Mikä teille riittää?

Anonyymi

Haluaisin esittää kysymyksiä seksuaalivähemmistöjen edustajille. Olen yrittänyt ymmärtää teitä parhaani mukaan ja olla suvaitsevainen. Minua ei voisi kiinnostaa tuon taivaallista mitä puuhaatte yksityisillä paikoilla. Haluaisin kuitenkin tietää onko seksuaalinen toiminta (esim. suutelu) välttämätöntä julkisilla paikoilla. Minulla ei ole lapsia, mutta en haluaisin oman lapseni kasvavan kieroon elinympäristön takia. Toinen kysymykseni koskee pridea. Yritin ottaa selvää, mutta en saanut selkeää vastausta näin yksinkertaisena ihmisenä kuin olen. Kenelle kaikille tämä juhla on? Miksi tätä juhlitaan? Mielestäni Suomessa seksuaalivähemmistöillä on ihan sama asema kuin heteroseksuaalillakin.

7

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Upeasti olet "suvaitsevainen" ja tietämättömyys huokuu. Turha edes viihdyttää trollia.

• Anonyymi

Yritäppä hieman kovemmin.

• Anonyymi

Mikä teitä heteroita vaivaa? Elämän pelko? Liian ahdistavat normit? Pitää sopia tiukasti muottiin tai mitähän ne naapurit muuten ajattelee. On varmaan vaikeeta, mut tsemppii hei👍

• Anonyymi

Priden tarkoitus on sama kuin elämän tarkoitus. Rakastaa ja pitää hauskaa ❤️🧡💛💚💙💜

• Anonyymi

Tarkoitus on poliittinen tilan haltuunotto. Ei kukaan usko noita teidän karnevaaliselityksiänne.

Mutta onhan se tahto valtaankin ihmiselämän liikuttavia voimia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitus on poliittinen tilan haltuunotto. Ei kukaan usko noita teidän karnevaaliselityksiänne.

Poliittinen tila on ihan hyvin hallussa, kiitos kysymästä. Nato-asiakin hoituu oikein hienosti Sanna Marinin, Pekka Haaviston ja Jenni Haukion puolison voimin 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huti että kolahti. Heterot vaan tuppaavat tehdä tästäkin poliittisen käsiväännön.

Mutta on tuokin taito pahastua johon sinä olet päättänyt tuhlaa omaa aikaasi ja voimia.

Jaksuhaleja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2439
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      65
      2258
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      200
      1276
    4. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      71
      1088
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      107
      1071
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      207
      901
    7. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      899
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      10
      817
    9. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      47
      769
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      49
      741
    Aihe