On tämä rankkaa

Anonyymi

kun toisen lapset ei tee yhtään kotitöitä uudessa perheessä. Kotonaan kyllä äidille tekee mutta uudelle äidille ei mitään, ei edes puhuta. Maleksitaan kaiket päivät, olisi tiskaamista, siivoomista, pihanhoitoa, tallinen järjestystä ja pyykkäystä... mitää ei tehdä. Kotona tehdään ja ollan iloisia, mutta täällä naama nurin aina. Olen yrittänyt komentaa ja vaatia mutta ei mene kaaliin heillä.

Olen erittäin kiva äiti heille, mutta he eivät halua sitä sanoa, vaan sotkeavat ja ovat hiljaa. Hyvä jos tänne ees haluu tulla, ei tarvis tulla, mutta yritän kovasti opettaa heitä tekemään kotiotöitä, muttei osaa. Saisin minäkin joskus olla vaan nauttia. Mut tehdätäv on kun kakarat ei tee mitään.
Mun tekisi, mutta ovat kesälomalla. Enkä raatsi heitä pyytää aina tekemään mitään.

6

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lapsella on vain 1 äiti ja 1 isä.Älä kuivittele olet heille kakkos -äiti tai äiti puoli.Et ole yhätään mitään.

      • Anonyymi

        Kyllä se nainen joka isän kanssa asuu on yleensä lapsille äiti, ja on uusi äiti. Se on lastenkin helpompi hyväksyä kun voi sanoa uutta ihmistä äidiksi, ja mikä sen mukavampaa on uudesta ihmisestä se kun lapset sanoo äiti. Sitä minäkin odotan, mutta nämä taitaa olla niin huonosti kasvatettu ja ilkiöitä, ettei osaa suhtautua eikä suvaita.

        Itse ainakin puhuttelen heille iteäni äidiksi,, mulkasevat ja hirnuvat, mutta ei haittaa kyllä ne vielä oppii ja uskon että tykkää musta kauheesti ei vaan halua sitä sanoa.

        Hasuka nähdä miten ne kasvaa tuossa mun komennuksessa, ainakin paremmin kuin entisen äidin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se nainen joka isän kanssa asuu on yleensä lapsille äiti, ja on uusi äiti. Se on lastenkin helpompi hyväksyä kun voi sanoa uutta ihmistä äidiksi, ja mikä sen mukavampaa on uudesta ihmisestä se kun lapset sanoo äiti. Sitä minäkin odotan, mutta nämä taitaa olla niin huonosti kasvatettu ja ilkiöitä, ettei osaa suhtautua eikä suvaita.

        Itse ainakin puhuttelen heille iteäni äidiksi,, mulkasevat ja hirnuvat, mutta ei haittaa kyllä ne vielä oppii ja uskon että tykkää musta kauheesti ei vaan halua sitä sanoa.

        Hasuka nähdä miten ne kasvaa tuossa mun komennuksessa, ainakin paremmin kuin entisen äidin.

        Natsi!


    • Anonyymi

      Laita tekemään, Lista seinälle, kellontarkkuudella kotityöt kaikille. 7.00 tiskaus, 7.20 imurointi, 7.45 roskien vienti.... ja nin... lopuksi kello 17.00 vapaata... näin puuhat tulee tutuksi ja lapset on onnellisia.

      Minä tein listan ja nyt ei näy miehen lapsia meillä lorvimassa, lovikoot kotonaan. Me ei olla hotelli.
      Omat lapset tekee itsekin, ei tarvi usuttaa. Siksi pääsevät helpolla kun tekevät itse, ei tarvi koko ajan kytätä ja vaatia siistimpää.
      Nytkin munlapet ovat leirillä huilimassa.

      Minä lähden shppaileen ja kuntulen kotiin toivon että on ruoka valimiina. Yleensä ei ole.

      • Anonyymi

        Natsi!


    • Anonyymi

      Kirjoitusvirheitä täynnä olevien viestien kirjoittelu on kielletty.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe