ovat välillä syventyneet, etten sanoisi olisi voineet edetä omalta puoleltani...ellei hän olisi laittanut pellit kiinni.

    • Anonyymi

      Keskustelu on varmasti väärä sana, mutta jätetty viestejä. Hänellä on omat tapansa tunnistaa ja minulla omat. Olen altavastaajana tunnistamisessa, olen helpommin tunnistettavissa hänelle.

      • Anonyymi

        Viesteistä tulee mainittua keskustelua ja yhteinen ajatus saa siivet selkään.
        Olen ja helppo hälle, muttei hänkään aivan tuntematon lupaus oo.


    • Alkuun kuvittelin niin. Nyt en tiedä kenen kanssa viestin. lol

    • Anonyymi

      No sen nyt vaan tuntee, ei tiedä, tietenkään.

    • Anonyymi

      Välillä tuntui kuin olisin jutellut, ja ehkä juttelinkin, mutta taisi sitten elämänsä viedä mukanaan. Tai sitten oma elämäni painollaan tuli sammuttaneeksi tuon oivalluksen heikon liekin. Ja jäin yksin hämärään. Sellaistahan tämä elämä tahtoo olla.

    • Anonyymi

      En oleta että olisin. Täällä on niin monta säätäjää. Ajatusten purkua vain. Joku ruma J mies.

    • Anonyymi

      Kyllä me Hipit ollaan :)

      T. H

      • Anonyymi

        😆❤️


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe