Oletko keskustellut kaivattusi

Anonyymi

kanssa palstalla ja jos olet, miten sen tiedät? :)

59

821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä.

• Anonyymi

En ole keskustellut koska en lue pahemmin muiden aloitteita ja omiini ei tule paljonkaan kommentteja

• Anonyymi

Mitä se sinua kiinnostaa?

• Anonyymi

Niin, mitä se sinua kiinnostaa?

• Anonyymi

Hmm..🤔 nykyään käy vaikeeks täällä jutella kenenkään kanssa, pelkästään tänään poistettu 3 mun aloittamaa. Kummaks on touhu menny😣 mutta oonkohan mä jutellut täällä Mikan kanssa..? Jotenkin en jaksais uskoa että se viettäis aikaansa täällä mutta sit toisinaan.. voisko olla?

T

• Anonyymi

Uistelu kannattaa vaihtaa mato-onkeen, älylaite unohtaa kotiin jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uistelu kannattaa vaihtaa mato-onkeen, älylaite unohtaa kotiin jne.

Lounaalla ei kannata ottaa teetä jne.

• Anonyymi

En tiedä keskustelleeni hänen kanssa. S

• Anonyymi

En minäkään. Mutta hassuissa haaveissani olen luullut höpötelleeni hän kaa tääl jotain. Hän on kyl yli anpunu monta juttua. Ei varmastikaannoikeesti asttele nii mut täällä pistää vähä överi siirappia iha vaa sekottaakseni mun päätä ja häntään. Mut huvimme kelläkin. :) 😄😄😘
        T. Ilta tee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään. Mutta hassuissa haaveissani olen luullut höpötelleeni hän kaa tääl jotain. Hän on kyl yli anpunu monta juttua. Ei varmastikaannoikeesti asttele nii mut täällä pistää vähä överi siirappia iha vaa sekottaakseni mun päätä ja häntään. Mut huvimme kelläkin. :) 😄😄😘
        T. Ilta tee

Niinkuin esimerkiksi naisen esittäminen palstalla

• Anonyymi

No jos lopullisten hyvästien jättöä voi keskusteluksi kutsua niin Kyllä.
      Joku vastaus tai vastauksia siihen taisi vielä tulla mutta ne poistettiin toisen osapuolen tai ylläpidon toimesta. Joten näillä mennään.

• Anonyymi

Olen tuppisuu idiootti. En siis ole keskustellut.

• Anonyymi

En taida olla. Mies tuskin täällä on ollenkaan.

• Anonyymi

Olen täällä ollut kyllä. Tiedät sen, kuten minäkin, olen varma siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnisteisiin vastaaminen on vähän unohtunut sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskinpa olet se mies kun tunnisteet menevät aina ohi. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tiedänkin mutta miksi kuvittelit että olisin tuo nainen? On täällä silti muitakin kuin me.

• Joskus joo. Nykyään en enää tiedäkkään, kun kaikki on vaan anonyymeja. Olen myös varmaan sanonut hänelle jotain ikävää, kun vetäytyi kuoreensa. Anteeksi. :(

• Anonyymi

Ollaan joo, sekä että. Niistä asioista ei voi koskaan täysin muut tietää niin kattavasti kuin minä ja se nainen.

• Anonyymi

Tuo ajatus on ollut itselläkin siitä miehestä ja itsestä.

• Anonyymi

Pitää paikkansa. Vain me tiedetään. Sivusta

• Anonyymi

Minulla ei ole kaivattua.

• Anonyymi

Jos tietäisin keskustelleeni kaipaamani kanssa ikävä-palstalla niin ottaisin häneen suoraan yhteyttä. Luulo ei ole tiedon väärti.

• Anonyymi

Ha ha ha..mistä perse...tä tiiän, kenen kanssa oon keskustellut, mutta ei oo reilua, et hän tietää kenen kanssa keskustelee, mutta mä en!

• Anonyymi

Mistä hän sen tietäs jos et sinäkään tiedä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä hän sen tietäs jos et sinäkään tiedä

Vaikea tai ei oikeastaan edes vaikea selittää..hän on rikollinen. Pakoilee vastuuta huvikseen kai.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikea tai ei oikeastaan edes vaikea selittää..hän on rikollinen. Pakoilee vastuuta huvikseen kai.

Niiiiii :)

• Anonyymi

Luin hieman sitä.

• Anonyymi

Miten niin taas? Pitkään aikaan käyny!

• Anonyymi

No heh heh, todellakin!

• Anonyymi

Oon. Ja se idiootti luulee etten tajua.😅

• Anonyymi

Olen tajunnut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tajunnut.

Tajuutko mitä tämä meinaa 🖕

• Anonyymi

Tajusin kyllä.

• Anonyymi

Hän tietää vastauksen tuohon. Kenenkään muun ei tarvitse tietää eikä kukaan muu saa koskaan tietää :)

• Anonyymi

🌹🥀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🌹🥀

Tiedän että ollaan keskusteltu, olen tietoinen siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän että ollaan keskusteltu, olen tietoinen siitä.

Kommenttini oli naiselta miehelle. Vieläkö tiedät?

• Anonyymi

Olen varma, että en ole.

• Anonyymi

Ehkäpä ei sitten olla keskusteltu, kun ei riittävän selkeää vastausta tullut.

• Anonyymi

Olisit sanonut että kysyt omasta puolestasi. Luulin että kalastelet uteliaana ja käyt kimppuun jos joku väittää jotain..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisit sanonut että kysyt omasta puolestasi. Luulin että kalastelet uteliaana ja käyt kimppuun jos joku väittää jotain..

Sain kaikki vastaukset, tilanteet luettu :) ja uteliaisuus voitettu.

• Anonyymi

Äläs ny! Ihan selkeästi vastattuna: aivan sata varmasti, takuulla, voin vaikka vannoa, olen ihan vakuuttunut, ei epäilystäkään, varmempi en asiasta voisi olla. jne. jne. ollaan keskusteltu.
        P.S. Todellakin, tottakai, tietysti, tietty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläs ny! Ihan selkeästi vastattuna: aivan sata varmasti, takuulla, voin vaikka vannoa, olen ihan vakuuttunut, ei epäilystäkään, varmempi en asiasta voisi olla. jne. jne. ollaan keskusteltu.

Ehkäpä, ehkäpä, ollaan, ollaan 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan muutes, ollaanha me jutusteltu. Monasti ja sivusta, edestä, takaakin, vieläpä kierteelläki, uppista keikkaa. Mut hys, hys siellä, seinilläkin korvaset on 😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan muutes, ollaanha me jutusteltu. Monasti ja sivusta, edestä, takaakin, vieläpä kierteelläki, uppista keikkaa. Mut hys, hys siellä, seinilläkin korvaset on 😳

Ja tää kommentti oli muuten pikkulinnulta leikkuu, eiku lintulaudalle.

• Anonyymi

Olen tietysti ja siitä on niin selvät dokumentit, ainakin on ollut.
      Keskustelut ovat välillä syventyneet, etten sanoisi olisi voineet edetä omalta puoleltani...ellei hän olisi laittanut pellit kiinni.

• Anonyymi

Keskustelu on varmasti väärä sana, mutta jätetty viestejä. Hänellä on omat tapansa tunnistaa ja minulla omat. Olen altavastaajana tunnistamisessa, olen helpommin tunnistettavissa hänelle.

• Anonyymi

Viesteistä tulee mainittua keskustelua ja yhteinen ajatus saa siivet selkään.
        Olen ja helppo hälle, muttei hänkään aivan tuntematon lupaus oo.

• Alkuun kuvittelin niin. Nyt en tiedä kenen kanssa viestin. lol

• Anonyymi

No sen nyt vaan tuntee, ei tiedä, tietenkään.

• Anonyymi

Välillä tuntui kuin olisin jutellut, ja ehkä juttelinkin, mutta taisi sitten elämänsä viedä mukanaan. Tai sitten oma elämäni painollaan tuli sammuttaneeksi tuon oivalluksen heikon liekin. Ja jäin yksin hämärään. Sellaistahan tämä elämä tahtoo olla.

• Anonyymi

En oleta että olisin. Täällä on niin monta säätäjää. Ajatusten purkua vain. Joku ruma J mies.

• Anonyymi

Kyllä me Hipit ollaan :)

T. H

• Anonyymi

😆❤️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      47
      2966
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2851
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2639
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      339
      1703
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1084
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1061
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      917
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      772
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      770
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      739
    Aihe