Mikä teille riittää?

Anonyymi

Haluaisin esittää kysymyksiä seksuaalivähemmistöjen edustajille. Olen yrittänyt ymmärtää teitä parhaani mukaan ja olla suvaitsevainen. Minua ei voisi kiinnostaa tuon taivaallista mitä puuhaatte yksityisillä paikoilla. Haluaisin kuitenkin tietää onko seksuaalinen toiminta (esim. suutelu) välttämätöntä julkisilla paikoilla. Minulla ei ole lapsia, mutta en haluaisin oman lapseni kasvavan kieroon elinympäristön takia. Toinen kysymykseni koskee pridea. Yritin ottaa selvää, mutta en saanut selkeää vastausta näin yksinkertaisena ihmisenä kuin olen. Kenelle kaikille tämä juhla on? Miksi tätä juhlitaan? Mielestäni Suomessa seksuaalivähemmistöillä on ihan sama asema kuin heteroseksuaalillakin.

7

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Upeasti olet "suvaitsevainen" ja tietämättömyys huokuu. Turha edes viihdyttää trollia.

• Anonyymi

Yritäppä hieman kovemmin.

• Anonyymi

Mikä teitä heteroita vaivaa? Elämän pelko? Liian ahdistavat normit? Pitää sopia tiukasti muottiin tai mitähän ne naapurit muuten ajattelee. On varmaan vaikeeta, mut tsemppii hei👍

• Anonyymi

Priden tarkoitus on sama kuin elämän tarkoitus. Rakastaa ja pitää hauskaa ❤️🧡💛💚💙💜

• Anonyymi

Tarkoitus on poliittinen tilan haltuunotto. Ei kukaan usko noita teidän karnevaaliselityksiänne.

Mutta onhan se tahto valtaankin ihmiselämän liikuttavia voimia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitus on poliittinen tilan haltuunotto. Ei kukaan usko noita teidän karnevaaliselityksiänne.

Poliittinen tila on ihan hyvin hallussa, kiitos kysymästä. Nato-asiakin hoituu oikein hienosti Sanna Marinin, Pekka Haaviston ja Jenni Haukion puolison voimin 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huti että kolahti. Heterot vaan tuppaavat tehdä tästäkin poliittisen käsiväännön.

Mutta on tuokin taito pahastua johon sinä olet päättänyt tuhlaa omaa aikaasi ja voimia.

Jaksuhaleja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Redrama tilittää itsemurha-suunnitelmastaan - Tämä sattuma pelasti: "Minulla oli ollut jo veitsi..."

Räppäri on kertonut Instassa olevansa Minnesota-hoidossa päihderiippuvuuden takia. Vain elämää -ohjelmassa Redrama paljastaa, että päihderiippuvuus te
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      5166
    2. Olit ihastunut minuun

Tiedän sen vain.
      Ikävä
      90
      2225
    3. Nord Stream 1 -putki vuotaa kahdesta kohtaa - Saksa epäilee sabotaasia

Saksa epäilee sabotaasia https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/de63783e-7ae3-489f-a086-607fe43ab42a Saksa epäilee tahallisuutta "Saksalaisen Der Tages
      Maailman menoa
      271
      1937
    4. 226
      1789
    5. Ensitreffit alttarilla: Kouvolan komistus Miikka yllättää Henni-vaimon: "Sie oot toivonut sitä..."

Miikka ja Henni on kyllä söpö pari. Onhan siinä romantiikkaa, kun Miikka hurauttaa "valkealla ratsullaan", valkealla pakettiautolla, hakemaan tuoretta
      Ensitreffit alttarilla
      5
      1585
    6. Martina ei osaa kirjoittaa

Jälleen upea taidonnäyte tämän peruskoulun rimaa hipoen läpäisseen Martinan kirjoitustaidosta. Eilen stoorissa kulmienvärjäys ja teksti: näillä kelpaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      357
      1434
    7. Nalle mä rakastan sua :)

Oon hehkulamppu ja haluun sut ja sua :) Sua parempaa ei oo eikä tuu :)
      Romantiikka
      286
      1224
    8. Ketkä räjäyttivät Nord Stream I ja II kaasuputket?

Suomessa jo "tiedetään" syyllinen, jos kuuntelemme hurjimpia syytöksiä - jopa 'Mainilan laukaukset' |1 ovat nousseet esille --- .. muualla EU-Euroopa
      Maailman menoa
      276
      1039
    9. Kenellä on suurin motiivi sabotoida Nord Streamin kaasuputkea..

Muistin virkistämiseksi..... https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/3180533
      Maailman menoa
      181
      1013
    Aihe