Olen vanhanaikainen Buumeri

Anonyymi

Olen vanhanaikaiseen kotikasvatuksen saanut.Olen
saanut selkäsaunaa tukkapöllyä ja arestia.
Ja nyt kalkkiksena ihan suututtaa joten purkaan sen tänne
Minusta pääministerin paikka ei ole missään praid kulkueessa
varsinkaan kun lehdistöt toitottaa ympäri maailmaa kuvien
kera.Minusta se laskee pääministerin arvovaltaa ja muitten
maittenkin silmissä(ai se onkin tommonen flikka se on helppo
nakki saada nimi alle)-
Pitäis vähän ajatella kun suomea edustaa missä esiintyy.
Yksityisesti ajatelkoot vaikka mitä mutta hän puhuu
Suomen hallituksen ja kansan suulla ja käytös on oltava sen
mukainen.Tulipahan sanottua ja helpotti veronmaksajana
ja suomen kansalaisena

18

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kertoo sen tasosta! Vaihtoon.. Pitää olla koko kansan pääministeri!

    • Anonyymi

      Sauli Niinistö on lupautunut mukaan kulkueeseen.

      Päivi Räsänen empii.

    • Anonyymi

      Pääministeri antaa ihmisarvon kaikille. Persut ja Räsänen ei.

    • Anonyymi

      Taisi se viimeinen tälli päähän olla liikaa......

    • Anonyymi

      Hyvä Sanna, oikein teit, ihmisiä olemme kaikki.

      • Anonyymi

        " kaikki kaikki "


      • Anonyymi

        Ihan oikein näyttäytyä tasa-arvon puolesta taistelijana. Oikein myös hallitukselta miettiä nykyisen aborttilakimme höllentämistä entisestään. Elämme nykyaikaa. Näytetään esimerkkiä Amerikan porukoille ym. Myös aseiden käyttöön voisivat ottaa oppia sivistyneestä Suomesta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jokaisella on oikeus omaan mielpide. Kuin rohkeus myös aloiten tekiä tunustaa toki nimettömänä mielipide.Ei tuo minunkaan lapsuus kaskinen ihana ollut.orvoksi jäin 11 vuotiana kun isä kuoli. Mutta kun käy lastenkito ja toisten nurkissa asuu.Maksaa elämnsä leipänäs ,nurkapaikasta jossain 11 vuotiasta lähtien.Penestä perinöstä maksetin lastenkoti paikkani.Kuin asunton jossa asuin.silti jouduin maksaa asumiseni sama paikka.Ilmotetin 17 v.perintö lppu ja ovea näyttetin siellä missä asuin joulkuu,Et voi asua tällä.perintösi on loppu.Vaikka maksoin tilstäni joka kukausi sievosen summan/ sama aika..Vaikka syntynyt 1953. Omaan suvaitsevaisuuden! Omaa nenää pidemälle katsomisen .Ymärtää meillä on lupa rakastaa ketä haluamme. Oikeus olla keitä olemme tasavertaisena Suomessa: ihon rotun , suntautumisen katsomatta minun mielestä. Joten kyllä marssin 2.7. 22. Helsinki. Vaikka naisena rakastan miehiä!terv. Mutsi 69v. Helsinki 94.Älkää minua silti lynkätö, vvaikka olette eri mieltä!

      • Anonyymi

        Hyvin kirjoitettu


    • Anonyymi

      Jaa että jos pääministeri antaa kaikille ihmisille ihmisarvon niinei muka ole hyvä työssään.
      Kyllä se niin onettä Suomi tekee monien muiden maiden lailla että ottaa kantaa tasa-arvoon ja ihmisen oikeuteen valita kumppani itselleen Sinulla sateenkaari ihmisistä vääristynyt käsitys , kuten monella muulla vanhemmalla ihmisellä näyttää olevan.
      Miten heidän pridejuhlat voi vaikuttaa niin kovasti juntteihin.
      Kun ottaa selvää tästäkin asiasta niin huomaa miten vääriä johtopäätöksiä eräät tekevät ihmisistä jotka eivät tee kellekään pahaa , elävät tavallista elämää ja käyvät töissä
      ei ne ole mitään kummajaisia . Ja kyllä he saavat pitää pride paraatin kun ajattele miten heitä on kohdeltu tietämättömyyden takia tapettu, istutettu linnassa vain kun ovat sattuneet
      syntymään” ei heteroiksi” . Anna arvo ihmisille , se on oikea tapa olla tasa-arvoinen ihminen kaikkien ei tarvitse olla kuin sinä olet .

    • Anonyymi

      Mitä,jos menee lestojen kulkueeseen?

      • Anonyymi

        Saa varmasti herran siunausta;)


    • Anonyymi

      Liika hehkuttaminen sukupuolten tasa-arvosta herättää ärtymystä.
      Alkaa tuntumaan että epänormaaleja ovatkin heterot. Eivät uskalla pitää ääntä itsestään kuten sateenkaariväki.
      Heti lynkattaisiin "vääräuskoisena."

    • Anonyymi

      bride on raamatun vastainen kultturi,,
      ei sovi kirstinuskoiseen suomeen,,,

    • Anonyymi

      Jos hän antaa saman ihmisarvon kaikille, niin haluaisin nähdä hänen osallsituvan myös Jeesusmarssiin ja herättäjäjuhlille.
      Lepakkoperheen lapsena hänen on vähän velvollsuus osallistua Prideen.

    • Anonyymi

      En mene enää mihinkään kulkueeseen, mutta kaikkien ihmisten välinen rakkaus ja yhdessäolo on ok.
      Olen ollut kerran Lions-kulkueessa vielä lippua kantaen, mutta olin niin rakastunut mieheen joka oli leijonissa. Voi herranpieksut.
      Seurakunnan kristillisessä vaelluksessa myös pari kertaa, siinä koin pyhyyden tunteen.
      Ehkä pääministerinä laittaisin jonkin myötäolevan viestin (adressityyppisen) kulkueen järjestäjälle, tuskin konkreettisesti kävelemään.
      Sanna on vähän eri kun on kasvanut lesboperheessä. Onhan hänen kasvatuksensa onnistunut, siitä saa olla kiitollinen ja mennä mukaan antamaan arvostusta sille että kaksi samaa sukupuolta olevaa voi saada aikaan yhteiskuntakelpoisen ihmisen ja vähän enemmänkin.

    • Anonyymi

      Meillä lepakot liitelee enempi iltasella ja öisin.
      Ei sunkkaa keskellä päivää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe