Joku pieni vetovoima

Anonyymi

En tietenkään tekisi aloitetta koska sulla on perhe. Mutta oot aika kiva mies.

28

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hmm, antakaahan perheiden olla rauhassa! Lapsia ajatellaan aina ensimmäisenä. Jos ihminen itse haluaa lähtä suhteesta, se on sit eri juttu, mutta vetovoima varsinkin, jos se on pieni ei kannata lähtä suhteesta, jos tuntee puolisoaan kohtaa jotain, koska ne menee ohi ja lapset saa pitää ehjän perheen!

      • Anonyymi

        Niin annankin hänen olla rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin annankin hänen olla rauhassa.

        Ihan hyvä noin, kyllä se perhe hajoaa, jos niin on tarkoitettu, ajattelen asioita lapsien näkökulmasta. Lapset eivät ole tehneet yleensäkkään mitään pahaa ja toivovat aina vanhempien olevan yhdessä, kun lapsia hankitaan, on hyvä jo siinä vaiheessa muistaa, että se on tietyllä tavalla loppuelämänside.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä noin, kyllä se perhe hajoaa, jos niin on tarkoitettu, ajattelen asioita lapsien näkökulmasta. Lapset eivät ole tehneet yleensäkkään mitään pahaa ja toivovat aina vanhempien olevan yhdessä, kun lapsia hankitaan, on hyvä jo siinä vaiheessa muistaa, että se on tietyllä tavalla loppuelämänside.

        Lapsille ei ole hyväksi, jos vanhemmat eivät pidä toisistaan ja lapset katselevat jatkuvaa nälvimistä, ehkä jopa väkivaltaa ja henkistä alistamista. Vanhempien yhdessäolo ei aina ole parasta lapsille ja moni lapsi tajuaa sen itsekin aika nuorena. Tiedän useita tapauksia, jossa toinen vanhemmista on jättänyt toisen nimenomaan lasten pyynnöstä. Järki käteen kun tuollaisia kirjoittelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä noin, kyllä se perhe hajoaa, jos niin on tarkoitettu, ajattelen asioita lapsien näkökulmasta. Lapset eivät ole tehneet yleensäkkään mitään pahaa ja toivovat aina vanhempien olevan yhdessä, kun lapsia hankitaan, on hyvä jo siinä vaiheessa muistaa, että se on tietyllä tavalla loppuelämänside.

        Vanhemmilla on loppuelämän side toisiinsa lastensa kautta, mutta se ei missään tilanteessa tarkoita, että vanhempien pitäisi olla pariskuntana mihin hintaan tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsille ei ole hyväksi, jos vanhemmat eivät pidä toisistaan ja lapset katselevat jatkuvaa nälvimistä, ehkä jopa väkivaltaa ja henkistä alistamista. Vanhempien yhdessäolo ei aina ole parasta lapsille ja moni lapsi tajuaa sen itsekin aika nuorena. Tiedän useita tapauksia, jossa toinen vanhemmista on jättänyt toisen nimenomaan lasten pyynnöstä. Järki käteen kun tuollaisia kirjoittelet.

        Kuuleppas, asian voi käsittää miten itse haluaa..🤦‍♂️Lapsille ei ole hyväksi, et vanhemmat tappelee, ei todellakaan. Kun luet viestejä tarkemmin niin ehkä ymmärtät pointin. Kyse oli siitä, että kukaan ulkopuolinen riko perhettä, jonkun hetken huuman vuoksi, siis joku ulkopuolinen, jos jompi kumpi parista lähtee se on ok, mutta ero on lapsille hyväksi, mikäli toinen lyö ja on vaaratilanteita ja ero silloin, kui lapsi on alle 5v. Mitä myöhempään lähtee jättää lapseen syvät arvet ja tulee masennusta tms. Joten harkittakkaa tarkkaa koko lapsen hankintaa, mikäli pariskunta ja suhde ei oo vakaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhemmilla on loppuelämän side toisiinsa lastensa kautta, mutta se ei missään tilanteessa tarkoita, että vanhempien pitäisi olla pariskuntana mihin hintaan tahansa.

        Ei tietenkää! Suhteen pitää olla onnellinen.


    • Anonyymi

      Tee vaan, lapset omillaan toimeen tulevia.

    • Ei ole ollut vuosikymmeneen perhettä. 😆

      • Anonyymi

        Perhe on aina olemassa, oli perhe hajonnut tai ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Perhe on aina olemassa, oli perhe hajonnut tai ei.

        No joo.. Mutta yksin elän.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        No joo.. Mutta yksin elän.

        Mikset lapsesi äidin kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikset lapsesi äidin kanssa?

        Siksi koska olen eronnut 12 vuotta sitten. Ei ole ollut kuin yksi lyhyt suhde sen jälkeen.


    • Anonyymi

      Ai kun on taas hyvä vedätys...

      • Anonyymi

        No eihän se haittaa, tulee nuorille vähän opetusta


      • Anonyymi

        Joo ja nämä hönöt ostaa tämän provon varmasti kuitenkin epäilemättä kun mieli sattuu olemaan niin pipi


    • Anonyymi

      Ei ole haluan sut😀

    • Anonyymi

      🥺🚙🥺🤖🤖🥺🎮🎮🥺🎮🎮🥺🎮🎮🥺🚢🥺🚤🚤🥺🚢🥺🐶🐶🥺🐶🐶🥺📺📺🥺📺📺🥺🚲🚲🥺🚲🚲🥺🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🥺🌊🌊🥺🥺💕💕✔🙂

      N

      ja, taloudellinen riippumattomuus kummallekin täysin,

      ja, kaikki yllä olevat,

      ja, meren ranta huvilat, joissa sana, "raha" ei, todellakaan tulla, koskaan,

      tuntemaan, ja, tuntemaan,

      =)

      ja, koska, ihmiskunnan olen pelastanut,

      unelmien pitkät elämät kummallekin, kaikki, yllä, oleva,

      ja, kummallekin elämä, kuin, fantasia, elokuvasta, nimeltä,

      täydellinen elämä,


      ja,

      viuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,

      ja, näin toiveet toteutuvat,

      jo,

      nyt,

      =)

      N

      eli, PAKSU PEKKA,

      ja, elämä kummallekin, kuolemattomuus, parhaimmassa, tapauksessa,

      kummallekin,

      ja, elämä kummallekin kuin fantasia, elokuvasta,

      N

      eli, PAKSU PEKKA,

      =)

    • Anonyymi

      Ei olee mitään enään aivan yksin tai no sisko javeljet on.😚

    • Anonyymi

      ja, siskolle ja, veljille,

      kuolemattomuus, myöskin,

      ja, kaikkien Rakkaimmille, joita on,

      ja, mahdollisimman monelle Rakkaalle, monelle,

      ja, silti, unelmissani monelle,


      vaikka, kaikkia, ei pysty auttamaan,

      N

      eli, PAKSU PEKKA,

      =)

    • Anonyymi

      Onko vetovoima yhtä suuri kuin maan vetovoima? Tai Jupiterin? Entä auringon?
      Mustan aukon?

    • Anonyymi

      Yksille tai otatko pitkät?

      • Anonyymi

        Otan hatkat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan hatkat.

        Kit kat riittää kauemmin 😋


    • Anonyymi

      Montaa lasta mulla on?

      • Anonyymi

        Yksi, aika nuori..


    • Anonyymi

      Shalalala la la lom la la la lom camon🤣

    • Anonyymi

      Ei kannatakaan pienen vetovoiman ja kivuuden tähden.
      Mutta jos rakkaus.. sivusta, en ole hän.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe