Katsotteko telkkaria paljon vai vähän?

Toisinaan katson telkkaria, toisinaan taas en. Kun en ole telkkaririippuvainen. Ehkä noin 20-50 minuuttia päivässä katson. Mieluummin käyn kävelyllä, ja katson maisemia.

32

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      24/7

      Mulla kyllä yleensä telkkari on auki aina, kun himassa. Enenpi taustahälynä, mulla snadi tinnitus. Mutta siinäpä sitä muiden toimintojen ohessa tulee kuunneltuakin. Lisäks seuraan paljon uutisia, ajankohtaisohjelmia, dokkareita, eli kaukosäädinsurfausta aika paljon. Ja uutisia seuraillessa tulee niitä katsomistuntejakin, vaikkakin uutiset toistuvatkin, kiinnostavat koitan napsia ja katsoakkin.

      Viihdepuolta seurailen, joitain sarjoja, joskus leffoja, se riippuu tarjonnasta.

      Öisin usein kattelen ennen nukahtamista jotain autojen rakenteluohjelmia, tai poliisisarjoja. Ja mulla siis on telkkari auki öisinkin, just taustaäänenä.

      Mutta hankala se on mitään tarkkoja tuntimääriä määrittää, mä kuitenkin olen muuallakin, kuin himassa ja täälläkin on kaikenlaista puuhaa, että todellisuudessa kiinnitän aika rajallisesti katseeni ruutuun.

      Toisaalta, pitää muistaa, televisio ei ole uskovaisen kodin huonekalu. Elänkö synnissä?

      =DW=

    • Anonyymi

      -ei ole 4-5 vuoteen ollut telkkaria, eikä ole ikävä, jos tahtoo katsoa jotain on YLE:n areenassa paljon kaikenlaista, ja myös you-tubea katselen, radio on auki yhtämittaa, vaikka musatarjonta on korkeintaan välttävää, yksipuolista suomipoppia, mut välillä tulee sitten niitä helmiäkin kyllä. Mutta telkkaria en hommaa enää ikinä, se on turha vehje.
      Eilen Vaasan torin mittarissa 26, tänään 28. Juhannusää on ollut kuin linnunmaitoa.
      äijä-

      • Anonyymi

        -tänään 32 samassa kauppatorin mittarissa, tuuli hyvin heikkoa...hikee pukkaa.
        äijä-


    • Anonyymi

      Usintoja tulee,joten todella vähän katson TV..uutiset on pää osassa,kuin yleensä dokumentit,urheilua jonkun verran,joukkue lajit!.. Ei varaa viihde kanavat.Joten illat on todella pitkät näin hetellä.Kulokeilla radiota,mut korvat on täys radiotakin.

    • Anonyymi

      Tv_ minimi. Radiota kohtalaisesti.Elämään sisältyy myös paljon ulkoilua,kuin kävelyä yksin. mutta tämä helle en jaksa tuolla ulkoilla.Paahde on hirveä,varjo paikat vähissä kun asuu Helsinki lähiössä.Viellä pienessä asunossa. Meren rantaa matkan noin 10km. Ei jaksa vaan lähtä sinne kumalla jokeripusilla.Tai metro vaihtaa se toisen suuntaan Itis ja M-Vuosaari..

    • Anonyymi

      Käveletkö 10 tuntia päivässä ja katselet maisemia?

      • Anonyymi

        En paljon katsele telkkaria, enkä kuuntele radiotakaan.

        TV- ohjelmasta katson mitä kannattaa, viihdeohjelmia en katso, enkä uutisia.
        Ne viihdeohjelmat on ihan hoopoja (sen verran mitä olen joskus vahingossa katsonut).
        Joitakin hyviä leffoja katson.

        On niin paljon tekemistä, että en jouda vain istumaan TV:n vieressä.
        Kun katson, niin samalla teen jotain hyödyllistä, esim ajan kuntopyörää, hieron kipeitä jalkoja, syksyllä samalla erottelen kuivattuja yrttejä varsista, parsin yms jotain


    • Anonyymi

      Katselen paljon. Uutisten ja ajankohtaisten lisäksi sarjoja, sisustusohjelmia, mastercheffejä jne. Nelosen ohjelmia tallennan ja katson myöhemmin mainokset pois kelaten, kolmosen ohjelmia katson ilman mainoksia cmorelta. Ykkösen suorana tai Areenasta. Muita kanavia en juurikaan katsele. Joskus tunnen itseni riippuvaiseksi, mutta ketä kiinnostaa. Minä tykkään telkkarista!

    • Anonyymi

      Enpä minäkään murehdi tv-riippuvuutta, siitä ei ole mitään haittaa. Suomenkielisten ohjelmien aikana voi tehdä kaikenlaista, laittaa ruokaa, silittää pyykki, viikata, täyttää ristikoita, kutoa, pyyhkiä pölyjä. Luututa lattioita, mutta ei käyttää sähkövatkainta, imuroida tai tyhjentää ap-konetta kolistellen.
      Vain ulkomaiset katson töllöttäen kun pitää lukea että pysyy kärryillä.
      Töissä ollessa en ehtinyt paljon katsoa, joten nyt monet vanhat uusinnat ovat minulle uusia. En pidä tv-tarjontaa huonoja, koska nauhoitan 1-5 kanavilta, Avalta ja Subilta. Aina on hyvää katsottavaa riittävästi.
      Ehdin vielä kuntoilla, tavata muita ja harrastaa kohtuullisesti.

    • Anonyymi

      Minä aloin katselemaan paljon kun oli korona aika pahimmillaan , aina sieltä jotain katsomista löytää . Ennen koronaa en katsellut usein , oli muuta tekemistä

    • Anonyymi

      En haluaisi elää ilman telkkaria, vaikka valikoidusti katsonkin sitä.
      Uutiset ja ajankohtaisohjelmat tietysti ja dokkarit, Ns. "viihdeohjelmat"
      telkkarissa joka kanavalla ovat valitettavan surkeatasoisia.
      Parempaa viihdettä ovatkin esim. dokumentit.

      • Anonyymi

        Joitakin vuosikymmeniä ovat monet viihdeohjelmat(?) olleet sellaisia, joissa ohjelman tekijät viihdyttävät lähinnä itseään. Katsojille mahdollisimman tylsää.
        t. Jari


    • Anonyymi

      Katson yle areenan kautta nyt alkanut ohjelman pyöriminen takkuilemaan, pöytäkone-reitin, tätä kestänyt jokunen päivä, ei ymmärrä mitä tehdä.
      Areena siitä hyvä ettei riippuvainen suorista lähetyksistä.

    • Anonyymi

      Näin kesällä ei vaan pysty olemaan telkkaririippuvainen. Melkein kaikki mitä tuutista tulee on uusintoja. Katson vain Ylen ja maikkarin uutiset. A-studion jos on kiinnostavat keskustelijat. Jos joku hyvä leffa (harvassa) on tarjolla , tallennan digi-boxiin ja katson sitten kun on aikaa.

    • Anonyymi

      Aika vähän nykyään tulee katsottua kun hömppäsarjat ei enää jaksa kiinnostaa. Lähinnä tosiTV:tä katson eli realitysarjoja kuten Selviytyjät yms ja nyt huomaan tulleeni tirkistelijäksi kun katson Alastomia selviytyjiä vitoselta :D

    • Anonyymi

      Kuolevilta kysyttiin jossain mitä olisivat muuttaneet tekemisissään, ja moni totesi katsoneensa liikaa sitä laatikkoa ja mitä elämän tuhlausta se on.

      • Anonyymi

        Olen itse ajatellut samaa. Mutta kun ei ole juurikaan kiinnostusta iltaharrastuksiin, "tuhlaan" iltani telkkaria katsellen ja lukien. En oikein tiedä mitä pitäisi tehdä, etten kuolinvuoteellani katuisi. Ei ole paljon kavereita tai sukulaisia, joita treffailisin, eikä yksin huvita mihinkään rientoihin lähteä, jos edes kiinnostais.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse ajatellut samaa. Mutta kun ei ole juurikaan kiinnostusta iltaharrastuksiin, "tuhlaan" iltani telkkaria katsellen ja lukien. En oikein tiedä mitä pitäisi tehdä, etten kuolinvuoteellani katuisi. Ei ole paljon kavereita tai sukulaisia, joita treffailisin, eikä yksin huvita mihinkään rientoihin lähteä, jos edes kiinnostais.

        Aika sama minullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika sama minullakin.

        Hyvä sinä. Nautitaan me ihan huoletta "elämämme tuhlaamisesta" telkkaria katsellen eikä välitetä arvostelevista toisin ajattelijoista. Kivaa ajankulua, eikä aina vaan paremman puutteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse ajatellut samaa. Mutta kun ei ole juurikaan kiinnostusta iltaharrastuksiin, "tuhlaan" iltani telkkaria katsellen ja lukien. En oikein tiedä mitä pitäisi tehdä, etten kuolinvuoteellani katuisi. Ei ole paljon kavereita tai sukulaisia, joita treffailisin, eikä yksin huvita mihinkään rientoihin lähteä, jos edes kiinnostais.

        Sama se on täälläkin. Iltaharrastuksina lähinnä vain käsityöt kun ei yksin viitsi mihinkään rientoihin lähteä, eikä useisiin olisi varaakaan. Nyt kesällä tosin on lavatansseja tuossa kilometrin päässä niin siellä pari kertaa olen käynyt kun ne on alkuillasta.


    • Anonyymi

      En ole avannut telkkaria yli kolmeenkymmeneen vuoteen jos ei tule jalkapalloa.
      EM ja MM turnaukset, joista jälkimmäinen alkaa marraskuussa:))

    • Anonyymi

      Talvella katson todella paljon, itse asiassa joka ilta, töiden ja ruokailun jälkeen. Käyn vastapainoksi myös iltalenkillä ja sitten takaisin töllön ääreen. Kesällä katson tosi vähän, kun on niin paljon kivaa tekemistä mm. mökillä

    • Anonyymi

      Mulla on tallentava digiboksi johon tallennan mieleisiäni ohjelmia ja katson myöhään illalla. Esim. TLC:ltä tuleva 90 päivää morsiamena eri tuotantokausineen on kiinnostavaa realityä

    • Anonyymi

      Tietokone,kännykkä ja tv useita tunteja päivässä, ei kehtaa sanoa. M60

      • Anonyymi

        Kännykän kans menee kyllä överiksi minulla myös!!


    • Anonyymi

      Minä ja mieheni olemme tv:n suurkuluttajia. Mieheni katsoo toisesta telkusta pa. urheilua ja sarjoja omaan tahtiinsa, minä omastani mitä milloinkin. Säilyy rauha. Yhteisiä, parempia harrastuksia voinee joku ehdottaa, mutta emmeköhän 40-vuotisen avioliiton aikana ole tapamme hyväksyneet. Näillä mennään.

      • Anonyymi

        Telkkaria katson vain vähän. Ei kukaan voi ehdottaa harrastuksia toisille, koska harrastukset tulevat sen mukaan, mikä ihmistä kiinnostaa. Esimerkiksi meikäläisen linja-autoharrastus on syntynyt täysin minun oman kiinnostuksen pohjalta, eikä kukaan ole sitä harrastusta minulle tyrkyttänyt. Sen sijaan jotkut kiukkuiset tosikot ovat yrittäneet saada minua pois linja-autoharrastuksestani, vaan heidän mielipiteensä eivät kiinnosta minua.
        Linjurityyppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Telkkaria katson vain vähän. Ei kukaan voi ehdottaa harrastuksia toisille, koska harrastukset tulevat sen mukaan, mikä ihmistä kiinnostaa. Esimerkiksi meikäläisen linja-autoharrastus on syntynyt täysin minun oman kiinnostuksen pohjalta, eikä kukaan ole sitä harrastusta minulle tyrkyttänyt. Sen sijaan jotkut kiukkuiset tosikot ovat yrittäneet saada minua pois linja-autoharrastuksestani, vaan heidän mielipiteensä eivät kiinnosta minua.
        Linjurityyppi

        Mielenkiintoiselta kuulostava harrastus. Parempi vaihtoehto kuin ryyppääminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Telkkaria katson vain vähän. Ei kukaan voi ehdottaa harrastuksia toisille, koska harrastukset tulevat sen mukaan, mikä ihmistä kiinnostaa. Esimerkiksi meikäläisen linja-autoharrastus on syntynyt täysin minun oman kiinnostuksen pohjalta, eikä kukaan ole sitä harrastusta minulle tyrkyttänyt. Sen sijaan jotkut kiukkuiset tosikot ovat yrittäneet saada minua pois linja-autoharrastuksestani, vaan heidän mielipiteensä eivät kiinnosta minua.
        Linjurityyppi

        Mitä tarkoittaa linja-autoharrastus?


    • Anonyymi

      En edes omista enää TV: tä.Yli 20 vuotta kun viimeksi katsonut.Typerä laatikko nykymittapuun mukaan,kaikki löytyy netistä,uutiset,media,kirjat.Luen paljon kirjoja netissä,lukeminen voitta 1000-kertaisesti tyhmän TV:n tujottelun.

      • Anonyymi

        ''Luen paljon kirjoja netissä...''

        Lukeeko kirjaa tietokoneen näytöltä vai katsooko telkkaria, ei siinä juuri eroa ole.
        Kirja tietoneen näytöllä, siitä puuttuu kirjan tuoksu;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe