Mitä kansa on mieltä siitä että oma puoliso katselee jatkuvasti exänsä kuvia sosiaalisesta mediasta? En usko että mieheni tietää että tiedän, kuinka otan tämän puheeksi? Itseäni tämä epävarmana häiritsee, varsikin kun tämä ex on erittäin hyvännäköinen
Mielipiteitä ja neuvoja
9
1413
Vastaukset
- Anonyymi
Kansa on sitä mieltä, että karstulassa ei asu ainuttakaan täysjärkistä ihmistä. Sen ymmärtää kun lukee näitä teidän juttuja.
- Anonyymi
itteeni kyllä häirittis. Samaa olla ihmetelty että miksi vanhat äijät ja poikamiehhet naamakirjasa tykittelee puoltanuoremphien kaksosleukakuvvii. Pönkitehhäänkö sillä jotenkin omaa oloa vai onko tarkoitus ajjaakki omanikäset kauas.
- Anonyymi
samaa olen miettinyt ja työporukalla puhuttu että kun naiset laittaa oman kuvan faceen niin eipä ole paljon kommentoijii mutta kun hiukan photosoppaa ja glitteröö poskiin niin joka kakslahkeinen tykkää ja tykkää. Onko se siis haave jostain glitteri poskesta kun totuus on kumminki toinen. Mutta kolikolla on myös toinenki puoli mikä saa naisten laittamaan siitä naamastaan kymmeniä kuvia erikulmilta faceen kun ei se pärstä siitä muuksi totuudessa muutu.
Ja en kyllä hyväksyisi jos mieheni kattelis ex kuvia. kenkää sais.
- Anonyymi
Se on se testoterooni joka jyllää.
- Anonyymi
Vanha suola janottaa,, minkäs mies sille voi jos se eksä miellyttää silmää vieläkin
- Anonyymi
No hieman kuulostaa erikoiselta tuo vanhojen heilojen kuvien katselu. Käännän tämän kysymyksen toisin päin. Minkähän takia tuon naisen pitää laittaa noita kuvia ylipäänsä tuonne nettiin? Onko ehkä hieman huomionkipeä? Itse en laita edes facebookin profiili-kuvaan omaa pärstääni, no ei se kyllä ketään edes kiinnostaisi.
- Anonyymi
Niinpä, tätä mietimme tuolla että miksi jonkun naisen pitää laittaa itsestään facebookin sivulle omasta naamastaan kymmeniä kuvia , joku normaali johon ei sitten miehet kilpaa tykkäilekkään ja sitten mitä eriskummallisempia photosopattuja töröhuulikuvia. Ja kun tätä tekee äitiihmiset niin ihmettelen ja ihmettelen enämpi niitä miehiä jotka niitä kuittailee. Mitä sillä haluaa näyttää. Onko se haave, vai toisille näyttäminen hei katsokees mulla tällainen kaveri ja joka ei oikeesti näytä siltä mitä kuva kertoo.
Tietääkö ne naiset jotka facebookiin kuviaan laittaa ja ne jotka niistä tykkäilee ne ei poistu koskaan. Eikö enään saa huomiota muuten? aina uusi pärstäkuva faceen . aatella kun tällaisen lapset näitä vanhempana kahtelee. - Anonyymi
Se on naama kirja, jos sinulla on koiran naama, laita se ja niin edelleen.
- Anonyymi
Koskea saa, mutta ei katsoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569